Div bb konkurrencer


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For satan Lee Labrada i 87 og 89 klippende har en fed fysik. Før det gik hen og blev alt for freaky. :blink:

I kan ikke finde flere klip med Phil Heath? Han er IMO en af dem med den fedeste fysik nu til dags i de vægtklasser :4thumbup: :devil:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg stenet nogle film her på min nattevagt. Jeg må sige sige jeg lige aldrig har brudt mig særligt meget om Yates. Men efter at have set nogle videoer. Sindsygt. Hvis man endelig skal være super freaky mass monster, så klarer Yates den da 1000 gange bedere end Ronni og de fleste af olympia gutterne idag.

Check lige hans lats her ved at pause på 39 sek, eller hans klassiske tricep pose!!!! :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg stenet nogle film her på min nattevagt. Jeg må sige sige jeg lige aldrig har brudt mig særligt meget om Yates. Men efter at have set nogle videoer. Sindsygt. Hvis man endelig skal være super freaky mass monster, så klarer Yates den da 1000 gange bedere end Ronni og de fleste af olympia gutterne idag.

Check lige hans lats her ved at pause på 39 sek, eller hans klassiske tricep pose!!!! :blink::blink:

Yates er og bliver min favorit bodybuilder nogensinde. Han havde en arbejdsmoral som ingen anden. Selv Coleman´s tunge træning er vand ved siden af Yates´s "balls to the walls" træning i hans eget lille kælder-gym, Templegym, i Birmingham. Det er hardcore når det er bedst.

Link to comment
Share on other sites

Lige et til med Lee Labrada

Den man er da alt for vildt til at posere og så har han da noget nær den perfekte fysik IMO!

Jeg er nu mere til Bob Paris og Francis Benfatto, når vi er over i dem med det look. Men generelt syntes jeg bare at BBerne fra midten af 80erne og frem til starten af 90erne er de klart bedste igennem tiderne. Det knaldhårde look som blev vurderet langt højere end masse dengang er bare suverænt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den mands arme ser så gigantiske ud på hans korte krop. Han tricep er helt gal!

Syntes dog hans pecs halter noget i forhold til resten af overkroppen...

Francis Benfatto - Olympia 89

For satan hvor var der mange gudekroppe på scenen det år. Hvad er der dog sket med sporten siden da. Forstår slet ikke hvordan man kunne finde på at gå væk fra de look, fremfor bloat, guts og masse ad libitum... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Francis Benfatto - Olympia 89

For satan hvor var der mange gudekroppe på scenen det år. Hvad er der dog sket med sporten siden da. Forstår slet ikke hvordan man kunne finde på at gå væk fra de look, fremfor bloat, guts og masse ad libitum... :crazy:

Jeg foretrækker også helt klart looket fra 80erne og de tidlige 90ere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share