31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Boulders!

Kevin-Levrone-2_sized.jpg

Military

7x60 kg

7x60 kg

6x60 kg

10x50 kg

10x50 kg

9x50 kg

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

10x31

Front Raise

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Dejlig dag, der startede med frokost på Søren K med kollegaer fra Zef. Tingene går ret godt lige for tiden :smile:

Morgenvægt: 95 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Jeg er taget en tur til Århus, hvor jeg skriver på min thesis resten af ugen. Har indlogeret mig hos et par gamle kammerater og det er alt sammen godt og fint :smile:

Tænkte at jeg ville smutte op og træne muskulaturen lidt og eftersom jeg alligevel havde togbilletten hoppe jeg på en bus og regnede med at blive kørt helt til døren. Det viste sig imidlertid at min hukommelse angående det Århusianske busnet er mere eller mindre uddateret og bussen kørte en lidt anden vej. "Nå herregud, så drejer den nok bare en gang senere for at undgå noget vejarbejde". Det gjorde den ikke, og 20 min senere stod jeg i Lystrup og ventede på at komme tilbage til Århus lol. Kæft en idiot jeg er :tongue:

Nå, men så fik jeg da ringet til mine forældre og blev opdateret på tilstanden af hundens øre samt en overstået tur til Paris. Good times, good times..

Træningen blev lidt komprimeret, og egentlig noget lort. Jeg kommer til at nævne hvor ringe et center FitDK, Århus er hver eneste gang jeg opdaterer min log med en træning derfra.

Hypers

20

DB Skulderpres

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

A1 Leg Extension

10x60

10x60

10x60

10x60

A2 TG Chest Press

10x60

10x60

10x60

10x60

Noget abs sjov

10x60

10x60

10x60

Sikke mange 10x60..

Cable Row

10x60

10x60

10x60

Næh dog.. Måske var det en anden vægt. Jeg kan sgu helt ærligt ikke huske det :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en dejlig dag :smile:

Stod op kl. 9 og spiste mine oats (Manager tribute) hvorefter jeg læste dagens nyheder og tog et langt bad. Kl. 10-15 læste jeg om tequilatendenser på markedet i dag. (I den forbindelse kan jeg lige nævne at min bachelor handler om tequila..) 15-16.30 var jeg nede for at træne hvor jeg kørte en habil omgang FB. Hjem og i bad inden vi gik i gang med at forberede ca. 3 kg oksecuvette med grønt, rigtig feta og rigtig bearnaise til. Mens stegen hyggede sig i ovnen fik jeg en åbenbaring omkring min opgave, og har nu strukturen ret godt på plads, og jeg ved hvad jeg kan gå i gang med. Lige nu sidder jeg og restituerer til 300. Helt sikkert!

I morgen bliver nok noget lignende bortset fra at vi skal have oksebryst til middag og derefter drikke god rødvin (Min kammerat arbejder for en vinimportør)/1919 rom inden vi skal i byen.

Life is good!

Link to comment
Share on other sites

Ser meget frem til din opgave rammer de danske hjemmesider, især fordi jeg er medlem af en mcklub der afholder en hyldest til denne mexicanske sprit med evnen til at lemlæste de indre organer. :4drunk:

Mvh Jens

Drikker i noget godt? :smile:

Hey bro, var det en rigtig Okse cuvette? Altsaa nu havde I rigtig feta og rigtigt bajernaese! Gik I all in?

Fedt med din opgave! Den ser jeg frem til at kigge paa :w00t:

Tak for tributen!

Luk :tongue: Der er bare så stor forskel på tør supermarkedsfeta og posebearnaise, og så de "rigtige" udgaver, at jeg lige syntes jeg ville nævne det..

Nu må vi om det bliver noget opkast - i så fald ser den opgave aldrig dagens lys :smile:

Kan du evt sådan lidt henkastet spørge dine kollegaer (og måske McKenna GANES!) om hvad de synes om El Jimador Tequila. Bare sådan hvor den placerer sig i forhold sådan noget som Cuervo, 1800, Herradura og Sauza?

Link to comment
Share on other sites

masser af tequila og det gør sjældent noget godt for nogen :laugh:

Det er faktisk sådan at en meget stor del af klubbens medlemmer ikke rør det stads da vi tidligere år har overdoseret indtaget ....

Men måske man skulle finde en super god flaske og forsøge at smage på det.

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

masser af tequila og det gør sjældent noget godt for nogen :laugh:

Det er faktisk sådan at en meget stor del af klubbens medlemmer ikke rør det stads da vi tidligere år har overdoseret indtaget ....

Men måske man skulle finde en super god flaske og forsøge at smage på det.

Mvh Jens

Med tequila, i forhold til f.eks. vodka, får du uproportionelt meget mere for pengene ved at gå op i pris. De fleste billige tequilaer er ikke værd at drikke - nogensinde.

Link to comment
Share on other sites

Nu vi alligevel tequila, er der så nogen af jer (Morten), der har prøvet Gila Tequila Reposado? Jeg blev (næsten) tvunget af en stor neger i JFK til at købe den i stedet for den Patron, som jeg allerede havde lagt i min kurv. Og det gjorde jeg så, hvilket jeg ikke har fortrudt - det er helt vildt så meget forskel der er i forhold til lorte-hatte-tequilaen Sierra, som næsten alle folk herhjemme forbinder med tequila. Og så forstår man jo godt hvorfor tequila har sådan et dårligt ry :smile:

Jeg er dog stadig i tvivl om hvor god Gila er i forhold til andre (dyrere) tequilaer.

Og nu jeg alligevel er i gang, må jeg lige huske at rose din altid glade og positive log :smile: :smile: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu vi alligevel tequila, er der så nogen af jer (Morten), der har prøvet Gila Tequila Reposado? Jeg blev (næsten) tvunget af en stor neger i JFK til at købe den i stedet for den Patron, som jeg allerede havde lagt i min kurv. Og det gjorde jeg så, hvilket jeg ikke har fortrudt - det er helt vildt så meget forskel der er i forhold til lorte-hatte-tequilaen Sierra, som næsten alle folk herhjemme forbinder med tequila. Og så forstår man jo godt hvorfor tequila har sådan et dårligt ry :smile:

Jeg er dog stadig i tvivl om hvor god Gila er i forhold til andre (dyrere) tequilaer.

Og nu jeg alligevel er i gang, må jeg lige huske at rose din altid glade og positive log :smile: :smile: :smile:

Aldrig smagt den, eller hørt om den for den sags skyld :smile: Hvad jeg lige hurtigt kan google mig frem til, er at den kun bliver solgt i Mexico og tax-free shops i USA. Hvor meget gav du for den?

Det er i øvrigt helt åndssvagt så mange forskellige tequilaer, der produceres som aldrig ser dagens lys udenfor Mexico. Der er over 1000 registrerede mærker..

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning!

Kl. 10.00 i hvert fald.. Eller det vil sige kl. 10.30 faktisk eftersom jeg havde glemt mine sko og derfor måtte vi en tur tilbage i ghettoen. Jeg stak noget happy house i ørerne, og det blev en ret god gang cardio selvom det ikke var så lang tid.

Cross Trainer

20 min - 10 min med højt tempo og 10 med tungere tråd

Var gennemblødt bagefter, så der gik lige 5 min med at køle ned og få skiftet t-shirt

Skrå Bænk

5x80 kg

8x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

5x80 kg

HS Seated Press

10x80 kg

8x80 kg

10x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

Cable Cross

10x21

10x21

10x17,5

10x17,5

10x17,5

Det tog lidt lang tid, men ellers ganske ok

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Var en tur i Odense i lørdags, og den blev affyret. Stille og roligt, som man vist siger.. Jeg var i hvert fald både på Giraffen og Den Brølende And :tongue:

Eftersom jeg nu allerede var kørt over broen, bestemte jeg mig for at aflægge mine forældre en kort visit. Det er nu altid dejligt at komme hjem og klø hunden bag øret, og spise karbonader med grønærter til aftensmad :smile:

Hoppede på et uforskammet tidligt tog fra Vestjylland her fra morgen af, og kl. 12 var jeg tilbage i Kongens København. Her er nu også dejligt..

Anywayz - BroHP havde travlt med at drive forretning, så jeg måtte tage til takke med den sidste 1/3 af holdet til en omgang PECS! Vi ville gerne havde kørt ben eller delts, men Spaniard havde lændeproblemer, så det blev udskudt.

Bænk

10x90 kg

10x90 kg

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

Okokok

HS Seated Press

8x80 kg - Lidt knas i venstre skulder

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

SG Bænk

10x70 kg

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

+ Et par sæt kalve og abs

I morgen skal jeg skrive 10 sider på min bachelor og lave cardio om aftenen. Fy for en skefuld!

Link to comment
Share on other sites

I morgen skal jeg skrive 10 sider på min bachelor og lave cardio om aftenen. Fy for en skefuld!

Nå, jeg har skrevet 2 indtil videre, men det er sgu egentlig ok :smile:

Mandagscardio!

Og så på en onsdag..

Cross Trainer, Cykel, Løbebånd i en stor pærevælling

Ca. 50 min

Desuden to sæt Chins, fem sæt Leg Extension og fire sæt Hypers

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Corralejo Reposado Tribute!

corralejo_reposado.jpg

Puha.. det er sgu godt nok længe siden, jeg har fået trænet nogenlunde fornuftigt. Var afsted i går også, men det var en katastrofe af træthed og ondt alle steder.

Har jo været et smut i NY men det er sgu næsten umuligt at summere den tur op på skrift på en måde så det giver mening for andre end os selv. Vi besøgte nogle dejlige barer, drak en masse cocktails og hyggede os i hinandens glimrende selskab :smile:

For at vende tilbage til træningen, så havde jeg bestemt mig for at dagen i dag skulle indeholde: Wheels, fem øvelser a fem sæt, og pænt tempo.

Hypers

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

HS Lunges

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

Leg Extensions

10x45

10x45

12x45

12x45

12x45

Læg

30x80 kg

30x80 kg

30x80 kg

30x80 kg

30x80 kg

Evil Wheel

12

12

12

12

Close enough :smile:

Sidder nu med en dejlig følelse i kroppen, og vil bruge et par timer på min bachelor - det skrider i øvrigt fremad

Link to comment
Share on other sites

Skuldre med Spanroidzors, der lige var vendt hjem fra Budapest hvor han stod for en masterclass og snakkede med Stanislav Vradna og BroHP, der fyldte 29 i går og lignede en mand på 23. Jesper Bro kørte Jersey Shore stilen..

Military

10x50 kg

10x50 kg

6x60 kg

6x60 kg

11x50 kg

Face Pull

8x31

8x31

8x31

8x31

8x31

Front Raise

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

And that was IT!

Drak intet hverken torsdag eller fredag og i aften bliver også uden alko. Satser på enten at få trænet eller skrevet i morgen

Link to comment
Share on other sites

Legzorz med Spanroid og apprentice aka. Victor

Bulgarian

8x40 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

Følte mig skrøbelig og stiv i kroppen. Ingen lyst til at løfte tungt

KB Swing

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

PL Squat

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

A1 Leg Curl

10x67

8x?

6x?

4x?

A2 Leg Extension

10x89

10x?

8x?

6x?

Ingen pauser og stigende vægt

Har i øvrigt tænkt mig at lave min log om til en blog og poste random ting fra nettet. Problem?

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uha uha, en gammel sag jeg har fundet frem igen her :smile:

De sidste par uger af mit liv har været rigtig sløje rent træningsmæssigt. Havde jeg bare været ude og fyre den af, så kunne det da undskyldes, men det har det heller ikke engang kunnet blive til. I stedet har jeg været oppe kl. 06.30 hver dag for at få en plads på ASB's bibliotek, hvor jeg sammen med to bros har skrevet BA opgave til den helt store guldmedalje. Det har sgu været nogle halvlange dage, men på mange måder også cool nok at få hjernen lidt op i omdrejninger igen.

Hvorom alting er, så afleverede jeg skidtet kl. 10.30 i formiddags, og mangler dermed bare et forsvar før jeg kan kalde mig BA MMC :smile: Jeg kan ikke lige umiddelbart bruge det til så meget, men jeg er sgu rigtig glad for at få det gjort færdigt (Jeg har stadig min fars opdragende ord, "Man bliver bedømt på evnen til at gøre ting færdig" i baghovedet), og hele min uddannelsesproces ville jeg i bakspejlet ikke have undværet.

Det er alligevel sjovt at tænke på, at det er 3,5 år siden jeg kom væltende hjem fra Cypern med en sød Norsk jente i tankerne, tre dage for sent på den til uddannelsesstart og massive tømmermænd i skoletasken. På det tidspunkt havde jeg aldrig stået bag en bar.. Ak ja, som tiden dog flyver :smile:

Mine umiddelbare planer går på at koncentrere mig mere om Zefside med alt hvad det bringer med sig, og i øvrigt få træningen op og køre stabilt igen..

FØRST skal jeg dog lige en tur til Amsterdam, for at fejre min BA med genever og en masse museer. DEREFTER skal jeg hjem og holde jul med de gamle på fødegården, men SÅ skulle der også være mulighed for lav spækprocent og sture patter.

Dagens Træning

HS Skulderpres

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

HS Plate Loaded Squat

10x65 kg

8x95 kg

8x95 kg

8x95 kg

8x95 kg

Det kildede lidt i lænden

Hypers

15

15

15

15

Så kildede det ikke mere

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

10x31

5 min diverse mave

Solotræning i et propfyldt center. Det er uudholdeligt at træne sent på eftermiddagen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share