Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Hvornår foreligger der en officiel tilmeldingsliste..?

Tilmeldingsliste kan man ik' kalde det, men her er listen over kvalificerede atleter. Den kan dog stadig nå at blive længere...

2006 Qualified Competitors

Troy Alves

Melvin Anthony

Gustavo Badell

Darrem Charles

Bob Cicherillo

Ronnie Coleman

Jay Cutler

Phil Heath

David Henry

Dexter Jackson

Dennis James

Victor Martinez

Mustafa Mohammad

Lee Priest

Ronnie Rockel

Gunter Schlierkamp

Vince Taylor

Branch Warren

Bill Willmore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg HÅBER coleman taber! Syns flere af hans sejre har været ufortjente! Både Kevin Levrone og Flex Wheeler så bedre ud i 99 som mange siger er Colemans bedste år!!

Hvorfor håber du at den bedste atlet ud fra de kriterier der nu engang dømmes efter taber?

Angående 99, så var der ingen der var i nærheden af Coleman det år. Hvis man skal fremhæve en sejr som måske var lidt tvivlsom vil jeg sige den i 2000. Der kunne Levrone have rendt med den. Men Olympiaen vil altid være kontroversiel. Men faktum er, at Coleman har vundet langt færre kontroversiele sejre end de andre multi-Olympiavindere Arnold, Haney og Yates. :smile:

Coleman er ikke for gammel, han er bare for asymetrisk, og Cutler overhaler ham indenom.

Det bliver ihvertfald ikke på symmetrien, at Cutler eventuelt slår Coleman....

Link to comment
Share on other sites

Tilmeldingsliste kan man ik' kalde det, men her er listen over kvalificerede atleter. Den kan dog stadig nå at blive længere...

2006 Qualified Competitors

Troy Alves

Melvin Anthony

Gustavo Badell

Darrem Charles

Bob Cicherillo

Ronnie Coleman

Jay Cutler

Phil Heath

David Henry

Dexter Jackson

Dennis James

Victor Martinez

Mustafa Mohammad

Lee Priest

Ronnie Rockel

Gunter Schlierkamp

Vince Taylor

Branch Warren

Bill Willmore

Yes I know.. :smile: Men det er jo ikke sikkert at en kvalificeret atlet stiller op, derfor ordet tilmeldingsliste :tongue:

Phil Heath stiller i hvert fald ikke op...

Men thanks..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Squatfather:

Hvorfor håber du at den bedste atlet ud fra de kriterier der nu engang dømmes efter taber?

"Angående 99, så var der ingen der var i nærheden af Coleman det år. Hvis man skal fremhæve en sejr som måske var lidt tvivlsom vil jeg sige den i 2000. Der kunne Levrone have rendt med den. Men Olympiaen vil altid være kontroversiel. Men faktum er, at Coleman har vundet langt færre kontroversiele sejre end de andre multi-Olympiavindere Arnold, Haney og Yates."

Kan vi blive enige om at kriterierne er freaky masse uden æstetiske overvejelser? (Jævnfør Colemans KÆMPE roidgut og mega grimme abs) Og efter de kriterier Burde Marcus Rühl ihvertfald have vundet forrige år!!!

Link to comment
Share on other sites

Yes I know.. :smile: Men det er jo ikke sikkert at en kvalificeret atlet stiller op, derfor ordet tilmeldingsliste :tongue:

Phil Heath stiller i hvert fald ikke op...

Men thanks..! :smile:

Så vidt jeg ved kan vi regne med at de fleste, som er på den liste også er at finde på scenen den 30 september...

Dog er der et par stykker som allerede nu har meldt ud at de ikke stiller op.

Bob Cicherillo der kvalificerede sig efter at vinde Pro Masters World Championships stiller ikke op til Olympia, da han skal hoste showet.

Vince Taylor der kvalificerede sig efter en flot 3 pladt til Australian Pro Show stiller heller ikke op. Han sigter efter at joine Wayne Demilia's PDI.

Lee priest der også er kvalifeciret efter at vinde Ironman, regner med at stille op til Olympia, men han bliver nok udelukket af IFBB efter som han også er igang med at skifte til PDI. Fløg selv tråden HER

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi blive enige om at kriterierne er freaky masse uden æstetiske overvejelser? (Jævnfør Colemans KÆMPE roidgut og mega grimme abs) Og efter de kriterier Burde Marcus Rühl ihvertfald have vundet forrige år!!!

Ruhl var ikke tilstrækkelig skarp sidste år, og så halter hans triceps voldsomt. Efter min mening var han ikke i nærheden af den form han havde til Mr O 2004.

Link to comment
Share on other sites

Ruhl var ikke tilstrækkelig skarp sidste år, og så halter hans triceps voldsomt. Efter min mening var han ikke i nærheden af den form han havde til Mr O 2004.

Jeg skrev også forrige år, altså 2004! Der sku han da klart have nakket dem alle sammen, ud fra Olympia kriterierne, og så blev han kun Nr 5.. Latterligt :dry:

Sidste år var han slet ikke cut nok, eller også havde han ikke fået smidt væsken..

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev også forrige år, altså 2004! Der sku han da klart have nakket dem alle sammen, ud fra Olympia kriterierne, og så blev han kun Nr 5.. Latterligt :dry:

Ok - my bad :blush:

Jeg er dog langt fra enig i at han burde have taget den i 2004, også hvis man kun ser på massen. Coleman vejede ind på 297, og selvom hans mave lignede noget i 7. mdr. så har han vist aldrig stået så massivt på en scene i konkurrenceform.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved kan vi regne med at de fleste, som er på den liste også er at finde på scenen den 30 september...

Dog er der et par stykker som allerede nu har meldt ud at de ikke stiller op.

Bob Cicherillo der kvalificerede sig efter at vinde Pro Masters World Championships stiller ikke op til Olympia, da han skal hoste showet.

Vince Taylor der kvalificerede sig efter en flot 3 pladt til Australian Pro Show stiller heller ikke op. Han sigter efter at joine Wayne Demilia's PDI.

Lee priest der også er kvalifeciret efter at vinde Ironman, regner med at stille op til Olympia, men han bliver nok udelukket af IFBB efter som han også er igang med at skifte til PDI. Fløg selv tråden HER

:smile:

Vince Taylor stiller ikke op i PDI's første stævne alligevel, Night of Champions. Lige nu er det kun Lee Priest som stiller op af store navne.

Link to comment
Share on other sites

Dates: Sept. 28-Oct. 1

Prize Money: The total prize money for the Mr. Olympia contest has increased from $480,000 to $546,000 this year. The money from the Challenge Round — which will not be included this year — and last year’s Wildcard Showdown, $60,000 in total, will be distributed among all the athletes. First place: $155,000. Second: $90,000. Third: 60,000. Fourth: $48,000. Fifth: $38,000. Sixth: $30,000. Seventh: $18,000. Eighth: $17,000. Ninth: $16,000. Tenth: $14,000. Eleventh and lower: $4,000 each. (The combined total prize money for the Mr., Ms., Figure and Fitness Olympia competitions is $725,000.)

Link to comment
Share on other sites

Sweet at Jackson stiller op igen, har han en seriøs chance?

Cutler er da ikke specielt imponerende at se på, udover han er (omend muligt) endnu mere nederen når han ikke er hakket. Hans røv og ben er stadig _langt_ bagefter ronnies.

Tjek ronniedrengens ben på de billeder dér :cry::crazy::blink: Helt vildt :bigsmile:

Håber stadig Jackson napser første pladsen, men tvivler ...

Flere billeder!!

Link to comment
Share on other sites

Hvad er kriterierne for bedømmelsen af Mr. O-deltagerne?

Jeg synes det er en skam at en mand som Shawn Ray aldrig vandt, men det er vel bare mig.

Markus, Ronnie og Jay er jo slet ikke i samme league som Haney, Oliva og Columbo da de var bedst.

Men nu skal jeg heller ikke gøre mig til ekspert på BB. Jeg synes bare ikke det er særligt pænt. Jeg troede at Mr. Olympia gik ud på at udpege den med den flotteste og mest symetriske fysik. Ikke bare den der er størst, for så kan det hele jo afgøres med en badevægt og en tang til måling af fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Squatfather:

Hvorfor håber du at den bedste atlet ud fra de kriterier der nu engang dømmes efter taber?

"Angående 99, så var der ingen der var i nærheden af Coleman det år. Hvis man skal fremhæve en sejr som måske var lidt tvivlsom vil jeg sige den i 2000. Der kunne Levrone have rendt med den. Men Olympiaen vil altid være kontroversiel. Men faktum er, at Coleman har vundet langt færre kontroversiele sejre end de andre multi-Olympiavindere Arnold, Haney og Yates."

Kan vi blive enige om at kriterierne er freaky masse uden æstetiske overvejelser? (Jævnfør Colemans KÆMPE roidgut og mega grimme abs) Og efter de kriterier Burde Marcus Rühl ihvertfald have vundet forrige år!!!

Jeg vil nærmere mene, at kriterierne er freaky masse og hårdhed kombineret med bedst mulig symmetri og propotioner. Coleman har rent faktisk på trods af sin enorme masse en temlig god symmetri, samt meget gode propotioner. Ruhl vil alene af den grund aldrig have en chance for at slå Coleman, medmindre denne møder op i meget ringe form. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nærmere mene, at kriterierne er freaky masse og hårdhed kombineret med bedst mulig symmetri og propotioner. Coleman har rent faktisk på trods af sin enorme masse en temlig god symmetri, samt meget gode propotioner. Ruhl vil alene af den grund aldrig have en chance for at slå Coleman, medmindre denne møder op i meget ringe form. :smile:

Ud fra de kriterier mener jeg nu stadig at Rühl sku have taget den i 2004 :cool:

Men tilsyneladende er både du, og Olympiadommerne af en anden mening :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ud fra de kriterier mener jeg nu stadig at Rühl sku have taget den i 2004 :cool:

Prøv lige at sammenlign Colemans symmetri og propotioner med Ruhl`s. Eller med Cutler´s for den sags skyld. Han er langt bedre end dem begge på det punkt.

Men tilsyneladende er både du, og Olympiadommerne af en anden mening :sneaky2:

Jeg er nu ofte ikke ret enig med IFBB-dommerne. Feks mener jeg, at Troy Alves og Dave Henry oftest placeres alt for lavt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

den liste der var over kvalificerede, var det dem der var kval. på forhånd?

sys ikke rühl var med?

der står på hans hjemmeside at han vejer 145kg :blink::w00t:

de to billeder der var posted af ham, var fra det her video klip:

http://www.markus-ruhl.com/video/0606ruhlback.mpg

some good old chicken :laugh:

http://www.markus-ruehl.de/uploads/pics/0606bbq3.jpg

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share