incognito

vejen mod at blive taget ud til dopingtest!

Recommended Posts

Point taken. smiley'en er fjernet. Så skal der bulkes

YEAAH!!! BUDDYEEEAAHHH!!!! LIGHTWEIGHT!!! I COMMAND YOU TO GROW, MOTHAFUCKAAARRR!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg ser lige at jeg har over 7000 indlæg på MOL og skammer mig midlertidigt. Så ser jeg at Kauf har over 4000, så han må være næsten lige så stor en idiot.

Hvor mange har/havde jarvig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vil være noget præstation at blive udtaget til en dopingtest i The Gym hvis Broderskabet + hangarounds (Dvs. Troels, Alex, Mark, BigBoi, Bo, Marco og undertegned) er tilstede samtidig.

Edit: Jeg mener at Jarvig rundede 20.000 indlæg for noget tid siden.

Edited by salt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Træning i the gym i lørdags

Havde ondt alle mulige steder og følte mig uoplagt. Tog en let træning og holdt fri søndag. Det blev til

A1 - Frivend

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

A2 - Dips

[email protected]

[email protected]

B - incline DB pres

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

C - Front squat

[email protected]

helt fucked i stativet

Ved ikke helt om jeg havde lidt pest i systemet, eller om jeg har strammet den lidt for meget med træning her i januar. Jeg kommer ihvertfald til at lige at skrue træningen lidt ned i intensitet og op i udmattelse et par uger, før den skal hamres igennem igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola Mette. jeg kan se på fb at du også spøger rundt omkring med træningsbonanza i de københavnske centre - and looking good doing it ;o)

dagens logning

Jeg var i the gymzorz at træne, så jeg kan blive flot nok til at måtte tisse i en kop for nogle fremmede mennesker der samler på tis

jeg har haft en snert af noget ondt i højre albue og knæ, men det er ikke noget jeg gambler med, det er jeg blevet for gammel til ;o)

A - Dødløft

[email protected]

[email protected]

[email protected] (kørte et sæt med start hvert minut, altså cirka 40 sekunders pause)

LøbeLarme-frederik sagde jeg kranede den en smule til sidst. De sidste to sæt var også slemme, men ikke systemisk, bare i musklerne.

Derudover var det en fin runde. Jeg glæder mig til jeg tør hive i tunge ting igen...

Supersæt med et supersæt startende for hver to minutter

B1 - chest-supported rows

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected] (lige akkurat)

[email protected]

B2 - bænkpres

[email protected]

det her 10x5 med korte pauser på 80% af 5RM passer mig helt perfekt. Får rimeligt volumen, godt med skub og kvalitets reps og nok udmattelse til at det giver pump i pattøjet. quadruple win.

så blev der lige kørt til trisæt inden jeg skulle hjem

C1 - Manse board-superslow-nonlockout-extreme knævandring sooper dooper squat (prehab til knæene), tempo 5050 (teh pain)

[email protected]

[email protected]

[email protected]

C2 - EZ bar curl, tempo 3030

[email protected]

C2 fransk pres, tempo 5010

[email protected]

Sådan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orsom workout i FitnessDK i Kolding sammen med Jonathan Vela. Var til DIMS kongres.

A supersæt kørt med et supersæt, altså 2 øvelser, for hvert 2 minutter, altså cirka 30 sekunders pause i skiftene imellem øvelserne

A1 - Military press

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

boom

A2 - Kropshævning

[email protected]

B - Bænkpres (tempo 5010)

[email protected]

[email protected]

Var så brændt af i skuldrene efter military. Det gjorde næsten ondt bare jeg stod og slappede af

C - OL squat (kørt et sæt hvert andet minut, altså cirka 90 sekunders pause)

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Rigtigt godt pres i hjulene. Det tegner godt.

D - Hammer krøl

[email protected]

[email protected] (liiiille smule cheat ;o)

Triceps extens, kabel

[email protected]

gad vide om det var al kagen, der gjorde forskellen ;o)

Edited by incognito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du er ved at blive stærk igen. Ser sgu godt ud :-)

Ja, det går faktisk crazy stærkt lige for tiden. Jeg har taget 4-5 kg på (inkl. kreatin bloat) og gainet 3 cm på armene og er blevet 20% stærkere i det meste siden jul. Det er de der lækre, lækre comeback gains. Lige for tiden anstrenger jeg mig virkeligt for at føle efter hvordan kroppen svarer på det hele, så jeg ikke brænder aw' før FHK (hvor det underforstået er ok at jeg går i stykker). Men jeg håber på at ramme flottestærke 100-105 kg til vores rendezvous i Farum ;o)

Shit, mayn. Du får da reppet nogle reps, dr. Muskel!

Det gamle stativ tåler ikke mange limit sæt. Jeg er nødt til at købe alle tunge limit sæt med mange, mange kvalitets og udmattelsesreps, så derfor bliver der reppet mange reps. Plus det sikkert også er bedre BB ;o)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Træning i the gymz.

Var en smule bustet efter konferencen med druk og for lidt søvn og for lidt mad, men havde faktisk en overraskende god træning

A supersæt, kørte A1 på hvert lige minut og A2 på hvert ulige minut

A1 - Frivend

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

A2 - Dips

[email protected]

[email protected]

Fuck det supersæt er slemt. Der er lidt for meget systemisk og lidt for lidt lokalt arbejde over det. Overvejer om den fremadrettet skal køres udenfor tid eller med vend fra hæng istedet. Fremadrettet skal der selvfølgelig også køres 5'ere, i dips, men med vægt på

B - Stødhiv (fuldt reset)

[email protected]

C - Pushpress

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Indslusningstræning... skal lige vænne mig til stillingen igen, men der er sovs til mere ;o)

D supersæt, kørt som A

D1 - Front squat

[email protected]

[email protected]

D2 - Fransk pres

[email protected]

[email protected]

E - Manse squat rehab nonlockout superslow helvedesamok

[email protected]

av

F - Extern rotation

[email protected]

[email protected]

Ikke mere vægt siden sidst, men mere volumen og bedre skub trods druk. det er fremskridt i min bog ;o)

Edited by incognito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vildt, at det er gået så stærkt med styrken. 100-105 kg?!? Shit! Flere Wilkspoint events herved indført!! Hvad ligger nuværende vægt på?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemmeligheden er nok bare at jeg aldrig har været rigtigt stærk, så jeg bare er gået fra medium slap til en lille smule stærk ;o) Efter min PhD tog jeg også 17 kg på, på 6 måneder og gik fra alltime low til PR niveau i det meste.

Men hvis ting bliver ved med at gå godt og mine led ikke imploderer totalt, burde jeg ankomme til PR land om et par måneder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vildt, at det er gået så stærkt med styrken. 100-105 kg?!? Shit! Flere Wilkspoint events herved indført!! Hvad ligger nuværende vægt på?

Selv hvis jeg tager så meget på, er det nok tvivlsomt om jeg jeg kan bænke 150, squatte 170-90 og dødløfte 230-50+, som det lader til at resten af MOL's old boy klub kan. Men jeg har satme tænkt mig at gøre hvad jeg kan.

Edited by incognito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selv hvis jeg tager så meget på, er det nok tvivlsomt om jeg jeg kan bænke 150, squatte 170-90 og dødløfte 230-50+, som det lader til at resten af MOL's old boy klub kan. Men jeg har satme tænkt mig at gøre hvad jeg kan.

That's the spirit, ol' buddy, ol' Champ!

Hint: Jeg ville begynde at øve carry øvelser udover den træning du laver nu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Træning i the gymzorz

A supersæt, kørte A1 på hvert lige minut og A2 på hvert ulige minut

A1 - Bænkpres

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected] (jæj, første gang med 100 siden comeback træning startede)

[email protected]

A2 - chestsupported rows

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

B - incline DB pres

[email protected]

[email protected]

[email protected]

og så mistede jeg pusten lidt

C -extern rotation

[email protected]

Box dødløft (stang hævet 6 cm)

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Burde kunne løfte mere, men savnede fuldstændigt tryk. Tror jeg har lidt psykomotoriske issues efter lang tid med ondt i ryggen. Men det kommer da lige så stille deropa'

RDL

[email protected]

Fremgang i patten og dødløft igen. whats not to like ;o)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now