Mit styrkeprogram


Ripper
 Share

Recommended Posts

hahahahaha............ :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

(Her var der et link til en psykolog, hvor man kunne lære om konfliktløsning/teambuilding, men den var for grov--- dog var det ment som en sjov/ironisk kommentar til hele denne tråd)..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Thomas B> det kunne nu ellers have været en god tråd, som der kunne være kommet nogen gode pointer ud af. Jeg forsøgte at få en diskussion med Ice Eye, men han valgte at tage den barnlige vej, og begynde at komme med lamme kommentare og slette sine indlæg :huh:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

T> vi kan vist ikke blive mere enige. Når man begynder at skrive indlæg, og så sletter dem 10 minutter efter, så tror jeg det er tiden til at søge professionel hjælp  

Hej Thomas B.... Jeg ved godt hvad du mener... Hvorfor jeg også lavede to skøre ansigter bagefter!!!!!!!!!!! Har du hørt om ordet ironi?

Synes at det var sjovt, da TJ lige have skrevet overstående quote til T.. Kunne ikke lade være, men kan da sagtens se, at det er laterligt - men faktisk var det, ment i ren og skær humor til supplering af ovenstående quote!

Jeg synes også, at det er til grin - hvorfor jeg også i sjov lavede dette link..

Troede faktisk ikke at nogen kunne tage det alvorligt! haha

Var faktisk ment som en joke til alt det andet - så det er da en skam, at du ikke bare kunne trække på smilebåndet...

Men ok, jeg sletter den(så MZ ikke behøver bruge tid på dette!!) for at gøre dig glad - nu du ikke kunne se ironien i det.. Dumt at jeg blandede mig, men troede ligesom lidt at folk ville grine lidt af det, da det i forvejen er ude på et sidespor... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:D Har igennem det sidste år løbende fulgt debatten herinde, og synes tit jeg får en griner af nogle af indlæggende.

Iceeye har opført sig meget underligt i alle disse indlæg, og må indrømme at jeg grinte da Thomas J skrev at han skulle søge proffesionelt hjælp.og skreg af grin da RHM kom med dette link. Det var sku da for sjovt.

Jeg forstår udemærket folks( specielt TJ´s ) irritation over at iceeye opfører som han gør i denne tråd, men jeg må indrømme at jeg synes at iceeye er så latterlig, at jeg også ville tro ( i lighed med det Thomas J) skrev tidligere - at iceeye var et 12-årigt barn. Eller at han måske var konstant på hash, for det har sku været mærkelig at læse denne tråd, og det tror jeg ALLE ville synes når man læser alt dette. No offence iceeye, men jeg synes heller ikke at du kan skrive alt dette grap og så slette det igen..

Jeg kan slet ikke forstå at Thomas B begynder på det han nu gør, da det da var meget tydeligt, at det hele var en stor ironisk gang sjov fra RHM (og selvfølgelig også fra Thomas J ) , som jeg personlig synes satte humoren/lattermusklen igang ved mig selv.. DET VAR SKU DA ET SJOVT LINK. Det er lang tid siden, at jeg har grint så meget, som da jeg så dette link. Troede nemlig i farten, at det ville omhandle træningsprincipper.. Men et link om hjælp til TEAMBUILDING/KONFLIKTER det var da for sjovt i denne her sammenhæng, hihihihihi. Kunne ikke passe bedre ind. Ja, jeg griner endnu.

Men jo det er en laterlig tråd som kunne være undgået for længst.

Link to comment
Share on other sites

Løberen> hvis du har fulgt debatten igennem et år, så er det mærkeligt at du først blander dig nu :D jeg synes sq du virker lidt mystisk, ligepludselig at komme med sådan et indlæg. Men hvad, hvis man kan registreres med to IP-adresser, så kan man have en ven når man er i nød.hahahaha

Link to comment
Share on other sites

Løberen -> kan ikke være mere enig i dit første indlæg.

jarvig13->

Yep det samme her.

:beerchug: Skål på dette. Det er dog det sjoveste jeg længe har læst. Desuden er det en skam med det link til konfliktløsning, da jeg tror at det ville passe godt til mange herinde.

:D :D

I MOL(boere) er for sjove.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det ikke var Thomas' heftige bruge af quotes, så er den her tråd godt nok en smule svær at spore sig ind på...............

Iceeye har opført sig meget underligt i alle disse indlæg, og må indrømme at jeg grinte da Thomas J skrev at han skulle søge proffesionelt hjælp.og skreg af grin da RHM kom med dette link. Det var sku da for sjovt.

Jeg forstår udemærket folks( specielt TJ´s ) irritation over at iceeye opfører som han gør i denne tråd, men jeg må indrømme at jeg synes at iceeye er så latterlig, at jeg også ville tro ( i lighed med det Thomas J) skrev tidligere - at iceeye var et 12-årigt barn. Eller at han måske var konstant på hash, for det har sku været mærkelig at læse denne tråd, og det tror jeg ALLE ville synes når man læser alt dette. No offence iceeye, men jeg synes heller ikke at du kan skrive alt dette grap og så slette det igen..

Yup! :)

Link to comment
Share on other sites

P.S har lige chekket jeres hjemmeside og musik ud. RESPEKT

Tak, metal is the only way. :devil: Vi arbejder pt. med nyt materiale, hvilket gerne skulle ende med en tur i et semi-professionelt studie i starten af det nye år, for vi er færdige med skodlyd, desuden er vi udtaget til at spille til Dansk meloDEATH Grand Prix d. 21. september i Kbh på Tex.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share