NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Ang. Branch så må man se hvad der sker, pt. ligner det at han må blive hos Pats..

Brady's performance i den kamp var rigtig god, men der jeg vil hen er, at Branch er en top receiver, Selvom Pats system gør at rookies ofte kommer ind og præsterer over evne. Så kunne jeg godt forestille mig at de i de store kampe ville komme til at savne ham.. med ham så sætter jeg dem også nr. 1. Du lød jo heller ikke selv helt sikker i vurderingen iforhold til de kære delfiner :wink:

Branch er i mine øjne IKKE en topreciever, hans problem er, at han selv tror han er. Han vil betales som en af NFLs 5 bedste WRs.. :nonono: Jeg tror ikke du kan nævne mange hold hvor Branch ville gå ind som 1. valget på reciever posten.

Kan godt være min kærlighed skinner lidt igennem :innocent: Men det er også en meget meget svær division at sætte et bud på, og jeg vil gerne prøve at sætte en rækkefølge end bare at sætte dem i en klump. Men der hvor jeg ville hen med Chiefs hold er oppe i årene, er at de måske sagtens kan spille kæmpe godt nu, men hvad med 16 kampe i streg? Hvis de holder sig skadesfri så sætter jeg dem også til at være oppe der hvor de kan kæmpe om en wc plads.

Jeg mener dog, at set ud fra pre-season kampe, så virker Raiders til at havde et bedre forsvar end Chiefs. Og jeg vil mene at netop i pre-season kampe kan der, ihvertfald defense mæssigt, ligges mere i Chiefs præstation i og med Herm gerne vil teste om hans ideer med forsvaret er kommet igennem til spillerne.

Så som jeg ser det så vil deres akilles hæl ende med at blive forsvaret.

Givet, Brooks har kun spillet godt i 1½ pre-season kamp, men han virker bedre og bedre.. kan han få den stabilitet han altid har manglet, så må selv du indrømme at Brooks/Moss lyder farligt :smile:

Nu har jeg lige brugt lidt tid på at læse diverse previews af Raiders sæson, og har endnu ikke stødt på en, der omtaler den positivt, tværtimod.

Her er et par grunde til at Raiders får problemer:

Raiders har kun vundet 13 kampe sammenlagt i de sidste 3 år! Det er et NFL dårligst ( Sammen med 49ers)

Raiders tabte alle 6 divisions kampe sidste år.

Raiders' Cornerbacks lavede sidste år 0 interceptions.

Raiders havde sammenlagt 5 interceptions sidste sæson. Det er dårligst nogensinde.

Siden 1993, har Raiders været det mest straffede hold (gule flag) , hele 7 gange!

Raiders starter mod Chargers, der har vundet 3 ud af 4 sidste besøg i Oakland, og har i alle disse møder løbet for mere end 170 yards!

Raiders har en hullet offensiv linie.

Raiders er et hold der er under opbygning.

Du kan vst godt høre, at jeg ikke levner dem mange chancer, i en division hvor de 3 øvrige hold ser så stærke ud.

Packers havde som du siger det bedste defense mod pass, men det vinder ikke titler uden at kunne stoppe løbet.. lige der kommer de til at forbedre sig gevaldigt med Hawk.. han bliver en fornøjelse at se tror jeg :superman:

Jeg tror dog som du siger at det ender galt med Farve/O-line.. han kommer til at ligge ned og det vil gå ud over løbet også. Ahman Green Var en god RB, men han er tydeligvis en 'mærket' mand med alle han skader. Jeg vil se ham komme igennem sæsonen før jeg tror på det og ham.

Jeg vil lige påpege, at jeg IKKE mener det går galt med Favre... Men med den offensive linie.. Favre er i mine (farvede) øjne, stadig en af NFLs 10 bedste QBs.. Hvis ikke 5... :tongue:

Ang. Eagles så er jeg sådan set enig med dig i at McNabb ser skarp ud og det gør holdet som helhed også.. men det er nu. De har en stærk defensiv, men dybden set over hele holdet er der bare ikke til at holde nivauet i 16 kampe, hvilket der skal til for at komme videre fra den division. De har lige fået en ny veteran WR, Stallworth(hæng mig ikke lige op på navnet) i en trade med Saints og det skal nok hjælpe dem, da de manglede det en del! Igen, svær division og jeg prøver bare at tvinge en 1-4 ud af mig selv :cool: Det ville igen ikke overraske mig vildt hvis de fik en wc plads eller vandt, men pt. sætter jeg dem ikke til det.

Tjaa.. Vi er bare ikke enige her. McNabb er tilbage for fuld damp, med en frisk RB og nye WR våben. Defensiven er forstærket, men de er ikke det eneste hold i divisionen der er blevet bedre.

Jeg tror Eagles går videre til POs.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Branch er i mine øjne IKKE en topreciever, hans problem er, at han selv tror han er. Han vil betales som en af NFLs 5 bedste WRs.. :nonono: Jeg tror ikke du kan nævne mange hold hvor Branch ville gå ind som 1. valget på reciever posten.

Nu har jeg lige brugt lidt tid på at læse diverse previews af Raiders sæson, og har endnu ikke stødt på en, der omtaler den positivt, tværtimod.

Her er et par grunde til at Raiders får problemer:

Raiders har kun vundet 13 kampe sammenlagt i de sidste 3 år! Det er et NFL dårligst ( Sammen med 49ers)

Raiders tabte alle 6 divisions kampe sidste år.

Raiders' Cornerbacks lavede sidste år 0 interceptions.

Raiders havde sammenlagt 5 interceptions sidste sæson. Det er dårligst nogensinde.

Siden 1993, har Raiders været det mest straffede hold (gule flag) , hele 7 gange!

Raiders starter mod Chargers, der har vundet 3 ud af 4 sidste besøg i Oakland, og har i alle disse møder løbet for mere end 170 yards!

Raiders har en hullet offensiv linie.

Raiders er et hold der er under opbygning.

Du kan vst godt høre, at jeg ikke levner dem mange chancer, i en division hvor de 3 øvrige hold ser så stærke ud.

Jeg vil lige påpege, at jeg IKKE mener det går galt med Favre... Men med den offensive linie.. Favre er i mine (farvede) øjne, stadig en af NFLs 10 bedste QBs.. Hvis ikke 5... :tongue:

Tjaa.. Vi er bare ikke enige her. McNabb er tilbage for fuld damp, med en frisk RB og nye WR våben. Defensiven er forstærket, men de er ikke det eneste hold i divisionen der er blevet bedre.

Jeg tror Eagles går videre til POs.. :superman:

Jeg vil give dig ret i, at Branch ikke er en top WR i den forstand som du tænker på.. mener heller ikke han er deroppe. Men hvis vi ikke sætter ham i bås med T.O., Chad Johnson og Harrison så mener jeg nu godt man kan sige han ligger i den klynge af gode WR der ligger bag ved.

Det er nok også rigtigt, at han forlanger for meget i løn, men min pointe var at uanset hvordan han opfatter sig selv eller kræver i løn, så har han været og vil være et vigtigt våben for Pats imo. Han har det også med at komme op med nogle rigtigt gode præstationer i vigtige kampe, hvilket er lige de kampe jeg tror Pats skal vinde for at tage divisionen i år :smile:

Og dine Raiders stats er helt rigtige, desværre :cry3: hehe, men jeg synes nu der er plads til lidt flere forhåbninger omkring dem end de tidligere år.

De er 4-1 i preseason

Brooks har en QB rating på ca. 90 de sidste 3 kampe og har hvis man ser bort fra de første to kampe, spillet ganske ok.

Raiders defense har lavet 7 interceptions i pre-season games.

Den offensive linie kommer til at blive forbedret markant under Art Shell.

De gule flag kan man ikke sige noget til, af en eller anden grund så har Raiders aaaaltid været store fans af at få dommeren til at smide gult så tit så muligt.. :crazy: Men jeg har lidt forhåbning om at Art Shell lige på det punkt også kommer ind med en mere striks måde at styre holdet på og måske, man kan håbe, forbedre det element.

Raiders er klart et hold under opbygning, men jeg tror godt de kan lave lidt rav i divisionen i år alligevel.. givet mange ting skal klappe for dem :smile:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil give dig ret i, at Branch ikke er en top WR i den forstand som du tænker på.. mener heller ikke han er deroppe. Men hvis vi ikke sætter ham i bås med T.O., Chad Johnson og Harrison så mener jeg nu godt man kan sige han ligger i den klynge af gode WR der ligger bag ved.

Det er nok også rigtigt, at han forlanger for meget i løn, men min pointe var at uanset hvordan han opfatter sig selv eller kræver i løn, så har han været og vil være et vigtigt våben for Pats imo. Han har det også med at komme op med nogle rigtigt gode præstationer i vigtige kampe, hvilket er lige de kampe jeg tror Pats skal vinde for at tage divisionen i år :smile:

Så kom der nyt i Branch sagen med Patriots..! Han er rent faktisk blevet enig med ikke bare et, men to hold. Seattle Seahawks og NY Jets... Det havde jeg ikke ventet. Nå men Patriots mangler jo stadig at blive enige med et af de to hold om kompensationen. Rygterne vil vide, at Patriots forlanger to 1. runde valg i draften for ham, hvilket i mine øjne er ALT for højt...

Patriots har tidligere sagt, at Branch har indtil fredag, at finde en ny arbejdsgiver...

Branch der åbenbart IKKE ønsker at spille i en Patriots uniform igen, har indsendt en klage over dem. En særlig domsmand skal nu undersøge om Patriots har brudt en aftale mellem NFL og NFLPA, og det kan ske allerede fredag. Så måske har Branch et nyt hold til den tid...

En anden ting.. Det kan godt være Raiders er 4-1 i preseason, men det gi'r jeg ikke 5 flade øre for..! Skal det sammenlignes med noget, så kan du jo se på Steelers der er 0 - 4. Og i mine øjne vil et Steelers mandskab slå et Raiders mandskab når det virkelig gælder, 9 af 10 gange.. :tongue:

Der sker en masse for tiden, holdene står foran at skulle trimmes ned til 53 mand. Og en masse folk bliver fyret og byttet..! Torsdag nat går det endelig løs! :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Så kom der nyt i Branch sagen med Patriots..! Han er rent faktisk blevet enig med ikke bare et, men to hold. Seattle Seahawks og NY Jets... Det havde jeg ikke ventet. Nå men Patriots mangler jo stadig at blive enige med et af de to hold om kompensationen. Rygterne vil vide, at Patriots forlanger to 1. runde valg i draften for ham, hvilket i mine øjne er ALT for højt...

Patriots har tidligere sagt, at Branch har indtil fredag, at finde en ny arbejdsgiver...

Branch der åbenbart IKKE ønsker at spille i en Patriots uniform igen, har indsendt en klage over dem. En særlig domsmand skal nu undersøge om Patriots har brudt en aftale mellem NFL og NFLPA, og det kan ske allerede fredag. Så måske har Branch et nyt hold til den tid...

En anden ting.. Det kan godt være Raiders er 4-1 i preseason, men det gi'r jeg ikke 5 flade øre for..! Skal det sammenlignes med noget, så kan du jo se på Steelers der er 0 - 4. Og i mine øjne vil et Steelers mandskab slå et Raiders mandskab når det virkelig gælder, 9 af 10 gange.. :tongue:

Der sker en masse for tiden, holdene står foran at skulle trimmes ned til 53 mand. Og en masse folk bliver fyret og byttet..! Torsdag nat går det endelig løs! :w00t::superman:

Yup der var åbenbart nogle der ville give ham de penge, men ja et 1st round pick er for højt, også sammenlignet med tidligere bytte handler denne pre-season!

Der er gode chancer for at han får medhold i den høring og det vil nok betyde at de får et 2-3 round pick.. jeg vil tro et 2nd round.

Man kan nok ligge mere i det for de hold der sluttede dårligt sidste år end dem der sluttede godt.. men altså, et eller skal jeg jo havde at holde fast i! :blush::hands:

Det bliver så nice med endelig at komme igang med sæsonen!

Men Anders, jeg læste tidligere du ser kampene over streamet tv på nettet.. men kan du smide et link hvor man kan tilmelde sig? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Yup der var åbenbart nogle der ville give ham de penge, men ja et 1st round pick er for højt, også sammenlignet med tidligere bytte handler denne pre-season!

Der er gode chancer for at han får medhold i den høring og det vil nok betyde at de får et 2-3 round pick.. jeg vil tro et 2nd round.

Man kan nok ligge mere i det for de hold der sluttede dårligt sidste år end dem der sluttede godt.. men altså, et eller skal jeg jo havde at holde fast i! :blush::hands:

Det bliver så nice med endelig at komme igang med sæsonen!

Men Anders, jeg læste tidligere du ser kampene over streamet tv på nettet.. men kan du smide et link hvor man kan tilmelde sig? :smile:

Det er nu ikke kun ÉT førsterundevalg de vil have, men hele TO!! :blink: Men stadig en høj pris, tror nu nok de kan få 1 førsterundevalg for ham.

Det er jo ikke sikkert Jets og Seahawks har betalt ham pengene, måske har de blot matchet det Patriots tilbød ham.. Så vælger han det istedet, fordi han vil væk fra Patriots.. Men det kan vi jo kun gisne om.. :smile:

Jo jeg ser kampene via www.streamtvnow.tv :smile:

Så Packers - Titans igår.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sgutte finde ud af at melde mig til MOL ligaen, så smid mig lige en invite. Jeg burde hedde 'huz' derinde.

Bliver sjovt med de første prøverunder ...det plejer at overraske sygt meget. :laugh:

Hvad ser i som den sværeste kamp i første runde? (altså den i har tildelt færrest point?). Hos mig er det Jets vs. Patriots og jeg har selvfølgelig Jets som vinder ...jeg er jo psyko Jets fan 4 leif. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, skal man købe managerpakken for at være med i privatliga eller hvad?

Jeg har tilmeldt mig og joinet ligaen men har da ikke tænkt mig at betale 30kr, da jeg ikke har brug for hverken sms-status eller qb spillet... Kommer det til at virke eller hvad? Jeg syntes iøvrigt det er skod hvis det kommer til at koste 30kr, kan de ikke bare propper lidt reklamer ind, som dem der har lyst/råd kan man betales sig fra...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sgutte finde ud af at melde mig til MOL ligaen, så smid mig lige en invite. Jeg burde hedde 'huz' derinde.

Bliver sjovt med de første prøverunder ...det plejer at overraske sygt meget. :laugh:

Hvad ser i som den sværeste kamp i første runde? (altså den i har tildelt færrest point?). Hos mig er det Jets vs. Patriots og jeg har selvfølgelig Jets som vinder ...jeg er jo psyko Jets fan 4 leif. :laugh::tongue:

Det ser ud til at jeg skal bruge emailen for at invitere til ligaen Huz.. :smile: Så PM den lige..

Hmmm, skal man købe managerpakken for at være med i privatliga eller hvad?

Jeg har tilmeldt mig og joinet ligaen men har da ikke tænkt mig at betale 30kr, da jeg ikke har brug for hverken sms-status eller qb spillet... Kommer det til at virke eller hvad? Jeg syntes iøvrigt det er skod hvis det kommer til at koste 30kr, kan de ikke bare propper lidt reklamer ind, som dem der har lyst/råd kan man betales sig fra...

Det ser ud til, at man i år skal have manager pakken for at deltage i privatligaer ja.. Ikke så fedt, men da det kun er 30 kroner a.k.a. 2 ½ liters colaer eller en ½ pizza, bør det kunne overkommes. Spørg evt. Lynx, han er kommet ind i ligaen..

Hvis man nu uforvarende kommer til Kbh. en søndag aften, er der så et værtshus omkring centrum, hvor man sidder og ser NFL.

Jeps, der er nok gode muligheder hos Southern Cross Pub.

post-6265-1157276658_thumb.jpg

sidste års vinder admiral-prehn skal da også have chance for at forsvare titlen :devil:

Skal bruge din mail Prehn..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til, at man i år skal have manager pakken for at deltage i privatligaer ja.. Ikke så fedt, men da det kun er 30 kroner a.k.a. 2 ½ liters colaer eller en ½ pizza, bør det kunne overkommes. Spørg evt. Lynx, han er kommet ind i ligaen..

Hmmm, jeg ser mig selv i ligaen (yilar)... Kan du også se mig anders? Brugte bare den der invitationsnøgle...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, jeg ser mig selv i ligaen (yilar)... Kan du også se mig anders? Brugte bare den der invitationsnøgle...

indtil videre er følgende med i ligaen.. (Man skal have sat sine picks før man er med)

Anders_L_Holm

Hugostep (Lynx)

yilar (FFS)

Så det ser IKKE ud til at man skal have manager pakken.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

indtil videre er følgende med i ligaen.. (Man skal have sat sine picks før man er med)

Anders_L_Holm

Hugostep (Lynx)

yilar (FFS)

Så det ser IKKE ud til at man skal have manager pakken.. :smile:

Hugostep er ikke mig, jeg hedder Lynxz0r derinde.. har bare ikke sat mine picks endnu! :smile:

... og så er mine picks sat, så jeg burde være med under Lynxz0r nu! :D

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Hvad ser i som den sværeste kamp i første runde? (altså den i har tildelt færrest point?). Hos mig er det Jets vs. Patriots og jeg har selvfølgelig Jets som vinder ...jeg er jo psyko Jets fan 4 leif. :laugh::tongue:

Jets..? :blink::nonono::laugh:

Jeg mener at kampene mellem

Eagles - Giants

Broncos - Chiefs

Packers - Saints

er blandt de sværeste at bedømme..

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Lige en kort nyhed..:

Big Ben misser åbningskampen grundet en blindtarms operation..!

Hmm, det er ret skidt for Steelers! Læste og lige nyheden og min første tanke var at jeg godt kunne finde på at sætte Bengals som nr. 1 nu i den division!

Umiddelbart er det en kamp han misser, men jeg tænker at netop sådan en operation, selvom den er mild, netop kan være svær at spille med i og med det er noget der skal hele og man ikke bare kan havde noget på til at beskytte det.

Steelers program er hårdt fra starten med Dolphins, Jaguars og så Bengals.. misser han bare op mod anden og tredje kamp så ser jeg Bengals som nr. 1!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share