31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Pics? :happy:

bjicY.jpg

Glæder mig til at se den nye shirt bro.

Du var en sand trooper i dag, fandt et godt solidt tempo og truckede afsted.

De 100cm hopsa skal nok snart hvis du arbejde lidt på det.

Jeg har tre ting lige nu jeg gerne vil opnå

1. 100 cm hop

2. 10 DUs i træk

3. 130 kg i bænken

Jf. hvad vi snakkede om i dag, så gider jeg ikke rigtig sætte deciderede målbare ting op, da jeg lige nu træner meget lystbetonet. Jeg kan godt lide setuppet som det er lige nu med overvejende disco BB man-ons-fredag og Cross tirs og torsdag, så sådan forbliver det nok.

Hey Brobach, hvilken slags hop over pind er der tale om?

Stående? Tilløb?

Jeg laver dem stående, uden forspændingshop

Link to comment
Share on other sites

Så er 100 cm også en meget respektabel højde at opnå imo!

Helt urealistisk tror jeg ikke det er.. Specielt ikke hvis der lige ryger et kg spæk eller to mere :smile:

BB!

Foamroll

Hams

Air Dyne

100 kcal

Dynamisk mobilitet

Skuldre, hofte

Bænk

8x70 kg

8x90 kg

4x100 kg

4x100 kg

4x100 kg

4x100 kg

6x100 kg

Sidste sæt var egentlig nemt nok - det gør bare en gigantforskel at have en spotter bagved

A1 EZ Bar Curl

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

A2 Wall Balls (10 kg)

10

10

10

10

B1 Skå DB Pres

12x28 kg

12x28 kg

12x28 kg

B2 Back Extensions

12

12

12

Hurtig, men fin omgang. Min nedre ryg var stadig ikke helt tip-top, hvorfor abs og wheels blev undladt. Alkoholindtaget bliver minimalt denne weekend - jeg trænger til at starte frisk og udhvilet mandag morgen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Hvor er sol-smileyen?

I dag har jeg bedt om at få mine feriepenge, så jeg kan betale for billetterne til min tur til USA til juli. Sammen med mine forældre og mine søskende skal jeg besøge min onkel og hans familie, der er bosiddende i Houston. Først skal vi dog lige et smut forbi Washington, hvor en af mine kusiner bor, for at kigge lidt på seværdigheder. Det bliver awesome med en god, lang ferie, der kommer til at byde på både oplevelser, afslapning og godt samvær med familien. Jeg glæder mig! :smile:

Sov til omkring kl. 11.30 i dag og følte mig totalt udhvilet og gennemfrisk. Lå lige 15 min i sengen og kiggede ud i luften mens jeg tænkte over hvor godt jeg lå og havde det.

Foamroll

Glutes, Hammies, Øvre ryg

Sjip

5-10 min. DU gik miserabelt

KB Squat

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

6x2x28 kg

Store quads!

KB Lunge

10 skridtx28 kg

10 skridtx28 kg

10 skridtx28 kg

10 skridtx28 kg

10 skridtx28 kg

10 skridtx28 kg

Stramme glutes!

Og så var min undertrøje gennemblødt

Skrå DB Pres

8x32 kg

8x32 kg

8x32 kg

8x32 kg

8x32 kg

How do you create a valley? You build mountains on both sides of it!

CG Bænk

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

8x80 kg

Con Curl

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

A1 V-Up

10

10

10

A2 Bicycle Crunch

10

10

10

Det var hårdt lol

Link to comment
Share on other sites

:sun:

Hej Marianne! Tak for smileyen - jeg svarer lige i din log når jeg er færdig med min egen :smile:

Og hej alle andre, også :smile:

I dag har jeg fejret det gode vejr ved IKKE at tage i Fælledparken til denne afskyelige faux, horeungehelligdag, men i stedet ordnet nogle BOSS issues. På vej ud i Silvan blev vi stoppet af et optog, der holdt os tilbage i ~10 min. Kæft hvor var der mange..

Har i øvrigt fået en ny shaker efter den gamle forsvandt sammen med min højtelskede rygsæk. Der stod NUPO på siden hvilket var en anelse bøsset, så det skrabede jeg af. Nu er den meget fin og hetroseksuel - jeg tror endda Dagsformen har en, der ligner den lidt

Foamroll

Hams, quads

Sjip

10 min tid. Det gik bedre i dag, hvilket siger helt usædvanlig lidt!

Hop over pind

Satte to på 90 cm, men missede også et par stykker

Bænk

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

Stille og roligt

KB Swings

20x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

Start på minuttet. Bar overkrop på parkeringspladsen

A1 EZ Bar Curl

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

A2 Air Dyne

25 kcal

25 kcal

25 kcal

25 kcal

Front Raise

8x12 kg

8x12 kg

8x12 kg

Dejligt træning! Frisk t-shirt på og roligt hjem mod Frederiksberg i solskinnet. Min roomie har besøg af sin mor fra England og jeg tror vi skal ud og spise i aften.

Jeg glemte forresten at lave den Weissen Sour, Motta. Jeg håber jeg husker det denne weekend

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte forresten at lave den Weissen Sour, Motta. Jeg håber jeg husker det denne weekend

Bro, så længe den er klar til lørdag d. 26 maj, når jeg betræder Zef igen, så er der ingen probs! :smile:

Har egentligt et lidt bøsset spørgsmål, but here goes: findes der nogen "mocktails" der er noget værd eller skal man bare helt lade være når man er off alcohol?

Link to comment
Share on other sites

Bro, så længe den er klar til lørdag d. 26 maj, når jeg betræder Zef igen, så er der ingen probs! :smile:

Har egentligt et lidt bøsset spørgsmål, but here goes: findes der nogen "mocktails" der er noget værd eller skal man bare helt lade være når man er off alcohol?

Det korte svar er nej. Cocktails bør være drevet af den alkohol, der udgør størstedelen af det færdige produkt. Alt andet er en bastardisering af processen/produktet og tjener kun til at nedgradere håndværket.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Hvor er sol-smileyen?

I dag har jeg bedt om at få mine feriepenge, så jeg kan betale for billetterne til min tur til USA til juli. Sammen med mine forældre og mine søskende skal jeg besøge min onkel og hans familie, der er bosiddende i Houston. Først skal vi dog lige et smut forbi Washington, hvor en af mine kusiner bor, for at kigge lidt på seværdigheder. Det bliver awesome med en god, lang ferie, der kommer til at byde på både oplevelser, afslapning og godt samvær med familien. Jeg glæder mig! :smile:

Sov til omkring kl. 11.30 i dag og følte mig totalt udhvilet og gennemfrisk. Lå lige 15 min i sengen og kiggede ud i luften mens jeg tænkte over hvor godt jeg lå og havde det.

Fedt med en tur til Houston, kommer stort set lige derfra, da den ene af mine 3 ugers roadtrip i USA blev tilbragt der hos en kammerat der er flyttet dertil. Har du været der før? Du kan i al fald godt forberede dig på at der er sindsygt varmt i juli. Vi havde 20-22 grader om natten og omkring 30 grader om dagen forrige uge, hvilket jo stadig kun er forår.

Link to comment
Share on other sites

Fedt med en tur til Houston, kommer stort set lige derfra, da den ene af mine 3 ugers roadtrip i USA blev tilbragt der hos en kammerat der er flyttet dertil. Har du været der før? Du kan i al fald godt forberede dig på at der er sindsygt varmt i juli. Vi havde 20-22 grader om natten og omkring 30 grader om dagen forrige uge, hvilket jo stadig kun er forår.

Har været der om sommeren før, så jeg ved nogenlunde hvad jeg går ind til. Houston er så heldigt placeret at der ikke alene er varmt, men også fugtigt as shit. Som svedende Skandinaver er man stort set prisgivet uden AC, hvilket også er en selvfølge uanset hvor man kommer. Min kusine siger at der kan gå hele dage, hvor hun aldrig kommer udenfor et rum med AC. Når jeg tænker over deres måde at skrue deres hverdag sammen, lyder det ret plausibelt.

Dagens Træning

Træt og mat i sokkerne. Første træning uden Pre WO drugs er altid lidt ligesom en bytur uden alkohol. Kørte noget C2, stræk, foamroll, skulderpres og guns.

Tror jeg snupper en fridag i morgen, hvor Zefside også åbner tidligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kl. 16?

Korrekt!

Bro hvis du vil træne fredag så er jeg der nogen timer efter luk (14)... Der kommer vist også til at være noget kød på en grill og noget.

Hmm ja.. hvis jeg bider tænderne sammen og får trænet i morgen formiddag, så kan jeg sove længe fredag. Sådan bliver det nok.. Ellers tak for omtanken - igen!

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Foamroll

Hams, quads

Sjip

Same same

Skrå DB Pres

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

8x36 kg

8x36 kg

Get-Up Sit-Up

12x2x16 kg

12x2x16 kg

12x2x16 kg

12x2x16 kg

Burpees

10

10

10

Og så troede jeg at det var en time senere end det egentlig var, og skyndte mig derfor hjem. Det var lidt fjollet.

Link to comment
Share on other sites

Nå da.. :smile:

Jeg var klar over at en omgang almindelig træning ville blive reduceret til pauser/tomt stirren ud i luften, så satte en time af og tog hovedet under armen. Jeg supersettede mere eller mindre non-stop i 45 min, og det fungerede ok.

Kørte:

Foamroll, sjip og C2

Skrå DB Pres

Sandsæk Cleans

Prowler

EZ Bar Curls

BW Lunges

Sveden haglede af mig, og efter de 45 min kunne jeg mærke den der begyndende fornemmelse af at gå alvorlig sukkerkold. FameBro holdt skansen på coachfronten og The Today Shape kiggede ind da jeg var på vej ud.

Jeg glæder mig til at blive normal igen.

Link to comment
Share on other sites

Godt arbejde i dag bro - det så ikke ud som om det var lysten der drev værket.

Dette er en korrekt observation, friend.

Siden sidst har jeg arbejdet torsdag, fredag og lørdag nat, men samlet set drukket under fem genstande. Det var simpelthen tiltrængt med en lille pause :smile:

I dag skal jeg bare chille lidt rundt - måske lidt ud i det gode vejr. Sidder egentlig bare og venter på at min roomie vågner..

tumblr_m35e7qUJLD1qzleu4o1_500.jpg

tumblr_m3vhm3tXCp1qzleu4o1_500.jpg

Nå, mere nåede jeg ikke. Ud i solen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share