31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Jeg har efterhånden været igennem alle Ellos kaffemærker i min lille stovetop og den bedste har klart været Illy, der desværre også er dobbelt så dyr som gennemsnittet. Næstbedst - og i et noget lavere prisleje (~75kg/500g)- er Zicaffé Aromatica.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har efterhånden været igennem alle Ellos kaffemærker i min lille stovetop og den bedste har klart været Illy, der desværre også er dobbelt så dyr som gennemsnittet. Næstbedst - og i et noget lavere prisleje (~75kg/500g)- er Zicaffé Aromatica.

Cool. Hvor køber du Zicaffé? Jeg vil også gerne anbefale Kontras espresso.

Livet er alt for kort til dårlig kaffe - især når man drikker så lidt som jeg gør.

PHAT Upper Body Power

Justin Timberlake Tribute!

Der er ingen, der laver pop som JT..

Først en tur på arbejde, hvor vi fik ordnet lidt småting og snakket om nogle andre småting. Det trak lidt ud, så jeg var under en smule tidspres mht træningen. Havde aftalt at mødes med et par kammerater på Nørrebro om aftenen, hvor vi skulle se Life of Pi. Det er en meget flot film.. Resten skal jeg lige tænke lidt over.

Dette betød imidlertid, at jeg var tvunget op i FitnessWorld om eftermiddagen hvilket ellers er en periode jeg skyr som pesten. Det er simpelthen irriterende at træne i det tidsrum, og jeg ville bare være færdig så hurtigt som muligt.

Sparsom opvarmning

Cable Row

Op til

5x65

5x65

5x65

DB Row

8x40 kg

8x40 kg

Hypers (Høj indstilling)

10x20 kg

10x20 kg

Military

Op til

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

PS Incline Press

7x80 kg

8x80 kg

CG Bænk

8x80 kg

5x90kg

5x90 kg

OH Rope Extension

10x30

10x30

10x30

Con Curl

8x18 kg

8x18 kg

Done and done.. ud og trækker en proteinbar i automaten og afsted mod Empire.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Følte også at bartenderræset indebar så meget socialt samvær, at ens behov for godt selskab var opfyldt i op til flere dage efter. Du er dog lidt mere produktiv end jeg var - jeg spillede bare Total War.

God ide at læse bogen inden man ser filmen! Jeg synes også tallene antyder, at du er ved at blive stærk!

Jeg tør ikke begynde på at spille computer lol.. måske skulle jeg gøre det alligevel.

Jeg er ikke ved at blive stærk, men jeg føler mig sund, frisk, mobil og ja, "stærk" hvis det giver mening?

Link to comment
Share on other sites

Kaffe

Det er nok lidt for omfattende en mission at bevæge mig så langt.. Nu jeg tænker over det, så har jeg også sådan en Italiensk købmand ikke så langt fra hvor jeg bor.. Han må også have noget lækkert

PHAT Lower Body Hypertrophy

tumblr_mgna1lEvpL1roqplqo1_500.jpg

Foamroll + Stræk

God tid i dag, så jeg kom godt hele vejen rundt

Benpres

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

Split Squat

12x20 kg + Smith

10x30 kg + Smith

10x30 kg + Smith

KB Squat

12x2x24 kg

12x2x24 kg

Dødløft

10x100 kg

10x100 kg

10x100 kg

Læg

17x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

Leg Extension

15x55

15x55

15x55

Endnu en rigtig god omgang til hjulene :smile:

Friends, jeg har det bare fantastisk godt lige for tiden. Det føles som om, at alt går lige som jeg gerne vil have

Link to comment
Share on other sites

Det er nok lidt for omfattende en mission at bevæge mig så langt.. Nu jeg tænker over det, så har jeg også sådan en Italiensk købmand ikke så langt fra hvor jeg bor.. Han må også have noget lækkert.

Jeg har så den holdning at livet er for kort til dårlig kaffe, så jeg smutter forbi Sydhavnen engang imellem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Power

tumblr_mgzl463FQA1qd11c7o1_500.gif

"Ignorance is bliss but knowledge is power"

Leg Press

Op til

5x160 kg

5x160 kg

3x180 kg

Det sidste sæt var tungt. Det var nok dumt at gå op

KB Squat

6x2x32 kg

6x2x32 kg

KB Swings

15x32 kg

15x32 kg

15x32 kg

Hypers

10x30 kg

10x30 kg

Leg Extension

10x85

10x85

Læg

12x80 kg

10x100 kg

10x100 kg

Partielle Dragon Flags

8

8

YEAH! Så blev det mandag igen ovenpå en dejlig, dejlig weekend, der indeholdt en masse glade mennesker og en masse god musik. Drak jeg også et par Negronis? Ja, det gjorde jeg da vist :smile:

Min mandag er blevet brugt på at sove til kl. 14, høre et shitload af ny musik, læse tøjblogs og se en masse videos a la den her

Lørdag tror jeg bliver en dejlig dag.. der skal jeg nemlig ud i The Gym og træne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Q: Træner du fast i Drama World?

A: Ja, lige for tiden gør jeg. Når det er så pisse koldt udenfor, så betyder det meget for mig, at det ikke tager mere end 5 min fra jeg går ud af døren til jeg står i centeret. Desuden må jeg erkende, at jeg er blevet ganske glad for centeret på V. Farimagsgade - min eneste anke er egentlig musikken, der betår af et loop af 20 sange fra The Voice, hvilket er ganske frygteligt at høre på. Især fordi det aldrig ændrer sig.

Jeg ved ikke helt til sommer.. jeg vil gerne ud og træne i Garagen igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er du ikke den eneste der gerne vil at du vil.

Friend <3

Kommer du ud i The Gym på lørdag kl. 14?

Kom i Garagen igen. Og tag i Irma og prøv deres "Økologisk Balance" kaffe. Altså de hele bønner i sorte poser. Maler dem i butikken og prøver dem til moccakanden på komfuret. Der er rigtig mange spændende og gode varianter.

Tak for bud.. jeg tænker over det næste gang jeg er nede og købe San Pellegrinos blodappelsinsodavand. Prøv den på søndag, venner!

PHAT Upper Body Power

Cable Row

Op til

5x65

5x65

5x65

Den gik lidt for meget i traps.. sadface.png

DB Row

8x40 kg

8x40 kg

Hypers (Høj indstilling)

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Military

Op til

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

PS Incline Press

8x80 kg

8x80 kg

CG Bænk

6x85 kg

6x85kg

6x85 kg

Con Curl

8x18 kg

6x20 kg

6x20 kg

Det var vist det.. i aften tror jeg, at jeg går tidligt i seng og hygger mig med min bog :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Vågnede ved 10 tiden, og brugte en lille time på at forberede et interview, mens News kørte i baggrunden. Note til mig selv: Få set Camerons tale.

Onsdag er jo egentlig en offdag i PHAT, men jeg kedede mig, så besluttede at smide et Morgan Page mix på telefonen og køre en times blandet steady state. Det var sikkert ikke særlig effektivt, men sikkert også lige så godt, som at sidde foran computeren :smile:

Muskulering af underkroppen i morgen. YEAH!

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Hypertrophy

Det var lidt op ad bakke at komme i gang og afsted. Arbejdede det meste af natten, men satte uret til kl. 10 for at slå eftermiddagsrushet

Foamroll + Stræk

Jeg havde lidt svært ved at få åbnet op for hoften. Blev gradvist bedre igennem træningen

Benpres

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

Split Squat

12x20 kg + Smith

10x30 kg + Smith

10x30 kg + Smith

KB Squat

12x2x24 kg

12x2x24 kg

Dødløft

10x100 kg

10x100 kg

10x100 kg

Læg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

Leg Extension

15x55

15x55

En lidt sej træning at komme igennem, men det lykkedes rimeligt tilfredsstillende alligevel :smile:

Kunne ikke tænke på andet end søvn da jeg var færdig, så jeg hoppede under dynen, læste et kapitel i min bog og sov lidt over to timer. Simpelthen bare lækkert!

Link to comment
Share on other sites

PHAT Back and Shoulders Hypertrophy

tumblr_mfcg5y4e0Y1qm6egko1_1280.jpg

Cable Row

3x55

3x55

3x55

3x55

3x55

3x55

Hypers

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

Face Pouls

12x7,5

12x7,5

Siddende DB Pres

10x24 kg

10x24 kg

10x24 kg

Front Raise

10x12 kg

10x12 kg

Hurtig omgang, så jeg lige kunne nå at komme hjem og chille lidt ved computeren inden arbejde. min roomie er kommet hjem igen, så der er en masse dejlig uro i lejligheden igen <3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share