Supertraining af Mell Siff


Torben F.
 Share

Recommended Posts

Hellooooo, ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan købe den sagnomspundne bog "Supertraining" af Mell Siff. Hos getbig er den udsolgt og de ville ikke få nogen foreløbig. Jeg har også prøvet Amazon og lignede samt søgt på google osv, men uden resultat.

Torben F.

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener i om dette svar, jeg syntes det virker meget lusket, at de vil have betaling på forhånd! Jeg har flere gange købt diverse ting over nettet, men ALDRIG betalt forud???

-------------

Hello Mr. Jonsson,

thanks a lot for your interest in choice of champions! Of course we send Supertraining to Denmark, the book is in stock and can be sent immediately.

Sending cod is quite costy, so I´d like to ask you to pay beforehand. Including shipping, it would be 79,49 EUR.

Quantity Item EUR EUR

1 Supertraining 71,49 71,49

0 0 0,00 0,00

0 0 0,00 0,00

0 0 0,00 0,00

Postage/Handling 0,00 8,00

C. O. D. 0,00

Sum 79,49

You could send the money (please do not send a cheque, we have to pay a lot for them) in a registered letter. Do you happen to have a Postbank account? This would be another option that does not cost extra money, you could transfer it directly to our account.

If there are any questions left, please be sure that we will help.

With best regards,

Hermann Korte

choice of champions

Dr. Hermann Korte

Steinhügel 20b

58455 Witten

Germany

Tel: 0049 2302 424 880

Fax: 0049 2302 424 881

--------------------

Link to comment
Share on other sites

Ja, for fa..... Det kan da umuligt koste så meget at sende den, hvad sker der for dem, der er jo ikke ligefrem Nepal eller lign den skal sendes til. Og tyskernes hjemmeside så lidt skummel ud hvad angår forsendelse. Men jeg tror nu hellere jeg må prøve dem alligevel.

Torben F.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hvad mener i om dette svar, jeg syntes det virker meget lusket, at de vil have betaling på forhånd! Jeg har flere gange købt diverse ting over nettet, men ALDRIG betalt forud???

-------------

Hello Mr. Jonsson,

thanks a lot for your interest in choice of champions! Of course we send Supertraining to Denmark, the book is in stock and can be sent immediately.

Sending cod is quite costy, so I´d like to ask you to pay beforehand. Including shipping, it would be 79,49 EUR.

Quantity Item EUR EUR

1 Supertraining 71,49 71,49

0 0 0,00 0,00

0 0 0,00 0,00

0 0 0,00 0,00

Postage/Handling 0,00 8,00

C. O. D. 0,00

Sum 79,49

You could send the money (please do not send a cheque, we have to pay a lot for them) in a registered letter. Do you happen to have a Postbank account? This would be another option that does not cost extra money, you could transfer it directly to our account.

If there are any questions left, please be sure that we will help.

With best regards,

Hermann Korte

choice of champions

Dr. Hermann Korte

Steinhügel 20b

58455 Witten

Germany

Tel: 0049 2302 424 880

Fax: 0049 2302 424 881

--------------------

-> Det er virkelig dårligt at man f.eks. sjældent kan betale med efterkrav eller modtage et girokort. Øv :asmd:

Link to comment
Share on other sites

Ja, han vil ikke sende den "COD" (efterkrav) da han mener det er for dyrt, hvis jeg nu ikke vil have den alligevel! Det der har gjort, at jeg ikke har bestilt den, er at jeg skal sende ham kontanter, eller selv indsætte dem på hans konto. Så har jeg INGEN sikkerhed for at få mine penge retur, skulle varen ikke dukke op....hvis man fx. ku bestille den over nettet på almindelig vis (indtaste konto nr. osv) så kunne man jo altid få banke til at tilbageføre pengene, hvis bogen skulle udeblive......

Jeg nægter simpelthen, at sende 600kr, til en mand jeg overhovedt ikke kender, uden nogen garenti for at få de bestilte varer........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share