Aerobicspinning - udvikling og udveksling!


benne80
 Share

Recommended Posts

Hæhæ...og jeg har spinnet i *dit studie* i snart 2 år.....og hvilket flow de har på... :4thumbup:

Min erfaring med *dit studie*...de er dygtige og varierende...man kan få alle former for spinning...bare find den instruktør eller det hold, der passer dig bedst. :wub:

Men...ingen tvivl derom...det kan man også i Sportsklub. :innocent:

De former for spinning, du beskriver i din time....de bruges også i *dit studie* Din beskrivelse af en letøvet time...det er på samme måde i *dit studie*. Selv foretrækker jeg en øvet time, med mange interval og meget hård træning. God intensitet på musikken og spinningen...det er noget, jeg kan lide.

Men den med mærkbar forskel...den tror jeg ikke holder. :tongue: ...har du selv prøvet en time i *dit studie*...du skal være så velkommen...gerne en mandag...kl 17.15. Jeg vil være der...som udøver. Vi ses. :tongue:

Frækhed belønnes, men inhabilitet virker også.

Fin tråd, du har lavet her...den giver gode ideer. :4thumbup:

Jeg kan kun give dig ret - var der i går og det var super godt....man fik helt sved på panden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeps - fra 17:15 og en time frem :4thumbup:

Som studerende er jeg i den heldige situation, at jeg har fri i hele August og først skal starte i Århus igen til September. Derfor er jeg rimelig flittig deroppe for tiden og prøver så vidt som muligt at komme hver dag :bigsmile:Måske løber vi ind i hinanden på et tidspunkt....

...måske i eftermiddag...kl. 17:15 :4thumbup:

Anne-Marie...en af de *gamle*tøzzer på holdet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spinnet on/off i over 10 år, mest om vinteren(Kører helst ude om sommeren eller løber mere)

Jeg gider sgu ikke lave armbøjninger i en spintime!!Jeg kommer for at få TÆSK kredsløbsmæssigt uden "koreografi" og trykke den af og min ynglingsaversion er efter en time at høre en eller anden sige"Det var da ikke særlig hårdt idag".

Så skru dog noget mere belastning på Bassemand!!Det er med spinning som med al anden træning:Du får det ud af det som du lægger i det!! :wink:

Edited by LBB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share