før og efter?


temerario
 Share

Recommended Posts

Fremgang? Siden de glade SL dage i TSK er det gået tilbage for Anders! :laugh:

Rommel

Enig :laugh: han ligner jo en KZ-fange på tarwelig kraaadt

Arh det er sgu godt gået min ven.... mon ikke du får en hel del tøs'pige-børn til at trække sneglespor langs strøget... jeg tror det :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Massiv ville være synd at sige, har ingen pecs tilbage og mine arme ligner sugerør! Tilgengæld er mine ben, røv og nedre ryg stadig superbløde! :laugh:

Ha er det ”sugerør” med 45-46 centimeters diameter. Ellers er det meget normalt at ben forbliver ”bløde” i lang tid og det er sjælden de kommer med første gang man cutter ned. Anden gang bliver det ofte nemmere.

kaste-håndtegn-og-blue-steel med mista Poul fra Barcelona! :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Magnum!

Glæder mig til at det endelig resultat. DM 2007? :poking::4whip: (her får man virkelig lov at være metro :wink::tongue: )

Hvad går massive eating ud på?

Massive Eating Reloaded, Part I

http://www.johnberardi.com/articles/nutrit...eating_rl_1.htm

Massive Eating Reloaded, Part II

http://www.johnberardi.com/articles/nutrit...eating_rl_2.htm

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft Anders :blink: - det er jo en sindsyg fremgang :w00t:

Jeg er relativt måløs - flot arbejde :superman:

+

Nu er det jo ikke alle, der er tilhænger af helårs bulk, vel :wink:

Man må sgu' kunne blive træt af ædning på fuldtid :laugh:

Mange tak :blush:

Det har også været hårdt arbejde at smide fedtet, når man faktisk er typen der ALDRIG bliver træt af ædning på fuldtid! Har ingen mæthedsfornemmelse, så når jeg ikke var på diæt stoppede jeg først med at spise når mavesækken gjorde ondt af at blive spilet ud! :laugh:

Fremgang? Siden de glade SL dage i TSK er det gået tilbage for Anders! :laugh:

Rommel

You betcha!!! Failede på 5. rep med 115kg forleden i bænkpres! Fa'me langt fra 130x8 og 150x3 dagene! :nonono:

Enig :laugh: han ligner jo en KZ-fange på tarwelig kraaadt

Arh det er sgu godt gået min ven.... mon ikke du får en hel del tøs'pige-børn til at trække sneglespor langs strøget... jeg tror det :superman:

FUCK! Pusheren fortalte ellers at oxymethadestrionetotyl var det hotteste shizzle EVER! :unhappy:

:wink:

Ha er det "sugerør" med 45-46 centimeters diameter. Ellers er det meget normalt at ben forbliver "bløde" i lang tid og det er sjælden de kommer med første gang man cutter ned. Anden gang bliver det ofte nemmere.

Glæder mig til at det endelig resultat. DM 2007? :poking::4whip: (her får man virkelig lov at være metro :wink::tongue: )

Hvis ikke det var fordi jeg er et TOTALT asymmetrisk fuck-up, kunne det ha' været sjovt at ha' fitness som et mål, men det er jeg, så det sker aldrig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fremgang? Siden de glade SL dage i TSK er det gået tilbage for Anders!

Rommel

You betcha!!! Failede på 5. rep med 115kg forleden i bænkpres! Fa'me langt fra 130x8 og 150x3 dagene!

Det var da ellers lidt af en styrkenedgang. Hvor stort kcal underskud har du cuttet med?

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke det var fordi jeg er et TOTALT asymmetrisk fuck-up, kunne det ha' været sjovt at ha' fitness som et mål, men det er jeg, så det sker aldrig :cool:

Hvorfor skulle det være så meget værre hos dig end så mange andre? Du vil også først begynde at kunne bedømme det ordentlig nu da fedt% er kommet ned. Desuden kan man afhjælpe en del på symmetrien ved god posering.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det var da ellers lidt af en styrkenedgang. Hvor stort kcal underskud har du cuttet med?

Jeg har ikke trænet styrke specifikt i snart 6 måneder. Gi' mig 2 måneders styrke specifik træning, så skal jeg nok indhente en god del. Dødløftede 185kg for 8 reps med overskuuu' forleden og det er ikke så langt fra min alltime best med 12 reps på 180kg, så styrketabbet er overall slet ikke grelt. Faktisk er jeg stærkere NU på alle andre øvelser end squat, bænk og dødløft end nogen sinde før. :smile:

Hvorfor skulle det være så meget værre hos dig end så mange andre? Du vil også først begynde at kunne bedømme det ordentlig nu da fedt% er kommet ned. Desuden kan man afhjælpe en del på symmetrien ved god posering.

Well… Da jeg blev født brækkede lægerne mit højre kraveben, så det er tydeligt kortere end det højre og det hænger også en del. Derudover væltede jeg på skateboard som knægt og bøjede mine ribben i højre side. Min lænd er også fucked, så mit bækken tilter en del (også i højre side). De strukturelle fuckups har så bevirket at musklerne har skulle yde forskelligt fra højre og venstre side, og det ses - udover på strukturen - også på musklerne.

Link to comment
Share on other sites

Well… Da jeg blev født brækkede lægerne mit højre kraveben, så det er tydeligt kortere end det højre og det hænger også en del. Derudover væltede jeg på skateboard som knægt og bøjede mine ribben i højre side. Min lænd er også fucked, så mit bækken tilter en del (også i højre side). De strukturelle fuckups har så bevirket at musklerne har skulle yde forskelligt fra højre og venstre side, og det ses - udover på strukturen - også på musklerne.

Fuck du er grim!!!

Ej seriøst. Tror meget af det er langt hen ad vejen noget som du selv lægger mere mærke til end andre.

Link to comment
Share on other sites

post-10530-1154024926_thumb.jpg post-10530-1154024951_thumb.jpgpost-10530-1154024972_thumb.jpg

Jeg kan ikke helt huske, hvornår de er fra. Jeg har ikke et ny billede, men får lige taget et en af dagene.

Det skal nok lige nævnes, at jeg er styrkeløfter :wink:

Godt massiv :devil: Nakken holder max ! - OT: skifter du tit tatovering fra højre til venstre arm eller :tongue:

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Godt massiv :devil: Nakken holder max ! - OT: skifter du tit tatovering fra højre til venstre arm eller :tongue:

Tak :smile: Haha det har jeg slet ikke lagt mærke til. Det ser godt nok underligt ud. Der er jo nok sket noget med billedet, da det er blevet lagt ind på pc'en. Jeg vil dog lige slå fast, at tatoveringen er at finde på min højre arm :laugh:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det var da ellers lidt af en styrkenedgang. Hvor stort kcal underskud har du cuttet med?

Mærkeligt spørgsmål at stille :blink:

Man kan nok ikke forventer at opretholde den samme styrke hvis man smider 22kgs kropsvægt, sku da heller ikke selvom man følger "MOLs 500kcal underskud om dagen og så smider du kun fedt regel" :laugh:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share