Kritik til kostplan - BULK!


-Thomas-
 Share

Recommended Posts

Hey!

Da min topløse sæson så småt er ved at være slut, kunne det jo være rart med noget god bulkning.

Og ville derfor godt høre om der var nogle der havde nogle ting at sige til min kostplan?

Jeg er 183 høj og vejer 85 kilo, og de sidder hvor de skal :wink:

Måltid 1 indtages som morgenmad ca kl 6-7

Måltid 2 ca kl 10-11 stykker

måltid 3 ca kl 2-3 stykker

Måltid 4 er lige efter træning

Måltid 6 er aftensmad, og med hensyn til den svinger det meget hvad jeg spiser, men det er enten ris eller kartofler (et halvt kilo ligemeget hvad det er) Og med hensyn til kød er det alt fra kyllinge filet til frikadeller..

Måltid 7 inden jeg går i seng

400 Gram blandet salat er: salat, peper frugter, tomater, agurker, gulerødderm, bønner og majs

Har et ligevægts indtag på ca 4500 kcal.

Planen er at køre den til lidt over jul og derefter cutte ned igen

kostplanms5.jpg

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Du får i hvert fald ikke dækket dit behov for gode fedtsyrer

Hvad med at spise nogle nødder eller supplere med gode olier (Udo's choice eller Perfect Ballance etc.) Eller bare rapsolie/olivenolie/hørfrøolie osv.

Så behøver du hellere ikke at smide så mange kcal ned vha. shakes :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du får i hvert fald ikke dækket dit behov for gode fedtsyrer

Hvad med at spise nogle nødder eller supplere med gode olier (Udo's choice eller Perfect Ballance etc.) Eller bare rapsolie/olivenolie/hørfrøolie osv.

Så behøver du hellere ikke at smide så mange kcal ned vha. shakes :wink:

Det lyder interessant med de nødder..

Har du noget deklaration eller links til hvor man kan læse hvad der er i de forskellige?

640 gram tun om dagen?? 5-6 bøtter eller hvad? :w00t::w00t::w00t:

4 dåser :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville helt sikkert supplere kosten med nødder, diverse olier, avocado og andre fede frugter. Du får slet ikke fedt nok, hvis dit mål er at bulke. Laks og andre fisk er også godt i stedet for alt det delfindræbende tun. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ingen grund til at indtage mere end 1,5 - 2.5 gram protein pr. kg. kropsvægt dagligt. Alt andet er overkill og der er ikke nogle kilder der dokumenterer større hypertrofi ved højere protein indtag. De ekstra kalorier skal komme fra carbs og i dit tilfælde sundt fedt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share