3.5 kg Bodylab Proteinpulver og 400g Bodylab kreatin


DGR
 Share

Recommended Posts

Da det kun er de respektive producenter af Proteinpulver der reelt aner hvad der er i bøtterne vil jeg ikke forsøge af vurdere kvaliteten af de nævnte.

Men hvis du mener at alt vallepulver er af samme kvalitet kan du jo ligeså godt gå ned i dit lokale fodercenter og anskaffe dig en 30 kg sæk med industriprotein. Køber du en hel palle er kg prisen helt nede på 15 kr/kg :4thumbup:

God appetit :4mewantfood:

Edited by Dansk Stål
Link to comment
Share on other sites

Bodylab er ikke en hat bedre end viking - det er dyrere - viking smager bedre - blander bedre op ... så du har ikke ret

Iøvrigt flot at se at begundelsen er en fyr der skal til at starte kur op ... :nonono: Er det dig??

Hvad har jeg ikke ret i ? så vidt jeg ved har jeg aldrig sagt at bodylab er bedre ?

jeg gir op.. jeg forholder mig til bodylab priserne og hvad jeg har givet for det.. hvis i ikke vil have det så la for fanden vær med at skriv og fortsæt med at æd jeres viking guf som åenbart er meget bedre..

og nej jeg tager ikke krudt.. :crazy:

Edited by DGR
Link to comment
Share on other sites

Skriv forhelvede pænt!

Lad være med at poste latterlige indlæg der ikke ligger op til andet end at vi skal give dig ret og ovenikøbet betale overpris for dit brugte mad :nonono:

Og når der står kur så betyder det i mine øjne krudt når man poster det på BH ...

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Skriv forhelvede pænt!

Lad være med at poste latterlige indlæg der ikke ligger op til andet end at vi skal give dig ret og ovenikøbet betale overpris for dit brugte mad :nonono:

Og når der står kur så betyder det i mine øjne krudt når man poster det på BH ...

i lige måde mester..

latterlige indlæg du sku nødig snakke dette er en salgstråd ikk en diskussion og drop det tuderi :cry:

og ja en kur er en kur krudt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Alder: 17

Højde: 167cm

Vægt: 65 kg

Arme: 35cm

FP: vides ikke

Status: har ikke trænet i 6 måneder pga. skulder uheld

er godt tilfreds

Krudt virker helt sikkert som sidste udvej til dig. Du har helt klart nået dit genetiske max og vil umuligt kunne gaine mere clean. :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share