(Haster)konditions program


Newbie|Prof
 Share

Recommended Posts

hej. jeg skal have forbedret min kondi meget indenfor 21 dage. nogle der vil hjælpe mig med at lave et godt løbetræningsprogram?

Der skal nogle stats på bordet, hvis du skal have ordentlig hjælp!

Hvad er dit udgangspunkt?

Løbetræner du nu, intervaltræning, antal pas/uge?

Hvilken distance skal du løbe om de 21 dage?

Link to comment
Share on other sites

Der skal nogle stats på bordet, hvis du skal have ordentlig hjælp!

Hvad er dit udgangspunkt?

Løbetræner du nu, intervaltræning, antal pas/uge?

Hvilken distance skal du løbe om de 21 dage?

har ikke løbet før. skal kunne klare til at i 2 timer på næsten 100%. er vililg til at ofre meget tid i det. har planer om at løbe hverdag ved ikke lige og det hjælper med at forbedre min kondi meget.

Link to comment
Share on other sites

har ikke løbet før. skal kunne klare til at i 2 timer på næsten 100%. er vililg til at ofre meget tid i det. har planer om at løbe hverdag ved ikke lige og det hjælper med at forbedre min kondi meget.

Skal det forstås, at du aldrig har løbet før = utrænet og nu skal gennemføre et løb, hvor du skal løbe "all out" i 2 timer i streg????

Link to comment
Share on other sites

har løbet før. har ikke løbet indenfor den sidste måned. hvad er bedst? skal jeg løbe 10km hverdag eller skal jeg skriftevis løbe og cykle hverdag (10km)

Du kommer med tvetydige forklaringer... Har du løbet før, eller har du ikkke løbet før? Det er vanskeligt at komme med konkrete råd, hvis man ikke kender dit udgangspunkt. Hvis du er utrænet, vil jeg vove at påstå, at du har bevæget dig ud i en umulig opgave.

En anden ting: 2 timer på 100 % ???? :bowdown: Hvis du tilnærmelsesvist skal blive fit til en sådan udfordring, skal du ihvertfald ikke løbe hver dag. Giv din krop tid til at restituere... kombiner i stedet flere sportsgrene, og hold et par fridage i løbet af ugen.

/Projac

Link to comment
Share on other sites

Jeg tillader mig at være lidt bramfri... Det var da í sin helhed et utroligt fjollet spørgsmål! Det kan godt være det haster, men du kommer ikke bedre/før igang hvis ikke du tager dig tid til at skrive hvad det er du mener. Start med at svare på følgende:

1. Hvilken distance er der tale om du skal løbe, eller hvilket løb er det?

2. Hvad betyder 100%? (Hvis det er % af maxpuls, kan det aldrig lade sig gøre!)

3. Hvilken type løb og terræn er der tale om. Er det kuperet.

4. Hvad ligger dine stats på nu (Cooper, ½ marathon m.v.)

Læg så kortene på bordet, så kommer hjælpen...

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Skal det forstås, at du aldrig har løbet før = utrænet og nu skal gennemføre et løb, hvor du skal løbe "all out" i 2 timer i streg????

Jeg er enig med de andre. Det virker lidt som om du gaber over for meget, men der skal flere fakta på bordet, før man kan komme med nogen ordentlige råd

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share