før og efter?


temerario
 Share

Recommended Posts

Ja jeg vidste faktisk ikke lige hvor det ville være bedst at poste dette. så det blev her.

jeg ville bare høre om folk ikke var frisk på at vise før og "efter" billeder??

billeder af begge køn. fra da i startede og til nu.

hvad i vejer osv.

så andre kan se hvad i har fået ud af jeres træning hidtil.

er ikke selv så langt endnu :wink:

håber det er noget der har interesse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Før: 2001, ca 77kg, ingen nævneværdig træning ud over en lille bitte smule strækkere derhjemme

"Efter": 2006, ca 88kg, 5 år først hovedsageligt med styrketræning og fokus på styrke og masse, de sidste 1-2 år med lidt op og ned perioder og det sidste års tid har målet været noget mere bredt end bare mest mulig masse med lavest mulige fedtprocent.

Note 1: Efter-billedet er taget lige efter en "smule" træning, så jeg sveder lidt og er en smule pumpet :innocent: (jeg har IKKE smurt mig selv ind i olie eller lignende :laugh: )

Note 2: Et tilsvarende resultat kan uden tvivl opnås på kortere tid med lidt mere dedikation, bedre kostkontrol og prioritering HVER dag (og færre problemer) end jeg har haft.

post-1845-1153597223_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Før: 2001, ca 77kg, ingen nævneværdig træning ud over en lille bitte smule strækkere derhjemme

"Efter": 2006, ca 88kg, 5 år først hovedsageligt med styrketræning og fokus på styrke og masse, de sidste 1-2 år med lidt op og ned perioder og det sidste års tid har målet været noget mere bredt end bare mest mulig masse med lavest mulige fedtprocent.

Note 1: Efter-billedet er taget lige efter en "smule" træning, så jeg sveder lidt og er en smule pumpet :innocent: (jeg har IKKE smurt mig selv ind i olie eller lignende :laugh: )

Note 2: Et tilsvarende resultat kan uden tvivl opnås på kortere tid med lidt mere dedikation, bedre kostkontrol og prioritering HVER dag (og færre problemer) end jeg har haft.

Det er altså en flot fremgang :blush: - du er lige blevet 20cm bredere over skuldrene :devil: - Er du ikke typen, der har svært ved at tage på?

Du ligner én, der kan æde hvad som helst.. :dry:

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Det er altså en flot fremgang :blush: - du er lige blevet 20cm bredere over skuldrene :devil: - Er du ikke typen, der har svært ved at tage på?

Du ligner én, der kan æde hvad som helst.. :dry:

taaaak :blush:

Jeg er typen, der ligger temmelig stabilt i vægt, med mindre jeg aktivt beslutter mig for at den skal op eller ned, og derfra ændre på enten kost eller træning.

Hvis du ser på min træning synes jeg bestemt ikke det er noget jeg kommer nemt til. :smile:

Set i bakspejlet har jeg formentlig haft sværere ved at tage på end tabe mig, men vægtstigninger skal efter min mening også gå væsentlig langsommere end vægttab da det er relativt lettere at smide fedt uden tab af muller end det er at øge muskelmassen uden at gaine for meget fedt. Har dog tidligt i karrieren taget 10kg på i løbet af 4 mdr og tilsvarende smidt 10kg på 3 mdr. Begge dele var dog for voldsomt og bestemt ikke med optimale resultater.

Link to comment
Share on other sites

Før: 2004, ca 69kg efter at have løbet 4 gange om ugen i 1½ år

"Efter": 2006, ca 84kg, Næsten præcis 2 år efter. De første 7 måneder stod på massiv bulk hvor jeg tog en 15 kg på. Jeg lavede så noget uorganiseret cut og smed noget af al den fedt jeg havde taget på. Siden da er det gået stille og roligt.

Damn hvor er jeg blevet brun i år :laugh:

post-5429-1153991687_thumb.jpg

post-5429-1153991702_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

DAMN der er stor forskel!

Flot!

Ja altså, også flot alle jer andre synes bare det er lidt vildt med 50KG :laugh:

Jo tak, når jeg tænker tilbage fatter jeg det heller ikke. Nu skal de sidste 10 kg bare lige smides, så er jeg tilfreds (hvis man da nogensinde bliver det) :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

Det ene billeder mig som 15årig inden jeg begyndte at løfte vægte. Begyndte vel så småt med vægttræningen som 16årig, med noget hovedløs træning hvor det bare skulle brænde :laugh:

Vægt: ~70kgs. Sådan cirka. Fordelt på 187cm

Det næste billede er taget for en måneds tid siden. Og der er jeg 26år. Vægt 102kg fordelt på 187cm

Ikke de vilde resultater, men har heller aldrig spist efter at blive stor. Har bare trænet og spist efter appetit. Min periode med vægttræning har også været sat mere eller mindre på pause hvor andre sportsgrene skulle udforskes, som fodbold, basket, løb osv..

post-858-1153994128_thumb.jpg

post-858-1153994160_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Havde trænet tidlige, men holdt en knap 2 års træningspause, så måtte starte næsten helt fra bunden af igen.

Billed no. 1: Før træningsstart. Påbegyndte træningen omkring 1/5 2003. 76kg aftenvægt.

Billed no. 2: 6/11 2003. Efter 6 måneders træning. 77 kg aftenvægt.

Billed no. 3: 27/5 2004. Efter 13 måneders træning. 81 kg aftenvægt.

Billed no. 4: 22/9 2005. Efter 29 måneders træning. 80 kg aftenvægt.

Er pt. godt bulket og vejer 93-94 kg. Jeg håber at kunne veje ind på 80kg @ 176 cm til DM 2007.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1154003956_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det ser skide godt ud Hr. Hvem som helst. Den diæt har da virkelig båret frugt. Forsøger også selv at efterleve massive eating reloaded principperne ved både bulk og diæt (så meget som en ”normal” tilværelse tillader). Du må sku da være godt massiv @ 96 kg. Får vi nogle ordentlige fullbody billeder?

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det ser skide godt ud Hr. Hvem som helst. Den diæt har da virkelig båret frugt. Forsøger også selv at efterleve massive eating reloaded principperne ved både bulk og diæt (så meget som en "normal" tilværelse tillader). Du må sku da være godt massiv @ 96 kg. Får vi nogle ordentlige fullbody billeder?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Manke tak mein herr Pauli.

Massiv ville være synd at sige, har ingen pecs tilbage og mine arme ligner sugerør! Tilgengæld er mine ben, røv og nedre ryg stadig superbløde! :laugh:

Tror vægten ligger i min tunge knoglebygning eller noget, noget…

Det nærmeste jeg kommer et fullbody billede er det vedhæftede kaste-håndtegn-og-blue-steel med mista Poul fra Barcelona! :4thumbup:

(Der er røget cirkus 2kg af siden)

Jeg har ikke noget kamera udover det i min computer desværre, men jeg stopper min diæt - for denne omgang - lørdag, hvis jeg ka' få fingrene i et kamera skal jeg nok smide nogen pics op. Ellers så skal jeg til noget beach volley fest lørdag og der skal nok blive hapset et billede eller to, så kan jeg bare smide dem op. :smile:

Bortset fra det så ER Massive Eating principperne bare the shizzle!

post-619-1154025531_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det ser skide godt ud Hr. Hvem som helst. Den diæt har da virkelig båret frugt. Forsøger også selv at efterleve massive eating reloaded principperne ved både bulk og diæt (så meget som en ”normal” tilværelse tillader). Du må sku da være godt massiv @ 96 kg. Får vi nogle ordentlige fullbody billeder?

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Hvad går massive eating ud på?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share