"Forelsket i fitness"


Taurus
 Share

Recommended Posts

Er en genudsendelse fra 22. september 2004.

Hvis programmet er glemt er der mulighed for en genopfriskning.

Er det programmet med de spinningfolk? Mener det er en mand og en kvinde man følger, hvor manden er hard-core spinning-instruktør, og kvinden én der står på stepmaskinen i 60 min. hver dag + det løse. Er det dét program?

Iøvrigt, og her gentager jeg mig selv fra tidligere, imponerende, at der endnu ikke er taget fat i nogle af de seriøse atleter i DK indenfor styrke-træning og BB af diverse fjernsynsproducenter. Interessen er der jo, idet fitness efterhånden har lige så mange medlemmer som fodboldklubberne.

Hvad med at følge en atlet op til DM eller et andet show?? Burde der være seere og penge i. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt, og her gentager jeg mig selv fra tidligere, imponerende, at der endnu ikke er taget fat i nogle af de seriøse atleter i DK indenfor styrke-træning og BB af diverse fjernsynsproducenter. Interessen er der jo, idet fitness efterhånden har lige så mange medlemmer som fodboldklubberne.

Jeg tror absolut ikke, at du kan trække en lige linje imellem antalet af medlemer i fintesscentrene til interessen for styrke- og BB-atleter. Det er kun en meget lille gruppe af brugerne i fitnesscentrerne der vil finde den slags intressant. De fleste som kommer i centrene kommer udelukkende for at få en smule motion og har ingen interesse i folk der fører livsstilen ud i det ekstreme.

Hvad med at følge en atlet op til DM eller et andet show?? Burde der være seere og penge i. :blush:

De eneste der gider se den slags er den minoritet som i forvejen følger den lille sportsgren, samt familie og venner til atleterne.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var faktisk mig der medvirkede i omtalte program :smile: (og min logbog er ikke

så interessant..).

Forunderligt nok, så har DR2 sendt programmet 2 gange før. Svensk og norsk fjernsyn har også

sendt programmet.

Hvorfor aftalte jeg ikke royalties... :laugh:

Nu må MZ da vist hoste op med nogle sponsorpenge til dig ulrik :laugh:

og kan du så komme igang med at føre log igen :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var faktisk mig der medvirkede i omtalte program :smile: (og min logbog er ikke

så interessant..).

Forunderligt nok, så har DR2 sendt programmet 2 gange før. Svensk og norsk fjernsyn har også

sendt programmet.

Hvorfor aftalte jeg ikke royalties... :laugh:

:laugh::laugh::w00t: Sys nu Ulle fremsætter nogle gode pointer i hans del af 'showet', hvorimod pigen der øhhh...nå... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var faktisk mig der medvirkede i omtalte program :smile: (og min logbog er ikke

så interessant..).

Forunderligt nok, så har DR2 sendt programmet 2 gange før. Svensk og norsk fjernsyn har også

sendt programmet.

Hvorfor aftalte jeg ikke royalties... :laugh:

Hej Ulrik.

Jeg så det program du medvirkede i, og er meget interesseret i den hjemmeside du benyttede til at træne specifikke muskler ("musclemap" samt animerede træningsøvelser).

Mvh AA1979

Link to comment
Share on other sites

Kære Ulrik..

er det ikke noget med at man skal have 15 min. of fame i livet ? Nu må man vel så sige at dine er brugt...?

jeg blev selv filmet for en del år siden gående på strøget i KBH. Talte selvfølgelig i min mobil...Hvilket bevirker at dette korte klip er blevet vist igen og igen og igen på DR hvergang der er noget om skadevirkninger af at bruge mobil. Jeg ville være rig nu, hvis jeg havde krævet royalties....

camille

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ville være rig nu, hvis jeg havde krævet royalties....

Du kan dog hurtigt glemme den tanke for havde du krævet royalties havde de valgt pigen ved siden af dig - hende der ikke havde krævet royalties... :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share