31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hej hej igen, e-fwiends :smile:

I dag stod den på ubehageligheder i Garagen, og eftersom jeg i forvejen vidste hvilke ubehageligheder det var, kunne jeg jo få glæde af ubehagelighederne på flere niveauer. Ubehageligt!

578180_10150732287818331_696238330_9288447_1351826263_n.jpg

Havde desuden lidt tunge ben, og specielt mine hammies var stadig mærkede at "træthed". Jeg havde mest af alt lyst til at køre noget disco BB, men valgte den FameBro approved tilgang og forsøgte at fordrive doms med flere doms.

Opvm

3 runder af

5 Chins

5 Ring Dips

10 Sit-Ups

10 Push-Ups

10 Back Extensions

Stille og roligt tempo

WOD

3 runder af

30 Sit-Ups

30 KB Thrusters (2x12 Kg)

30 Goblet Squats (16 Kg)

Tid: 16.42

Føj for den lede rødbede! Mine ben gjorde naller helt fra starten lol. Fed WOD som jeg håber, jeg aldrig skal lave igen :smile:

Bagefter på Frederiksberg Rådhus og bestille nyt pas. Det gik nogenlunde effektivt, men jeg kommer aldrig til at bryde mig om den slags steder.

Pwo: Chili con Carne fra i går, en shake og en håndfuld rosiner/mandler/valnødder

Link to comment
Share on other sites

På den igen :smile:

Af flere årsager var weekenden var en af de hårdeste i lang tid. Dels havde jeg alle tre dage, dels endte jeg til en helt åndssvag morgenfest til omkring middagstid lørdag og dels var lørdag nat travl, travl, travl. Niveauet af piger de her par dage har i øvrigt været sygt - det er næsten for meget når man kigger op på en solid 8er og bare tænker "meh"

Søndag stod den på rekreation, men jeg kunne ikke overskue at lave noget ordentligt mad, så mit indtag endte med at blive et stykke røget mørbrad, en proteinbar og for 30 kr blandet. Idiot, Morten!

Faldt i søvn i min roomies seng kl. 23, vågnede omkring kl. 01 og væltede ind til mig selv og sov tungt til kl. 11 i dag, hvor jeg så til gengæld også følte mig helt på toppen :smile: Ned med en portion yoghurt og afsted med mig..

x5.jpg

Foamroll

Hammies, hofte, quads

C2

500 m

Dynamisk mobilitetsarbejde

Hofte, skuldre, håndled

Bænk

5x95 kg

5x95 kg

5x95 kg

5x95 kg

5x95 kg

Bam! Masser af pop og masser af overskud i dag. Jeg presser 125 inden udgangen af måneden

Skrå DB

12x28 kg

12x28 kg

12x28 kg

12x28 kg

Get-Up Sit-Up

10x2x16 kg

10x2x16 kg

10x2x16 kg

10x2x16 kg

Sidder bare lige som den skal

Ring Rows (Hæl på kasse)

8

8

8

8

Lol.. Er det en hård øvelse eller har jeg lige fundet et kæmpe weak point?

EZ Curl

12x40 kg

12x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Lunges

Frem og tilbage på løbebanen @ BW

Frem på løbebanen med 30-40 kg sandsæk

Tilbage på løbebanen med 30-40 kg sandsæk

Dejlig, terapeutisk omgang for krop og sjæl

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i øvrigt begyndt at læse lidt igen, efter en ret lang pause. Har lige færdiggjort 1. del af "Idioten" og det er sgu god litteratur!

En af mine helt store interesser er selve begrebet "Etik" og alle dets implikationer på os som mennesker. Dette interview er ret godt, synes jeg.

http://www.salon.com/2012/04/16/living_the_good_life/

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Opvm

Noget sjip, der ingen mening gav

Noget K2E, der heller ikke gav nogen mening

Skill

Military

Arbejdede mig (ret stejlt) op til 1x70 kg - meh

WOD

21-15-9 af

KB Thrusters (2x20 kg)

Chins

Sjip (120-95-55)

Tid: 15.42

Vandt på mine thrusters og sjipningen, men ak..

Det spillede ikke helt i dag, men nogle af pigerne på holdet syntes sikkert det var godt :smile:

I aften skal jeg se fuss med en god kammerat, og i morgen står den på BB!

Link to comment
Share on other sites

Spot on:

Pleasure is obviously something that we all enjoy. We all know that if we pursue pleasures to excess they turn into something painful. This is something Epicurus recognized a long time ago in his remark “All things in moderation”. But rest, enjoyment, laughter, fun, dancing, sunshine, the beach – these all have their place in the well lived life, the life that feels good to live. But I think it’s a much more significant fact about us that as rather intelligent and creative creatures, humans do need goals, they do need a sense of movement in the direction of something which is worthwhile. It may not be some tremendous thing like building the great skyscraper or writing the great novel or composing the great symphony, it might be something which from the outside looks a bit more modest, like looking after your family well, educating your children, being a good, loving, affectionate and positive partner in life to your spouse – but these things are intrinsically worthwhile.

God læsning!

Link to comment
Share on other sites

BB! aka "træning for at undgå at blive for tynd og slap"

2695701.jpg

The Lord of Aesthetics approved WO!

Jeg skal i øvrigt bruge sådan et par shorts asap..

Foamroll

Hams og quads

Sjip

Lidt forskelligt - fokus på DU. Det er egentlig fin opvarmning :smile:

Mobilitetsarbejde

Fokus på lænden

KB Squat

10x2x24 kg

10x2x24 kg

10x2x24 kg

6x2x28 kg

8x2x28 kg

Skrå Bænk

10x60 kg

8x70 kg

8x70 kg

8x70 kg

8x70 kg

Con Curls

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

Get-Up Sit-Up

12x2x16 kg

12x2x16 kg

12x2x16 kg

To ting mangler i Garagen: Et stativ til Hypers og en Leg Extension maskine

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til det gode liv!

Er jeg den eneste, der kommer i humør til at sidde i solen og drikke Margaritas, lytte til sommerhouse og kigge på bitches?

Dagens Træning

Første gang jeg bliver coached af ham vi havde i dag, og det var rigtig positivt - dejligt :smile:

Opvm

Skuldermobilitet

Skill

Pull-Up og Chins, lidt strict og lidt kip. Jeg gider ikke rigtig kippe

Løft

Jerk behind the back - Find 5 RM

70 kg.

WOD

50 Push-Up

50 V-Up

Løb 900 m

75 Push-Press (35 Kg)

450 Sjip

Tid: 20.52

Jeg modificerede WODen og kørte 50 Push-Ups/V-Up i stedet for 25 HSPU/T2B. Løbeturen var hårdere ved mig end først antaget, og de efterfølgende Push-Press slog mig ihjel, og jeg måtte ned og køre 10 af gangen.

Fed træning, der blev efterfulgt af en tur på Palæo og lidt naturlige D-vitaminer

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

3.jpg

Opvm

C2, skuldermobilitet og lidt stræk

Løft

Military

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

WOD

3 runder af

1 min KB Swings (20 kg)

1 min Chins

1 min Burpees

1 min Sjip

1 min V-Ups

1 min pause

Jeg prøvede at leve op til mine tal fra første runde, men optællingen gik i skuddermudder for mig, og jeg endte med bare at køre på så hårdt jeg kunne.

Har haft et sjældent tilfælde af mild post-druk depression, men heldigvis hjælper træningen mere end noget andet :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Det regner..

Sore Loser

1 oz 101-proof bourbon, such as Old Ezra 7-year

1 oz creme de peche, such as Briotette or Combier

.75 oz Amontillado sherry

1 tsp anise, such as Pontarlier or Ricard

1 dash Angostura bitters

esq-sore-loser-042312-xlg.jpg

#8

2 oz Don Julio Reposado Tequila

.75 oz Lustau Palo Cortado Sherry

.5 oz Barenjager Honey Liqueur

2 dashes House Orange Bitters (equal parts Regan’s and Fee Brother’s Orange Bitters)

6903416302_46720c863b_z.jpg

Weissen Sour

2 oz. bourbon

3/4 oz. fresh lemon juice

1/4 oz. simple syrup (1:1)

Barspoon of orange marmalade

2 dashes orange bitters

2 oz. white ale

Weissen%2BSour.jpg

Min lyst til at kreere et eller andet rører på sig igen.

Link to comment
Share on other sites

SLAYER!

Det fungerer meget godt med tequila i Negronien - hvilken tequila bruger I?

Tak for billedquote :smile: Hun er ret sød!

Viva Mexico Blanco. Lige umiddelbart en af de tequilaer med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Af ren nysgerrighed, var du involveret i dette arrangement?

Konkurrencen fungerede på den måde, at en række barer fik tildelt en billet som kunne benyttes af en valgfri bartender. Her blev Zefside ikke tilgodeset, hvilket man jo kan mene om hvad man vil :smile: Derudover var der fem wild card pladser, der blev tildelt udfra en vurdering af et indsendt twist på en klassiker. I samarbejde med resten af ledergruppen sendte jeg en opskrift ind, der ikke klarede cuttet. Lidt ærgerligt, men sådan var det nu engang.. Konkurrencen er i øvrigt den klart mest prestigefyldte i verden

Link to comment
Share on other sites

While you talk about not drinking and partying to show how motivated and dedicated you are to your training,

I drink, do drugs, dance, party, and fuck.

hunter-s-thompson.jpeg

Hunter S. Thompson Approved!

Det regnede da jeg stod op, men jeg tænkte "Hvad ville Greg Plitt have gjort?" og hamrede min SDMAX ned og kørte ud og sparkede regnen i fjæset med mine ENERGY LEGS!

Foam Roll

Hams, hofte, quads, skuldre og lats

C2

500 m

Skrå DB Pres

10x24 kg

10x24 kg

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

BB Row

12x65 kg

12x65 kg

12x65 kg

12x65 kg

EZ Bar Curl

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Prowler

10 ture frem og tilbage på græsset. Start på hvert hele minut.

YEAH BUDDY!! Lige i dagsformen og Det Gode Liv

CG Bænk

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

Og så hjem og spise NYBAGT RUGBRØD med RØGET KIPPERS. Til dessert, EN APPELSIN!!

Link to comment
Share on other sites

Hej venner :smile:

I dag trænede jeg rigtig Cross Fit med min fb og irl friend FameBro som coach/champ. Simon skulle være sød mod sin gamle mor, så han måtte sidde dagens stabadser over.

Jeg kan i øvrigt meddele, at jeg har modtaget en flor træningsmandstanktop fra det Amerikanske, men jeg er umiddelbart nødt til at gemme den til specielle anledninger, da der lige så godt kunne stå "Giant D-Bag" på ryggen - med Comic Sans.

Til sagen..

Opvm

Ind på græsset med en 16 kg KB i den ene ende, hvor der blev kørt skiftevis Swings og Goblet Squats efterfulgt af lunt ned i den anden ende hvor den stod på Push-Ups, Mountain Climbers, Jumping Lunges, Scorpions og deslige. 10 ture i hver ende.

min nedre ryg "klikkede" ikke så godt med resten af kroppen under opvarmningen, men eftersom det blev langsomt bedre, valgte jeg at køre på.

Skill

Hop over Pind

Arbejdede op til 90 cm og failede et par gange på 100. Jeg kunne godt tænke mig at naile den inden så længe :smile:

WOD

50 atomic sit-ups

50 double unders (150 alm)

50 push jerk (20 kg)

50 steps walking lunges (15 kg)

50 back ext.

50 burpees

50 kettlebell swings

Tid: 14:52

Strøg igennem til jeg mødte den mur, der er kendt som 50 burpees

Bonus

Prowler

1 tur af "Ud til første kegle og hjem igen, ud til anden og hjem igen, ud til tredje og hjem igen"

BUM! sagde det!

Kcal forbrændt: Mange!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan i øvrigt meddele, at jeg har modtaget en flor træningsmandstanktop fra det Amerikanske, men jeg er umiddelbart nødt til at gemme den til specielle anledninger, da der lige så godt kunne stå "Giant D-Bag" på ryggen - med Comic Sans.

Pics? :happy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share