koge kyllingefilet


terrace_lad
 Share

Recommended Posts

Prøvede 170ºc og tjekkede ved 20, 30 og 40min.. ved 40min var de dog lidt tørre.. tror godt jeg kunne tage dem ud ved 30min, men ville lige teste om de kunne klare 40min hehe..

Life en note: de var optøede (ferskne) og ovnen var forvarmet og det var varmluft (hele 3 ting på én gang) :tongue:

Et andet godt ovn trick er:

Pikant ost

Grøntsager

Kalkun bacon

Kylling filet

Sølvpapir om hver filet med disse ting på. I ovnen. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

lige en seriøs opskrift :bigsmile:

... tag 2 kyllinge-bryster (optøede) :cool: ... og læg dem i en staniols pakke ... med olivenolie og fx timian ... (eller hvad man nu vil ha dem til at smage af)

... "steg" dem i ovnen i 25 min ved 200 grader .... kyllingen er derefter saftig og lækker ... og husk ... olien trænger ikke ind i kødet .... og olivenolie er en sund olie :4thumbup:

... hvis det er frossen kylling ... tag dem ud af fryseren aftenen i forvejen ... det gør ikke så meget ved ovenstående tilberedningmetode ... da saften bliver i pakken :4thumbup:

Edited by razor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share