Virker Lupo? Erfaringer og meninger.


WaRCaDiON
 Share

Recommended Posts

Jeg er en dreng på 132kg, og 194cm. Jeg kunne godt tænke mig at tabe noget vægt så min BMI kommer under 25. Jeg er kigget lidt på Lupo, og ville hører eksperternes mening og erfaringer m.h.t. produktet.

Link : http://www.bodyman.dk/shop/productinfo.asp?id=1424

Dit link virker ikke, og finder intet ved søgning på navnet Lupo, så går ud fra at du hentyder til slankeproduktet nupo.

Og dette er ikke andet end et proteinrigt lavkalorieprodukt. DET ER IKKE VÆRD AT BETALE PENGE FOR.

Rugbrød med fedtfattig ost eller leverpostej er et proteinrigt lavkalorieprodukt, og det koster for det første meget mindre end Nupo og andre slankeprodukter og for det andet kan du "risikere" at få nogle sunde fedtsyrer og mættende fibre ned i kværnen ovenikøbet.

Udover det så handler et vægttab om at være i ENERGIUNDERSKUD. Dvs. at du skal forbrænde mere end du indtager. Længere er den ikke. Der er skrevet hundredvis af indlæg om dette her på forummet. Så søg "vægttab" eller "energiunderskud" i søgefunktionen og du vil finde hvad du søger.

Held og lykke med vægttabet.

P.s Husk at du ikke kun kan sætte dit energiindtag ned, men også sætte dit energiforbrug op. Det vil gøre det nemmere for dig at komme i underskud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en dreng på 132kg, og 194cm. Jeg kunne godt tænke mig at tabe noget vægt så min BMI kommer under 25. Jeg er kigget lidt på Lupo, og ville hører eksperternes mening og erfaringer m.h.t. produktet.

Link : http://www.bodyman.dk/shop/productinfo.asp?id=1424

Velkommen til Motion-online!

Da du er ny, er der lige nogle ting, du skal vide: 1. Du må ikke henvise til forhandlere eller specifikke produkter. 2. Der er en søgefunktion, hvor du kan søge efter gamle indlæg - sprøgmålet du stiller har været oppe at vende en del gange før.

Nå, til sagen. Det vil være en rigtig dårlig idé at forsøge at tabe sig gennem en pulver-slankekur. Slankekurer virker ikke! Hvorfor ikke? Fordi forløbet vil være som følger: Du vil i en kortere periode spiser du meget mindre end du plejer => du taber en masse kilo. Det du taber vil være væske, muskler og lidt fedt. Når du så har opnået den vægt du gerne vil, genoptager du din gamle livsstil. Din krop har nu færre muskler end før, hvilket betyder at du forbrænder mindre end du gjorde, før du tabte dig => du tager alle de tabte kilo på igen og sikkert nogle flere.

Så det nemme råd er: la' vær.

Vejen frem: livsstilsomlægning. En permanent ændring af din kost og dit aktivitetsniveau. Du skal spise fornuftigt - men ikke sulte dig selv, samtidig med at du dyrker en masse motion, gerne både styrketræning og kredsløbstræning. Og det bliver du så ved med... resten af dit liv.

Til at begynde med at du læse de glimerende artikler, som findes på forsiden under vægttab.

Held og lykke med projektet!

Zorn.

Edited by Zorn
Link to comment
Share on other sites

:wink:

"jeg har set produktet BEEP fra BOINK ... og jeg vil hører om jeres erfaringer med BEEP ...."

sådan en besked giver ingen mening .... :cool: .... LOOOL

så set i det lys er det mærkeligt at man ikke må nævne produkt-navne derude....

og ... hvorfor er der så et forum som hedder "Kost og Kosttilskud" ..... :wink::cool: hvis man ikke må nævne kosttilskud :blink: .....

Edited by razor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share