Tinapigens log!


Tinapigen
 Share

Recommended Posts

Hmmm. Har du tidligere haft problemer med bækkenet? Jeg oplever oftest mine bækkengener når jeg går meget... Men dejligt at det er væk igen!

Og så dejligt at se, at du holder dig i gang.

Hvilken vikle har du? Har selv købt en Koala strækvikle, som jeg håber lillepigen vil finde sig til rette i, for jeg synes det lyder som det hyggeligste i verden at svøbe sine ungerwub.gif

Link to comment
Share on other sites

Hmmm. Har du tidligere haft problemer med bækkenet? Jeg oplever oftest mine bækkengener når jeg går meget... Men dejligt at det er væk igen! Og så dejligt at se, at du holder dig i gang. Hvilken vikle har du? Har selv købt en Koala strækvikle, som jeg håber lillepigen vil finde sig til rette i, for jeg synes det lyder som det hyggeligste i verden at svøbe sine ungerwub.gif

Hej Stine.

Tak for dit indlæg.

Jeg har ikke rigtigt haft gener fra bækkenet ellers - så det var lidt underligt at få så lang tid efter. Derudover var smerterne fra muskulaturen ret udtalte - men på en underlig måde - og ret afgrænset til mavemuskulaturen (der jo bruges ved mange bevægelser) samt lige de muskler, der er med til at løfte benet fremad i skridtet - andre benbevægelser ingen problemer. Det er ret vildt, at jeg nærmest frygtede at min søn vågnede sent om aftenen (hvilket han gjorde), da det var en "kamp" blot at gå henover stuegulvet, da det var værst. Og vupti, to dage senere alt normalt igen.

Mht. vikler, så havde vi en "tricot slen" strækvikle til Lauge, vi havde købt af nogle venner, der aldrig fik den brugt. Den var en supergod begyndervikle og mens babyen er lille. Senere købte jeg en "Didymos-vikle" via sneglehuset.com - som jeg er endnu gladere for. Jeg var personligt forbi og købte en "udgået" farve - og synes det var dejligt at se og mærke viklerne samt kunne få personlig instruktion, hvis nødvendigt. Fik faktisk et godt fif til en bindning, når babyen er lidt større.

Dertil kan et "mama-cover" anbefales, når det bliver køligere.

Vikler et et hit i min verden - og især hvis man vil gå ture udenfor flisebelagte stier og evt. har hunde med sig!!

Mange hilsner Tina

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej og glædelig sommer :biggrin:

Så var der lige en stund til at indhente lidt af den manglende logning...

- men det er alligevel ikke lige de helt store træningsmængder, der præger billedet endnu - men mest et par pullups, pistols hist og pist og en kort spinning eller en travetur - der bliver puttet ind hist og pist.

Fredag d. 30. marts 2012

Pullups

1x10xbw

Pistols

1-2-3-4-5

Kørte med familien til Horsens og overnattede hos fam. Buxbom inden det gik videre mod min mor...

Havde en total dejlig aften, hvor Lauge på knap 3 år "imponerede" Jørgens tre ældre drenge med sit energiniveau...

Lørdag d. 31. marts 2012

En stund med "brydningstips" med Eva efter stor morgenmad.

Meget spændende, selvom jeg kun lige nåede at snuse til det og høre om det/fik demonstreret nogle ting - og meget anderledes end submissionwrestling.

Aftengåtur i skoven ved Bjerring med Thore i vikle.

Søndag d. 1. april 2012

På tur rundt i Randers Regnskov

Gik rundt i ca. to timer med Thore i viklen.

På legeplads om eftermiddagen, hvor jeg fandt ud af, at det kunne lade sig gøre at lave pullups i armgangsstativ med Thore siddende i viklen på maven

Pullups

1x1xbw+Thore

1x2xbw+Thore (video, hvis jeg kan finde den kommer den en dag)

Det er dog ikke helt så let som med en vægt i bælte - og formen er blevet ringere - men sjovt lige at prøve - fik dog aldrig nået at prøve senerehen, selvom det var intentionen..

Jeg har desuden været meget snottet og hostet samt ikke fået optimalt med søvn - as usual...

Mandag d. 2. april 2012

Formiddagstravetur med Lauge, Rolf og Thore ud og se nyfødte Påskelam og gå "off stier" på skovbakken.

Th i vikle.

Eftermiddag i Bjerringbro Svømmehal - med hele familien i varmtvandsbassinet. Lækkert.

Tirsdag d. 3. april 2012

Hjemad - men var forbi Givskud Dyrepark - og se på ulve, løver, gorillaer og andre dyr på vejen...kunne sagtens have brugt endnu mere tid der - men Laugemanden var godt træt 1½ time over sin middagslur...

Onsdag d. 4. april 2012

Op kl 6 efter knapt så meget søvn med først Lauge, der når at vågne to gange først på natten, derefter overtager Thore, så vågner Lauge...

Meen, havde en super lækker dag...

Pullups

4x10xbw

Push-ups

6x10

Pistols

1-2-3-4-5-6

Torsdag d. 5. april 2012

Virkelig dårlig nat...men havde aftaler..der kunne muntre dagen op.

Formiddag hos familien Ettrup og se deres nye vidunder af en babypige :wub:

Eftermiddag hos andre venner - med hoppeborg i haven og legekammerater til Lauge...

Fredag d. 6. april 2012

pistols

1-2-3

Lørdag d. 7. april 2012

Push-ups

20+20+10

Pistols

1-2-3-4-5

Søndag d. 8. april 2012- Påske

Chinups

4x12xbw

Pistols

5x3

Gåtur med vogn - ca 4 km.

Påskefrokost.

Eftermiddagsgåtur.

Tirsdag d. 10. april 2012

Bagte morgenboller - mums.

Pullups

1x12xbw

Afl. Lauge i vuggestue på cykel siddende på barnesæde bagpå, Thore i cykeltraileren.

Mødregruppe hos mig.

Gåtur - Thore i vikle noget af turen.

Onsdag d. 11. april 2012

Bw 61,7 kg morgen.

I kajakklubben.

Spinning 30+10 min

Dips 3x12xbw

Lidt mavetræning - planke...

Handle med Th i vikle.

Til aftenforedrag i vuggestuen med talepædagog.

Torsdag d. 12. april 2012

Gik til vuggestuen med Lauge på gåben. Det tog ca. 50 min.

Gik videre til mødregruppe. ...gik hjem.

Fik gået en hel del.

Chins: 1x14xbw

Fredag d. 13. april 2012

Gåtur ved Amager strandpark med Thore og veninde.

Brunch. Lækkert timet med sovning og godt vejr.

Eftermiddag i kajakklubben. Fik trænet lidt

chins

front squat

lunges

side+backextensions

mave/ryg øvelser på gulv.

Lørdag d. 14. april 2012

Anemonetur i Hareskoven - v. Skovbrynet st.

Rigtig skovtur med unger og hjemmebagte snegle og boller...

Eftermiddag hos Rolfes fætter med deres to små tvillingedrenge...

Gåtur til stranden.

Søndag d. 15. april 2012 - Thore er nu 4 mdr.

Eftermiddagstur i Hareskoven - fra Skovlystvej.

Th. siddende trygt i viklen. - vejer ca 8,5 kg.

Lauge opdagede eksistensen af "Karamelnissen", der bor ude i skoven og gemmer "karamelgaver" i huler og sprækker i gamle træstammer og andre gode nissebo-agtige steder :biggrin:

Der blev rendt meget rundt og kigget...og med glædestålende øjne kom han og viste fundene...og overbevist om, at der var flere karamelnisser...

Det blev alt for denne gang...baby er vågnet -håber på snarligt return..

Link to comment
Share on other sites

Åh ja, livet som (nybagt) mor (for dit vedkommende for anden gang) :wub:

Man skulle tro, at tiden ville gå i stå, når man pusler rundt derhjemme med en lille tut, men den FLYVER jo afsted - der er altid noget man kan give sig til :happy:

Men, det er jo helt fantastisk dejligt og en helt anden tilværelse, end før :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 16. april 2012

Cykling til vuggestuen med Lauge.

Babysvøm og svømning i Vestbadet

Til babysvømning i Vestbadet med Thore.

Derefter lykkedes det at svømme hele 35 min selv, mens Thore sov i sin duniduopose på et bord ved kanten.

Ekstra "på" pga syg farmand...

Tirsdag d. 17. april 2012

Meget lidt søvn i nat og ikke muligt at indhente om dagen pga Thores mini-lure/dårligt sovemønster hele dagen...

Onsdag d. 18. april 2012

Cyklede Lauge i vug.

Besøg af sundhedsplejerske.

Th. vægt: 8,5 kg - ligger helt i top af vækstkurven - men der er heller ikke mange, der kan gå forbi ham uden at kommentere de enormt, lækre bassunkinder, han har suget til sig.

Bliver endnu kun ammet.

Længde: 65 cm - lige over middellængdekurven.

Dvs. BMI helt i toppen. (men BMI er jo diskutabelt, hvor meget man kan bruge den til...ihvertfald indenfor sportsverdenen)

Var han en hundehvalp, havde jeg sat ham på slankekur :wink:

Glad, meget god kontakt, grinende og pludrende.

Pullups

2x12xbw

Pistols

1-2-3-4

Torsdag d. 19. april 2012

På legepladsen i Valbyparken med Lauge og Thore. Fodrede ænder og legede. Th. i vikle.

Gåtur frem og tilbage - ca 2x1 km.

Var til aftenarrangement - Foredrag om allergi - med Flemming Kristensen - arrangeret af dyrlægerne i Hvidovre.

Th. med. Godt og underholdende. Dejligt at hilse på kollegaer og klienter igen.

Fredag d. 20. april 2012

Cykling til vug. med Thore og Lauge.

I kajakklubben

Chins

1x15xbw

Spinning

35 min

Chins

1x15xbw

Det er nogle gange lidt op ad bakke, at få træning og baby-babysovning til at gå op i en højere enhed...

Kan af og til gøre en lidt modløs, når man lige har sat sig op til en lækker træning - og alle forberedelser burde være lig med en lang lur - men naturen og småbørn...

Lidt har heldigvis også ret. Det var rart trods alt at nå at få pulsen op en stund.

Gåtur med Th i vogn. Mødtes med Rolf og Lauge og så blev der kastet med sten og øvet balance på de store sten.

Vi har lånt "Borgen" og har nu en uge til at se en sæson ... det er jo også mægtig hygsomt :bigsmile:

Lørdag d. 21. april 2012

Så skulle der passes hus og hunde i en god uges tid!

Afsted med cykel og cykeltrailer - så den var med.

Gåtur med hunde og familien.

Søndag d. 22. april 2012

En nat uden meget søvn, da de to unger kunne finde ud af at vågne på helt forskellige tidspunkter og er henholdsvis A og B-mennesketyper indtil videre...De dejlige unger. Søvn er jo i virkeligheden også vildt overvurderet, ikke sandt.

Hele familien i Avedøre svømmehal.

Vi havde en aftale med andre vennepar med børn..

Der gik lige en masse tid og ventetid, hvor personalet ikke helt kunne blive klar over, om babybassinet skulle lukkes eller være åbent pga nogle divergerende klorprøver...

Så Thore endte med at starte i det "kolde" plaskebassin i 10 min - hvilket han tog forbløffende godt. Nåede derefter en kort stund i det varme vand, men så var der gået så meget tid, at mindstemanden måtte sige stop.

Det var godt, vi nåede at være lidt i vandet - for det er ikke ofte, det kan koordineres med alle mand mellem lure og måltider - og åbningstider etc.

Gåtur i Parken med 2 hunde og 2 børn.

Fik indviet farfars bålfad og stegt pølser på pinde om eftermiddagen. Lækkert.

Får båret en del rundt på Thore...

Mandag d. 23. april 2012

Gåtur med hundene. Thore i vikle.

Til babysvømning med Thore i Vestbadet.

Fik svømmet selv ca. ½ time, derefter.

Nåede 1000 m på ca 26 min.

En smule øm i lysken i h.side efter svøm?

Jeg er enormt sulten og spiser ikke helt optimalt disse dage...

Har lidt svært ved at "tage mig sammen" - det skyldes jo nok mangel på søvnkontoen.

Trænger gevaldigt til opspænd af maveregionen...

Vejede ca 61 kg på vægten i Avedøre svømmehal igår...

Nå, vågen baby - ses...

Link to comment
Share on other sites

Åh ja, livet som (nybagt) mor (for dit vedkommende for anden gang) :wub:

Man skulle tro, at tiden ville gå i stå, når man pusler rundt derhjemme med en lille tut, men den FLYVER jo afsted - der er altid noget man kan give sig til :happy:

Men, det er jo helt fantastisk dejligt og en helt anden tilværelse, end før :heartpump:

Hej Stine :smile: :smile: :smile:

Ja, tiden er en mærkelig størrelse. Tiden med en baby er både langsommere, da man "oplever mere", på kort tid, da alt forandrer sig hele tiden - og samtidig hurtigt, da det også er ret tidskrævende med alt det "praktiske", der starter på ny hele tiden - vågne, spise, lege, skiftes, opleve, putte om og om igen - og alt det "normale" er der stadigvæk.

Nogle dage kan man nå mange forskellige ting på en dag og andre dage er det som om at en meget simpel ting, har taget end hel dag. Meget mystisk.

Samtidig "vokser" man jo heldigvis med de "opgaver" man bliver udsat for. For mig nu at tage ud med to børn - hvor det engang var "vildt" bare med et...Heldigvis har vi fundet ud af, at vi rigtig godt kan lide at være sammen med vores børn :wub: Godt VI lige har fået vidunderlige børn :laugh:

Det gør det nok ikke bedre, at vi også kan lide at tage os lidt af "os selv"...

Jeg har også fået en helt ny respekt og forståelse for mine egne forældre efter jeg selv er blevet mor (vi var FIRE børn med 2-2½ års mellemrum). Jeg kan meget bedre forstå, at mine forældre ikke gik til "alt muligt" ligesom os børn...

Jeg glæder mig til at høre om din fødsel (hvis du en dag får tid og overskud til at fortælle?), og hvordan du synes det er at få træning ind i hverdagen... hvordan er din datter?

Alle gode ønsker herfra.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24. april 2012

Walk with dogs - og Thore i vikle.

På biblioteket og høre foredag om ernæring af spædbørn og småbørn. Ganske udmærket!

Fik bl.a. madtip om at blendet havregryn kan være godt "på farten" mad blandet op med lidt kogende vand på termokande + lidt smør/olie/mælkepulver og evt med pære skrabet med ske...

Dertil hvilken stavblender, der kunne være et godt forslag.

Pistols

3x1-2-3

Onsdag d. 25. april 2012

Walk with dogs 45 min med Thore i vikle. I sådant et gråvejr, hvor man kun møder hundeluftere... stort set. Da Thore stadig sov trygt i viklen, gik jeg videre til Frihedens center og købte mig en ny og bedre stavblender.

Aften.

Push-ups

4x15

Maveøv. + planken 3x45 s.

Torsdag d. 26. april 2012

Kajakklubben

Spinning 45 min

Pullups m. hold i toppen

4x8xbw

Front squat

1x10x30

3x8x35

Lunges

Walk with dogs, vågen Thore i vikle.

Fredag d. 27. april 2012

Gåtur en god times tid i solskin med hunde. Thore i vogn.

Hente L. på cykel.

Rolf afsted på weekendtur. "Single mum" med hus to børn og to hunde til i morgen aften, hvor hundenes familie kommer tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at læse med i din log. Og se, hvordan livet er for andre spædbørnsmødre :happy:

Vores lille datter er nu 4 uger gammel og har taget lidt af et spring de sidste to-tre dage. Hun er begyndt at "snakke" rigtig meget og holder mig vågen det meste af tiden mellem kl. 5 og 8, fordi hun ligger og pludrer, brummer og småhviner i vilden sky :happy: Hun er ganske simpelt så skøn og dejlig.

Jeg har ikke så megen tid til mig selv, men forsøger at presse lidt styrketræning ind, fx ved at lave armstrækkere når jeg er ude med barnevognen. Og så glæder jeg mig som et lille barn til at starte til babysvømning :wub: Desuden arbejder jeg stadig på at tage mig sammen til at få skrevet fødselsberetning og logge lidt. Så en skønne dag får du historien om fødslen, der var en af de største oplevelser i mit liv...

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 28. april 2012

Though nat med to børn, der vågnede adskillige gange...Til gengæld morgenhygge i sengen med de to drenge, der underholdte hinanden.

Morgenwalk med Thore i vikle, kombivogen med samt Lauge og to hunde... kortere tur i parken.

Middagslur 2x20 min - for en gangs skyld nogenlunde koordineret middagslur for de to yngste.

Eftermiddagsgåtur med alle fire med igen - til legeplads. Lauge fik lært at sætte hundesnoren på og tage den af igen.

"Farmor og farfar" kom hjem ca 21:30 - så efter en snak og en kop te drattede jeg omkuld ca. kl 23...

Søndag d. 29. april 2012

Cykling ca 4 km med trailer.

"flytning af gear hjem igen".

Mandag d. 30. april 2012

Thore ammet 3-4 x i nat - er forkølet! Lauge ind og vi stod op lidt i 6. Træt mummi...

Sidste vuggestuedag for Lauge.

Cykling til Vestbadet - babysvøm.

Kom ellers i god tid, så der kunne ammes inden svøm, men drengen ville hellere smile til alle damerne omkring - så midt i svømningen måtte der gøres ammestop, da drengen huskede sin sult lige pludselig..

Cyklede videre til Brøndbykoven og spiste frokost med min arbejdsgiver der. Nød en ½ times læsning i solen derefter, mens Thore sov videre en stund.

("voksiposen/duniduoen kan lige puttes ned bagi cykeltraileren - det er genialt)

Tirsdag d. 1. maj 2012

Travetur i Hareskoven

Formiddagen blev tilbragt med familie i Hareskoven - på Anemonetur endnu engang. (1. p-plads ved Skovlystvej)

Det er bare vildt lækkert - og vejret perfekt.

Eftermiddag på legepladsen med begge unger.

Pullups

2x10xbw

Onsdag d. 2. maj 2012

Lauges 1. dag i børnehaven.

morgen:

Chins

1x10xbw

1x12xbw

1x14xbw

Pistols

1-2-3-4

Aften:

Pistols

2x(1-2-3-4)

Mave-øvelser

+ Planken 3x60 s

Bar-pushups

2x10 hurtigt op.

Torsdag d. 3. maj 2012

Båret Thore en hel del i vikle (handlet, i Børnehaven etc.)

Eftermidagsvisit his MaxP og familie i haven.

Fredag d. 4. maj - St.Bededag 2012

Jeg er blevet megaforkølet. Halvsløj om aftenen.

Eftermiddag hos vennepar med unger, hvor Rolf instruerede i lidt kb...

havde håbet at nå lidt med selv, men ungerne tog meget af tiden, så det blev kun til

Chinups

3x10xbw

Lørdag d. 5. maj 2012

Syg med feber, ondt i halsen og megaforkølelse.

Kort cykeltur...

Søndag d. 6. maj 2012

Feberfri.

Leg i Strandkanten ved Hvidovres nye "strand". Rolf afprøvede våddragt m.m. i vandet.

Til fødselsdagsbrunch.

Derefter et kort smut i kajakklubben, da det var lige ved siden af, hvor jeg fik spinnet 15 min +5 min+10 min - "moderat" - Th. ammet og lang, lækker gåtur hjem via Vigerslevparken derfra.- Th i vikle til slut, da skulle handle en smule inden luk.

Mandag d. 7. maj 2012

Sovet dårligt...dels pga egen forkølelse dels pga Th vågnede en del.

Til babysvøm i Vestbadet.

Tirsdag d. 8. maj 2012

En ret effektiv "huslig" dag...

Onsdag d. 9. maj 2012

Pullups

4x10xbw

Har for tiden ingen LYST til træning, selvom det ellers er "planen"...

Torsdag d. 10. maj 2012

Lauges 1. nat uden ble om natten :cheer:

(efter 3 nætter i træk med tør ble).

Bagte boller, skar vandmelon ud til morgen...man kan jo nå meget af og til, hvis man vil og orker, når morgenen starter før 6.

Afleverede Lauge sammen med Thore på cykel - mødregruppe hos mig efterfølgende.

Superhygligt.

Pistols

3x5xbw

"Husk at hyg dig mere - og lav flere af de ting, du kan lide!!

Fredag d. 11. maj 2012

Tilbragte en dejlig eftermiddag på Glyptoteket sammen med Thore (i vikle). Havde "voksien" med i lGlyptotekets åneklapvogn, men der er for mange trapper til at, det kan anbefales.

Nød en ammestund i vinterhaven.

Bw morgen: 60,7 kg

Lørdag d. 12. maj 2012

Pullups

1x13xbw

1x11xbw

Walk 2x2 km.

Var på "arb" til Åbent hus arrangement på klinikken fra kl 11-14 +.

Thore blev vejet på babyvægten på arb'et til 9,3 kg med tøj på! Han er også halvtung at bære rundt på!

Eftermiddag:

KB workout

20 DB SW + 5+5 S.SW + 20 DB SW + 5+5 S.SW (x2) med 12 kg

snatch 3x5+5+5 med hver hånd x 12 kg

Chins

5x8

ss med

Bar push-ups

5x10

Til middag hos vennepar om aftenen :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: (Lauge blev passet)

Søndag d. 13. maj 2012

Dejligt at sove LÆNGE - til 7:30. Wouw!

Kørte ind og hentede Lauge og tog på Zoologisk museum - mødtes med Lauges onkel, tante og lille fætter.

Thore i vikle og på arm i ca 2 timer.

Mandag d. 14. maj 2012

Gåtur.

I mødregruppe.

Handle med Th. i vogn.

Eftermiddag i Zoo med Lauge og farmand samt Th. i vikle.

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at læse med i din log. Og se, hvordan livet er for andre spædbørnsmødre :happy:

Vores lille datter er nu 4 uger gammel og har taget lidt af et spring de sidste to-tre dage. Hun er begyndt at "snakke" rigtig meget og holder mig vågen det meste af tiden mellem kl. 5 og 8, fordi hun ligger og pludrer, brummer og småhviner i vilden sky :happy: Hun er ganske simpelt så skøn og dejlig.

Jeg har ikke så megen tid til mig selv, men forsøger at presse lidt styrketræning ind, fx ved at lave armstrækkere når jeg er ude med barnevognen. Og så glæder jeg mig som et lille barn til at starte til babysvømning :wub: Desuden arbejder jeg stadig på at tage mig sammen til at få skrevet fødselsberetning og logge lidt. Så en skønne dag får du historien om fødslen, der var en af de største oplevelser i mit liv...

Kære Stine,

Det er dejligt, du kan få lidt ud af min log

(er jo ikke selv så "stolt" af den for tiden, men vil gerne have den bare lidt "opdateret" alligevel..selvom den ikke er så spændende - .hvis jeg når så langt, når jeg nu har været i gang så længe. Det er rart at kunne se tilbage en dag...)

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til babysvømning. jeg synes, det er "guld værd" - både for barnets motorik, samvær og kontakt med barnet m.m.

Vær forberedt på, at selve "omklædningssituationerne" kan være lidt "hektiske" i starten og at selvom, man kun er en halv time i vandet - så tager hele showet fra du pakker hjemmefra, til du er retur og er klar til andre ting, adskillige TIMER - medmindre du bor lige ved siden af svømmehallen. - og luren passer ikke altid godt med svømmetidspunket.

Som, du selv nævner - så er der ikke så meget tid til en selv, som før.

Lyder godt, at du får puttet lidt styrke ind hist og pist! Hvis du får tid og overskud til at logge det, læser jeg meget gerne med.

Din datter lyder skøn. Det er dejligt, at du nyder hende.

Hun bliver garanteret endnu skønnere!

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 15. maj 2012

Thore er nu 5 mdr. gammel! Vildt. I morgen bliver Lauge 3 år!

Afleverede og hentede Lauge på cykel sammen med Thore.

Gåtur til Fress Fitness for at se, om det skulle være en mulighed for lettere at komme ud af døren og nå at få trænet, når tiden er knap...

Meen, det lokkede ikke rigtigt....

Onsdag d. 16. maj 2012

Lauge 3 år - Hurra!

Handle stort ind med Thore i viklen...

Nåede en tur i kajakklubben.

Spinning 45 min

Chinups

2x10xbw

One arm rows

3x5x22

Chinups

1x8xbw

Standing alt. DB curls

1x15x9 v/10 h Troede venstre arm var vildt stærk i forhold til højre, men opdagede at jeg havde to forskellige vægte - knold.

2x10x10 venstre var stærkest, da højre gik død først - eller var mere træt af foregående sæt?

ss med

Back+side extensions

2x10+10+10

Maveøv. - linnea alba er stadig meget bred og kan lave en bule opad på måske ca 2 cm - det er lidt vildt.

Lateral extensions + DB lunges

2x10+10x6+6 kg

Torsdag d. 17. maj 2012

Fødselsdags tamtam for Lauge - så der blev bagt, lavet kakao og lagkage m.v. hele formiddagen inden det blev fortærret efterfølgende - nammenam.

Fredag d. 18. maj 2012

Træt-

Eftermiddag ved Havnen, hvor der blev fanget hundestejler - eller "fiskestejler" som Lauge jo logisk nok mente, det måtte hedde...

KB workout

snatch 2x20 sw + 4x5 snatch med hver arm x 12

clean, jerk and squat 2x6x12+12

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19. maj 2012

Min mor på besøg :bigsmile:

Mere bageri og klargøring af grønt og frugtsnacks m.m. til i morgen.

I løbet af dagen:

Pistols

1-2-3-4-5-6

Pullups

ca 10x5xbw

Aftentræning.

KB workout

DB SW 1 min x12 pause 1½ min

1 min x16 pause 1½ min

1 min x 24 (tung)

Clean, squat and jerk. 2x12 kg. 3x1 min, pause 1½ min

Skuldertræning: 30 s med venstre/30 s højre, pause 30 s:

smal pres, træk til hage, bredt pres x 7,4 kg db

lateral raises, front raises 5,3 kg db

Søndag d. 20. maj 2012

Bagte chokosmåkager til morgen - mums - og derefter afsted til

"fødselsdagsbørnegymnastik" for Lauge og vennepar med unger i gymnastiksal - hele formiddagen.

Eftermiddagstravetur i Forstbotanisk have - ved Charlottenlund st. med familien inkl. begge sæt bedsteforældre

Det er bare en lille oase af lækkerhed.

Mandag d. 21. maj 2012

Pullups

1x12xbw

Cykling til børnehaven.

Gik til Vestbadet til babysvømning og retur (ca 45-50 min hver vej).

(mormor med)

Fejrede svigerindes specialeforsvar - endnu en cand.med.vet (dyrlæge) i familien om aftenen.

Tirsdag d. 22. maj 2012

Kortere gåtur til veninde.

Til lægen med ungerne hhv. 3 årsundersøgelse og 5-mdr's vaccination.

Chins

1x15xbw

Onsdag d. 23. maj 2012

Thore kun let feber/varm sidst på natten samt om morgenen. Begge børn har til gengæld været vågne hhv. 3 og 2 x på hvert deres tidspunkt - de har bare en fantastisk koordination...

Afl. Lauge på cykel med Thore. I Netto på vej hjem - Th. over i viklen.

Formiddagsbesøg af søster H.

Havde prioriteret hviledag og indhentning af søvn i dag- fik hvilet noget - men Thore valgte lige i dag at udvise dårligt søvnmønster, så han skulle have hjælp til at falde i søvn hele tiden...hvilket ville sige, knap så lang og dyb søvn til mig...suk.

Eftermiddag på legepladsen med Lauge - kiggede efter insekter til et "observatorium" med lup og lyd han lige havde fået af kammerat...kunne dog kun lige finde myrer og edderkop lige her og nu...

Fik lavet pistols 1-2-3-4-5

og hammerchins i vandret rebstige 4x10xbw på legepladsen, mens Lauge rutchede...

Torsdag d. 24. maj 2012

Push-ups

2x15

Cyklede først til børnehaven med Lauge, så videre til mødregruppe. - godt læsset med unger, "voksipose" bagi traileren bag Thore og lille træningsrygsæk på forbagagebæreren...må skaffe en større cykeltrailer... tungen skal holdes lige i munden og der er "læs på"...

Derefter videre til kajakklubben, hvor det lykkedes at få en hæderlig træning.

Først træning med Th. vågen på gulvet...

Dips

3x10xbw

Back and side extensions

2x15+15+15

"Pullover"

1x20x15

1x14x17

Air squat

1x10

Squat

1x15x30

3x10x50

Spinning 40 min, hårdt - især pga. varmen. Hedebølge disse dage.

Fandt vist ud af, at det ikke er optimalt for min lænd med spinning efter squat..var lidt irriteret om aftenen..øv.

Hente Lauge - hjem i svigerfams. have og lege og være udenfor.

Hjemme 19.15.... putte unger...

Fredag d. 25. maj 2012

Cykling...

Var et kortere smut -ca 1 time forbi Københavns middelaldermarked i Valbyparken.

Thore sad og kiggede med fra viklen.

Eftermiddag med soppebassin i farfars have...

Grillede...

Lørdag d. 26. maj 2012

Cyklede til Valbyparken med familien.

Til Københavns middelaldermarked med Thore i viklen adskillige timer.

Succes for en tre-årig purk, der netop er i en "ridderfase".

Rigtig godt riddershow med ridderturnering, heste, musik m.v.

Søndag d. 27. maj 2012

"Husalf i sving"...

Cykling

Eftermiddag på Middelaldermarked - ca 2 timer. Th. i vikle. Så lige ridderturneringen endnu engang.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28. maj 2012 - 2. pinsedag

Pistols

1-2-3-4-5-6

Årets første kajaktur :yahoo:

Dagen i dag, blev der mulighed for at få passet begge basserne på et velegnet tidspunkt til at tage ud at ro sammen med Rolf :wub:

Det blæste en del, men så er det jo bare ekstra lækkert at kunne nappe en tur-toer.

Det blev gode gamle Mjølner, som vi roede Tour de Gudenåen i engang for længe siden...

og i forhold til, at det var årets første rotur, var formen overraskende god.

Vi nappede ca. 11 km - langs Valbyparken ind gennem slusen og samme vej retur - og det føltes godt hele vejen - Yes :bigsmile: Det tog vist ca 1 t og 10 min - så tempoet har været moderat og/eller vinden hård :blahblah:

De sidste mange år, har årets første ture haft tendens til at kunne føles allerede efter 1,5 km, så det var bare dejligt...

Tirsdag d. 29. maj 2012

Afl. Lauge på cykel.

Thore blevet rigtig forkølet i løbet af dagen...

Pullups

2x10xbw med hold i toppen

Chins

2x12xbw med hold i toppen

Bar push-ups

5x10xbw

BW : 60,7 kg

Onsdag d. 30. maj 2012

Pistols

4x5 på hvert ben

Torsdag d. 31. maj 2012

Virkelig ringe nat mht søvn pga forkølet Thore, der vågner konstant og hoster, har svært ved at trække vejret ved amning etc...

Pullups

3x12xbw

Fredag d. 1. juni 2012

Fortsat lidt søvn... hæs baby, lægetjek viste dog "bare snot"...

"alene" med ungerne om aftenen.

Lørdag d. 2. juni 2012

Minimalt med søvn endnu en gang.

Gåtur med Lauge og (sovende) Thore.

Lur i løbet af dagen.

Til Fødselsdagsparty, om aftenen/natten (Thore med).

Mandag d. 4. juni 2012

Morgen push-ups

4x20

Cykling til Vestbadet og retur.

Babysvømning.

Aften kl 21:30:

Ring dips

1-2-3-4-5-6-7

ss med Pistols

1-2-3-4-5-6-7

ingen pauser imellem.

Ring rows

3x10

ss med

Lunges med kb

3x10x12

KB - clean, press, squat

2x8x12+12

Ovenstående nok til at give sved på panden...

Planken:

2x90 s, 60 s pause

maveøv. m. statisk ben - lige ned+ skrå

Rygbøjninger

"Hilsende hund"

Kunne mærkes lidt i lårbaserne...

Tirsdag d. 5. juni 2012

Rolig hjemmedag med oprydning, sovning etc...

Onsdag d. 6. juni 2012

Haft endnu en dårlig nat...op 5.40 efter amning...

Gik til mødregruppe til "afskedsbrunch" - og retur.

Hente L. på cykel.

Thore ekstrasnottet "påny"...han er blevet ramt af nogle "seje forkølelser", det stakkels pus...

Rolf hjemmefra til Metallica-koncert - gid det var mig!

Torsdag d. 7. juni 2012

Puha, forfærdelig nat...Thore hostet og "skrattet" meget hyppigt hele natten...

L. vågnede 23.30 + tidlig morgen.. drattede med dyner ind på sofaen til morgentv til Lauge kl 6, mens jeg brugte ½ time på at "vågne nok" til at kunne stå op...selvom jeg ammede i mens.

Morgenen gik dog derefter meget godt...pakkede "ungerne" på cyklen og trillede ned til børnehaven og retur.

Lang middagslur!

Fredag d. 8. juni 2012

En del walk med Thore i vogn inde i byen -bl.a. Frederiksberg-Nørrebro

Droppede at tage forbi kajakklubben med "det offentligte", da det passede dårligt med Thores sovetid, var besværligt med flere skift og orkede ikke, at gå langt i pisøsregnvejr..havde ellers spinningsskoene med...

Hjemme blev det til en gang pistols...

Pistols

1-2-3-4-5-6

Lørdag d. 9. juni 2012

Rosklide dyrskue med familien det meste af dagen... så fik gået en hel masse - til dels med Thore i vikle.

Aften: ca 15 min's cirkeltræning:

8 runder af:

20 2H swings x16 kg

6 pullups/chinups (4 første runder pullups/så 4 chinups)

10 push-ups

Kort, men hårdt. Kunne kun akkurat tage de 6 pullup/chinups til sidst og push-upsne var også hårde til sidst...

Søndag d. 10. juni 2012

Lille formiddagstur på legeplads med ungerne.

Eftermiddagsgåtur i Vigerslevparken med familien langs "åen", hvor der blev undersøgt "huler" og klatret lidt. Mødte en venlig mand med 2 skønne hunde, bl.a. den ruhårede hønsehund "Sif", som Lauge var meget betaget af - og fik lov til at give "godbid" med munden...

Er selv begyndt at blive en smule øm i halsen...

Mandag d. 11. juni 2012

Har sendt Rolf afsted på koloni med arbejdet i 5 dage... :unsure:

Det bliver nok lidt ekstra hårdt...selvom jeg prøver at aliere mig med nogle søde mennesker ind i mellem...

Svømning i Vestbadet

Var til babysvømning i dag. Desværre var Thore blevet træt, så det var ikke en god dag for ham i dag.

Til gengæld nåede jeg at svømme lige præcis 1 km/ ½ time efterfølgende inden han atter lå og kiggede opmærksomt og smilende - men absolut ikke træt eller lod sig lokke til at sove videre der...havde ellers været helt sikker på at en time måtte være muligt netop idag så...men nej..

Det var super dejligt at svømme igen! svømmeformen skal lige bygges op igen, men lækkert var det - og var også klar på mere. Nåede at svømme lidt blandet 100 m intervaller af crawl, rygcr, brystarme/flyben samt 200 m cr og 200 m cr arme.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12. juni 2012

Træning i kajakklubben

Hurra, en af de dage, hvor tingene flasker sig - og en masse bliver nået.

Fik mulighed for en "uventet træning" - nice!

Tilmed med selskab af Emma, eliteroer samt Nina med baby.

Spinning 45 min - dejligt og "hårdt"

Dips

3x10xbw

supersættet med

Pistols

3x5 på hvert ben selvfølgelig

Stående db press

3x8x12

ss med

Back+side extensions

3x12+12+12

Maveøv.

Dertil en masse huslige opgaver...bl.a. støvsugning med Thore i vikle på ryggen for første gang.

Link to comment
Share on other sites

Det har været en lidt hård slutning på ugen - men nu er en ny uge heldigvis begyndt...

Onsdag d. 13. juni 2012

Cykling til børnehaven med de to knægte på slæb.

Fik flyttet en del flyttekasser fra kælderen over i et lille ekstra kælderrum, vi har fået fat på.

Blev forkølet (igen) til aften... jeg er blevet et værre skravl det sidste stykke tid, hvor Thore også virker til at få den ene forkølelse lige oveni den anden de sidste uger. Om det mest er søvnunderskuddet, "tæringen fra amning og anden yngelpleje" m.v. der gør sig gældende, eller jeg/vi bare er uheldige at støde ind i nogle "satans virus" i år eller en god blanding ved jeg ikke - men det er lidt belastende... og lidt en ond cirkel.

Torsdag d. 14. juni 2012

Dårlig nat...både pga mig selv og en Thore, der vågnede og pludrede tidligt i lang tid efter i nat 2. amning kl 4... - og Lauge kan man nærmest stille uret efter - 5.20...

Morgencykeltur til børnehaven med ungerne.

Blev inviteret forbi, en fra mødregruppen på vej hjem.

Måtte køre hjem og sove middagslur med Thore, da han blev træt...det blev til hele 45 min...

Dejligt med selskab af min søde, gravide svigerinde, der cyklede med ned og hentede Lauge - efter selv at være cyklet fra Nørrebro.

Fredag d. 15. juni 2012

Endnu en dum nat med mig selv, der er forkølet og hoster lidt og en nogle "friske børn"...

Cykling til børnehave+videre og handle.

Fik bagt lækre rugbrød - fik en god surdej og en god opskrift for et årstid siden - og er blevet helt afhængig af dette lækre, hjemmebagte rugbrød med "lang holdbarhed".

Har ligget forkert på armen eller noget? Har fået ondt i h.håndled/arm - lidt a la min "gamle skade"...det er jo ren ynk... nåh,

men Thore er blevet 6 mdr.- HURRA - og noget så dejlig, glad og grinende og med runde, lækre kinder og lårbasser. :cheer:

OG så er vi en samlet familie igen :wub::bigsmile:

Eftermiddag med familien i Zoologisk have.

Pullups

1x8xbw

Lørdag d. 16. juni 2012

Pullups

1x12xbw

2x10xbw

bw=60 kg morgenvægt

Lidt sovning på skift formiddag...

Cykling til farfar og farmor med indvielse af bålfad og grillning af pølser og bøffer.

Søndag d. 17. juni 2012

Chokolademuffinsbageri med Lauge.

Eftermiddagstur til Vanløse og se på billeder samt et lille smut i Brøndbyskoven - Thore i vikle.

Må huske at udnytte denne skov lidt mere...er jo så tæt på.

Pistols

1-2-3-4-5-6-7-8

Det går trods alt lige præcis en smule fremad med reps :smile:

Mandag d. 18. juni 2012

Gik til børnehaven med Lauge på løbecykel og Thore i vogn - Th. i viklen på hjemturen.

Til baby-svøm...med for træt baby - til gengæld gav det så mulighed for denne gang en hel times svømning til moderen - skøønt.

Blandet gøgl - prøvede endda 25 m fly...som jeg ikke er ret god til, men overlevede :wink:

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19. juni 2012

Har haft en superskøn og rolig dag - inkl mødregruppemøde hos mig.

Lille travetur. Hyggestund med Thore og naboen nede på græsset.

Pullups

3x10xbw

Onsdag d. 20. juni 2012

I kajakklubben

Spinning:

ca 25 min - Thore vågen de sidste 5...

Front squat

1x10x30

3x10x35

Back+sideextensions

2-3x12+12+12

Mave-skråbænk

2x15

Thore krævede sin mor...

Havde senere en skøn stund lidt derfra i det fri på nyslået græs udstrakt på et tæppe - der blev spist frokost, læst bog og blundet i solskinnet med duften af sommer i næsen. Skønt!!

Dips

3x10

DB curls, stående

3x10x12

Et smut forbi klinikken og sige hej. Thore fik lige et stort kys og knus af en kæmpe hund på 80 kg. Det synes han var mægtig sjovt.

Cykeltur ned at hente Lauge.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21. juni 2012

Pullups

1x14 bw - max - fail på nr. 15.

1x10xbw

Lidt traveri...

Har haft en vidunderlig dag!

Har været i Zoo med Thore - i Søndermarken m.m. Pragtfuldt sommervejr, nydt i stor stil.

Aftenen tilbragt med grillaften og "mødregruppefest".

Dagen har været helt ferieagtig på den gode måde!

Fredag d. 22. juni 2012

Pistols

4x6

og det blev dagens træning.

Tjah, i dag har passet lidt mere til vejret....

Satser på en pragtfuld dag igen i morgen. Bøtten er vendt og solen skinner stærkt og strålende igen :bigsmile:

Rigtig god Skt.Hans!

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23. juni 2012 - Skt. Hans aften

Svømning i Frihedens svømmehal

Cyklede til svømmehallen - fik lige muligheden for at nappe en times svøm alene :)

Det blev til godt 2100 m, inkl 500 m cravl uden pause - hvilket er længste stræk i meget lang tid. Det er skægt, sådan som det føles hårdest i starten - og så vænne kroppen sig til det...så der nemt kunne være svømmet længere.

Gåtur på stranden og se Skt. Hans bål

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. juni 2012

Morgenbw 60,5 kg

Walk til sundhedscenteret og få vejet og målt mindsteknægten:

9,87 kg glad og froh dreng på 69 cm i god trivsel...

Chinups

1x10xbw bw ved træning: 61,3 med tøj u/ bælte

3x5xbw + 12 kg i bælte - tjah, styrken er p.t. lidt i bund - var stærkere den dag jeg fødte... amning og pasning af to børn og familie, sygdom m.m. samt at fokus ikke ligger på styrke p.t. har sat sine spor...må jo glæde mig over, at det stadig ikke er totalt usselt...

1x10xbw

Ringdips

1-2-3-4-5

På trods af det halvvåde vejr og blæst - lykkedes det mig at overtale familien til at tage på skovtur til aften...Der blev spist kartoffelsalat og kyllingefrikadeller oppe i en træhytte i Brøndbyskoven. Der var læ og tørvejr i skoven, selvom vi havde garderet os med regntøj og paraply.

Fuglene sang, som det blev opdaget af den tre-årige - og der blev leget og drillet med kodeord for at komme op i hulen - og selvfølgelig hoppet i et par kæmpe vandpytter.

Dejlig aftentur!

Tirsdag d. 26. juni 2012

Walk med Thore i vikle...

Hentede Lauge på cykel sammen med Thore.

Har været træt i dag...

Efter push fra min søde kæreste...lykkedes en smule...

Opvarmning med kb 2H sw

KB clean, sq og press

1x8x12+12

2x10x12+12

Kan nok gå op til 16 kg næste gang...?

Pistols

3x5+5

Baglårsøv. med elastik

2x10

Hilsende hund

2x10

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Godt at der er nogen der udnytter de lokale muligheder. Indtil videre nøjes jeg med, ret ofte faktisk, at få tiltet mine fordomme om Vestegnen og mulighederne herude. Jeg kan stadigvæk tage mig selv i at må se efter en ekstra gang, når jeg møder en flok får på stien lige herude begved blokken.

Link to comment
Share on other sites

Godt at der er nogen der udnytter de lokale muligheder. Indtil videre nøjes jeg med, ret ofte faktisk, at få tiltet mine fordomme om Vestegnen og mulighederne herude. Jeg kan stadigvæk tage mig selv i at må se efter en ekstra gang, når jeg møder en flok får på stien lige herude begved blokken.

Hej Gregers!

Velkommen til Vestegnen! Hvor længe har du "huseret med" her?

Ja, naturen er da forholdsvis tæt på - især når man tænker på, at jeg f.eks. kun bor ca 7 km fra Rådhuspladsen...

Selvom det måske ikke lige er "Silkeborgsøerne", så er der adskillige lækre spots i nærområderne, hvis man gider!

Det kan jo være, at vi skal starte op på 10-min's challengerne igen? Er du frisk?

Eller måske mødes til en gang helt almindelig styrketræning f.eks i Hvidovre kajakklub, hvis du kan "nøjes" med mindre udstyr?

Kan det friste?

/Tina

Onsdag d. 27. juni 2012

Cykling til børnehaven og retur.

Resten af dagen gik med at høre og fejre min lillesøsters forsvar af sin PhD i biologi - og det gik supergodt!

Thore fik endda hørt hele fremlæggelsen og en del af spørgerunden ;-)

Torsdag d. 28. juni 2012

Ingen træning. Tough nat. Thore syg med feber og var meget pylret. Dagen gik med besøg af søster og mor samt havde holdt Lauge hjemme fra børnehaven - men vi nåede da lidt udendørs på legepladserne nedenfor både formiddag og eftermiddag.

Fredag d. 29. juni 2012

Havde brug for at sove med sammen med Thore. Rolf er til fest med arbejdet hele dagen og aftenen, og da vi også skal være sociale i morgen med overnatning ude, så har nogle praktiske ting sneget sig ind foran min træning igen... men nu har han snart ferie - og så satser jeg på, at det er startskuddet til lidt bedre motionsvaner igen.

Bar push-ups

3x10 forsøgt eksplosive

Pullups

1x12xbw

3x5xbw+12 kg i bæltet (samlet vægt 73,3 kg)

Pistols

4x6

Link to comment
Share on other sites

Jeg har boet her i lidt over fire måneder og bliver mere og mere glad for det som tiden går.

Jeg kan da altid lokkes til en 10'er. Resultatet bliver utvivlsomt en del under "dengang" idet styrketræningen er droslet en del ned. Men sådan er det jo bare og kyllinger ikke ud af den grund. Men det bliver da til lidt en gang i mellem og en tur i kajakklubben kunne da være hyggeligt. I hvert fald så længe du ikke har planer om at drukne mig på vandet :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30. juni 2012

Planken

3x90 s

mens der blev leget med unger på legepladsen.

Dans til festlig 30-års fødselsdag med Tyrolertema

Søndag d. 1. juli 2012

Meget lidt søvn - Thore var med til "fest", men synes ikke om at sove længe...-og skulle alligevel hjem fra Skælskøregnen og hente Lauge - og så er der jo gang i den igen...

En bette tur på Brøndby Strand og leg ved indsøerne - blæste lidt rigeligt.

Mandag d. 2. juli 2012

Formiddagslur absolut nødvendig...så der var kun tid til lidt hjemmetræning...hvilket desværre altid ender med at blive lidt mindre end ønket - jeg virker bedst træningsmæssigt "ude af huset"

Thore var der også...

KB 2H SW

1x30x16

1x20x16

KB -Clean, squat and press

1x10x12+12

1x3x16+16 - lidt tungere end håbet, men det skal nok komme

1x4x16+16

1x10x12+12

Squat med baby

2x20

Pistols

3x7+7

Baglårsøv - udendørs på græsset

3x5x10 s

Pause

Pullups

1x16xbw :) Bedste længe...

1x5xbw+12 kg i bælte

2x6xbw+12 kg i bælte

Tirsdag d. 3. juli 2012

Med familien i Sagnlandet Lejre.

Thore i viklen noget af tiden.

Dejlig dag. Fik demonstreret lidt flintehugningsteknik, smagte lidt frysetørret hellefisk og hval fra ugens "gæster" (grønlændere). Lauge syntes også m det, selvom det ikke nødvendigvis ser meget indbydende ud

Fik demonstreret gamle ildtændingsteknikker. Lightere er en rigtig god opfindelse.

Dejligt med en dag i det fri. Der kan sagtens bruges meget mere tid her - og indgangen virker jo for resten af sæsonen...

Aften i kajakklubben

Vandet så så indbydende ud, at jeg hurtigt fandt en båd frem og tog en tur på vandet i gamle tracer Thule. (obs skævt ror, selvom jeg havde set det inden, var det mere end forventet - men ville ikke bruge tid på at bytte båd)

Dejlig rotur på ca 40-45 min - ca 6 km. Rundt om "Sandøen"/Skræddeholmen samt hen til Fugleøen. Store tordenskyer truede samt solen gemt bag skyerne, så stoppede her.

Spinning ca 35-40 min for fuld knald.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har boet her i lidt over fire måneder og bliver mere og mere glad for det som tiden går.

Jeg kan da altid lokkes til en 10'er. Resultatet bliver utvivlsomt en del under "dengang" idet styrketræningen er droslet en del ned. Men sådan er det jo bare og kyllinger ikke ud af den grund. Men det bliver da til lidt en gang i mellem og en tur i kajakklubben kunne da være hyggeligt. I hvert fald så længe du ikke har planer om at drukne mig på vandet :unsure:

Lyder skønt.

(Har sendt dig en PM.)

Hvilken 10'er-disciplin har du lyst til at starte med?

(og ditto mht "dagsformen")

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share