Sign in to follow this  
Scorpio

Fysioterapeut i Odense og omegn

Recommended Posts

Afledt af en anden tråd vil jeg lige høre MOL-folket om I har kendskab til eller erfaringer med en klinik med nogle dygtige fys'er, der har forstand på knæ? Nogen I vil anbefale (evt. fraråde)?

Jeg har en alvorlig knæskade og gerne vil hjælpes ifm. genoptræning mv. af knæet.

Afledt af en anden tråd vil jeg lige høre MOL-folket om I har kendskab til eller erfaringer med en klinik med nogle dygtige fys'er, der har forstand på knæ? Nogen I vil anbefale (evt. fraråde)?

Jeg har en alvorlig knæskade og gerne vil hjælpes ifm. genoptræning mv. af knæet.

Hej

Du kan prøve Odense Fysioterapi og Sportsklinik. Se på nettet hvor det ligger og sørg for at sige at du vil have en med meget erfaring med knæskader.

jp :wink:

Åløkkens Fysioterapi var også en mulighed!

www.kenfys.dk

Go jagt

Har ikke valgt sted endnu, men det vil jeg overveje. Det ser ihvertfald ud til at være et par erfarne/kompetente fys'er i forhold til idrætsskader :smile:

Jeg havde selv et gammel knæskade som jeg havde fået i forbindelse med løbetræning. Jeg gik hos en fysioterapeut der hedder Jesper, og det hjalp rigtig godt. Jeg har lige set at han har åbnet en ny klinik i Odense. Du kan se her www.fysiopunkt.dk

God bedring

Peter

Hej

Jeg har selv en alvorlig knæskade og skal have fundet en god fysio. Ville gerne hører om i skulle have erfaringer med disse eller andre fysio i Odense?

Med forstand på knæet selvfølgelig. :nissetunge: