strækmærker..


avec
 Share

Recommended Posts

sådan nogle styrkepumpere får de aldrig strækmærker når de er så store ?

"Sådan nogle styrkepumpere" - haha, fin betegnelse. Om jeg går ind i den kategori ved jeg ikke, men jo det gør de fleste da. Det er nu engang sådan at nogle er mere ramte af at få strækmærker end andre er. Jeg har selv et par strækmærker på triceps som er kommet efter jeg begyndte at træne og så har jeg også et par på øverste del af mit lår, ligeledes af samme.

Jeg har nu ikke det store problem med det, rigtige vikinger har strækmærker :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

jo jeg har sku fået en del strækmærker og de er så belastene og der er ikke rigtig noget af gøre ved dem.. fuckt up læger fatter sku ikke en skid de er sku til af lukke op og skide i

hvordan kan lægen være skyld i dine strækmærker ?? fatter intet her

nå men altså strækmærker bliver mindre synlige med tiden, efter nogen år er de næsten usynlige. Jeg har strækmærker på det øverste af mine inder og baglår, og fik dem da jeg var ca 11-12 år da jeg dyrkede spring gymnastik.

husk at beskytte dem med solcreme mens de er nye, ligesom med alle andre ar i huden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share