sports-/idrætsfysioterateuter i KBH


munktved
 Share

Recommended Posts

Hejsan

Jeg er supermotionist indenfor løb og o-løb. Løber i gns 40K/uge, MEN har i 1 mdr døjet mere og mere med en vanvittig :devil: smerte ved gang/løb. I starten kunne jeg løbe når jeg var varmet op, dvs jeg skulle lige pines 2-3 K inden jeg kunne løbe uden smerte, men nu er det bare umuligt. Smerten er meget udtalt når jeg skal sove, fordi foden da slapper af og "dropper" og det duer ikke. Har været til speciallæge og fået anbefalet nedsat løbemængde, men ikke et stop! og så den kendte øvelse med et trappetrin og stræk og ikke belaste når foden skal op af "vippet". Jeg kan bare ikke levet med den skade og smerte så nu vil jeg høre om der er nogen i dette forum, som kan anbefale en eller flere idrætsfys el lign med kendskab til achillessenesmerte og sportsskader generelt. Det duer ikke med een der "bare" siger pause el lign. Der må gøres noget mere. Det er psykisk nedtur at være skade.

Jeg takker på forhånd

/DM

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at du søger efter et sted i Kbh, men Privat hospitalet Valdemar i Ringsted kan helt sikkert hjælpe dig. De har bl.a. ortopædkirugi, kiropraktik, fysioterapi, smerteklinik, idrætsklinik osv. Hvis du gerne vil din skade til livs og have professionel rådgivning omkring det, så kan jeg varmt anbefale dette sted.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share