MOL-spinningtræf


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

Billedguide:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...st&p=449659

Eller måske endnu lettere:

Hent og installer denne

http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe

Marker alle billeder i stifinder, højreklik og vælg "resize pictures".

Vælg "medium" eller "large" og fyr :smile:

Du en stjerne!!! :4thumbup: Valgte selvfølgelig den "lette" :tongue::wink:

Nu kan billederne ses her MOL Spintræf del II Galleri men I er advaret, trods det vandtætte kamera er der desværre ikke mange gode :cry:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hejsan.... MOL'ere

Jeg har så vidt jeg ved været vikar for creole på Frederiksberg (Havde du ikke lungebetændelse).... så det vil jeg meget gerne være igen :4thumbup:

Jeg har været instruktør siden sommerferien så jeg er grøn, og ved at jeg har meget at lære endnu - jeg vil meget gerne sidde på podiet og modtage kompetent/konstruktiv feedback - det mangler man i høj grad i hverdagen :bigsmile:

well 'vikaren' tager nogle CD'ere med, så kan vi se, hvad der sker :blink:

Hejsa,

Og tak for at du så kompetent kørte mit interval til træffet (ifølge Arnes log) :-D

Til hele banden må jeg beklage at jeg ikke nåede at dukke op overhovedet. Oprindelig var min plan at være der fra kl. ca. 13 til ca. 16, men jeg gik ganske enkelt hen og fik ondt i maven allerede aftenen inden (var på restaurant Nørrebro Runddel, og vil undlade at give jer alle detaljer :-D).

Jeg endte med at sidde, rigtigt knotten kl 12 og tænke på at I nu var i gang.. imens jeg blot kunne konstatere at selv om jeg egentlig havde fået det bedre, så var jeg nu så dehydreret at det ikke ville give nogen form for mening at dukke op... Jeg hang dog med hovedet allerede dér, og da jeg kom hjem efter at have været til min mosters 60 års fødselsdag i nabolaget, ville jeg bare sove..

Nå, nok om det. Jeg er super glad for at arrangementet også blev en succes i år, og kan kun håbe at vi får banket endnu flere gode arrangementer op i fremtiden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

men jeg gik ganske enkelt hen og fik ondt i maven allerede aftenen inden (var på restaurant Nørrebro Runddel, og vil undlade at give jer alle detaljer :-D).

Mads, indrøm nu bare, at du havde tømmermænd :laugh::laugh::tongue:

Nej, det gjorde jeg ikke

Det ka' være jeg skylder for 2 kander vand ? :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Som alle andre, vil jeg også sige tak for sidst.

Jeg var lidt nervøs på forhånd, da min sidste spinning time var tilbage i Maj 06.

Det gik dog fint, og jeg nød hvert minut ;-)

Tak for hyggeligt selskab, jeg er klar igen en anden god gang :-)

/mikkel

Link to comment
Share on other sites

Hej spinnere

Super super inspirerende træf, godt at se at man kan fyre en time på mange forskellige måder.

En stor tak Padawan og FitnessDK Valby for de fede rammer vi lånte :4thumbup: :4thumbup:

Også tak til tovholder Arne og jer 6 der gav den max gaz på podie :thumb::thumb:

Håber på en gentagelse, ikke om 2 år, men måske 1, ku' da være fedt. :crazy:

Så skal jeg ha' øvet med det hersen nymodens mikrofon skidt, for så vil jeg også køre 1 time :blink:

Vi ses

:hehe: / Jens

Link to comment
Share on other sites

Mads, indrøm nu bare, at du havde tømmermænd :laugh::laugh::tongue:

/Vivs

Jaja den er god med dig. Jeg drikker generelt ikke så meget længere, at jeg går hen og bliver fuldt af det - men når det så er sagt, så har et par øl aldrig stoppet mig fra at køre lidt spinning dagen efter :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Jeg vil først starte med at sige mange tak for en hyggelig eftermiddag ( selvom jeg var nødt til at smutte lidt tidligere ) Det er jo ikke sådan når man har for mange jern i ilden... ups....

Så tænkte jeg også på, når nu det jo lidt var en "workshop " om vi så ikke også skulle hjælpe hinanden mht musikken vi køret til??

Jeg lægger da ihvertfald gerne min trackliste ud. ( Ved selv hvor svært det kan være at finde på nye numre, og så ville vi da hjælpe hinanden den vej... især hvis det lige er et specielt remix...

Ses vi til 24 timers i Slangerup eller Randers?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da lægge ud med min trackliste:

Warmup:

- Coldplay - Clocks (Buena Vista Club Remix)

- Massive Attack - Unfinished Sympathy (Instrumental version)

Workset:

- Dire Straits - Telegraph Road (2 mins intro cut)

- PMFP - The Cure - a Tribute

- PMFP - Du U C What I C (Mooged mix)

- ACDC - Hells Bells

- ACDC - Thunderstruck

- Donna Summer - I Feel Love (12" original)

- Donna Summer - I Feel Love (2006 Castelli remix)

- Depeche Mode - World in my Eyes (Cicada remix)

- Emanuel Phanx - Friskyradio Loves Greece (ripped from Friskyradio)

- Raf Fender, RPO Records Session (ripped from Friskyradio)

Cooldown:

- Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime Moi Non Plus

- Pink Floyd - Wish You were here

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da lægge ud med min trackliste:

Warmup:

- Massive Attack - Unfinished Symphony (Instrumental version)

Er det ikke Unfinished Sympathy den hedder ? Er det med videoen hvor hun går igennem et gade/by-billede ? Hold da fast, den havde jeg helt glemt eksisterede :smile: ... fed sang...

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle :bigsmile:

Vil bare sige tak for et super træf i lørdags :cool: Både spinningen og den efterfølgende spisning :cool:

Jeg må åbenbart have haft noget sygdom i kroppen, får jeg har ligget på langs siden søndag med en ordentlig forkølelse, troede godt jeg kunne komme igennem uden alt for store bivirkninger, men det kunne jeg åbentbart ikke :blink:

Det var alletiders som "almindelig" spinner at være sammen med så mange instuktører og få afprøvet de forskellige måder at træne på.

Kan kun sige super program og en masse god musik. :4thumbup: :4thumbup:

Håber I har mod på at gentage successen på et senere tidspunkt :cool:

Mange hilsner

Jan C

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke Unfinished Sympathy den hedder ? Er det med videoen hvor hun går igennem et gade/by-billede ? Hold da fast, den havde jeg helt glemt eksisterede :smile: ... fed sang...

Jo, jeg gad bare ikke rette - men nu har du jo tvunget mig til det :laugh:

Ja det er den video hvor hun går igennem gaden.

Det der gør den ekstra fed er at det er en one-taker. Der klippes ikke!

Du kan se videoen her: Unfinished Sympathy

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share