31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hey BroBach, jeg håber du kan hjælpe mig med et par spørgsmål :)

Jeg sidder lige og kigger på et kort over Frederiksberg have.

Løber man på en af de to stier der ser ud til at gå op til slottet? Eller løber man på græs? Kan man have sin cykel med ind i haven? (Jeg har aldrig været der før)

Link to comment
Share on other sites

Hey BroBach, jeg håber du kan hjælpe mig med et par spørgsmål :)

Jeg sidder lige og kigger på et kort over Frederiksberg have.

Løber man på en af de to stier der ser ud til at gå op til slottet? Eller løber man på græs? Kan man have sin cykel med ind i haven? (Jeg har aldrig været der før)

Ja og ja. :-)

Link to comment
Share on other sites

Yo fwiends :smile:

I går var jeg angrebet af en sjælden omgang bob, og havde mest lyst til at sidde på mit værelse og lytte til Pink Floyd. Det havde imidlertid fortaget sig fra morgenen af, og jeg var klar til en omgang crossfitz0rz med Simon som makker og FameBro som manden med omvendt kasket og stopur

I dag stod den på "The Oreo prep WOD" og foregik nogenlunde således:

Opvm

Diverse BW/KB øvelser. Det var dejligt at opleve et par stykker, der led mere end jeg selv

WOD

5207674121_6cf46bc39a.jpg

4 Runder på tid af:

10 Chin-Ups

20 KB Swings (16 kg)

100 Sjip

10 Lunges (16 kg)

Tid: 12.17

Hmm, den kan skubbes under 10 med bedre styr på chin-ups

Bonus

Sprint på parkeringspladsen.

Jeg kunne mærke at min venstre hammie brokkede sig, så cuttede den efter to ture og hoppede i stedet på nogle C2 intervaller, der fik sparket min puls godt op.

Ekstra Bonus

En del statiske holds - squats, planke, osv.

Dejligt at få sig rørt! I aften skal der carbes på chokoladekage, sødmælk og Oreos

Link to comment
Share on other sites

Bros...

Denne ene af dem var til sin første rigtige time og den anden var 39... :D

Hvor finder (og downloader) an noget med ham Troldmanden hvis man skulle få lyst til at fyre den af i Garagen?

Hmm, mit link bliver ændret til media - bare tryk på "listen on SoundCloud"

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

BB i Butchers!

Vi starter med lidt æstetisk perfektion

8.jpg

Foamroll og dynamisk mobilitetsarbejde

15-20 min

Thrusters (Hævet hæl)

8x2x20 kg

8x2x20 kg

8x2x20 kg

8x2x20 kg

Skrå DB Pres

10x28 kg

10x28 kg

10x28 kg

10x28 kg

Get-Up Sit-Up

10x2x12 kg

10x2x12 kg

10x2x12 kg

10x2x12 kg

EZ Bar Curl

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5ere i curls - det er BB!

Hurtigt ind og ud igen :smile:

Efter et veritabelt ædegilde i går, er jeg tilbage på sporet i dag med en shake til morgenmad og en stor oksekødssalat som pwo måltid. Desværre lukker Butchers kl. 14 alle dagen i Påsken, så det kan måske godt komme til at knibe med at nå derud de næste par dage :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

FB - Tak for omtanken, men fuck it :smile:

Dagens Træning

Havde planlagt en omgang hill sprints, og med solskin/vindstille kunne det jo ikke gå galt.

Det gjorde det imidlertid alligevel.. Cyklede op i Frederiksberg Have og løb runt på stierne for at varme kroppen op. Nok omkring en kilometers penge. Da jeg nåede bakken bestemte jeg mig for at starte stille og roligt og så øge tempoet i takt med antallet af runder. Nåede nok 50 m før jeg kunne mærke den, fra fodbold efterhånden meget bekendte, pludselige, tunge smerte, der i folkemunde går under navnet "fiiiber" i venstre hamstring. Jeg vidste med det samme at slaget var tabt, og humpede stille og roligt tilbage til cyklen.

Fuck fuck fuck og atter fuck hvor var/er det surt og træls og nederen og irriterende. Jeg var SÅ klar på at slå mig selv ihjel, solen skinnede, og jeg struttede af energi og træningslyst.

Øv!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Lupe Fiasco Tribute!

Lupe.jpg

Af uvisse årsager har jeg en lille hip-hop periode for tiden, hvor Lupe og Promoe får en del spins herhjemme.

Jeg havde gået og glædet mig til en omgang BB! i to dage, men valgte alligevel at sove over mig, så jeg vågnede alt for sent, og måtte hamre min SuperDump og en shake ned til morgenmad. Jeg kan godt lide at sidde og psyche mig selv lidt op til noget aggressivt musik 20-30 min før jeg skal ud af døren, men eftersom Butchers lukkede kl. 14 måtte jeg springe over, og bare komme på cyklen. Der var godt proppet i centeret, og generelt en god stemning.

Bænk

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

Get-Up Sit-Up

10x2x16 kg

10x2x16 kg

10x2x16 kg

10x2x16 kg

Skrå DB Pres

12x28 kg

12x28 kg

12x28 kg

12x28 kg

Hypers

12

12

12

12

KB Military

8x24 kg

8x24 kg

Con Curls

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

BW Walking Lunge

1xFailure

Fy for en skefuld!

I gang igen - helt sikkert! Cross i morgen smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid tror du, at hammies er "out of commission"

Det plejer at tage i omegnen af 10 dage, men det er ikke noget jeg ikke kan træne udenom.

CrossJuice i Valby

r-2.jpg

Mailer for tiden lidt frem og tilbage med Frederiksberg Kommune angående mit nye pas. Det er ikke meningen at det skal være simpelt i hvert fald..

Opvm

3 runder af

50 Sjip

15 KB Swings

15 Sit-Ups

15 Goblet Squats

Min hamstring havde det lige umiddelbart ringere end forventet

Skill

Pres, Push-Pres og Push Jerks. Sidstnævnte var ikke elegant

WOD

5 runder på tid af

12 Front Squats (40 kg)

9 Hang Cleans (40 kg)

6 Push-Press (40 kg)

Tror jeg endte med 6 runder, da jeg ikke magtede at tælle. Fin WOD, der gav godt med sved på panden :smile:

Hjem og æde æg med bjerge af bacon. Synes i øvrigt at jeg kan begynde at ane positive forandringer på min fedtprocent. Prøver lige at veje mig i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Synes i øvrigt at jeg kan begynde at ane positive forandringer på min fedtprocent. Prøver lige at veje mig i morgen.

Min vægt fortalte mig at jeg har taget 6 kg på de sidste tre uger.. Det vil jeg vurdere som værende overvejende usandsynligt, og jeg må nok ud og have fat i en ny vægt smile.gif

Bodybuildings!

Air Dyne

75 kcal

Dynamiske stræk plus aktivering af rear delt

15-20 min

Bænk

6x90 kg

6x90 kg

6x90 kg

6x90 kg

6x90 kg

9x90 kg - der kunne nok godt have været til den sidste

Fat Man Pull-Up i ringe - fødder på væggen

8

8

8

8

T2E

6

6

6

6

Skull Crusher

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

C2

300 m

Tid: 52 sek rent

Fin omgang - på trods af at jeg ikke rigtig er det, så føler jeg mig stærkere og sundere end nogensinde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share