Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Anita..! :smile:

Jeg var ikke klar over du var gravid..? :tongue:

Held og lykke med konkurrencen på søndag! :smile:

Ser du, det var jeg heller ikke selv klar over før igår :crazy::laugh: Gad vide hvad jeg lavede for 8 måneder siden :innocent::laugh:

Jeg synes det er lidt vidt at der ik skal andet til en øget vand for at man kan puste sig så urealistisk meget op :blush:

Tak for lykkeønskningen... ses til en krammer søndag :w00t:

Held og lykke i weekend, Anita! :4flex: Du ser vildt lækker ud, så det skal nok blive godt! :tongue4::w00t: Glæder mig til at se masser af pix af det endelige resultat, når nu jeg desværre ikke selv kan være der at se det live. :crybaby:

Mange tak skal du have :flowers:

Skal nok sørge for der kommer masser af billeder i loggen.. !!

Knuzzer til jer begge

fra Nita

Link to comment
Share on other sites

Ser du, det var jeg heller ikke selv klar over før igår :crazy::laugh: Gad vide hvad jeg lavede for 8 måneder siden :innocent::laugh:

Jeg synes det er lidt vidt at der ik skal andet til en øget vand for at man kan puste sig så urealistisk meget op :blush:

Tak for lykkeønskningen... ses til en krammer søndag :w00t:

Det kan du bide spids på..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver :w00t:

Mange tak og jeg skal nok give den så meget gaz som overhoved muligt :slut:

Du er også på krammelisten, så vi ses os søndag til en krammer :tongue:

KnuZ Nita

:wub::wub::wub: Uhhhhh skønt det varmer mit gamle hjerte... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

UHH!!! Det minder mig om at jeg skal have opladt kameraet! :w00t:

Har vidst forresten ikke fået sagt at jeg glæder mig FOR VILDT til fredag OG lørdag OG søndag :4jumpy:

Vi ses om lidt Smukke :4winkkiss:

MØS

M :elvis:

Hey smukke...!!

Tro mig, mit kamera er også sat i opladeren :4thumbup:

Jeg er også begyndt at glæde mig sindsyg meget.. Nu hvor jeg har fået fri fra arbejde og er begyndt på forberedelserne, begynder det så småt at gå op for mig at det er om meget snart.. Har fået handlet det sidste idag og er gået i gang med at pakke taskerne.. !! Håret på kroppen ryger også af idag og imorgen lægges der første lag farve...

Så mon ik tiden kommer til at flyve afsted og jeg ik helt når at registrere så meget før jeg lige pludselig står på scenen :blink:

Glæder mig til du kommer på fredag og er utrolig glad for du vil køre med til indvejning fredag :wub:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Nu skal der alligevel lyde et stort held og lykke herfra.

Jeg ved, hvor fedt det er at være der. Forberedelserne, specielt ugen op til, med dertilhørende specialkost ! ! !

Og så selvfølgelig enden på det hele, at stå på scenen.

Det er bare så fedt at være med til, så glæd dig, men det gør du uden al tvivl !

Glæder mig til at se dine billeder, har trods alt fulgt med i loggen.

Betina

(guld AF 2006)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Nu skal der alligevel lyde et stort held og lykke herfra.

Jeg ved, hvor fedt det er at være der. Forberedelserne, specielt ugen op til, med dertilhørende specialkost ! ! !

Og så selvfølgelig enden på det hele, at stå på scenen.

Det er bare så fedt at være med til, så glæd dig, men det gør du uden al tvivl !

Glæder mig til at se dine billeder, har trods alt fulgt med i loggen.

Betina

(guld AF 2006)

Mange tak Betina.. !

Jeg glæder mig også rigtig meget.. Men må dog indrømme det ik rigtig er gået op for mig at det er på søndag :blink: Men det hjælper lidt på det, at jeg har fået fri fra job og begynder at forberede/pakke..!!

Rigtig meget held og lykke på søndag Anita.. :devil: Du er for sej..

Krams Julie :smile:

Tak Julie.. !!

Du os selv sej :superman:

Held og lykke med weekenden, Anita! Med den form kan det kun gå godt :superman:

1000 tak Rune.. !!

Tak til jer alle 3 og knuzzer fra Nita

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ligesom fornemme på loggen, at det er nu tiden, er inde til at ønske held og lykke, inden hjenen muligvis bliver sat på standby de næste dage. :wink:

HELD & LYKKE

Jeg håber du får dig en rigtig god og velfortjent debut på scenen. Casper har lånt et rigtig proff kamera af en kammerat, så skal nok knipse løs, når I tøser indtager scenen. post-11838-1190205019.gif post-11838-1190205069.gif

Knus Pia (Bambi)

P.s: En lille hilsen til Norah, som vist var vildt med Garfield. post-11838-1190205134.gif :laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey søtte

Glæder mig til at se dig her i weekenden og æde med dig backstage... Ved dog ik li om jeg er med på alt det kage og nutella som vi snakkede om, tror jeg ik li jeg må :blush: Måske en smule i smug :w00t::tongue:

Du har allerede gjort det godt og øsnker dig det bedste på dagen, jeg er sikker på du tager dem med storm :4thumbup:

Vi høres

kram Mussen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Anita :cool:

Rigtig meget held og lykke. Jeg krydser fingrepost-15167-1190207142.gif.

Sådan som du har knoklet kan du ligegyldig resultatet være tilfreds med dig selv. Det er i hvert fald mit indtryk :bigsmile:

de bedste hilsner

Signe post-15167-1190207088.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej søde,

Jeg kan desværre ikke komme med til Herning og se dig i weekenden :unhappy:

Men jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke til DM, og jeg ved, at du kommer til at kick butt!!! For du er nemlig alt for sej :biggrin: Din målrettethed og viljestyrke og optimisme kommer helt sikkert til at stråle igennem på scenen!

Jeg vil se ALLE billederne! :bigsmile:

Stort knus og held og lykke endnu en gang :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hold da fast der er gang i loggen :w00t: Hvor er I søde alle sammen :wub:

Hej Anita..

Nu jeg har fulgt din log længe, så du skal osse lige ha et held og lykke med herfra..

Morten

Mange tak Morten...!!

Og et held og lykke fra disse kanter også :bigsmile:

Også mange tak fra sig A_R :bigsmile:

Jeg kan ligesom fornemme på loggen, at det er nu tiden, er inde til at ønske held og lykke, inden hjenen muligvis bliver sat på standby de næste dage. :wink:

HELD & LYKKE

Jeg håber du får dig en rigtig god og velfortjent debut på scenen. Casper har lånt et rigtig proff kamera af en kammerat, så skal nok knipse løs, når I tøser indtager scenen. post-11838-1190205019.gif post-11838-1190205069.gif

Knus Pia (Bambi)

P.s: En lille hilsen til Norah, som vist var vildt med Garfield. post-11838-1190205134.gif :laugh:

Hey Pia.. !!

Mange tak for lykkeønskningen.. !!

Super Casper tager billeder... men har os Norah anrettet med hendes proff kamera, udstyret med hendes fars kæmpe store dyre linse :blink: Så tror helt sikkert også hun knipser løs.. !!

Hej Anita!

Har kigget med et styk tid og vil nu bare til sidst ønske held og lykke med din første fitnesskonkurrence :smile:

vh Linnéa

Mange tak Linnea... Jeg følger også troligt med over i din log :superman:

Hey søtte

Glæder mig til at se dig her i weekenden og æde med dig backstage... Ved dog ik li om jeg er med på alt det kage og nutella som vi snakkede om, tror jeg ik li jeg må :blush: Måske en smule i smug :w00t::tongue:

Du har allerede gjort det godt og øsnker dig det bedste på dagen, jeg er sikker på du tager dem med storm :4thumbup:

Vi høres

kram Mussen

Hva dælen - må du ikke få nutella :blink: Det da ellers noget af det bedste at carbe op på, da det indeholder en masse fedt og sukker... !! Jeg skal i hver fald have masser af riskager med nutella :tongue: og romkugler :w00t:

Jeg glæder mig os til at se dig igen på fredag og se hvordan din form er (og min egen :blush: )

Hej Anita :cool:

Rigtig meget held og lykke. Jeg krydser fingrepost-15167-1190207142.gif.

Sådan som du har knoklet kan du ligegyldig resultatet være tilfreds med dig selv. Det er i hvert fald mit indtryk :bigsmile:

de bedste hilsner

Signe post-15167-1190207088.gif

Tak Signe... Du kan også tro jeg er tilfreds med mit eget resultat, uanset hvad placeringne bliver i Herning.. !! Håber dog jeg kan komme mine ben helt i bund til NY-turen.. Det jo nærmest umuligt at få dem i bund første gang man stiller op.. Men med nogle flere ugers diæte burde det være muligt..

Hej søde,

Jeg kan desværre ikke komme med til Herning og se dig i weekenden :unhappy:

Men jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke til DM, og jeg ved, at du kommer til at kick butt!!! For du er nemlig alt for sej :biggrin: Din målrettethed og viljestyrke og optimisme kommer helt sikkert til at stråle igennem på scenen!

Jeg vil se ALLE billederne! :bigsmile:

Stort knus og held og lykke endnu en gang :w00t:

Ej hvor ærgeligt Anna... Men så må du jo kommer til NM i Roskilde i stedet for, det os noget tættere på.. Jeg er enten at finde på scenen eller bland publikum den dag :w00t:

Tak for lykkeønskningen og jeg lover dig du får lov at se masser af billeder..

Kram til jer ALLE

/Nita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19/9-07

Nøj hvor var det dejligt at kunne sove længe... Jeg havde dog stilt uret så jeg kunne komme op og begynde at drikke mens jeg lå og småputtede i sengen :bigsmile:

Formiddagen blev brugt på at få handlet de sidste ting og ordnet lidt praktisk i lejligheden... Hvor jeg kørte til OBBC først på eftermiddagen.. !!

Morgentræning:

31 min PW fra kl. 8.00

Og det var så sidste PW før DM :w00t:

Eftermiddagstræning:

Det var meningen jeg skulle have haft en intensiv træning på 45 min.. Men Jeg røg lidt i snak med min søde vejleder :wub: Så træningen tog lidt længere tid... dagens træning var igen full-body med højrep...

Leg extension:

1 x 30 rep x 35 Ib

1 x 30 rep x 35 Ib

Supersættet med:

Prone leg curl:

1 x 30 rep x 35 Ib

1 x 25 rep x 35 Ib

DB lateral raise:

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

Supersættet med:

DB curl:

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

1 x 30 rep x 2 @ 5 kg

DB skrå lateral raise:

1 x 30 rep x 2 @ 6 kg

1 x 30 rep x 2 @ 6 kg

Arm extension:

1 x 30 rep x 25 Ib

1 x 30 rep x 25 Ib

Supersættet med:

Maskin lateral raise:

1 x 30 rep x 20 Ib

1 x 25 rep x 20 Ib

Maskin preacher curl:

1 x 30 rep x 7,5 kg

1 x 25 rep x 7,5 kg

Supersættet med:

Maskin flyes:

1 x 25 rep x 15 kg

1 x 25 rep x 10 kg

Har aldrig prøvet den maskine, men hold da fast hvor var den god.. Den vil jeg da bruge fremover i stedet for DB flyes....

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 30 rep x 30 kg

1 x 30 rep x 30 kg

Supersættet med:

Kabel triceps push-down:

1 x 25 rep x 25 kg

1 x 25 rep x 25 kg

Træningstid: 1 time 20 min

Efter træning kørte jeg om til en god veninde, som havde lovet at hjælpe mig med at få barberet alle de små dun af kroppen... Og hold da fast hun kom på arbejde... Selv om jeg havde været det hele over om formiddagen, foruden ryggen.. Så tog det 2 timer, en masse skum og 4 barberblade :blink: Men om ik andet så hyggede vi os.. og man må vist sige vi bogstaveligt talt kom tæt på hinanden :laugh:

Lige et par stemningsbilleder:

post-12744-1190225533_thumb.jpg post-12744-1190225554_thumb.jpg

Morgenvægten: 56,3 kg

Vægten har lagt meget stabil de sidste dage....

Jeg skal drikke 12 L væske idag.. Indtil videre er jeg oppe på 10 L, så det bliver ikke noget problem... Jeg har også været rigtig god til at overholde min drikkeplan med omkring 1 liter i timen hele dagen, foruden den time hvor jeg var ude og hande i formiddags.. !!

Inden sovetid bliver der lige øvet lidt posering også..

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share