31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Morgentræning i Butchers

Sad og BOSSEDE den i går aftes med mine nye vinglas mens jeg sendte en besked afsted til Simon:

"Cross kl. 13.00?"

"Der er også en kl. 9.00?"

Og sådan gik det..

Opvm

Sjip (Fuck jeg er dårlig) og en masse push-up variationer

WOD

5x5 Bænkpres @ 90 kg

Jeg nåede vist kun 4 sæt

--------------------

A.m.r.a.p 7 min

5 Chins

20 Ball to toes (8 kg)

Nåede 4,5 runde hvilket bare var helt vildt svagt. Det var ikke rigtig hårdt for åndedrættet, men der var bare ingen juice i kroppen overhovedet.

Håber der er lidt mere "traditionel" cross cardio på programmet næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fedt med fremgang og glæde på flere fronter i livet! Det ender jo med at være et sindsygt shredded crew på Zef!

Zefside - Cocktails and Pussy Slaying Physiques!

Dagens Træning

Boulders i FitDk - helt sikkert!

Her er en flot fyr :smile:

physique.jpg

Cross Trainer

10 min

Military

10x50 kg

10x50 kg

10x50 kg

8x50 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

12x40 kg

Smerten i min venstre skulder er lige umiddelbart helt væk. Nice! :smile:

Face Pulls

10x33

10x33

10x33

10x33

10x33

Front Raise

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

Front Raise - Laterals - Skulderpres

8x12,5 kg

And that.. was IT!

Link to comment
Share on other sites

Havde planer om at komme tidligt op, men jeg kom til at sludre lidt for meget med en kammerat inden jeg gik i seng, og så var jeg træt fra morgenen af. #firstworldproblems

Fik mig nosset sammen og fik hentet min cykel (som en eller andet bozo havde sparket et par eger løs på) fra mekanikeren, og med en pakket træningstaske og en god, tung bog kørte jeg ind på Hovedbiblioteket og læste i nogle timer.

Jeg ved ikke helt med det bibliotek.. Hvorfor fuck er det f.eks. at der skal være klaprende rulletrapper op igennem størstedelen af lokalet? Larmen er lige præcis så høj og enervarende, at man (jeg) ikke kan koncentrere sig og lade sig omslutte af historien. Lydniveauet er bedre på øverste etage, men der er bare en.. kold atmosfære. Jeg må prøve mig lidt frem :smile:

Efter endt læsning tog jeg ned i FitnessDK, Adelgade. Nu er det meget muligt, at jeg snobber lidt opad med min træning, men jeg fatter ganske enkelt ikke at nogen kan have deres daglige gang i et center som det. Jeg blev næsten helt trist af at være derinde, så jeg gjorde mig hurtigt færdig.

I aften: El Classico

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke set FitDK Adelgade, men kan slet ikke fatte at "I" har kunnet holde ud at træne i FitDK Nørrebro så lang tid. Jeg synes virkeligt det center stinker.

Nørrebro og Adelgade kan slet ikke sammenlignes. Nørrebro har atmosfære - nogle ville endda kalde det charme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke helt med det bibliotek.. Hvorfor fuck er det f.eks. at der skal være klaprende rulletrapper op igennem størstedelen af lokalet? Larmen er lige præcis så høj og enervarende, at man (jeg) ikke kan koncentrere sig og lade sig omslutte af historien. Lydniveauet er bedre på øverste etage, men der er bare en.. kold atmosfære. Jeg må prøve mig lidt frem :smile:

Du har helt ret, det er ikke et særligt fedt sted at sidde og læse. Til gengæld synes jeg dog der er rigtig mange andre gode steder man kan sætte sig. Et af dem som jeg er blevet anbefalet men som jeg endnu ikke har prøvet, er en bar der ligger inde ved hovedbanegården. Denne ligger omme ved vesterbro udgangen og inde i denne bar er der tilsyneladende et lille bibliotek af antikvarisk natur hvor man kan sidde og hygge sig med en drink eller lign. og et støvet eksemplar fra samlingen. Jeg har fået at vide det skulle være et virkelig hyggeligt sted, men har som sagt ikke prøvet det endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ladet mig fortælle at der er hyggeligt her: http://bibliotek.kk.dk/biblioteker/rentemestervej

Så er det jo ærgerligt du ikke bor i NV længere :wink:

Du har helt ret, det er ikke et særligt fedt sted at sidde og læse. Til gengæld synes jeg dog der er rigtig mange andre gode steder man kan sætte sig. Et af dem som jeg er blevet anbefalet men som jeg endnu ikke har prøvet, er en bar der ligger inde ved hovedbanegården. Denne ligger omme ved vesterbro udgangen og inde i denne bar er der tilsyneladende et lille bibliotek af antikvarisk natur hvor man kan sidde og hygge sig med en drink eller lign. og et støvet eksemplar fra samlingen. Jeg har fået at vide det skulle være et virkelig hyggeligt sted, men har som sagt ikke prøvet det endnu.

Øhh, http://www.librarybar.dk/ ???

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom forresten til at tænke på følgende illustrationer i forbindelse med vores snak om gin, hvor du kaldte det en drink for gentlemen. Det er sjovt hvordan sådanne ting skifte, bliver branded og rebranded.

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_Street_and_Gin_Lane

Genialitet bliver sjældent anerkendt i dets samtid :smile:

Mandagstræning

Off efter en lang weekend med god smæk på, og massivt alkoholindtag. I det mindste havde jeg det bedre end søndag hvor det lykkedes mig at lade min kost bestå af en (ret god) Italiensk pizza og to (også ret gode) Danske Cowboytoasts, der blev fortæret til "Cocktail" og NFL. Good times :smile:

Mandag blev det imidlertid, og Simon kom rullende i Bromobilen, og vi satte kursen mod ghettoen..

Cross Trainer

10 min

A1 Bænk

8x90 kg

8x90 kg

3x100 kg

6x90 kg

A2 Leg Extension

10x45

10x45

10x45

10x45

B1 DB Curl

10x17,5 kg

10x17,5 kg

B2 Lunge

10x17,5 kg

10x17,5 kg

Så fangede kvalmen mig, og jeg måtte lige hvile hjerte og hjerne lidt

DB Curl

10x17,5 kg

Chins

7-8 stykker

Evil Wheel

15

BOR

8x80 kg - Paranoia over lænden

8x70 kg

8x70 kg

Tror jeg det var..

Hjem og i bad og ind og se J. Edgar. Smider lige en anmeldelse i tråden :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Det var da egentlig en fin omgang bb du fik fyret af. Er motivationen ved at være tilbage?

Mjaa.. Jeg kom da afsted igen i dag :smile:

Simon og Thomas er skadede, så Cross er lige på midlertidig pause. Jeg glæder mig til at komme tilbage..

Quads and Abs = Winning physique!

218-12.jpg

Front Squat

12x40 kg

10x50 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Fokus på god teknik og hårdt opspænd. Føltes fint..

HS Lunge

10x30 kg

10x30 kg

8x50 kg

Leg Extension

12x103

10x103

10x103

10x103

Evil Wheel

15

15

30 - Den trak tænder ud

Slut færdig.. Meldte mig ud af FitDk på vejen ud, hvorefter jeg gik i Ghetto og købte mørk chokolade, kylling, rødspætter og rugbrød hvilket jeg nu lige har spist med stort velbehag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Cross i Butchers

længe siden vi havde været i garagen, så det var med bange anelser (Specielt fra Simon) at vi ankom i hallerne og gjorde klar til WOD med 1000 m på C2eren.

Opvm:

Sjip + DU teknik efterfulgt af en kort serie plyometriske hop

WOD:

A.m.r.a.p 20 min

15 KB High Swing (28 kg)

15 Wall Ball (8 kg)

15 Box Jumps

15 Push-Ups med død krop mellem hver rep

15 DU/45 almindelige sjip

Jeg nåede lige knap 4,5 runder. Den var grim mens det stod på, men jeg fik det overraskende hurtigt godt igen. Sjovt som det er forskelligt hvor folk har deres svagheder. Simon brød sig ikke om box jumps og jeg brugte meget lang tid på push-ups. Anyways, dejligt at være afsted igen, og på torsdag tager vi en tur mere - denne gang feat. Jesper Bro :smile:

Efter jeg kom hjem browsede jeg lige dba igennem og 30 min senere stod jeg med et loop stand fra Hay på mit værelse. Helt sikkert :smile:

Apropos "Helt sikkert" så skrev Simon til mig efterfølgende og rykkede for en omgang guns i Adelgade. Tjaa, hvorfor ikke?

A1 DB Curl

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

A2 Tate Press

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Push Down

10x25

10x27,5

10x27,5

10x25

Chins, Neutralt Greb

5

5

Leg Extension

12x?

12x?

12x?

12x?

DB Curl, låst albue

6x14 kg

6x14 kg

6x14 kg

+ Lidt abs og lidt prehab til skulder. Har holdt pause fra SuperPump i et stykke tid, men Simon hookede mig op med et fix i dag inden træning. Det gik lige i CNSet og jeg var fyldt med energi igennem hele træningen og i øvrigt også gennem hele den efterfølgende madlavning. Jeg følte for at introducere Matthew til lidt Amagercuisine og biksede en omgang hakkedrenge med bløde løg og ovnkartofler sammen. 100%

I morgen skal vi ud og kigge på en masse forskelligt shit til lejligheden og om aftenen holder CBS fest for deres udvekslingsstuderende på Zef. Good times, good times :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share