31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hoho, hva fwiends? I know my biceps is huge - but look at this triceps!

Dagens træning

Dødløft

10x90 kg

6x110 kg

5x120 kg

5x120 kg

10x100 kg

Hvad koster det at træne i The Gym?

A1 Leg Extension

10x101

10x101

10x101

10x101

A2 Leg Curl

10x?

10x?

10x?

10x?

Con Curl

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

Lidt ned med vægten og glimrende kontakt til musklen

Vi ville have kørt lidt læg også, men Spaniard skulle ned og inkes, så vi måtte smutte

Link to comment
Share on other sites

Tak, min ven. Det var nu mest et retorisk spørgsmål affødt af forholdene til dødløft i FitDk

Hvorom alting er, så blev der trænet lidt i dag..

Captains Chair

10

10

10

10

Reverse Grip EZ Curl

8x40 kg

8x40 kg

Med langsom eksentrisk

Con Curl

4x22,5 kg

4x22,5 kg

4x22,4 kg

4x22,5 kg

Tricepsøvelse jeg har glemt navnet på

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Siddende DB Curl

12x15 kg

12x15 kg

Læg i Smith

21x90 kg

21x90 kg

21x90 kg

21x90 kg

21x100 kg + 10x60 kg

Tænkte at jeg ville nyde det gode vejr og samtidig forsøge at lære byen lidt bedre at kende, så gik lidt rundt på må og få på Nørrebro, via Ravnsborggade/Ryesgade ud til Østerbro og luskede lidt før jeg tog en bus tilbage til Jægersborgvej og gik tilbage mod NV gennem parken - der bliver alligevel handlet lidt drugs derinde.. Underligt nok at det absolut skal være HA, der skal tjene penge på det.

På vej hjem købte jeg friske jordbær og usaltede cashhewnødder, som jeg smed sammen med kvark og neutral yoghurt. Mouthgasm!

Link to comment
Share on other sites

Min læg krampede da jeg væltede ud af sengen i morgen - yeah!

Træning

Military

10x50 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

12x50 kg

12x50 kg

19 3/4x40 kg - lol

Laterals

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Front Raise

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Mine skuldre var trætte, men JACKED!!

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

Evil Wheel

12

Cocktails på 39 og Brass Monkey i aften og en brunchdate i morgen. 100.

(Hvor er der god brunch om fredagen?)

Link to comment
Share on other sites

Prøv at ringe til Tribeca NV. Jeg mener de havde brunch i hverdagen, men deres site ser ud til at sige noget andet nu...

Vi var nede på Zirup. Det var ret ringe :smile:

Hyggetræning

A wild Spaniard appeared, og så tog vi til træning

CG Bænk

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

Cable X

10x21

10x21

10x21

10x21

Face Pull

8x31

8x31

Læg i Smith

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

Har lige været i Netto og købe lakridspiber hvor jeg stødte på essensen. Hej hej, essensen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang du skal brunche og imponere en dame, så tag på le saint Jacques på skt. Jakobs plads, østerbrogade. Stjerne godt!

Det er noteret - tak :smile:

Nedbrydningstræning!

150407_demolition_immeuble_begles18.jpg

Startede dagen med at sove godt og grundigt igennem mit vækkeur, hvilket jeg hader hader hader. Jeg fik kylet lidt müsli i gabet og smuttede afsted mod Zefside hvor mine nedbrydningsbros var godt i gang. Her gik det over gulvbrædder og isolering indtil vi pakkede sammen ved 19.00 tiden. Vi nåede at få rykket baren ud, og det sidste stykke af den var simpelthen noget af det tungeste jeg nogensinde har løftet på. Et øjeblik kunne jeg mærke, at jeg faldt sammen i knæene selvom jeg stemte imod alt hvad jeg overhovedet magtede.

Det kan ikke være særligt behageligt at blive knust langsomt..

Skrå Bænk

10x60 kg

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

10x70 kg

Ground Base JAMMER!!

10x40 kg

8x40 kg

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

OH Rope Extension

12x33

10x33

10x33

10x33

The No6bach and Spanroid Calf Project (Stay tuned..)

Læg i Smith

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x100 kg

Ok ok ok ovenpå en halvlang arbejdsdag. Hjem til et laaaangt, skoldhedt bad og efterfølgende tre fiskefileter og en røvfuld ærter. Ærter er BB!

I morgen: Wheelz omkring kl. 13.00 og derefter TdF like a boss

Link to comment
Share on other sites

Cannonball Delts!

cannonballsmunitions.jpg

Military

10x50 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

12x50 kg

Ok. De føles godt og er rimelig nemme

Front Raise

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

10x31

+ Lidt tricepshalløj.

Stod op klokken helt af helvede til for at gøre Zefside så fin som mulig. Det er sgu ærlig talt en smule trist at gå rundt i det nu helt nøgne lokale. Det bliver godt at komme tilbage på sporet igen :smile:

I samme forbindelse kan jeg afsløre, at jeg rejser over Storebælt og snupper et par vagter på Hekkenfeldt i morgen og lørdag. Det skal nok blive lols..

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Jeg er her endnu, fwiends :smile:

Vagterne på Hekkenfeldt var ca. som jeg havde forventet, og det var meget rart at se alle de gamle drenge igen. Mens jeg sad og så TdF om lørdagen kom jeg i tanke om, at jeg da egentlig lige så godt kunne besøge mine forældre nu jeg var i Jylland.

Jeg er således nu installeret på mit gamle drengeværelse og får varm mad hver aften.

Træningen er så som så.. Har været ovre og lave en omgang cardio med min mor, og ellers udfører jeg en del fysisk arbejde - der er altid noget at se til herude på landet.. I aften har jeg været ude og cykle og efterfølgende gå en tur i et nærliggende krat. Det var vældigt hyggeligt med lavthængende sol og ca. en milliard myg.

Link to comment
Share on other sites

Philippe Gilbert Tribute!

Philippe_Gilbert-2_1504455c.jpg

Godt og grundigt dekonditioneret og klar til en sludder..

Bænk

8x90 kg

8x90 kg

12x90 kg

8x100 kg

8x100 kg

Ground Base Jammer

10x30 kg

6x50 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Leg Extension

12x50

12x50

12x50

Reverse Pec Deck

10x54

10x54

10x54

Cykel

20 min

Det passede lige perfekt med dagens opløb. Det gør jeg nok igen i morgen :smile:

Det var dejligt, dejligt, dejligt at være tilbage i gymmet og i det hele taget at være tilbage i København.

Link to comment
Share on other sites

Leg extensions er en god øvelse.

Bare se at få smidt nogle flere kg på den. :4thumbup:

Når man har 90-100 kg på, så begynder den at blive tung.

Det er en dejlig øvelse, der går lige i QUADZ!

Mht vægtangivelsen, så giver det sjældent mening at sammenligne forskellige maskiner med hinanden, og "vægten" fungerer vel egentlig kun som retningslinje overfor personen, der bruger den samme maskine igen og igen.

Jeg kan fx konstatere, at de "50" på maskinen i kælderen i FitDK Nørrebro svarer ca. til "100-110" på maskinen ovenpå :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Mine kære træningsmakkere, Simon og Spaniard, er draget til landet, der flyder med mælk og honning, hvilket har efterladt mig i en tilstand af apati og sorg. Trænes skal der dog..

Mobilitets- og kropsvægtøvelser

20-25 min

T-Bar Row

10x40 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

Jeg har normalt ret svært ved at holde kontakt til mine rygmuskler, og er generelt uproportionelt slap i alle trækøvelser. Det sidste holder stadig med t-bar rows, men kontakten til "søjlerne" virker meget bedre og jeg synes ikke jeg trækker nær så meget med lats og traps som i så mange andre øvelser. Dybde > Bredte

The No6bach and Spanroid Calf Project

Nu uden Spanroid

Læg i Smith

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

20x90 kg

Plus stræk en mas

Skulderpres i maskine

12x60 kg

12x60 kg

Cykel

20 min

Har ved flere lejligheder snakket med Spøer om at prøve wakeboard, og eftersom jeg lige har fået fat i min våddragt igen kunne det godt snart komme på tale. Jeg er helt sikkert en spasser til det, men jeg vil egentlig også gerne bare være lidt mere udenfor + dyrke noget andet sport end BB.

Nu vil jeg sætte en vask over, og bagefter læse det sidste af stoffet til næringsprøven, som jeg skal op til i morgen formiddag. Det er egentlig spændende nok :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Har ved flere lejligheder snakket med Spøer om at prøve wakeboard, og eftersom jeg lige har fået fat i min våddragt igen kunne det godt snart komme på tale. Jeg er helt sikkert en spasser til det, men jeg vil egentlig også gerne bare være lidt mere udenfor + dyrke noget andet sport end BB.

Jeg tager mit udstyr med i bilen på arbejde og tager der ud efter hvis min venstre albue siger ok til det.

Link to comment
Share on other sites

Har ved flere lejligheder snakket med Spøer om at prøve wakeboard, og eftersom jeg lige har fået fat i min våddragt igen kunne det godt snart komme på tale. Jeg er helt sikkert en spasser til det, men jeg vil egentlig også gerne bare være lidt mere udenfor + dyrke noget andet sport end BB.

Det lyder fornuftigt med en udendørssport om sommeren :sun:

Nu vil jeg sætte en vask over, og bagefter læse det sidste af stoffet til næringsprøven, som jeg skal op til i morgen formiddag. Det er egentlig spændende nok :smile:

Hvorfor tager næringsprøven? Så vidt jeg lige kan skimme mig frem til efter en google-søgning, så er det kun et krav, hvis man er ejer/medejer? Er det bare interesse?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager mit udstyr med i bilen på arbejde og tager der ud efter hvis min venstre albue siger ok til det.

Tid? Jeg har en aftale i morgen aften nemlig, og kan sikkert ikke nå det. Resten af min uge er egentlig blevet ret godt pakket lige pludselig :unhappy:

Vi må tales ved omkring det i næste uge. Der her jeg ikke noget på programmet :smile:

Det lyder fornuftigt med en udendørssport om sommeren :sun:

Hvorfor tager næringsprøven? Så vidt jeg lige kan skimme mig frem til efter en google-søgning, så er det kun et krav, hvis man er ejer/medejer? Er det bare interesse?

Jeg vil gerne lave noget, der udfordrer min naturlige bevægelighed lidt mere. Ville gerne spille fodbold, men der er altid kamp i weekenden, og det magter jeg ikke med mit nuværende arbejde. Nu må vi se om wakeboard er sagen..

Mht næringsprøve, så er det et led i at få en alkoholbevilling, hvilket er en god ting for mig at have. Udover det, så er der også et element af interesse i det. De moduler man kan læse for at forberede sig til prøven giver et fint indblik i nogle af de love og regler, der omringer det at styre en virksomhed. Fx er der en basal gennemgang af hvordan en lønseddel kommer til verden, hvordan moms fungerer osv. Ting som jeg slet ikke fatter, at man ikke undervises i i folkeskolen.. (Det gør man måske også - det aner jeg faktisk intet om)

Går udfra det skal være en surf-våddragt man bruger til den slags?

Her må Patkanonen på banen igen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share