31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hej hej (Mine smileys virker ikke :sadsmiley:)

Den opmærksomme læser vil have bemærket at der ikke er logget mandagsBB! i går. Dette faktum skyldes at jeg ikke trænede i går hvilket igen skyldes at jeg var dejlig, dejlig fuld om søndagen til Reggae festival i Fælledparked. Den søndag tager prisen som årets indtil videre bedste..

I dag skulle det imidlertid være, og efter lidt gøremål på arbejde stod jeg med Simon i garagen kl. 13. Jeg havde følt mig godt og grundig uoplagt i hjernen og stiv og ubevægelig i kroppen hele morgenen, så at se "Filthy Fifty" på tavlen var mildest talt ikke specielt spændende! Der var dog ikke at gøre ved det, og heldigvis havde jeg ikke så meget tid til at have ondt af mig selv, da vi var kommet lige til tiden.

Opvm

En masse blandet KB, kropsvægt og lunten frem og tilbage. Jeg var klar til at kalde det en dag, da vi var færdige.

WOD

50 Box jump

50 Jumping pull-ups

50 Kettlebell swings (24 kg)

50 Walking Lunge

50 Knees to elbows (Jeg kørte 25/25 med V-Ups - min skulder er bare ikke glad for det statiske hæng i lang tid af gangen)

50 Push press (20 kg)

50 Back extensions

50 Wall balls

50 Burpees

50 Double unders (150 normale)

Tid: 28.02

Puha.. det var rart da det var overstået.

I morgen giver vi Gl. Strand en rystetur!

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Foamroll, mobilitet, aktivering af post delt og abs

Skrå DB Pres

10x24 kg

10x24 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

A1 OH Lunge

1xgræsplæne

1xgræsplæne

1xgræsplæne

A2 Dækflip

1xgræsplæne

1xgræsplæne

1xgræsplæne

B1 Hammerslag

20

20

20

B2 Box Jumps

10

10

10

C1 EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

C2 Skull Crusher

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Off

Link to comment
Share on other sites

Crossfit!

tumblr_m3mhepcu8Q1qhhzqyo1_500.jpg

Humøret er tilbage på ON! og jeg glædede mig til en tur i Garagen

Opvm

2 runder af

50 Sjip

10 Back Extension

20 Lunge

20 Mountain Climbers

10 Squat

10 Push-Up

10 V-Up

10 Burpees

..tror jeg nok. Fik sved på panden

WOD

18 min Amrap af

15 Back Squat (40 kg)

12 Push Press (40 kg)

9 V-Up (Mange af de andre kørte T2B, men den har jeg afskrevet i den nærmeste fremtid)

7 runder + 15 Back Squat

Fin WOD! Problemet kom ret hurtigt til at ligge i overgangen med Squats og Press pga det opbyggede stress på skuldrene. Gav den hvad jeg havde og var gennemblødt efterfølgende.

Bonus

I makkerpar 7 min Amrap af

10 KB Swings (28 kg)

Frem og tilbage på græsplænen med sandsæk (Vi havde fået reddet os en heavy motherfucker)

10 Burpees

Færdig! FameBro havde dog lige et ekstra Es i ærmet..

Bonus #2

I makkerpar 6,5 min (Tror jeg det var) Amrap af

10 KB Swings (28 kg)

Frem og tilbage på græsplænen med sandsæk (Denne gang med en let model)

8 Burpees

Og SÅ var jeg fandme done!

Det er dejligt at kunne konstatere, at jeg er ved at blive mere dreven i de forskellige øvelser + har opbygget lidt mental toughness. Burpees kører ca. 100 gange bedre end de gjorde i starten :smile:

I morgen: Tung bænk

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

"Like it or not, the bench press is one of the most basic standards of measure for physical strength in the gym. It's a universally accepted measure of upper body strength for lay people and lifters alike, and it's consequently utilized everywhere you go, from the grocery store checkout line to the NFL Combine to the gym. Thus, it doesn't fucking matter what the pencil-necked pussy on a message board thinks about the efficacy of this measure- it's the standard. Refusing to adhere to the standard would be like trying to pay for your Jamba Juice with back issues of Hustler- no matter how much better a measure of personal wealth you might think they are, you're fucking wrong."

Jeg kunne mærke en god del opsamlet arbejde i quads fra gårsdagens squats (120x40 kg) swings og burpees - god fornemmelse :smile: I dag skulle den imidlertid stå på lidt tungt pres. Dette er jo altid dejligt, men med Dagsformen som drug dealer/spotter er det ekstra dejligt.

Foamroll af quads (av av), hams og inderlår

Mobilitet af skuldre, lænd og hofte

Sjip

200 stk

Bænk

10x60 kg

5x90 kg

5x100 kg

5x100 kg

2x110 kg

0x125 kg - Pis!

2x110 kg

5x100 kg

5x100 kg

12x60 kg

Dødløft

10x90 kg

10x90 kg

10x90 kg

10x90 kg

A1 EZ Bar Curl

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Langsom excentrisk - Dorian approved!

A2 Skull Crusher

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Ring Row

6

6

6

6

På vejen hjem kørte jeg i Netto og købte Løgimose Koldskål og blåbær. Det går lige i patterne!

Link to comment
Share on other sites

Hvor tæt/langt fra 125 kg. var du?

Jeg fik den fint fra brystet, men den sad solidt i mit sticking point, og jeg kan ikke sige at det var tæt på. Jeg følte mig ellers overbevist om at jeg godt kunne presse den, da de 110 kg føltes super nemme

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Stod op ved 9.30 tiden og fik hentet mine drugs på posthuset (Drugs.. yey!) og bagefter læst lidt nyheder/diverse. Homoer må nu gifte sig i den danske folkekirke - det eneste jeg kan tænke på er denne tegning..

lets+talk+about+gay+marriage,+obama+cartoon.jpg

Og det var dagens politiske indlæg :smile:

Efter et lille scoop Super Pump var jeg ON! på at være katabolsk. 13.00 holdet FameBro's dejlige væsen begyndt at tiltrække flere mennesker, og hvor vi før i tiden godt bare kunne være Simon og jeg, har der i en længere periode konsistent været 8-10 stykker. Det er cool nok med lidt flere glade drenge og piger :smile:

Opvm

5 min Sjip, og lidt forskelligt mobilitetsarbejde

Løft

Bear Complex (40 kg)

Amrap 2 min

Score: 10 runder

WOD

3 runder af

800 m Løb

50 Sit-Up

50 Back Extension

Tid: 20.49

Den var led.. Der var et større spill over fra Sit-Ups og Back Extensions til løbet end jeg havde troet og specielt omgang nummer to trak tænder ud.

Jeg tror det er vigtigt af og til at lave nogle af de øvelser man hader, og derfor var det nok godt nok at komme ud og løbe lidt. Jeg kommer nok aldrig til at nyde det..

Link to comment
Share on other sites

BB i Butchers!

SimON! var ON! på en WOD, men jeg følte mere for lidt BB!

Foamroll, sjip og lidt mobilitetsarbejde for at få kroppen i gear

Thrusters

10x2x20 kg

10x2x20 kg

KB Squat

5x28+32 kg - Havde taget en 32 ved en fejl. Det føltes også lidt underligt..

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

A1 Skrå BB Bænk

10x70 kg

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

A2 OH Walking Lunge

20 skridt x 10 kg

20 skridt x 10 kg

20 skridt x 10 kg

20 skridt x 10 kg

CG Skrå BB Bænk

6x70 kg

6x70 kg

6x70 kg

Con Curl

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg

+ Lidt Foamroll og abs til sidst

Whatever.. ugen er i gang

Link to comment
Share on other sites

Udvidede beføjelser til SKAT, erosion af Grundloven, mere politi på Staden!

Vi skal have mindre personlig frihed og mindre sund fornuft og vi skal have mere overvågning og mere magt til staten!

Thor Möger Pedersen Tribute!

4557069-thor-mger-pedersen-nstformand-i-sf.jpg

Forvirret løb i rundkreds

15 min

Forsøg på at finde noget udstyr der virkede

2 timer (Ca.)

Efterfølgende gik jeg hjem og torturerede en hjemløs kat i 20 min

God landskamp, kære Danskere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Good ol fashioned bodybuilding!

tumblr_m55h490grS1rqee86o1_500.gif

Foamroll, mobility og stræk af hofte, lats, psoas, post delt og hammies

15-20 min

KB Squat

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

8x2x28 kg

Dødløft

15x70 kg

15x70 kg

15x70 kg

Skrå DB Pres

10x24 kg

10x24 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

Mine skuldre var ikke helt oppe i omdrejninger. Tror måske de snart skal have lidt ro

"Dragon Flags"

8

5

10

A1 EZ Bar Curls

10x35 kg

10x35 kg

10x35 kg

10x35 kg

A2 Skull Crusher

10x35 kg

10x35 kg

10x35 kg

10x35 kg

Hjem og chille lidt med et par skiver god rugbrød, en dåse kippers og dette stykke musik.

Simple fornøjelser, venner..

Link to comment
Share on other sites

Simons traps har fået divergerende seksuelle tilbøjeligheder, og eftersom jeg kan mærke et opbygget stress på skuldrene blev jeg også væk fra dagens crossfit.

Besluttede i stedet at smutte en tur i Frederiksberg Have og fjolle lidt rundt.

04_1339393643_c77932c2.jpg

Jog

1,6 km (1 MILE, BABY!)

Trappeløb

10 gange

50 trin + fire plateauer

Hurtige fødder - bam bam bam bam!

Udstræk og gang tilbage til cyklen. Dejligt at komme lidt udenfor :smile:

Træningen kører i øvrigt ret godt for tiden. Både fedtprocent, kondition og mental styrke er bedre end i meget lang tid. Muligvis bedste samlede Morten-pakke nogensinde.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træningen kører i øvrigt ret godt for tiden. Både fedtprocent, kondition og mental styrke er bedre end i meget lang tid. Muligvis bedste samlede Morten-pakke nogensinde.

Noget af det jeg rent faktisk kan huske fra i fredags, var at dit face så leanere ud end jeg har set det før :smile:

Og hvor fuck er det billede fra? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Simons traps har fået divergerende seksuelle tilbøjeligheder, og eftersom jeg kan mærke et opbygget stress på skuldrene blev jeg også væk fra dagens crossfit.

Resultatet af crossfit :nonono:

Vh en semiseriøs bb/sl'er, der aldrig har lavet crossfit og nu er på sin anden skulderskade i streg (lol)

Træningen kører i øvrigt ret godt for tiden. Både fedtprocent, kondition og mental styrke er bedre end i meget lang tid. Muligvis bedste samlede Morten-pakke nogensinde.

Bum siger det!

Link to comment
Share on other sites

Resultatet af 15 træningssessions på 16 dage - inkl. tung bænk og masser af OH-pres og endnu flere tunge EZ-curls (rykker traps fra hinanden). Det har ikke noget med crossjizz at gøre, nærmere noget med dumhed :smile:

:wink:

Jeg har sådan et par her i overskud, de er brugt 1 gang, er ca. 1/3 nummer for korte til mig og min højre storetå er ret følsom overfor pres i længderetningen, så en no go for mig :unhappy:, de er str. 44:

Y-3 Yohji Yamamoto Sprint

De kan gå til 1000kr - ½ pris :)

Kunne måske godt være interesseret, men skal prøve dem først. Vi kan lige snakkes ved om dem!

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning!

Weekenden har budt på et ret lavt alkoholindtag, men også en ikke helt optimal kost - whatevs :smile:

Foamroll og mobility

10 min

Bænk

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

5x80 kg (CG)

5x80 kg (CG)

5x80 kg (CG)

5x80 kg (CG)

5x80 kg (CG)

Rear Delt Row

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

8x36 kg

8x36 kg

8x36 kg

Ball Slam

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

Con Curl

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg

8x16 kg + x antal forced som jeg gav mig selv - tak, Morten!

Så spiste jeg en banan, kiggede lidt på regnen og bestemte mig for at slutte af med..

Dødløft

15x70 kg

15x70 kg

Ok ok, egentlig

Link to comment
Share on other sites

CrossJizz!

tumblr_m5dcl5hNWV1rs4ej4o1_500.jpg

På en eller anden, endnu ukendt for mig, måde var det lykkedes at få arrangeret en veninde til at joine en crosstime hos favoritten til DM. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente mig af det,.

Favoritten var i dag iklædt en kort frisure, som han betroede mig var valgt for at fremhæve skæg og kindben. Flot var han i hvert fald!

Opvm

Diverse småøvelser på græsset - swings, squats, bear crawl, gorilla crawl, osv

Løft

3RM af

Military --> Push Press

Forstået på den måde, at Military var en bevægelsesspecifik opvarmningsrunde. Jeg endte med 70 kg i Push Pressen uden at være presset. Har dog en tendens til at lave lidt mere af en jerkbevægelse, da det falder mig mere naturligt. "Du Jerk teaser" sagde favoritten. Well put..

WOD

5 runder af

200 m Løb

10 KB Swings (24 kg)

15 Burpees

Tid: 14.09

Ok tilfreds.. Hvis jeg skal gøre det hurtigere, så skal der mere smæk på burpees, og det har jeg sgu ærlig talt svært ved at se lige i den nærmeste fremtid. Kørte meget tæt på unbroken, og var godt brugt bagefter :smile:

I aften spiller England fodbold.

Link to comment
Share on other sites

Dominate events with the crew!

260309_135654806513784_101734643239134_264656_907248_n.jpg

Hva så? Nårhm ikk så meget.. Stille og roligt

Startede som sædvanligt ud med foamroll af hele kroppen og en masse dynamiske stræk og bøj. Desuden en fire-fem sæt rotator cuff og face pulls med elastik. Det er en dejlig måde at starte træningen på :smile:

Dødløft

10x60 kg

10x80 kg

10x100 kg

5x110 kg

5x110 kg

5x110 kg

5x110 kg

Skrå DB Pres

10x24 kg

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

10x32 kg

Det virker som en god idé at holde vægten lav, da det giver mig en meget bedre kontakt til chesticles

Con Curl

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

10x16 kg

+ Lidt abs

Det ser ikke ud aå så meget på skrift, men det var faktisk en vældig fin træning

Link to comment
Share on other sites

260309_135654806513784_101734643239134_264656_907248_n.jpg

Gennemsnitligt.

Startede som sædvanligt ud med foamroll af hele kroppen og en masse dynamiske stræk og bøj. Desuden en fire-fem sæt rotator cuff og face pulls med elastik. Det er en dejlig måde at starte træningen på :smile:

Og utroligt fornuftigt, vil jeg tilføje!

Hvad siger rygstykkerne til dødløft?

Link to comment
Share on other sites

Og utroligt fornuftigt, vil jeg tilføje!

Hvad siger rygstykkerne til dødløft?

Jeg er begyndt at blive bekendt med min egen dødelighed. Jeg tror det betaler sig hen af vejen..

Dødløft er fint sålænge kiloene er lave. Jeg skal passe på med at blive overmodig

Gennemsnitlige Fitnessworld kroppe.

Dagsformen kalder "Crossfit!!"

(Og roids)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share