Hvem sælger fitnessudstyr til private?


Mad Mike
 Share

Recommended Posts

Hej.

Ved nogen hvem der kunne tænkes at sælge fitness udstyr til private, gerne brugt?

Jeg overvejer at starte en lille privat fitnessklub (ren styrketræning) og har brug for billigt udstyr til øvelser som bænkpres, håndvægte, mave- og rygtræning.

Med venlig hilsen

Mad Mike

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jeg har lige indrettet et privat motionsrum med udstyr fra BM-fitness.dk. Før indkøbet var jeg i kontakt med stort set alle udbydere af fitnessudstyr til private, og mit indtryk er, at man generelt er tilbøjelige til at prakke kunderne bestemte løsninger på uden at gå voldsomt op i, om udstyret opfylder dennes ønsker.

Mit engagement med BM var til gengæld ovenud tilfredsstillende. Jeg har indkøbt motionsbænk med bænkpres, træktårn, dipsbar, legdeveloper og en chinbar samt et squatrack plus diverse stænger, måtter mm. for 6500,- Det er sgu billigt. Jeg fik min vilje over hele linjen bla. i form af modificeringer som aflægningsanordning til failuretræning på squatracket samt mulighed for lodretstilling af ryglænet på bænken. Vederlagsfrit. Og ved levering har udstyret vist sig simpelthen at være i orden.

Hermed varmt anbefalet.

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...
Jeg har indkøbt motionsbænk med bænkpres, træktårn, dipsbar, legdeveloper og en chinbar samt et squatrack plus diverse stænger, måtter mm. for 6500,- Det er sgu billigt.

Var det brugt udstyr du købte?

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share