Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Diæt opdatering for 22. uges diæt

Kosten i denne uge:

- 1 dag med ca. 1500 kcal

- 5 dage med ca. 1400 kcal

- 1 dage med ca. 1300 kcal

- 1 spisepause lørdag hvor jeg havde 1400 kcal dag.. spisepausen bestod af ca. 450 g blandet slik

Vægten siger: 55,6 kg --> 54,8 kg = -0,8 kg (total -8,4 kg) :yahoo::yahoo:

Som jeg skrev igår, så er der endelig røget et hak på vægten... sidste uge viste tabet 0 kg da jeg fik væske i kroppen dagen før min vejning... så de 800 g skal ses som et vægttab over de sidste 2 uger... 400 g om ugen er jeg også godt tilfreds med, taget min fedt% i betragtning.. !! Og nu hvor der bliver skruet op for intensiteten, skulle jeg gerne kunne fortsætte med at tabe mig min. 400 g om ugen de sidste par uger... !!

Psyken og energien har været god i denne uge... Der har faktisk kun været 1 dag hvor det hele koksede... hvilket er billigt sluppet :bigsmile:

Ugeopdatering:

PW: 13 timer 39 min --> 88 km

Cardio: 2 time 50 min

Styrketræning: 6 timer 15 min

Total: 22 time 44 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 1542 km :yo:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mange tak Keld... Ingen tvivl om at jeg er mere hakket end til DM og skulle gerne nå endnu længere ned... Underkroppen begynder så småt at harmonere overkroppen, men men men jeg kan stadigvæk finde enkelte steder hvor der endnu er fedt depoter... så det er bare at klemme balderne sammen og få smidt så meget af det som mulig..

I år kunne jeg ikke finde lysten og motivationen til Miss fitness, selv om det var min mening... Om jeg ender med at tage den næste år vil tiden vise... Kommer meget an på om jeg kan finde motivationen til at stille op til den type konkurence :blush: og hvad der ellers kommer af konkurrence muligheder ud over DM...

//Anita

Body building på DC og Luciapokalen, f esk - ville passe perfekt efter dit DM i body fitness at bare fortsætte længere ned i fedt%

Kunne være sjovt at få en mere med i den lætte vægtklasse :smile:

Synes i øvrigt man ud fra billederne kan se der er sket en del, især over din triceps. Tror sikkert det bliver godt til NY. :smile: Ved du hvor mange du har at konkurrer imod? Er der højde-klasser eller vægtklasser?

Jeg fik aldrig sagt hej sidste fredag i OBBC - simpelthen fordi jeg aldrig var der :blush: Men min brachialis var fuldstændigt smadret efter sindssyg træning tidligere på ugen, så jeg lad den bare hvile og løb en runde i stedet for. Det må bare blive en anden gang. Jeg overvejer at evt tage til NM med Bogs på lørdag, så kan det være vi ses.

Link to comment
Share on other sites

Body building på DC og Luciapokalen, f esk - ville passe perfekt efter dit DM i body fitness at bare fortsætte længere ned i fedt%

Kunne være sjovt at få en mere med i den lætte vægtklasse :smile:

Det er bestemt også sådanne konkurencer der kribler i fingrene hvorimod Miss fitness ik rigtig siger mig noget... Så jeg tror du kan være ret sikker på det er den vej jeg går, hvis jeg føler for at ta en længere diæt end DM.. !!

Kunne være max fedt at prøve at stille op i noget amatør BB, specielt udfordringen i at sku lære de andre poseringstyper, komme lavere i fedt% osv.. !!

Synes i øvrigt man ud fra billederne kan se der er sket en del, især over din triceps. Tror sikkert det bliver godt til NY. :smile: Ved du hvor mange du har at konkurrer imod? Er der højde-klasser eller vægtklasser?

Det har du helt ret i og dejligt at andre os kan se det... triceps og balder/yderlår var de steder hvor jeg ik var helt i bund til DM.. og der er uden tvivl de steder jeg taber mig lige nu.. speciel yderlår og øvre balde er ved at være godt med... Nedre balde og triceps mangler der stadigvæk noget endnu :bigsmile:

Jeg fik aldrig sagt hej sidste fredag i OBBC - simpelthen fordi jeg aldrig var der :blush: Men min brachialis var fuldstændigt smadret efter sindssyg træning tidligere på ugen, så jeg lad den bare hvile og løb en runde i stedet for. Det må bare blive en anden gang. Jeg overvejer at evt tage til NM med Bogs på lørdag, så kan det være vi ses.

Nej jeg kunen godt læse det i din log... og nu havde jeg endda taget orange og pink tøjpå i dagens anledning :laugh: (ej det var vist sort den dag :innocent: )

Jeg håber du tager med Anna... Vil gerne hilse på jer kjøbenhavner tøser :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Det er bestemt også sådanne konkurencer der kribler i fingrene hvorimod Miss fitness ik rigtig siger mig noget... Så jeg tror du kan være ret sikker på det er den vej jeg går, hvis jeg føler for at ta en længere diæt end DM.. !!

Kunne være max fedt at prøve at stille op i noget amatør BB, specielt udfordringen i at sku lære de andre poseringstyper, komme lavere i fedt% osv.. !!

Det har du helt ret i og dejligt at andre os kan se det... triceps og balder/yderlår var de steder hvor jeg ik var helt i bund til DM.. og der er uden tvivl de steder jeg taber mig lige nu.. speciel yderlår og øvre balde er ved at være godt med... Nedre balde og triceps mangler der stadigvæk noget endnu :bigsmile:

Nej jeg kunen godt læse det i din log... og nu havde jeg endda taget orange og pink tøjpå i dagens anledning :laugh: (ej det var vist sort den dag :innocent: )

Jeg håber du tager med Anna... Vil gerne hilse på jer kjøbenhavner tøser :laugh:

Kram Nita

Ja, jeg tror også det er en fed udfordring og glæder mig også til at prøve komme så langt ned og se hvordan jeg har det med det :smile: Har før været rigtigt langt nede i fedtprocent, dok ikke SÅ langt ned. Men også den gang var jeg totalt pillet fra fedt, undtaget det der sidste af ridebuksen - den ville bare ikke forsvinde. Så bliver spændende at se hvis den forsvinder denne gang, eller hvis jeg bliver nød at investere i et saunabælte fra TV shop :tongue:

Apropos poseringer, burdte jeg nok komme igang og øve snart. Tror de er svære at finde ud af, eller i hvert fald sværere end man måske tror...

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg tror også det er en fed udfordring og glæder mig også til at prøve komme så langt ned og se hvordan jeg har det med det :smile: Har før været rigtigt langt nede i fedtprocent, dok ikke SÅ langt ned. Men også den gang var jeg totalt pillet fra fedt, undtaget det der sidste af ridebuksen - den ville bare ikke forsvinde. Så bliver spændende at se hvis den forsvinder denne gang, eller hvis jeg bliver nød at investere i et saunabælte fra TV shop :tongue:

Apropos poseringer, burdte jeg nok komme igang og øve snart. Tror de er svære at finde ud af, eller i hvert fald sværere end man måske tror...

Ja de sidste kilo sidder pokkers til godt fast.. men forhåbentlig bliver det lidt nemmere 2. gang man bevæger sig ned i det område...

Jeg kan kun anbefale du begynder at arbejde med de 4 almindelige poseringer - front, back og siderne... Da det tager lang tid at lære dem ordenligt.. lige pt er jeg ved at rette yderligere op på mine, da de ik var for gode til DM trods flere måneders øvelse... de andre mere BB inspirerede er det nok nemmere at indøve når fedt% bliver lavere og man har fået styr på de "nemme"

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Ved du hvor mange du har at konkurrer imod? Er der højde-klasser eller vægtklasser?

Min diæthjerne kom lige i tanke om jeg havde glemt at svare på nogle af spørgsmålene fra tidligere idag :laugh:

Jeg har ikke en ide om hvor mange der kommer :unsure: Men ud fra hvad der står på deres hjemmeside kan jeg se at der i min klasse er 3 højdeindelinger - lav, mellem og høj... Hvornår man så er lav eller høj står der ikke noget om... Men man kunne forestille sig de dele os i 3 lige store grupper, hvor de små er i den første, de mellem i den næste osv.. Og jeg vil komme i enten den lave eller den midterste alt efter hvor det skiller...

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 19/10-07

Jeg har ikke ligefrem fået det bedre siden igår mht. forkølelsen... Jeg er pænt snottet og tung i hovedet.. i løbet af dagen kom der også lidt ruhed i halsen og trykken i ørene, men det gik heldigvis i sig selv igen... Jeg har dog heldigvis ikke problemer med at passe træningen :4thumbup: Jeg håber det forbliver ved snotteri og holder sig langt væk fra halsen :wink:

Jeg har været ret sulten og specielt lækkersulten idag.. hvilket ikke sker så tit.. oveni har jeg også været ret afkræftet både under træning og på arbejde... Men mon ikke det hele hænger sammen med min krop er træt og små syg.. hvorved den har sværer ved at kæmpe imod sult, fristelser osv..

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 5.00

Fuck det var koldt her til morgen :blink: Jeg havde jo slet ikke fået tøj på til frostgrader.. hvilkert også er grunden til turen tog 57 min... jeg gik total sammenkrøllet og frøs max meget :crazy:

Eftermiddagstræning:

Det blev en hurtig omgang bryst, skulder og læg... Jeg kunne godt have nået lidt flere øvelser, men pga forkølelsen valgte jeg at nøjes med det mest nødvendige... intervel blev også af samme grund udskiftet med almindelig cardio... !!

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

Jeg ku ik løfte det jeg plejer, så i stedet for at gå op til 20 kg.. blev det til en omgang pyramidetræning :w00t:

DB skrå UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB siddende lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Maskin flyes:

1 x 20 rep x 15 kg

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Seated calfraise:

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

Der var både flere rep og flere kilo på maskin flyes idag... tror jeg er ved at have fundet min vægt på den maskine..

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Supersættet med:

BB upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Posering:

4 runder med front og de to sider

Styrketræningstid: 1 time

Cardio:

20 min på ArcTraineren ~ 302 kcal fra kl. 16.45

Posering:

10 min hvor jeg på skift tog de fire sider og samtidig prøvede at holde dem lidt

Imens fik jeg også min shake drukket....

Aftentræning:

52 min PW fra kl. 20.00

Jeg gik turen på 47 min, men det tror jeg simpelthen ikke på... gik samme hastighed som når den tager 52-53 min.. så mon ikke jeg har kigger 5 min forkert på min ur i stedet for...

Ellers er der lavet en kæmpe portion mad.. så nu er jeg klar til at tage til NM imorgen sammen med en flok fra OBBC... Jeg bliver hentet kl 7.15 og da jeg skal have min morgen PW inden, skal jeg skod tidlig op.. !! Jeg bytter rundt på min lørdag og søndag hvad angår træning, og nøjes med 2 x træning lørdag frem for de sædvanlige 3 stk :bigsmile: Mon ikke også min krop trænger til et lille pusterum :wub:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20/10-07

Min forkølelse er heldigvis i bedring... Så idag var der kun lidt stoppet næset og slet ik noget trykken i hovedet og hals :4thumbup:

Jeg stod tidlig op så jeg kunne nå at morgentræne før turen gik til NM i Roskilde med en flok OBBC'er :w00t: Atleterne klarede det rigtig flot alle sammen, men desværre var rammerne ikke særlig gode... Os publikum kunne ikke rigtig se dem på scenen og det var derfor svært at leve sig ind i showet, derfor var publikum også ret døde under forbedømmelse og til dels os under finalen... Meget ærgeligt der bliver sparet sådan et sted, da det går ud over både publikum og dem på scenen... så hellere tage lidt mere for billetterne og folk så kan se hvad der foregår..

Jeg fik os af vide at backstage var af samme standard, f.eks. var der ikke lys i pump-up-rummet, så de kunne ikke se sig selv under opvarmning :nonono:

Ellers havde en aftalt med Bogs og Hoosier.. og var samtidig så heldig vi fik pladser sammen... rigtig hyggeligt endelig at hilse på dem IRL... rigtig søde piger begge to... og sjovt at høre Kathrine under styrkemomenterne - ingen tvivl om hun er vand til at råbe af folk til styrkeløft :laugh::laugh: Jeg fik os hilst på endnu en MOL'er... en langhåret gut udstyret med kamera :tongue:

I pausen tog jeg med de andre OBBC'er på Jensens.. hvor jeg tog mig en spisepause bestående af 2 små skåle salatbar :4mewantfood: Da de andre havde aftaler i aften og jeg skulle nå min aftentræning, kørte vi hjem midtvejs under finalen.. så jeg fik desværre ikke set finalerunden med Michale Dam :unhappy:

Morgentræning:

52 min PW fra kl. 4.55

Aftentræning:

48 min PW/løb fra kl. 20.15

Jeg orkede simpelthen ik en PW, det er ved at være så ensformiget.. så jeg små luntede den første halvdel af ruten.. og overraskende nok var det slet ik hårdt... så min form er da klart forbedret siden jeg sidst løb.. men okay jeg vejer os 9 kg mindre, så det har nok os lidt at sige.. Dog var der ikke den store forskel på hastigheden imellem mit lunteløb og PW.. men jeg fik uden tvivl pulsen højere op...!!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey sveske,

Hyggeligt endelig at få hilst på dig i dag :bigsmile: og få kæwet den lidt af - tror aldrig, vi løb tør for sladder :laugh:

Ærgeligt, I ikke blev til den sidste BB runde - nogle fede frirutiner der blev fyret af!

Og hey - du er jo i rigtig god form - det er motiverende gang på gang at snakke med dig/se dig! Glæder mig meget til at høre dine beretninger fra NY og se billeder, ikke mindst! :4thumbup:

Knus,

Anna.

Link to comment
Share on other sites

Hey sveske,

Hyggeligt endelig at få hilst på dig i dag :bigsmile: og få kæwet den lidt af - tror aldrig, vi løb tør for sladder :laugh:

Ærgeligt, I ikke blev til den sidste BB runde - nogle fede frirutiner der blev fyret af!

Og hey - du er jo i rigtig god form - det er motiverende gang på gang at snakke med dig/se dig! Glæder mig meget til at høre dine beretninger fra NY og se billeder, ikke mindst! :4thumbup:

Knus,

Anna.

Hey søde :w00t:

Ja det var bare super hyggeligt... vi må gøre det om en dag hvor vi kan få tid ti at snakke videre... det var jo lidt svært både at se show og snakke på samme tid :laugh:

Jeg er også selv ked af jeg ikke så resten af finalen, men de andre ville gerne nå nogle ting senere og min forkølelse og diæt råbte begge dele på at komme hjem i god tid, så jeg ikke skulle for sent i seng :blush:

Og tak mht. formen :4flex: er glad for hvis det kan motivere... vi sku jo gerne have dig med op på den scene :slut:

P.S. Det er først idag det går op for mig at den ene af gutterne i havde med var en MOL'er :laugh: kæft jeg er hurtig :tongue:

Rygterne vil vide, at han igen vandt prisen som sejeste tilskuer. Eneste tilskuer der ikke gik i GASP tøj. :w00t:

:laugh:

Om ik andet så havde du i hver fald en god plads oppe ved VIP stolene hvor de alle største gutter sad.... og mandlige kvinder for den sags skyld :laugh:

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

og sjovt at høre Kathrine under styrkemomenterne - ingen tvivl om hun er vand til at råbe af folk til styrkeløft :laugh::laugh:

Jeg kan love dig for at hun kan gi den gas med råberiet - altid god for en opbakning på meget høje decibel :w00t::devil:

- og indrøm det nu bare, - i fik ikke set ret meget af showet, for med de taleevner i er ustyret med kan i da ikke have nået andet :wink:

Håber alt vel i odense :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan love dig for at hun kan gi den gas med råberiet - altid god for en opbakning på meget høje decibel :w00t::devil:

Ja det skal jeg love for... ret fedt..og der var ik forskel på om det var dansker eller ej.. alle fik en kæmpe opbakning :4thumbup:

- og indrøm det nu bare, - i fik ikke set ret meget af showet, for med de taleevner i er ustyret med kan i da ikke have nået andet :wink:

Det får du os ALDRIG til at indrømme... Jegmå dog indrømme jeg en del af tiden havde ryggen mod scenen, da pigerne sad på rækken bagved :laugh: Men lige fedt, jeg kunne jo alligevel ik rigtig se scenen :innocent: hvilket jo er den eneste årsag :innocent:

Håber alt vel i odense :superman:

Alt går rigtig godt... foruden en forkøelse som tager på kræfterne..

Jeg håber også I er ved at være faldet til i Horsens og har fået et dejligt sted at bo :bigsmile:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Min diæthjerne kom lige i tanke om jeg havde glemt at svare på nogle af spørgsmålene fra tidligere idag :laugh:

Jeg har ikke en ide om hvor mange der kommer :unsure: Men ud fra hvad der står på deres hjemmeside kan jeg se at der i min klasse er 3 højdeindelinger - lav, mellem og høj... Hvornår man så er lav eller høj står der ikke noget om... Men man kunne forestille sig de dele os i 3 lige store grupper, hvor de små er i den første, de mellem i den næste osv.. Og jeg vil komme i enten den lave eller den midterste alt efter hvor det skiller...

//Anita

Haha, jeg havde ikke end gang lagt mærke til at der manglede svar på et af mine spørgsmål... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

og sjovt at høre Kathrine under styrkemomenterne - ingen tvivl om hun er vand til at råbe af folk til styrkeløft :laugh::laugh:

Det var jo decideret pinligt, så stille publikum var under styrkerunderne. :blink: Så jeg så mig nødsaget til at heppe for ti. :4whistling: (Og hun var da dybt imponerende hende svenskeren, hvis chins så tunge ud fra rep nr. tre - og så lavede hun 19(!!!) :bowdown:).

Også hyggeligt at få hilst på dig. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Haha, jeg havde ikke end gang lagt mærke til at der manglede svar på et af mine spørgsmål... :laugh:

:laugh:

Det var jo decideret pinligt, så stille publikum var under styrkerunderne. :blink: Så jeg så mig nødsaget til at heppe for ti. :4whistling: (Og hun var da dybt imponerende hende svenskeren, hvis chins så tunge ud fra rep nr. tre - og så lavede hun 19(!!!) :bowdown:).

Også hyggeligt at få hilst på dig. :bigsmile:

Ja det var sku noget sølle.. Men også svært at forvente et aktivt publikum, når der ik er ordentlig speaker og man ik kan se havdelen af scenen :nonono:

Ja hende svenskeren var sku sej.. !! utroligt som hun ku blive ved :4flex:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 21/10-07

Trods jeg droppede en PW igår til fordel for NM og hold en spisepause bestående af 2 små skåle salatbar på Jensen, så var der røget yderligere lidt på vægten idag :4thumbup:

Dagen blev brugt på af forberde mad, vaske op og træne.... Formiddagen var præget af tunghed i kroppen pga forkølelsen, men over middag blev der løsnet op for det og jeg mærkede ikke det store til det.. !

Eftermiddagstræning:

Jeg var lidt små afkræftet idag... kan godt mærke styrken ik er helt i top.. Men til gengæld var motivationen høj :4flex: Jeg ankom til OBBC kl. 13.45 hvor dagens omgang stod på ben og triceps.. og trods jeg ik ku køre så tungt som jeg plejer, så fik jeg til gengæld taget mange flere sæt end jeg plejer :w00t: Alle bensæt gik så lidt ud over triceps øvelserne, men da jeg endnu døjer med lidt overbelastelse i venstre albue, så gør det vist ikke noget den får lidt ro/let træning.. !

Inden og efter styrketræning blev der sludret med Christian og ellers blev der holdt en høj intensitet gennem hele træningen..

Leg extension:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 151 kg

1 x 15 rep x 166 kg

1 x 12 rep x 176 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 196 kg

1 x 10 rep x 206 kg

1 x 10 rep x 216 kg

1 x 10 rep x 226 kg

1 x 15 rep x 136 kg (bred fodstilling)

1 x 15 rep x 136 kg (bred fodstilling)

Supersættet med:

Posering:

10 runder med alle 4 sider

Poseringerne sidder faktisk snart som de skal... har kun lidt bøvl med højre side, hvor jeg kommer til at twiste underkroppen med overkroppen.. !! Skal lige se om jeg kan få lokket Norah til at tjekke dem en dag hvor der er lidt tid i overskud :bigsmile:

1 bens leg extension:

5 x 10 rep x 15 Ib (uden pauser)

5 x 10 rep x 15 Ib (uden pauser)

Puha det brændte sygt meget i lårbasserne :crazy:

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Kabel triceps push-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Armbøjninger:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

Træningstid: 1 time 35 min

God omgang.... Og efter en cellmass, protein og riskager var jeg klar til en omgang cardio :alright:

Cardio:

20 min på ArcTraineren ~269 kcal

20 min på Drømmemaskine aka Octane ~289 kcal

Aftentræning:

53 min PW fra kl. 18.00

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hvad hed ham gutten du hilste på i fredags, jeg har luret at ham og hans makker træner efter et sheikoprogram, er det en herinde fra?

Og det spørger du en med diæthjerne om :wacko::laugh:

Men nu var jeg heldigivs ret fokuseret på min træning i fredags og snakkede derfor ik rigtig med så mange, så det må næsten være Ian du hentyder til, han trænede selv i benafdelingen i fredags, men har normalt en makker.. !!

Nej han er ikke på MOL, han er en tidligere arbejdskollega, fra min tid som bartender på Arkaden :4drunk:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lille opdatering

Norah har ofte fortalt mig om hvor ondt det gør at sidde ned i slutningen af diæten, da man ikke er særlig polstret på bagdelen... Jeg har dog aldrig på noget tidspunkt haft det problem, i første omgang bildte jeg vist mig selv ind det var pga jeg var bygget lidt anderledes :laugh: men jeg måtte efterfølgende erkende det var et spørgsmål om fedt%'en..

Idag har jeg så for første gang haft oplevelsen :w00t: Jeg har ikke ligefrem ondt når jeg sidder, da jeg stadigvæk har fedt på den nederste del af balderne... Men idag til frokost hvor jeg sad på en almindelig stol, gjorde det ondt hver gang jeg bøjede mig frem over bordet for at tage en portion mad, da mine knogler (haleben) ikke har nogen polstring mere :w00t:

Dette er noget der er sket siden jeg i fredags sad på samme stol :4thumbup:

Bliver spændende at se hvor meget af røvfedtet jeg kan nå at komme til livs over de næste uger :smile:

God dag til MOL'erne

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ha ha ha... Tja hvad skal man sige??? God røv... :4thumbup:

Bli'r edderma'me spændende at se din endelig NY form... :superman:

Tak for dine updates i lørdags - ski'e sødt af dig...

- iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

P.S. Det er først idag det går op for mig at den ene af gutterne i havde med var en MOL'er :laugh: kæft jeg er hurtig :tongue:

He, ville ikke præsentere mig som "ham der Quantanamo inde fra MOL", da det lyder så tumpet og så regnede jeg med at Båååghs eller Hoos havde sagt at jeg skulle med, men ak... Jeg må endnu engang konstatere at verden ikke roterer om mig :innocent:

Led volumen på de Leg presses :4flex:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha... Tja hvad skal man sige??? God røv... :4thumbup:

Bli'r edderma'me spændende at se din endelig NY form... :superman:

Tak for dine updates i lørdags - ski'e sødt af dig...

- iver :wink:

Tak dejlige Iver

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se hvad jeg kan nå at smide... Tror jeg ligger omkring 1,5 kg lavere end til DM på nuværende tidspunkt.. Håber jeg kan nå at smide 1 kg mere hen over de næste 2 uger hvorefter jeg gerne skulle kunne begynde at trappe ned på cardio'en... !!

Det var så lidt... Man er jo pis nysgerrig når man ik har været med og derfor ikke kender resultaterne.. !! Næsten gang (loaded) må vi lige finde ud af noget.. så kan vi evt. køre sammen igen...!!

He, ville ikke præsentere mig som "ham der Quantanamo inde fra MOL", da det lyder så tumpet og så regnede jeg med at Båååghs eller Hoos havde sagt at jeg skulle med, men ak... Jeg må endnu engang konstatere at verden ikke roterer om mig :innocent:

Led volumen på de Leg presses :4flex:

Det værste er faktisk at Anna havde fortalt det over MSN, men fra at få det af vide på MSN 2 uger før, til at kunne huske det på selve dagen, skal der vist mere til :laugh:

Det bare mig der har diæt hjerne og ik kan huske så godt... pigerne kan ik gøre for det :tongue:

Tak mht. leg pressen... Det var egentlig en let dag da jeg ik kørte med så mange kilo som jeg plejer, men til gengæld fik jeg da kørt lidt flere sæt :crazy: Mener min PR ligger på 8-10 rep med 266 kg.. men det var før jeg øgede min PW til 2 gange om dagen.... hvorefter mine ben er kronisk trætte og ikke kan en dyt fis af hvad de plejer :laugh:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak dejlige Iver

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se hvad jeg kan nå at smide... Tror jeg ligger omkring 1,5 kg lavere end til DM på nuværende tidspunkt.. Håber jeg kan nå at smide 1 kg mere hen over de næste 2 uger hvorefter jeg gerne skulle kunne begynde at trappe ned på cardio'en... !!

Det var så lidt... Man er jo pis nysgerrig når man ik har været med og derfor ikke kender resultaterne.. !! Næsten gang (loaded) må vi lige finde ud af noget.. så kan vi evt. køre sammen igen...!!

:wub::wub::wub: rødmer jo helt... he he he....

Det er bare en deal - jeg er klar med dytten igen hvis der er nye stævner vi skal ud og tjekke... :devil:

1,5 kg? Damm det godt gået du - du må virkelig være hakket efterhånden.... :devil: Starter også diæt nu her den 1 - og glæder mig faktisk lidt... Har det lidt skidt med at rende rundt med dunk... :laugh::laugh:

Kram Iver

Link to comment
Share on other sites

:wub::wub::wub: rødmer jo helt... he he he....

Det er bare en deal - jeg er klar med dytten igen hvis der er nye stævner vi skal ud og tjekke... :devil:

1,5 kg? Damm det godt gået du - du må virkelig være hakket efterhånden.... :devil: Starter også diæt nu her den 1 - og glæder mig faktisk lidt... Har det lidt skidt med at rende rundt med dunk... :laugh::laugh:

Kram Iver

Det var jo super hyggeligt at følges ad sidste gang... Så jeg er frisk igen.. dog med den forbedring at vi har fælles siddepladser og tager ud og får noget godt mad :4thumbup: Det jo deromkring vi begynder diæt :crazy: så det er med at nyde det gode mad mens vi kan :laugh:

Jeg synes ik selv jeg så så hakket når jeg kigger i spejlet, men det nok fordi jeg er ved at vænne mig til den lave fedt%, føler mig faktisk ik meget tyndere end så mange andre - selv om jeg godt er klar over det ikke er rigtig :laugh:

Jeg vil selv være 100% tilfreds hvis jeg kan nå at komme af med de "fedtdepoter" jeg har på triceps og nederste del af balderne, så der kun er underhudsfedt tilbage, ligesom på resten af kroppen... Men nu må vi se.. jeg knokler på 2 uger endnu og vil uanset hvad være tilfreds uanset hvor meget jeg når at tabe mig yderligere...

Jeg troede faktisk du var startet diæt.. der kan man bare se.. Også et godt tidspunk lige at få smidt lidt inden julemåneden kommer og giver sidste "bulke" periode inden DM-diæten starter... !!

Jeg er så småt begyndt at overveje om jeg skal med til en udenlandsk konkurrence mere op omkring DM 2008... Måske jeg skulle overtale dig til at tage med til et... Så kan vi lave et TEAM FYN :laugh:

Krammer

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share