31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Nu får Butchers en chance. Jeg er sikker på at The Gym er en glimrende træningscenter med en masse søde fyre, men jeg synes ligesom at jeg har brug for at træne lidt anderledes i en periode, og der tror jeg Butchers er et bedre valg.

Det er du selvfølgelig også frit stillet til. Jeg kan bare så godt lide at træne sammen med flotte fyre, og dit glade ansigt ville unægteligt pynte i The Gym :smile:

Det var i øvrigt et flot block du lavede på mig med Louise d. 22 :tongue:

Haha, sorry. Jeg troede faktisk den var død og begravet. Jeg kom netop i tanke om, at jeg fik hilst på Pernille samme aften. Det var næsten ikke vildt akavet - uden at jeg dog rigtig forstod hvorfor. Piger kan altså være noget så besynderlige.

Link to comment
Share on other sites

Haha, sorry. Jeg troede faktisk den var død og begravet. Jeg kom netop i tanke om, at jeg fik hilst på Pernille samme aften. Det var næsten ikke vildt akavet - uden at jeg dog rigtig forstod hvorfor. Piger kan altså være noget så besynderlige.

Jah, det er den egentlig også. Fuck det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med lejligheden og din snarlige konvertion til crossfitter! :laugh:

Jeg har lige et par sprut spørgsmål og tænkte at du var the man til det.

Hvad er en god gin, normalt ville jeg jo nok gå efter tanqueray, men er det egentlig en god gin som sådan, eller bare det bedste af de mest typiske?

Og så, kan man få god vodka?

Nogen siger at hvis man får en rigtig GOD vodka så smager den faktisk ikke af sprit osv, men har en rigtig "smag", er det rigtigt?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med lejligheden og din snarlige konvertion til crossfitter! :laugh:

Jeg har lige et par sprut spørgsmål og tænkte at du var the man til det.

Hvad er en god gin, normalt ville jeg jo nok gå efter tanqueray, men er det egentlig en god gin som sådan, eller bare det bedste af de mest typiske?

Og så, kan man få god vodka?

Nogen siger at hvis man får en rigtig GOD vodka så smager den faktisk ikke af sprit osv, men har en rigtig "smag", er det rigtigt?

Hej Jannie

Gin, arh ja.. En spiritus for gentlemen :smile:

Lad mig spørge om hvad du skal bruge den til? Gin er en ret bredspektret størrelse, og de forskellige varianter fungerer lige fint til hver deres formål. Lad os for simpelhedens skyld dele det op i sødmedominerede gins og citrusdominerede gins. For nogle år siden væltede det frem med gincocktails, der indeholdt masser af frugt og likører, og appellerede til et publikum med.. lad os bare kalde det mindre udviklede smagsløg (Og det mener jeg intet dårligt med). Mange af disse cocktails kan sagtens, og har i mange tilfælde godt af, en sød gin.

Foretrækker du at drikke martinier, gin/tonics og lignende mere tørre cocktails, der giver bedre plads til at kunne smage ginen vil jeg til enhver tid anbefale en mere citrustung sag.

Og hvilke gins vil jeg så anbefale?

1. Tanqueray 10

2. Whitley Niell

Almindelig Tanqueray er også fin, ligesom Beefeater og Geranium.

Om du kan få en god vodka? Spørg ptpoul eller AndersL og de vil sige ja, spørg mig, og jeg vil sige, at du kan få vodka, der er anderledes end andre vodkaer. Jeg har ikke så meget at byde ind med på det område, da jeg ikke rigtig synes vodka er interessant som kategori, og derfor gider jeg ikke bruge så meget krudt på det. Hvis jeg hælder det rent op i et glas og drikker det, kan jeg godt smage forskel på en Stoli og en Belvedere, men jeg kan ikke sige, at jeg synes den ene er bedre end den anden.

Mht smagen, så er tesen at jo bedre et produkt du har, jo mindre BIsmag har den. En 100% perfekt vodka vil smage af intet andet en alkohol - det er den "smag" en vodka har :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Cross i Butchers Garage

Hoppede på et tidligt hold sammen med BroHP og Jæger. Første indtryk man får af Butchers er "Helt sikkert!" når man går ind i de store åbne haller pakket med udstyr og plads. Det er sgu et lækkert hvad de har fået banket op derude.

Dagens menu stod på følgende:

10 Knees to elbows

10 Box Jumps

9 Pushups med burpee for hver 3.

5+5 Lunges med 30 kg sandsæk

10 Push Press med 40 kg

4 runder af ovenstående med forskellig afslutter. 3 sprint i første omgang, 100 m C2 i anden, 10 kcal på en cykeltingest i tredje, og 3 skub med prowler i sidste.

Vi skulle køre som et hold hvor hver station blev startet så snart personen før dig havde gennemført øvelsen før.

Efter de første spurter hamrede mit hjerte afsted, og sådan fortsatte det de 29 min det tog os at gennemføre. I 3. runde kom instruktøren (Han var i øvrigt super cool) over til mig.. "Det er din puls, der dræber dig lige nu, ikke?" :laugh:

Anyways - jeg fik den obligatoriske kvalme bagefter, og mit kranie følte dobbelt så tungt som vanligt i 20 min efter.

Jeg melder mig helt sikkert ud af FitDK og begynder at blande BB og Cross i Butchers. Det tror jeg nok skal komme til at fungere godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke light noget som helst.

Rigtig sodavand smager nemlig bedre :smile:

aaaarh men altså... Nogle af os er jo ved at reducere lidt på polstringsgraden! Det må en smuk fyr som dig der bygger på sin krop da kunne sympatisere med og så have en lidt light stående? :tongue:

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Gode overvejelser angående din træning. Posen skal rystes engang imellem.

Nu er du jo bosiddende i Kbh, hvor der er en del kompetencer, der kan hjælpe dig. Gør dog brug af disse.

Hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende:

1. Høre Kauf hvad han skal have for at bruge en time eller to på at rende din krop igennem og kigge på dine skavanker. Hør ham hvad han vil anbefale af mobilitetsøvelser.

2. Start med at foam rolle.

3. Få fat i Fame Boy. Spørg om han vil dele sin massør med dig. De lyder som om han er kompetent(massøren altså). :tongue:

4. Få sammensat et godt opvarmningsprogram, hvor dine mobilitetsøvelser integreres.

5. Varier din cardio. Svøm, cykel, løb, gå. Lad være med at lave det samme i for lang tid ad gangen.

Held og lykke med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gode overvejelser angående din træning. Posen skal rystes engang imellem.

Nu er du jo bosiddende i Kbh, hvor der er en del kompetencer, der kan hjælpe dig. Gør dog brug af disse.

Hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende:

1. Høre Kauf hvad han skal have for at bruge en time eller to på at rende din krop igennem og kigge på dine skavanker. Hør ham hvad han vil anbefale af mobilitetsøvelser.

2. Start med at foam rolle.

3. Få fat i Fame Boy. Spørg om han vil dele sin massør med dig. De lyder som om han er kompetent(massøren altså). :tongue:

4. Få sammensat et godt opvarmningsprogram, hvor dine mobilitetsøvelser integreres.

5. Varier din cardio. Svøm, cykel, løb, gå. Lad være med at lave det samme i for lang tid ad gangen.

Held og lykke med det. :smile:

Det er alle sammen gode idéer. Det er dog nok foam rollingen, der er mest interessant for mig. Vil du anbefale at gøre det før eller efter træning?

Det lyder fedt med CF i Garagen :superman:

Startede du egentlig nogensinde en blog?

Det ER fedt. Og med fedt mener jeg ubehageligt.

Ikke en rigtig blog - jeg er bare begyndt at smide småting fra nettet ind i min log. Forhåbentlig synes andre også at det er sjove/interessante :smile:

Link to comment
Share on other sites

WO I Butchers med SimonHP Og Jæger

Hjemme i København igen efter et par dage i Århus, hvor jeg skulle forsvare min bacheloropgave. Jeg fik 4 for den, hvilket jo ikke kan siges at være prangende. Jeg vidste det dog godt på forhånd, og for nu at være helt ærlig, så generer det mig ikke det store. Det er dejligt at være færdig og smide en BA titel i banken, hvis jeg skulle genopdage lysten for mit emne på et senere tidspunkt, og kaste mig ud i en Master. Lige foreløbig hedder den dog bare mere fokus på Zefside - helt sikkert!

Stod op kl. 07.00 i Århus og hoppede på toget hvor jeg sov det meste af vejen til Kbh. Vi kunne ikke rigtig nå det ellers foretrukne kl. 13.00 hold, så det blev kl. 15.00 i stedet. Der var dog stadig kun os tre og én anden gut, så der var tid til masser af vejledning og opmærksomhed :smile:

Startede med at melde mig ind hos Butchers. 100.

Opvm:

Forskellige typer løb, løb på stedet, mobilitetsøvelser til hofte og skuldre. Super dejligt at få kørt sådan noget :4thumbup:

WOD:

A.m.r.a.p 10 min (Det betyder så mange runder som muligt, hvis man som læser ikke skulle være så crossfit :smile:

5/5 KB Snatch

10 Barbell Busses (Russian Twists)

2 Sprint

Nåede 7 runder med 24 kg KB

Puste ud i 2-3 min inden vi skulle videre til næste omgang:

4 runder af

15 kcal på cykeltingesten, som jeg hele tiden glemmer hvad hedder

10 m Tiger Crawl

10 Push-Ups

Død og helvede hvor var det sidste hårdt. Min mund var så tør, at jeg seriøst ikke kunne sige noget :laugh:

Bagefter tog vi i Sprit&Co og smagte på noget rigtig dejlig spiritus, og til sidst et smut i Juuls og kigge lidt videre. Jeg fandt mig nogle fine vinglas, som jeg købte 6 af.

4400100.jpg

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Ikke en rigtig blog - jeg er bare begyndt at smide småting fra nettet ind i min log. Forhåbentlig synes andre også at det er sjove/interessante :smile:

Ah Okay. Jeg skulle bare være sikker på, jeg ikke gik glip af noget :rolleyes: Det er rigtig godt med det du ellers smider i loggen.

Tillykke med BA'en :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ah Okay. Jeg skulle bare være sikker på, jeg ikke gik glip af noget :rolleyes: Det er rigtig godt med det du ellers smider i loggen.

Tillykke med BA'en :smile:

Hvis jeg engang laver en blog (Det gør jeg ikke), så bliver du den første, der får det at vide, venindeBB :smile:

Og tak..

Tillykke med det med bacheloren, det er sgu stærkt gået at få præsteret og leveret når motivationen ikke er der.

Tak tak. Jeg ved ikke hvor stor en præstation det var. Bøvlet var det dog helt sikkert.. Gad vide hvornår det synker ind hos mig, at jeg ikke går i skole mere? Det føles stadig bare som en pause efter en tilfældig eksamen

Bro! Jeg er happy paa dine vegne. Klokken er 4pm i LA og jeg sidder og smiler paa dine vegne. Happy go Lucky!

Yo Brows!

Jeg kan simpelthen ikke være andet end glad og tilfreds sådan som de sidste par måneder er gået. Ny lejlighed med en god ven, BA færdig, og lidt ændrede arbejdsopgaver, der gør at jeg ikke behøver tage andet arbejde. Læg dertil en allerede nyfundet glæde ved træningen, og du har en happy Morten Bach :smile:

Dagens træning

I FitnessDK med SimonHP og Borchsy

Adam vil gerne være MASSYW, så han var med nede og blive instrueret i nogle basale øvelser. Vi kørte Squat, Bænk, BOR, Pull-Up, Skrå DB Pres og lidt gøglerpres til sidst. Det gik faktisk fint, og han var ret lærenem og mobil at arbejde med. Jeg fik selv kørt lidt af hvert igennem passet.

I morgen tror jeg der er Cross igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share