NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg går og gruer for at pre-season går hen og bliver lidt af en "skades-massakre", som man har set i de seneste par år.

Ok, der har altid været skader i pre-season, men det er som om tendensen er stigende.

Atlantas WR Brian Finneran, er ude for resten af sæsonen efter en skade i søndags. En situation der sandsynligvis sætter Falcons tilbage i forsøget på at gøre Vick til en bedre passing-quaterback.

Surt for dem..

Link to comment
Share on other sites

Ja, Pre-season indeholder altid en masse neglebidderi..!

Bli'¨r lidt spændende at se hvad de forskellige hold gør med deres startere, om nogle vælger slet ikke at spille starterne af frygt for skader osv..

Lige nu er mange spillere også på vej tilbage fra sæson-endende skader de pådrog sig sidste år...

------------------

Lige nu sidder jeg og følger med i Green Bays training camp på NFL Network (tv) :smile: Lækkert!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Green Bay er nødt til at lade Rodgers spille lidt mere denne sæson. Jeg tvivler bare stærkt på at det sker. Kan man se noget om Rodgers´ form fra deres training camp? :tongue:

Men GB´s front office må trods alt tro på ham, siden de lod Leinart og Cutler smutte forbi i draften..

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Green Bay er nødt til at lade Rodgers spille lidt mere denne sæson. Jeg tvivler bare stærkt på at det sker. Kan man se noget om Rodgers´ form fra deres training camp? :tongue:

Men GB´s front office må trods alt tro på ham, siden de lod Leinart og Cutler smutte forbi i draften..

Rodgers er helt sikkert fremtidens mand i GB.. Alt efter hvordan sæsonen former sig, vil han nok få lov at spille noget mere..! Men Kaptajnen har jo luftet, at det ikke er sikkert det er det sidste år han er med..! :smile: Og jeg mener stadig Favre er en bedste QBs i ligaen, måske ikke top 5, men deroppe af helt sikkert..!

Men jeg ser at Rodgers spiller størstedelen af pre-season kampene og nok træder til i næste sæson.

Packers' draft pick i første runde kunne ikke være anderledes, især ikke når en QB blev draftet sidste år. AJ Hawk, er et ufatteligt godt fit for GB og vel nok det sikreste valg i 2006 draften..! :smile: Man skal heller ikke glemme, at Rodgers har lært og lærer en del under Favre, så jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden på QB pladsen hos GB..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

------------------

Lige nu sidder jeg og følger med i Green Bays training camp på NFL Network (tv) :smile: Lækkert!

Hey Anders:D og jer andre

hvordan får man Nfl network. Har prøvet at finde ud af det i lang tid.

Jeg sådan en parabol, men jeg kan ikke finde den mellem alle kanalerne.

Kunne virkelig godt tænke mig kanalen

på forhånd tak;)

Saints Rulez?:D

ikke_navngivet.bmp

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders:D og jer andre

hvordan får man Nfl network. Har prøvet at finde ud af det i lang tid.

Jeg sådan en parabol, men jeg kan ikke finde den mellem alle kanalerne.

Kunne virkelig godt tænke mig kanalen

på forhånd tak;)

Saints Rulez?:D

Så vidt jeg ved kan du ikke få NFL Network herhjemme..! Jeg ved i hvert fald ikke hvordan...!

Jeg ser det via Stream på internettet...

www.streamtvnow.tv

Link to comment
Share on other sites

Minnesotas nyerhvervelse SS Tank Williams skadet:

http://www.nfl.com/teams/story/MIN/9587610

Buffalo Bills har nu fået deres top valg i draften under kontrakt, Whitner har dog misset 8 dages training camp:

http://www.nfl.com/teams/story/BUF/9587433

WR Terrell Owens har siddet udenfor træningen de sidste 3 dage, grundet en skade i baglåret. En MRI viste at der intet alvorligt var, men Owens er stadig ikke tilbage på træningsbanen.

http://www.nfl.com/teams/story/DAL/9587481

Så er det i nat, at pre-season starter med Hall of fame kampen mellem Eagles og Raiders. Dog skal det ikke forventes, at stjernerne spiller alt for meget, hvis de overhovedet gør.

Pre-season schedule:

http://www.nfl.com/schedules/preseason/2006

Igår blev følgende optaget i Pro football hall of fame i Canton, Ohio:

QB, Troy Aikman

LB, Harry Carson

OT, Rayfield Wright

QB, Warren Moon

DT/DE, Reggie White

Coach, John Madden

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Denver Bronco's DT Gerard Warren er ude i op mod 4 uger.. Da han igår rev sin venstre storetå af led.. :crazy:

Warren er en vigtig brik i Denvers forsvar.

NE Patriots Safety Mel Mitchell er ude hele 2006. Han skal opereres i den ene arm, er kan derfor ikke spille. Michell kom til NE efter 4 år i NO saints, i april.

*********************************

Husk det er i nat PRE-SEASON starter..!

Eagles - Raiders..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke tage et screenshot af hvor god kvalitet er på det der steamtv halløj?

Nej desværre..!

Men kvaliteten er rimelig god, selvom det svinger lidt.

Men imellem 275-600 kbps streames der med.. :smile:

Det koster ca. 20 kr. om måneden, hvilket jeg syntes er enormt godt disket ud! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nej desværre..!

Men kvaliteten er rimelig god, selvom det svinger lidt.

Men imellem 275-600 kbps streames der med.. :smile:

Det koster ca. 20 kr. om måneden, hvilket jeg syntes er enormt godt disket ud! :superman:

Hvordan fungere det der stream.. ser man det på computeren ligesom, man gjorde hvis det var i Tv.

Alle programmerne, og alt det der er.:P

vil nemlig gerne se Nfl 24/7 for det på zulu er ikke nok:D

MvH M.t.

saints.!!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan fungere det der stream.. ser man det på computeren ligesom, man gjorde hvis det var i Tv.

Alle programmerne, og alt det der er.:P

vil nemlig gerne se Nfl 24/7 for det på zulu er ikke nok:D

MvH M.t.

saints.!!

Streamtv streamer forskellige kanaler over internettet. Lige nu streames ca. 20 forskellige kanaler, heriblandt:

ESPN, ESPN2, ESPN Australia, NASNEurope, FSN, TBA osv.

Der streames alt muligt sport. Man kan forespørge, hvis man ved noget blir sendt og hvor. HVis nok vil se det, bliver det vist.. Men stort set alle NFL kampe vises.. Mange spilles dog på samme tid..

Link to comment
Share on other sites

Streamtv streamer forskellige kanaler over internettet. Lige nu streames ca. 20 forskellige kanaler, heriblandt:

ESPN, ESPN2, ESPN Australia, NASNEurope, FSN, TBA osv.

Der streames alt muligt sport. Man kan forespørge, hvis man ved noget blir sendt og hvor. HVis nok vil se det, bliver det vist.. Men stort set alle NFL kampe vises.. Mange spilles dog på samme tid..

Okay tak for hjælpen..

har overvejet at betale for det..

Mvh M.t.

Link to comment
Share on other sites

Så er der komme nyt om Tank Williams fra Vikings, der ikke er godt nyt hvis man er Viking fan. Han har beskadiget sit knæ så meget, at 2006 sæsonen nu er overstået for ham...

Der er kommet 7 ændringer i reglerne, og de er som følger:

Hitting quarterbacks below the knees when they have both feet on the ground will be a 15-yard penalty. (Kimo Van Olhoeffens tacling af Carson Palmer...)

"Horse collar" tackles on a jersey or pads from behind will result in a 15-yard penalty, unless it's a quarterback in the pocket or runner in the tackle box. (Skærpelse af den tackling der satte T.O. Ud af spillet i 2004).

No prolonged or excessive celebrations, no using props (pylon, cell phone, Sharpie), and no lying on the ground, unless it's to pray. These are 15-yard unsportsmanlike conduct penalties. (Så blev jakkesættene trætte af Chad Johnson.. :nonono: ) NFL = No Fun League

No taunting in a player's face.

Referees will have 60 seconds to review an instant replay, down from 90.

Fumbles can be reviewed via replay when a player is ruled down by contact. (Polamalu's interception)

No more than six players on either side of the line on onside kicks, preventing stacking.

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Så fik NFL ny kommisær.

I marts trådte Paul Tagliabue tilbage, efter 17 år på posten, og siden har ejerne holdt et hav af møder.

De 32 ejere stemte på NFLs Chief Operating Officer, Roger Goodell...

Hvis man skal se på skader, så ser det skidt ud for NE Patriots i år... Det vælter ned over dem med skader på starter. Tedy Bruschi er nu ude i mindst 1 måned, med et brækket håndled han pådrog sig d. 31. juli. Undersøgelsen har pga. hævning først været mulig nu.

Også S Rodney Harrison, DE Richard Seymour, TE Daniel Graham, C Dan Kopppen og WR Chad Jackson er skadede...

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Anders jeg købt 1 måneds inde på streamtvnow, og det virker ikke

eller jeg ved i hvert fald ikke hvordan:P

når jeg trykker på stream 1 og taster navn og kode ind så kommer media player op

også står der er man ikke kunne oprette forbindelse eller at serveren ikke er tændt, og sådan er det med alle kanalerne.

behøver hjælp:)

MvH M.T.

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Anders jeg købt 1 måneds inde på streamtvnow, og det virker ikke

eller jeg ved i hvert fald ikke hvordan:P

når jeg trykker på stream 1 og taster navn og kode ind så kommer media player op

også står der er man ikke kunne oprette forbindelse eller at serveren ikke er tændt, og sådan er det med alle kanalerne.

behøver hjælp:)

MvH M.T.

http://www.streamtvnow.tv/board/showthread.php?t=17497

Læs denne grundigt igennem... Du kan bruge den som en slags step-by-step guide...

Jeg bruger selv Winamp.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share