Mit styrkeprogram


Ripper
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ville lige sige undskyld til dig Ripper for at svine dit indlæg til med en 'never ending story'.

Hvorfor så overhovedet tage en diskussion op, når du alligevel bare lukker den med "du får ret og jeg får ro" (En bemærkning jeg ikke engang ville spise børnene i den børnehave hvor jeg arbejder, af med)

Men ud over det så ser det program ganske fint ud Ripper, så må vi bare håbe at kroppen holder til det..... ;)

Link to comment
Share on other sites

For at opsummere...

OK, mine egne erfaringer gider jeg ikke skrive om mere fordi de åbenbart skal udredes i laaaaaange videnskabelige diskussioner og for at sige det mild så minder det mig om skolen og skolen sutter røv.

Jeg mener bestemt at jeg gjorde opmærksom på at det var mine erfaringer og ikke en videnskabelig opstand som lå til grund for mit indlæg, så jeg kan ikke forstå et jeg skal bombarderes sådan.

Min bemærkning 'du får ret og jeg får ro' var baseret på at stoppe en 'never ending story' af videnskabelige diskussioner og tovtrækkeri.... men i bagspejlet kan jeg se, at jeg nok bare burde have ignoreret TJ's indlæg.

Link to comment
Share on other sites

OK, mine egne erfaringer gider jeg ikke skrive om mere fordi de åbenbart skal udredes i laaaaaange videnskabelige diskussioner og for at sige det mild så minder det mig om skolen og skolen sutter røv.

Nej det er forkert - du skal bare ville noget med dine erfaringer - hvis vi andre skal kunne bruge dem til noget må der være en tanke bag at poste dem - og du skal være villig til at få stillet spørgsmål og få kommentarer - du kunne selv gå hen og blive klogere!

Nej du skulle ikke ignorere Thomas´s indlæg - du skulle tænke over det - bruge det til noget i stedet for at blive fornærmet over, at vi her diskutere og stiller spørgsmål for at blive klogere på vores alle sammens interesse for træning. Erfaringer tæller meget - hvis de er udtryk for at der er tanke, ide og refleksion bag

Link to comment
Share on other sites

Arne> kunne ikke have sagt det bedre selv :)

Ice Eye> og så er det da utroligt barnligt at slette alle sine indlæg, fordi man ikke gider at argumentere for de ting man siger. Jeg venter STADIGVÆK på svar på hvorfor mine Sheiko erfaringer er relevante for denne her diskussion. Og så kan jeg endnu en gang kun spørge, HVAD LAVER DU PÅ MOL HVIS DU IKKE VIL DISKUTTERE, OG DERIGENNEM BLIVE KLOGERE.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

MOL er OK og jeg kan godt lide at være her og jeg har også lært en masse, men jeg er ikke interesseret i det samme som dig. Du er interesseret i videnskabelige diskussioner, det er jeg ikke. Du kan kalde det barnligt at stoppe en diskussion, og som sagt, jeg burde bare ikke have svaret for så var den dødet ud af sig selv.

Igen.... jeg påstod ikke at stå med de vise sten, men ganske simpelt en erfaring.... som du gerne ville diskutere videnskabeligt, fint, fint du har sikkert ret.

Jeg ville bare dele en erfaring med Ripper som jeg mener har virket fint for mig og kan du modbevise det så er det fint.

Jeg blev bare PISSET når du sviner sådan til som du gør og når du gør det, så føler jeg at du taler ned til mig og så gider jeg ikke diskutere mere med dig.

Vi er vidst gode til at trykke på hinandens GET PISSED knapper, ved ikke hvad der gør det.

Link to comment
Share on other sites

Du er interesseret i videnskabelige diskussioner, det er jeg ikke

Nej, du har misforstået mig lidt. Jeg siger ikke det hele skal være supervidenskabeligt. Jeg forlanger bare 2 ting af en diskussion.

1. Man argumenterer for sine holdninger og ideer. En påstand som ikke på en eller anden måde er underbygget, er reelt ikke en disse værd. Det behøver ikke være på et supervidenskabeligt plan.

2. Kan man ikke argumentere for sine holdninger, så må man acceptere hvis folk med bedre indsigt kan bortforklare de løse teorier man render rundt med. På den måde slipper man af med alle de myter som florerer i vægttræningsverdenen. Der er ikke nogen grund til stædigt at påstå noget er rigtigt, hvis det reelt er forkert. Jeg giver mig altså også nogen gange, hvis jeg har sagt noget som er forkert.

Og jeg venter stadigvæk på din argumentation for HVORFOR mine Sheiko erfaringer er relevant for diskussionen. Indrømmer du at du tager beskidte kneb i brug fordi du ikke kan klare dig i en diskussion ?? For beskidte kneb er det vitterligt. Jeg har trænet hårdt i 5 uger, på et eksperimentielt program, i det håb at øge mine 1RM. Det går ikke efter planen, og så skal du gnide salt i såret ved inddirekte at sige at mine indlæg ikke er relevante fordi jeg ikke har haft succes med Sheiko. Det er sgu da for lavt. Men det var måske ikke sådan det skulle forståes ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Og så har den vist ligget der længe nok !

?????????? aner ikke hvad du snakker om ??

Jeg kan godt blive lidt bange for dit mentale helbred. Det er da ikke helt normalt at skrive et indlæg og så slette det 10 minutter efter, så folk ikke kan se hvad man har skrevet. Generelt er det da en underlig praksis at slette sine indlæg. Står man ikke ved det man har skrevet eller hvad ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomas

Nej jeg nøjes med at tage pis på dig..... :)

TJ du er som en pittbull.... man kan bare ikke få dem til at give slip når de først har bidt sig fast. Så jeg vil lade dig have det sidste ord i denne sag.

Jeg synes denne diskussion er uinteressant og jeg kan godt mærke på dig at det kun drejer sig om at få det sidste ord.... så det får du, eller du kan lade være... det er dig der har 'triumfen'.

Jeg synes det er pjat at spilde mere tid på det her, og jeg opgiver at 'snakke' med dig.... vi spiller bare ikke sammen, sådan er det med nogle personer.

Skriv din fine tilsvinende afslutning på denne sag og så er det det ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share