The Road to 600 by Dave Tate


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Helt sikkert en super inspirerende artikel. Og ikke kun for hans mentalitet. Modsat xax synes jeg nemlig at hans teknikker er interessante. Han analyserer HELE tiden hans træning. Laver nødvendige ændringer. Virker de ikke, så analyserer han IGEN hvorfor. Det er den måde man finder den optimale måde at træne på. Dem som har haft mest succes med programmer som WSB, er også dem som har tænkt mest over programmet, og eksperimenteret mest. Man kommer ikke langt med noget program, uden at bruge hovedet. Det er tydeligt at det er en af budskaberne i artiklen. Og så har WSB løfterne jo tydeligvis en mentalitet man kun kan misunde dem. Ikke noget pylleri der.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Modsat xax synes jeg nemlig at hans teknikker er interessante

Hov hov, sådan skal den hellere ikke forståes. Selvfølgelig er hans teknikker interessante, omend jeg ikke er så begejstret for WSB og deres tilgang til bænkpres. Jeg synes blot at i denne artikel handler det mere om den viljestyrke han ligger for dagen, hans fokus...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share