Fredrik Svensson's verdensrekord i bænkpres (345,5 kg)


Salby
 Share

Recommended Posts

Ved gennemgang af mine filmklip faldt jeg over et lille filmklip, som jeg ikke tidligere har uploaded, og som nok kunne være interessant for flere, ikke mindst fordi verdensrekorden fortsat er gældende!

Det drejer sig om svenskeren Fredrik Svenssons verdensrekord i bænkpres, på 345,5 kg, der blev sat ved de nordiske mesterskaber i bænkpres i Bergen i Norge, den 6. maj 2006. :superman:

Filmklippet kan ses her:

Det kan nævnes, at jeg selv deltog i stævnet (og lavede optagelsen). Jeg satte ny dansk seniorrekord i 90 kg's klassen med 207,5 kg. Denne rekord har Allan Riis, Aarhus dog været så venlig at forhøje til hele 217,5 kg i mellemtiden. :nonono:

Det kan nævnes at man på filmklippet også vil kunne genkende både /Niels (Niels Stærkjær), Conscience (Sune Bak) og formanden (Helge Laursen). Sidstnævnte som overdommer.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan den blive godkendt? Da lige før han må underkendes fordi den ikke er på brystet, og han løfter hovedet (fået af vide at man ikke må, dog usikkert).. røven ser meget ud som om den er løftet... og så er der sikkert andre ting også som jeg ikke kender til... flinke dommere i forhold til det jeg har set.. MEN al muligt respekt for den PR! :devil:

Helge dømmer nu rigtig da alt han kan se ser fint ud, men mere en af sidedommerne der bliver lidt snydt..

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share