NFL Picks 2006


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

ja i starten er de vel overraskelser, men på et tidspunkt når der har været tilstrækkelig med overraskelser, så står man tilbage med en erkendelse af at der åbenbart bare ikke er så stor forskel på holdene lige pt. Nogle hold kan måske træde lidt mere i karaktér når de har alle mand helt klar, men alligevel

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja i starten er de vel overraskelser, men på et tidspunkt når der har været tilstrækkelig med overraskelser, så står man tilbage med en erkendelse af at der åbenbart bare ikke er så stor forskel på holdene lige pt. Nogle hold kan måske træde lidt mere i karaktér når de har alle mand helt klar, men alligevel

Enig, men stadig, der var vel ikke mange der havde forudset:

Dolphins @ Bears

Falcons @ Lions

Vikings @ 49ers

og til dels

Cowboys @ Redskins

Rammer man alle 4 kampe er man IMO bare heldig! :wink:

Men det er svært, at danne sig et overblik, når et af ligaens dårligste hold, går ud og vinder over et af ligaens bedste.. Hvad så med næste uge.? Er de tilbage til at være dårlige..? Eller spiller de godt igen.?

Any Given Sunday...

Og det er DET der er noget af det fedeste ved NFL..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Enig, men stadig, der var vel ikke mange der havde forudset:

Dolphins @ Bears

Falcons @ Lions

Vikings @ 49ers

og til dels

Cowboys @ Redskins

Rammer man alle 4 kampe er man IMO bare heldig! :wink:

Men det er svært, at danne sig et overblik, når et af ligaens dårligste hold, går ud og vinder over et af ligaens bedste.. Hvad så med næste uge.? Er de tilbage til at være dårlige..? Eller spiller de godt igen.?

Any Given Sunday...

Og det er DET der er noget af det fedeste ved NFL..! :superman:

Tjaa, kampen mellem Dolphins og Bears stiller jo lidt spørgsmålstegn ved Bears styrke. For selvom de nu kun har tabt en kamp, så har det ikke været en imponerende schedule.

9/10 @ GREEN BAY W 26-0

9/17 VS. DETROIT W 34-7

9/24 @ MINNESOTA W 19-16

10/1 VS. SEATTLE W 37-6

10/8 VS. BUFFALO W 40-7

10/16 @ ARIZONA W 24-23

10/29 VS. SAN FRANCISCO W 41-10

11/5 VS. MIAMI L 13-31

Det eneste de har mødt af kvalitet er jo et skadesplaget Seattle. PS. idioten her havde selv Bears til 100.

Falcons er IMO et meget ustabilt hold, men på trods af det burde de have slået Lions, som IMO er et af ligaens dårlige. Klog af skade skal man måske ikke have dem så højt i Picks.

Jeg havde ikke selv Vikings kampen særlig højt, for 49ers har trods alt vist ok takter ved at slå Rams og Raiders, så hvorfor ikke Vikings, som IMO ikke er imponerende.

Og nej man rammer nok ikke alle 4 kampe uden at være heldig.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Tjaa, kampen mellem Dolphins og Bears stiller jo lidt spørgsmålstegn ved Bears styrke. For selvom de nu kun har tabt en kamp, så har det ikke været en imponerende schedule.

9/10 @ GREEN BAY W 26-0

9/17 VS. DETROIT W 34-7

9/24 @ MINNESOTA W 19-16

10/1 VS. SEATTLE W 37-6

10/8 VS. BUFFALO W 40-7

10/16 @ ARIZONA W 24-23

10/29 VS. SAN FRANCISCO W 41-10

11/5 VS. MIAMI L 13-31

Det eneste de har mødt af kvalitet er jo et skadesplaget Seattle. PS. idioten her havde selv Bears til 100.

Falcons er IMO et meget ustabilt hold, men på trods af det burde de have slået Lions, som IMO er et af ligaens dårlige. Klog af skade skal man måske ikke have dem så højt i Picks.

Jeg havde ikke selv Vikings kampen særlig højt, for 49ers har trods alt vist ok takter ved at slå Rams og Raiders, så hvorfor ikke Vikings, som IMO ikke er imponerende.

Og nej man rammer nok ikke alle 4 kampe uden at være heldig.

Lige præcis..! :smile:

Jeg skal da også være den første til at indrømme, at jeg nok ikke har undersøgt de enkelte hold alt for meget inden jeg har sat picks de sidste 3 uger.. :tongue: Ik' at det skal være en undskyldning, men man forblinder (staveplade) sig hurtigt på antallet af vundne kampe i forhold til tabte..! Og et 7-0 hold ser ret stærkt ud så..! :smile:

Men intet er tabt endnu..! Og regner stadig med jeg kan hente lidt ind til sidst..! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Stillingen

1. donprehn 2846 (1)

2. yilar 2760 (3)

3. vernerlohals 2747 (2)

4. admiral-prehn 2730 (4)

5. mrfreeze 2728 (5)

6. anders_l_holm 2628 (7)

7. broderlol 2621 (6)

8. huz 2584 (9)

9. lynxz0r 2517 (8)

10. hugostep 2408 (10)

11. spockie297 (11)

Så er jeg røget ind i den samlede top 100 med en plads som nr. 90 :superman: Yilar er begyndt at rykke godt i stillingen.

Grunden til at det gik så godt for mig iforhold til de fleste andre denne runde, tror jeg skyldes at jeg havde Falcons - Browns langt nede i mine picks.

Link to comment
Share on other sites

Stillingen

1. donprehn 2846 (1)

2. yilar 2760 (3)

3. vernerlohals 2747 (2)

4. admiral-prehn 2730 (4)

5. mrfreeze 2728 (5)

6. anders_l_holm 2628 (7)

7. broderlol 2621 (6)

8. huz 2584 (9)

9. lynxz0r 2517 (8)

10. hugostep 2408 (10)

11. spockie297 (11)

Så er jeg røget ind i den samlede top 100 med en plads som nr. 90 :superman: Yilar er begyndt at rykke godt i stillingen.

Grunden til at det gik så godt for mig iforhold til de fleste andre denne runde, tror jeg skyldes at jeg havde Falcons - Browns langt nede i mine picks.

En bedre runde i denne omgang, men stadig ikke helt okay..!

Mister omkring 130 point på Falcons, Patriots, Chiefs og Jaguars. Eller er det de helt små point.. Dog havde jeg 5 point på Packers @ Vikings! :4thumbup: Måske jeg skulle tro lidt mere på mit hold..? :tongue:

@ Broder:

Jeg sagde det jo..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

En runde med et par sats fra min side... Der skulle ske noget..! :tongue:

-50 på Seahawks...

-40 på Eagles...

-36 på Colts...

-14 på Vikings...

-10 på Texans...

-8 på Lions...

Med 6 på Giants...

Såå det ser ud til, at jeg trods alt holder bRODER bag mig med 3 / 1 point..! :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

En runde med et par sats fra min side... Der skulle ske noget..! :tongue:

-50 på Seahawks...

-40 på Eagles...

-36 på Colts...

-14 på Vikings...

-10 på Texans...

-8 på Lions...

Med 6 på Giants...

Såå det ser ud til, at jeg trods alt holder bRODER bag mig med 3 / 1 point..! :superman:

Du er da en gris...Men så må det blive næste runde hvor jeg distancerer dig :laugh::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

1. donprehn 3210 (1)

2. yilar 3092 (2)

3. vernerlohals 3074 (3)

4. admiral-prehn 3036 (4)

5. anders_l_holm 2976 (6)

6. broderlol 2971 (7)

7. huz 2813 (8)

8. lynxz0r 2771 (9)

9. mrfreeze 2728 (5)

10. hugostep 2650 (10)

11. spockie 297 (11)

Den største ændring i ugens stilling er at Mrfreeze faldt fra en 5. plads til 9 plads. Så kan det være han lærer at sætte sine picks til en anden gang. I battlen mellem Broderlol og Anders_l_Holm er der nu kun 5 points forskel. :crazy:

MOL Bowl ligger nu nummer 9.

Jeg selv er rykket fra en 90 plads til en 46 plads i den samlede stilling :superman:

Link to comment
Share on other sites

1. donprehn 3210 (1)

2. yilar 3092 (2)

3. vernerlohals 3074 (3)

4. admiral-prehn 3036 (4)

5. anders_l_holm 2976 (6)

6. broderlol 2971 (7)

7. huz 2813 (8)

8. lynxz0r 2771 (9)

9. mrfreeze 2728 (5)

10. hugostep 2650 (10)

11. spockie 297 (11)

Den største ændring i ugens stilling er at Mrfreeze faldt fra en 5. plads til 9 plads. Så kan det være han lærer at sætte sine picks til en anden gang. I battlen mellem Broderlol og Anders_l_Holm er der nu kun 5 points forskel. :crazy:

Må vist hellere få lavet en fejlfri runde mere, så jeg kan få luft ned til Tønder drengen..! :tongue:

Jeg selv er rykket fra en 90 plads til en 46 plads i den samlede stilling :superman:

:w00t:

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Må vist hellere få lavet en fejlfri runde mere, så jeg kan få luft ned til Tønder drengen..! :tongue:

Nu slapper du af meister, nu er jeg endelig kommet op og har fået kontakt :laugh:

Jeg selv er rykket fra en 90 plads til en 46 plads i den samlede stilling :superman:

Impressive :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et minut for sent - EET minut for sent!!! :crazy::crazy::cry3:

Her er hvad jeg ville have taget:

Seahawks 100 pts

Chargers 75 pts

Cowboys 60 pts

Colts 50 pts

Giants 40 pts

Panthers 36 pts

Bengals 30 pts

Jets 26 pts

Jaguars 22 pts

Vikings 18 pts

Patriots 14 pts

Dolphins 12 pts

Falcons 10 pts

Ravens 8 pts

Rams 6 pts

Chiefs 5 pts

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share