Tinapigen

Tinapigens log!

Recommended Posts

Søndag. 4. august 2019

Kom hjem lørdag aften...

Chins 1x10xbw. 1x12xbw, 1x8xbw+12 kg, 1x6xbw+12 kg

Pakke ud og ind ;-)

Afsted med ungerne til Asserbo og slappe af - det er hårdt at være på ferie ;-)

Mandag. 5. august 2019

Slackline.

Mormor og morfar samt niece på besøg - med en tur på stranden

Tirsdag. 6. august 2019

Coredvd. Boldøv. Pilates. Yoga. - 1 time.

Slackline + 15 push-ups på linen.

Stranden. Cykling 3 km.

Onsdag. 7. august 2019

Slackline.

Cyklede en tur med drengene - troede egentlig vi skulle være en lille tur rundt i Tisvilde Hegn - men endte i Hundested - med et badestop på vejen.

Der kom en kæmpe tordenbyge, netop som vi ankom til Hundested  -hurra for Superbedst, hvor der kunne købes og efterfølgende indtages frokost i ly under halvtaget, mens andet godtfolk også søgte ly for regnen.

Efterfølgende krabbefangst på havnen - udover krabber bed en mink på stangen til drengenes store glæde!

Efter endnu en regnbyge, hvor vi stod i ly på havnen - cyklede vi glade og froh hjem udenom regnbyger - og nåede tørre tilbage til Asserbo.

Dejligt, at vi nu "bare lige" kan tage på en smuttur på 24 km - og at Thore nemt cykler med hele vejen.

Torsdag. 8. august 2019

MTB-tur i Tisvilde hegn med LB.

Distance 31,5 km, tid 2 t 11, 300? hjm. Tempoet en anelse hurtigere end normalt.

Slackline.

Fredag. 9. august 2019

Slackline.

Strand. Retur til Hvidovre med drengene og klargøre og omstille sig til hverdagen..

Lørdag. 10. august 2019

BJJ: Guard pass. Rul. Teknik m Maria.

Søndag 11. august 2019

Cykling med ungerne. 11 km.

Mandag. 12. august 2019

Skolestart.

Back to work. Sikken en dejlig ferie og sommer - endnu en gang.

Dejligt, at jeg også kan lide hverdagen..der er dog  ikke meget, der slår gode ferier...

Cykling 28 km.

2 timer siden, Axbard skrev:

Det lyder som en pragtfuld ferie!

Både Færøerne og Island står højt på min ønskeseddel over steder som jeg gerne vil besøge.

Hej ;-)

Ja, jeg synes, at det har været superskønt og anbefalelsesværdigt!

- jeg har selv haft en del venner og medstuderende fra Færøerne, og Færøerne har i hvertfald endnu ret tæt tilknytning til DK - og er en del af dansk historie/DK..

Island vil jeg også gerne besøge :-).

Tirsdag. 13. august 2019

Cykling 20 km

BJJ No-gi: Half guard

Pullups: 1x10xbw

Onsdag. 14. august 2019

Cykling 24 km

Middag hos venner...lækkert og fornøjeligt..

Torsdag. 15. august 2019

Cykling

Bjj no-gi og rul

Av, blev trykket lidt hårdt på kæben...lær dog at tappe ud lidt før...

Fredag. 16. august 2019

Cykling.

Hjem til middagsgæster.

Lørdag. 17. august 2019

BJJ med Gi: Graduering og seminar med JP.

En masse fik velfortjente nye bælter. Tillykke.

Træning og rul. Guard pass og defense samt lukket guard sweep...bob bob...noget af det skal øves mere...men noget hænger vel på hver gang ;-)

Cykling 10 km

Aften med en kær, gammel folkeskoleveninde og hendes kæreste, der kom forbi til hygge.

Søndag 18. august 2019

Pullups: 1x10xbw. 2x6xbw+12 kg

BJJ SEMINAR med JP.

+ ½ times rul. Træt.

Cykling 10 km.

Mandag. 19. august 2019

Cykling 36 km

Tirsdag. 20. august 2019

Cykling 28 km

Laang...men spændende dag på jobbet..

Onsdag. 21. august 2019

Cykling 16 km

Coredvd-program: bolddelene.

Torsdag. 22. august 2019

Cykling 20 km

Kajak: 13 km-  en dejlig tur i blæsevejr. Kalveboderne rundt samt ind forbi slusen - dertil to gange i sidebølger frem og tilbage ved "øen"

Fredag. 23. august 2019

Cykling.

???

Lørdag. 24. august 2019

Cykling 14 km?

Aften og eftermiddag: Tog toget og var på tur i Hareskoven med  en ven og hans 3 unger - havde en rigtig dejlig aften i det skønne vejr med aftensmad på bål - snobrød og pølser - og 5 børn, der hyggede med diverse former for gemmeleg i skoven..

Boldøvelser?

Søndag 25. august 2019

Cykling.

Kajak: ca 10 km - ud langs Amager mod Kongelunden. Lavede entringsøvelser samt balanceøvelser med at stå op i båden etc ved øen.

Eftermiddag på Hvidovre Strand med børnene m.fl.

Mandag. 26. august 2019

Cykling 33? km

Forældremøde..

Tirsdag. 27. august 2019

Pullups: 1x10, chins: 1x10

Cykling 14 km

Eftermiddag i sommerhus inkl træning på Slackline og en dejlig tur på stranden med kæresten.

Gåtur samt fik prøvet en "strandburger" fra den "nye biks" v. Liseleje strand lige inden  luk.

Onsdag. 28. august 2019

Spil med venner i Hillerød.

Torsdag. 29. august 2019

Cykling. + fik afl min egen cykel til servicetjek.

BJJ no-gi: Valentrin underviste. DB.leg/single leg. Turtle choke.

Meget varmt - helt sveddryppende efter træning.

Pullups efter træning: 1x10, 1x6xbw.

Sovet dårligt om natten pga en der hostede m.v.---suk og stakkels...

Fredag. 30. august 2019

Chins: 3x10xbw

Cykling 20 km

Kajak.TRÆNING: 75 min på vandet, havnen rundt  -derfra rundt om øen og ind til slusen m. de garvede kajakkvinder i en to-erkajak og garvede H. i ener - prøvede at følge med på deres fredagstræning: 2 min jævnt tempo+1 min spurt  efterfulgt af marginal pause - fra motorvejsbroen til Sjællandsbroen og retur - jeg havde "heldigvis" ikke tid til hele turen retur, men måtte skrå over fra hjørnet pga tidsnød...

Pyha, det var hårdt - fik øvet lidt mere at "hænge" - men nøj, det var ren overlevelse at holde hængeren de to min, og blev så hægtet af på spurten - så startede det forfra nærmest, når jeg kom frem igen...

Det er jeg ikke helt i form til ...

Saunagus i Avedøre svømmehal efterfølgende var helt eminent  - Ivan var endda "gæstegusmester" den ene sektion ;-)

Lørdag 31. august 2019

Tidligt op - og afsted til Tisvilde...

"Lang MTB-tur" i Tisvilde Hegn - Distance: 40,5 km, 300 hjm, tid: 2 t 38 min.

Eftermiddag på stranden: Ah vejret helt roligt og vandet super dejligt og svalt. Svømmede lidt langs stranden og var så heldig at støde på en, der tilbød mig at prøve sin "SUB" - stand up padling board...??

Det var skægt lige at prøve, sådan et oppusteligt board - det var ikke så svært at holde balancen - lidt sværere at styre ligeud, når småbølgerne kom fra siden.

Fik sovet udendørs på terassen om natten - og oplevet tordenvejret for fulde drøn. Dejlig lun sommernat.

Søndag d. 1. september 2019

En lidt Off-day...

Mandag d. 2. september 2019

Chins 1x15xbw

Cykling ca 35 km

Tirsdag d. 3. september 2019

Arb. Cykling hjem. Gæst til middag.

Onsdag d. 4. september 2019

Cykling 30+ km

Chins 1x10xbw

Torsdag d. 5. september 2019

Cykling 29 km

BJJ: No-gi +en times rul

Mount chokes.

...åh sådan en dag med en masse "uheldige ting" både på arbejdet og transporten derfra, men heldigvis også gode ting - så det endte godt det hele..

Fredag d. 6. september 2019

Chins: 1x10xbw, 1x8xbw+12 kg, 1x6xbw+12 kg

Cykling 16 km

Lørdag d. 7. september 2019

Fødselsdagstamtam hos min lillebror for min ene niece.

Søndag d. 8. september 2019

I Valby Vandkulturhus med yngstesønnen. Fik hygget gevaldigt i svømmehallen - nåede selv nogle enkelte baner ind i mellem.

Cykling.

Coredvd. Fuldt program  - 1 time.

Mandag d. 9. september 2019

Cykling.

En begivenhedsrig arbejdsdag!

Aften til "Bookrelease"/reception i Dansk Forfatteforening med Keld Broksø i anledning af "Fjendespor". Mødte en masse andre "kajakfæller" samt andre plus lærte nogle nye gæve mennesker at kende.

Efterfulgt af middag - chinese style...

Tirsdag d. 10. september 2019

Kort arbejdsdag.

Mega regnvejr.

Eftermiddags-MTB-tur i Tisvilde Hegn - heldigvis kun overskyet og uden regn mens vi var ude - men temmelig vådt på jorden.

Distance 29 km - noget af det transport/grus frem og tilbage.

Fik øvet lidt med skarpe sving på grus og nedkørsel af sandbakken...

Onsdag d. 11. september 2019

Cykling

Torsdag d. 12. september 2019

Tidligt op og afsted på kursus hele dagen - på Fyn.

Fredag d. 13. september 2019

Chins: 1x10xbw?

Lørdag d. 14. september 2019

Hot Cup-finale i Tisvilde hegn - MTB-løb

Ja, så gjorde jeg det igen...bestemte mig til at være med med kort varsel - (knap 14 dage...) - vil jo hellere være med - end "stå og vente" i mens ;-)

Stod tidligt op - for skulle være på pladsen kl 8 og hjælpe med at stille telte, borde etc klar inden afgang kl 10.

Vejret dejligt, ca 13-15 grader, moderat vind, tørvejr :-)

Fik placeret mig lige i starten af gruppe 8 - og håbede at det var "passende". 

Havde fået et par "salt-tabletter" klistret på styret - og prøvede at drikke mere undervejs i håb om at undgå "kramperne" som oplevet sidste år...

Løbet startede med et "Startloop" på ca 4-5 km - man måtte ikke overhale de første 1,5 km - og derefter gik det lidt i "kø", da ruten snævrede sig ind og op ad bakke - men startede vist løbets første runde på  efter ca 16 min (man må køre 2 timer samt påbegyndte runde)

Hele den første del af af 1. runde gik meget langsomt med adskillige stop på singletrackdelene - inden jeg kom til at ligge "mere tilpas" spredt...og prøvede at sætte tempoet lidt op -

Fik vist kørt en lille smule væk fra ruten ganske kort sammen med nogle andre - men kom heldigvis hurtigt tilbage på ruten igen. Klarede "sandbakken" op uden problemer i 1. runde - så det var skønt. Var egentlig mentalt indstillet på måske kun at tage 2 runder i år, da runde 1 nu havde været så "irriterende"..og allerede alligevel kunne mærke lidt træthed sætte ind.. 

2. runde blev indledt med en energi+coffeingel lige efter start  (den eneste denne gang, da delt ikke følte behov for det samt havde mistanke til at de var medvirkende til at min krop "satte ud" sidste år). Havde egentlig en udmærket 2. runde - selvom lige måtte ned og ligge  - heldigvis uden at slå mig - i et skarpt sving fra grus ind på single track.

Havde overhalet en pige, som overhalede mig igen - og prøvede at overhale hende på vej op ad sandbakken - der gled jeg desværre, så måtte af cyklen et øjeblik, da det var for stejlt at starte på -  inden, jeg kunne komme på igen... så kunne se langt efter hende og de 4-5 andre gutter der derfra kunne give den gas nedad sandbakken... heldigvis hentede jeg hende senere på grusstykkerne :-)

Der var vist nok ca 22 min tilbage, da jeg rundede starten - så besluttede at nappe 3. runde med alligevel. Kørte knapt så tæt og kendte nu ruten bedre - hvilket var rart.

Blev indhentet af noget af "eliten", der var på 4. runde - en var lidt fræk at overhale mig på et stykke kringlet singletrackspor lige inden "træstammen" - hvor han fik ramt mig med styret - hvilket lige gjorde mig lidt "forskrækket".

Heldigvis kom jeg videre. Generelt var hænderne temmelig trætte på sidst runde, så det var "svært" at skifte gear - samt fra ca 1/3 inde på runden begyndte krampetendenserne i lårbasserne at trænge sig på.. derfor måtte jeg sætte farten lidt ned og lade være med at træde igennem...men så gik det heldigvis. Tog den sidste salttablet og drak lidt mere.

Stoppede lige en enkelt gang pga ham bag mig væltede (/gled på singletrack -men kom ikke til skade) - samt jeg måtte pille en gren ud af kæden 2 x - den ene gang oppe på sandbakken, som heldigvis gik ukomliceret både op og med mere fart på nedad.

Kunne hente et par gutter på de sidste bakke og grusstykker, og kom glad i mål

efter 2 timer 21 min og 35 sek. (samlet distance ca 40 km- de 3 runder 34 km)

Runde 1, tid 42.35 min, 16,06 km/t

Runde 2, 41.10 min, 16,62 km/t

Runde 3, 44.19, 15043 km/t

Startloop 13 min

Placering i min aldersgruppe nr. 8/18, damer 11/22,  alle 257/381

(startnr. 6036)

Alt i alt en dejlig tur, trods alt - ok brugt, men ikke fuldstændig kørt i hegnet. Fik alligevel kørt 3 runder - dertil lidt mere sikkert og med mere overskud end sidst.

Herefter var der præmieoverrækkelse og lodtrækningspræmier, hvorefter "vi" ryttede op efter det hele igen.

Søndag d. 15. september 2019

Spilledag med venner kl tidligt i Hvidovre...

Mandag d. 16. september 2019

Chins: 1x12xbw, 2x5xbw+12 kg

Cykling 28 km

Tirsdag d. 17. september 2019

Cykling 28 km--fik lige snuset til to haglbyger på vej hjem - heldigvis gik de væk så snart regnjakken kom på...

Lang, travl dag...

Savner BJJ ...;-) 

Onsdag d. 18. september 2019

Cykling - lidt

Torsdag d. 19. september 2019

Cykling ca 20 km

Pullups: 112xbw, 1x5 bw + 12 kg kb i elastik omo nakken, 1x6x12 kg kb i elastik om nakken (det er bedre i bælte)

BJJ No-gi 1 times teknik -choketeknikker med M i turtle + 1 times rul -5 min's runder m. 1 minuts pause -  Sad en enkelt runde over - Ahh, der var skønt - og hårdt...

Lørdag d. 21. september 2019

Ikke megen motion til mig, men til mine børn...

Den yngste til fodboldstævne på hjemmebage medbragt hjemmebagt kage..- derefter til Næstved og se den ældste til håndboldstævne (weekendstævne)...logistik, logistik ;-)

Og jeg er "ny forældre" i de her "Bold-universer"..

Søndag d. 22. september 2019

Coredvd: hele programmet, 1 time

Slackline: Det går fremmad :-) Kan rimeligt gå langsomt fremad og baglæns - vendingerne fungerer af og til...

Mandag d. 23. september 2019

Cykling 28 km

Middagsgæster - inden en tur i biffen og se "Once upon a time"

Tirsdag d. 24. september 2019

Cykling 16 km

Ah, nåede at hvile en ½ time inden træning - virkelig skønt.

Pullups: 1x15xbw, chins: 1x8xbw - lige hurtigt inden træning.. BW på vægten i træningslokalet 61,5 kg

BJJ No-gi + en times rul - vi startede lige med bare en anelse "puls-træning" inden rul - 3x40 s, 40 s pause - x 3. Da jeg ikke var interesseret i at "hoppe på mine knæ" - skiftede jeg øvelserne ud med push-ups og reaktionsøvelser og var så med på mountainclimbers.

Triceps blev hurtigt trætte, så det blev vist 20, 15,12 i push-ups...og nu er jeg blevet øm af det herefter ;-)

Onsdag d. 25. september 2019

Cykling 16 km

Torsdag d. 26. september 2019

Uventet fridag - skønt.

Morgenkajaktur fra Hvidovre Havn direkte over Kalveboderne mod slusen - og roede derefter rundt i alle Sluseholmens kanaler og ind forbi Universitetet og TV2.

Himlen grå - men dejlig roligt. Der var et rigtig fint "grafittimaleri" helt inde bagved, der lige overraskede positivt. Masser af skarver og diverse andefugle.

Tror distance ca 13 km? Godt 1½ time på vandet..

BJJ No-Gi + rul.

Fokus på defense fra sidecontrol til lukket guard og videre til armbar og triangle.

Fredag d. 27. september 2019

Cykling + dejlig saunagus med Bo som gusmester i Avedøre svømmehal.

Lørdag d. 28. september 2019

Tog på en travetur i Grib skov ved Esrum sø, der endte som svampetur. Mødte en svampesamler, der velvilligt viste frem og forklarede - og havde puttet en kniv og et par svampebøger i tasken - så endte med herefter at gå mere "off sti" - og kigge efter bløde gevækster... Har egentlig gerne villet på en "guidet" svampetur - men det bliver ikke rigtig til noget -  så nu benyttede vi "chancen".

Fandt ret hurtigt en lille flok kantareller, hvilket jo gav "blod på tanden"...derefter blev der indsamlet lidt forskellige rørhatte - som skulle være "rimelig sikre" for "begyndere"..

De blev typebestemt, da vi kom hjem - og tilberedt på panden i to portioner med smør, fløde og persille etc - og blev lækkert til pålæg... Vi havde det begge stadig godt søndag morgen ;-)

Søndag d. 29. september 2019

MTB-tur i først gråt, derefter temmelig fugtigt vejr...

Det startede "godt", med et par glemte cykelsko - men der blev fundet en låneløsning, så vi alligvel kunne komme ud..kun lidt forsinket..

Jeg havde "bedt om noget nyt" - Det blev "Det hvide spor ved Sjæl sø"  -et par gange rundt - i fugtugt vejr til sidst... Det startede forbi en efterskole ad nogle stier på kanten af nogle lidt "stejle skrænter" - og jeg nåede at "vælte" to gange - (vælger IKKE at kalde dem styrt)- Skrabede skinnebenet den første gang, da der lige var en gren/rod det skrabede henad - men ellers "harmløst tilt". Da jeg 2. gang skulle passere et svært sted gennem to gren og en sten på en skrænt (måtte stoppe 1. gang) - kom jeg forbi med forhjulet, men baghjulet røg op over stenen og så gled cyklen til siden under mig - så jeg lige fik stødt håndleddet, da jeg tog fra - heldigvis ingen gener udover nogen ømhed en times tid.

Vi kørte 2 runder ad sporet og så tilbage for at aflevere sko og hente bil. Vi forbarmede os på hjemvejen over en bil, der var kørt fast i noget mudder i skovkanten - og fik skubbet den fri..så de slap for at skulle bruge lang tid på at hidkalde Falck tiul et "ubestemt sted i skoven" en søndag eftermiddag i regnvejr...

Distance: uvist... en lidt kortere tur end sædvanligt...men masser af skovluft ;-)

Mandag d. 30. september 2019

Cykling 17 km

Tirsdag d. 1. oktoer 2019

Laang arbejdsdag.

Cykling 28 km

Onsdag d. 2. oktober 2019

Cykling 16 km

Yngstemanden afleveret til fodbold... er lidt træt disse dage...

Torsdag d. 3. oktober 2019

Cykling 13 km

Morgenpullups: 1x6xbw---

Pullup inden træning: 1x12xbw

BJJ No-gi: Fokus på toppositionen...inside control mht greb...hvordan man kommer ud af guarden og counter hertil...

1 times rul.

Fredag d. 4. oktober 2019

Cykling

Lørdag d. 5. oktober 2019

I Avedøre Svømmehal med drengne.

Fik svømmet 4-500 m selv + hygget i dampbadet.

Ungerne til fodboldkamp og se Hvidovre spille - det frigav tid til mig - lækkert (er ikke såååh interesseret i at se fodbold..)

Eftermiddagsrotur i kajak fra Hvidovre Havn langs Valbyparken et lille stykke ind i Københavns Havn næsten til Ark og retur.

Der var lige en del "turbulent" vand udenfor havnen samt da var nået gennem slusen, så pulsen lige nåede at komme op - der var egentlig ikke specielt meget vind - men nåede lige at føle mig usikker et par øjeblikke...

Herudover en superlækker tur, hvor der i læ for vinden var virkelig lækkert. Så mange "dyr"  -lamaer, får, hunde, fiskehejre, skarver, diverse andefugle, blishøns, mini lappedykkere?, små og store mågetyper.. Enormt fredfyldt og hyggeligt.

Tid på vandet ca 1½ time - distance: vil tro ca 13-14 km...

Søndag d. 6. oktober 2019

Cykling 10 km

BJJ med Gi: lidt stand up nedtagninger samt armdrag og chokes fra buttefly guard.

Rul ca 25 min.

Mandag d. 7. oktober 2019

Cykling...

Tirsdag d. 8. oktoer 2019

Morgen-yoga 15 min - havde en smule irritation i lænden - og fik prioriteret lidt tid hertil.

Pullup/chinups: 2x12xbw

BJJ no-gi: jiu jitsu throw, knee on belly to armbar + side switch..

En times rul. Hvde en god rulledag. Og ryggen havde bedre efter rul end før - perfekt (for det var ikke helt rart at lave baglæns rulninger over skulderen under opvarmningen tidligere)

Onsdag d. 9. oktober 2019

Cykling 7 km

Tandlægetid om morgenen, da knækket et stykke af en kindtand i weekenden - det blev heldigvis fikset.

Torsdag d. 10. oktober 2019

Tidligt op og var med på MTB-tur ved Furesø-Hareskovsområdet. Underlaget temmelig fugtig visse steder - sluttede af gennem "Mordor"med glatte rødder og mudder - her gik det langsomt, men havde udmærket flow og fart (for mig) tidligere på turen...Cykling ca 32 km, 260 hjm, tid 2:06 t

Herefter gik turen til Middelfart til 90-års fødselsdag!

Fredag d. 11. oktober 2019

Cykling 17 km

Saunagus

Lørdag d. 12. oktober 2019+Søndag d. 13. oktober 2019

BJJ No-gi:

En times teknik  med fokus på leg logs + en times rul. ANKEL SKADET!

Var desværre uheldig i allersidste rullerunde, efter at jeg...hmmm...pressede min makker for meget? (jeg lå ellers og fik voldsomt "bank", da han inviterede til fortsætte den sidste og "ekstra runde") - men jeg endte i hvertfald helt uforberedt pludselig på ryggen efter et ret voldsomt kast, hvor jeg tror jeg landte meget uheldigt med min højre ankel (synes jeg mærkede at det gjorde lidt ondt der)- og efterfølgende i en fodlås, som jeg tappede på, inden den overhovedet var der og mit ben var endnu heller ikke låst fast - (for benlåse, dem har jeg stor respekt for)..Så er stadig ikke helt sikker på, hvor det skete, men har mistanke til landingen..hvor der blev mumlet undskyld herefter..

Var nok lidt rystet - men tøffede hurtigt ud i bad, da jeg blev hentet 10 min efter og skulle i sommerhus...kunne godt gå let humpende op ad trapperne og tog en ibuprofen med det samme..

Alligevel blev det "værre" - så jeg tilbragte resten af eftermiddagen med benet oppe og en god bog, da jeg måtte humpe ud af bilen..suk

Nød dog aftenen til en "siddekoncert" "nærområdet" i Torup Mejeri med verdenspianisten Enrico Pieranunzi og basist Thomas Fonnesbæk, jeg var inviteret med til. Nyt "musikalsk område" for mig, men de var tydeligt meget, meget dygtige og ret lune og fornøjelige at høre og se på.

Kunne næsten ikke støtte med vægt på foden og det var nærmest værre om morgenen - så MTB-tur for mig "udskudt".. Valgte at få tjekket det på Skadestuen - men selvfølgelig /heldigvis blev det lidt bedre efter nogle flere timer med mere is og ipren, så kunne af og til støtte med vægt på foden i visse stillinger.

Så efter 2½ times underholdning i ventestuen på Hvidovre hospital (forstår ikke rigtig hvorfor man får angivet et "tidspunkt"), så blev der konstateret at anklen ikke var særlig hævet, god ledstabilitet, men ømhed ved dorsal flexion og tyk på x og y - formentlig en bruskskade. Fortsæt aflastning! og NSAID etc  - kan tage kortere eller længere tid...suk.

Mandag d. 14. oktober 2019

Så nu humper jeg rundt på krykker og forsøger at være positiv over at bruge min efterårsferie på en mere rolig måde end forventet.

Send gerne fjernhealing ;-)

Når jeg lige har fået holdt nogle timers ferie, slappet af og læst mere skønlitteratur, tager jeg mig sammen og får logget bare lidt alternativ træning igen, satser jeg på...

Dobbeltportion fjernhealing sendt :hands:

Uf, der blev jeg lige mindet om hvorfor jeg ikke tør kaste min gamle (og yderst usmidige) krop ud i bjj el lign. Jeg tror ellers det kunne være hamrende sjovt men jeg er alt for meget kylling til at tage de risici der følger. Ærgerligt at den reminder skulle komme her, hvor jeg ellers læser misundeligt med.

Håber du hurtigt kommer rigtigt på benene igen:flowers:

Edited by Gregers TF