steroider


Mads_hedegaard
 Share

Recommended Posts

hey..

godt nok ikk fordi jeg selv skal tage noget..

men en af mine kammerater vil gerne eksperimentere med steroider. men ved ingenting om det.

råder ham til at lade være, men han er fast besluttet.

Så vil engeligt høre af hvad der virkelig giver store muskler men heller ikk med for mange bivirkninger.

han siger noget med steriode piller, men er det smartest..

men hvad er "bedst"..

nogle der kan hjælpe..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey..

godt nok ikk fordi jeg selv skal tage noget..

men en af mine kammerater vil gerne eksperimentere med steroider. men ved ingenting om det.

råder ham til at lade være, men han er fast besluttet.

Så vil engeligt høre af hvad der virkelig giver store muskler men heller ikk med for mange bivirkninger.

han siger noget med steriode piller, men er det smartest..

men hvad er "bedst"..

nogle der kan hjælpe..

Hvis du på nogen måde kan råde din "kammerat" til at lade være så gør det! Med hensyn til "Steroide piller" Så ødelægger det leveren fulstændigt..

Link to comment
Share on other sites

Sådan som jeg læser det mangler du en guide til "Bliv stor hurtigst muligt".

Men hurra for store muskler og en pik der ikke virker. Men æd alle de steroider du overhovedet kan få fat på og træn som en gal. Skovl en masse mad i æsken og se hvad der sker.... (IDIOT)

Link to comment
Share on other sites

Her står lidt mere omkring steroider udemærket lille artikel

Ellers vil jeg foreslå dig at spørge på www.bodyhouse.dk, hvor folk er lidt mindre fjendtlige overfor doping spørgsmål end herinde.

Hvis du derimod er kommet for at få mest muligt ud af din træning er du tunet ind på det rigtige site :wink:

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvad udgangspunktet er.

Vægt, højde, fedtprocent?

Jeg vil også gerne lige vide alder, højde, vægt, trænings erfaring osv?

Du skal vide MEGET om træning, kost og hvilke steroider du bruger før det bare er nogenlunde sikkert (Det vil aldrig blive helt sikkert) Der er altid bivirkninger ved steroider. Men tror sku ikke der er nogle på mol der vil råde dig til hvad for noget du skal tage...

Hold dig fra det mester :crazy:

Link to comment
Share on other sites

På bodyhouse.dk, som er et forum hvor mange på sterioder holder til, fraråder de også altid nybegyndere at hoppe på sterioder før end de har træner 4-5 år og har ordentlig styr på kosten.

Du kan komme langt med viden, diciplin og mad - specielt når du er teenager. Og det vil du ovenikøbet ende med at være stolt af om nogle år.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du endelig vil tage noget så vent et par år. Du er stadig teenager, så hvorfor ikke udnytte din naturlige testproduktion.

I mellemtiden læser du alt om kost og træning du kan komme i nærheden af. Selvom du krudter den, så virker steroiderne ikke ordentligt, hvis du ikke har styr på kosten.

Bodyhouse er et super godt sted at erhverve viden før du kaster dig ud i det, men for at få hjælp derinde, så forventes det, at du sætter dig ind i tingene, hvilket du ikke har gjort, hvis du overvejer piller. Piller er som at pisse i bukserne. Varmer kun for en stund. Du søger varige resultater, så er det frem med nålen.

Hvis du vil være stor, så må du give afkald på Crazy Daisy og bajer. Dutter ikke at give den gas i weekenden og samtidig krudte den. Du vil jo gerne opnå resultater, så det er ikke smart at drikke og charmere tøsebørn. Michael Laudrup kom ikke på landsholdet ved at rende i byen, men ved at være standhaftig med træning og sin kost.

Ellers kan du jo bare træne i 10 års tid og æde som et svin, så skal der nok ske noget. Rom blev ikke bygget på en dag

Link to comment
Share on other sites

Hvis du endelig vil tage noget så vent et par år. Du er stadig teenager, så hvorfor ikke udnytte din naturlige testproduktion.

I mellemtiden læser du alt om kost og træning du kan komme i nærheden af. Selvom du krudter den, så virker steroiderne ikke ordentligt, hvis du ikke har styr på kosten.

Bodyhouse er et super godt sted at erhverve viden før du kaster dig ud i det, men for at få hjælp derinde, så forventes det, at du sætter dig ind i tingene, hvilket du ikke har gjort, hvis du overvejer piller. Piller er som at pisse i bukserne. Varmer kun for en stund. Du søger varige resultater, så er det frem med nålen.

Hvis du vil være stor, så må du give afkald på Crazy Daisy og bajer. Dutter ikke at give den gas i weekenden og samtidig krudte den. Du vil jo gerne opnå resultater, så det er ikke smart at drikke og charmere tøsebørn. Michael Laudrup kom ikke på landsholdet ved at rende i byen, men ved at være standhaftig med træning og sin kost.

Ellers kan du jo bare træne i 10 års tid og æde som et svin, så skal der nok ske noget. Rom blev ikke bygget på en dag

STOOOP

Det er det helt forkerte forum i er i.... :crazy:

Find et forum for "juicers" i stedet hvis det er det der tænder jer.....

Edited by la Cour
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share