Thomas Jagd 2006


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er egentlig sjovt når jeg tænker over det, så er jeg langt bedre til at træne andre, end til at træne mig selv. Jeg overholder jo aldrig de ting jeg advarer andre imod. Det er med garanti også derfor jeg kørte fast sidst jeg var i topform.

"Hold dig fra at køre for tungt for ofte". Ja, goddag mand økseskaft. Det er lettere sagt end gjort for en gammel WSB praktikant, som elsker at presse sig selv.

"Lad være med at køre til failure for tit" Jo jo, men det er jo sjovt at teste sine grænser af ikke.

Det er egentlig trist at man godt ved hvordan man bør træne, men ikke selv overholder det altid :rolleyes:

Hvis jeg vil have det maksimale ud af min træning den her gang, så bør jeg måske nok holde mig selv lidt mere i skindet, og acceptere at alle træningspas ikke behøver at være lige hårde og tunge :bigsmile:

Glemte du ikke en ting? :wink:

Fra jeg startede med at træne omkring 1992, og frem til foråret 2004, har jeg måske haft 4-5 uger uden træning, og det har enten været pga. ferie eller sygdom.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nærmere sige min intensitet er for høj. Men det er min store svaghed. Jeg har konstant og igen en tendens til at løfte for tungt for ofte. Jeg har en rimelig god arbejdsbyrde-tolerance, men jeg bukker ret hurtigt under for +90 % træning, hvis jeg gør det for tit.
"Hold dig fra at køre for tungt for ofte". Ja, goddag mand økseskaft. Det er lettere sagt end gjort for en gammel WSB praktikant, som elsker at presse sig selv.
Og så vender farmeren tilbage til Olympia på mandag, så der snart kan komme gang i lidt tungere træning igen :smile:

:wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er igang igen Big Guy og når vores styrkeløft-klub i Odense bliver klar heriløbet af de næste par måneder skal du være mere end velkommen til at komme og lege med... evt Reverse dødløft med hele elastik-pakken :4signme:

Jeg synes det er et mega fedt projekt i har gang i. Ihzahn og jeg har snakket om at vi skal over og gæste-træne hos jer, når i engang bliver færdige :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/7 - VOLUMEN DAG

Work Capacity kan man aldrig få nok af......

Men fuck hvor det brændte til sidst :crazy: Var færdig efter 42 minutter i alt.

Dumbell rows

50 kg x 2 sæt x 10 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 8 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 6 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 5 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 4 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 3 reps på begge arme

50 kg x 2 sæt x 2 reps på begge arme

supersetted med

One-Arm Dumbell Military Presses

25 kg x 2 sæt x 10 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 8 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 6 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 5 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 4 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 3 reps på begge arme

25 kg x 2 sæt x 2 reps på begge arme

Tonnage: 11.400 kg

Thomas

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Det er da slet ikke noget, der hedder

Nej, det ved jeg godt :laugh:

Men hvis jeg kaldte det one-arm side press, så er der jo tale om et mindre strict press hvor man læner sig til siden. Så vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det :wink:

Og ja, det går godt. Fik 10 i mit bachelor projekt. Så det er okay.

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/7 - Round II

Varmede op med en lille løbetur på 5 minutters tid.

Pullups

1 sæt x 4 reps med kropsvægt (113 kg)

1 sæt x 10 reps med kropsvægt (113 kg) - ny rep PR

1 sæt x 4 reps med kropsvægt (113 kg)

Dumbell Side Laterals

2 sæt x 15 reps med 18 kg håndvægt

10 minutters interval sjipning

Link to comment
Share on other sites

Pullups

1 sæt x 4 reps med kropsvægt (113 kg)

1 sæt x 10 reps med kropsvægt (113 kg) - ny rep PR

1 sæt x 4 reps med kropsvægt (113 kg)

Allerede i PR humør :devil:

Det er da fedt. Du må hilse Hc hvis du ser ham nede i Jernhulen, Olympia. Han er iøvrigt begyndt at træne Wsb, så ret gerne på ham hvis det han laver er helt hen i skoven :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Allerede i PR humør :devil:

Det er da fedt. Du må hilse Hc hvis du ser ham nede i Jernhulen, Olympia. Han er iøvrigt begyndt at træne Wsb, så ret gerne på ham hvis det han laver er helt hen i skoven :laugh:

Ahhh cool nok at han køre WSB. Skal nok holde øje med ham :wink:

Det kan være jeg kan joine ham på en ME dag når jeg kommer i bedre form :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Oh, og så lad mig lige rippe op i en gammel diskussion. Når jeg siger pullups, så er det med bredt greb og håndfladerne væk fra mig selv, IKKE som nogen tror, med smalt greb og håndfladerne mod en selv. Det kaldes i så fald chinups. Så er det på plads :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Oh, og så lad mig lige rippe op i en gammel diskussion. Når jeg siger pullups, så er det med bredt greb og håndfladerne væk fra mig selv, IKKE som nogen tror, med smalt greb og håndfladerne mod en selv. Det kaldes i så fald chinups. Så er det på plads :bigsmile:

Lige netop her tager du gruligt fejl.... :tongue: Men led nok omgang ellers!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Forsat feeee log du har kørende - Flotte Chins :laugh: he, he (Sejt nok - Way to go) og onde BB curls :wink: Mht. DB rows så mener jeg, at jeg har læst et eller andet sted at du har kørt med omkring 100 Kg - eller er det noget jeg har drømt - Mit eneste mål i livet er nemlig at slå din rekord :laugh: , men det bliver som du var inde på nok en af de der mål man ikke skal sætte sig :laugh:

Oh, og så lad mig lige rippe op i en gammel diskussion. Når jeg siger pullups, så er det med bredt greb og håndfladerne væk fra mig selv, IKKE som nogen tror, med smalt greb og håndfladerne mod en selv. Det kaldes i så fald chinups. Så er det på plads
Ja, så kører den igen - hvordan får vi engang for alle afgjort dette ????????? Jeg hælder til det modsatte :tongue:

Og tak for din kommentar - Ja, det er sku egentligt utroligt, at det efter så mange års træning ikke hænger en langt ud af halsen. Styrketræning er åbentbart for LIFE.

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Oh, og så lad mig lige rippe op i en gammel diskussion. Når jeg siger pullups, så er det med bredt greb og håndfladerne væk fra mig selv, IKKE som nogen tror, med smalt greb og håndfladerne mod en selv. Det kaldes i så fald chinups. Så er det på plads :bigsmile:

buuuuuh :laugh::laugh:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo ikke så meget at diskutere. Mol's største guru TJ har talt, og hans ord er som bekendt lov :nonono: . Chinups er med håndfladerne ind mod dig selv.

Og velkommen tilbage til de trænendes rækker TJ ... du har været savnet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share