Nike Pulsur


Surface
 Share

Recommended Posts

Da jeg ikke er til Polar ell. Cardio Sport grundet vanskelig betjeningsmuligheder har jeg nu i 2 uger forgæves søgt efter et Nike Triax 15 pulsur både via web og i butikker. Er der en der kan hjælpe mig. Uret skulle koste ca. 700-800,-

Om det så findes i Sverige så tager jeg derover!!

Link to comment
Share on other sites

Surface

Hvis du "kun" vil ofre 7-800 kr. på et pulsur, har POLAR altså ure der IKKE er svære at bruge og da de nok laver verdens bedste pulsure synes jeg du skulle revurdere dit valg.Jeg har haft et billigt polar(EDGE) der var helt banalt at bruge.Ok, nu har jeg et "x-trainer plus", og kan nok udnytte dets kapacitet ca. 30%, men det er sjovt!!

Forresten, betyder SURFACE "overflade" eller "sur fjæs"???

Link to comment
Share on other sites

Lige i dette tilfælde må jeg nok erkende, at det betyder sur fjæs. Normalt betyder det overflade, netop fordi at man kun ser overfladen at de mennesker man chatter med, eller får godt råd fra.

Jeg har flere gange overvejet Polar, har endda fået et længere foredrag i Sportsmaster. Jeg er ikke i tvivl om, at det nok at det bedste, men grundet et job, hvor mine tidligere ure tit er blevet ødelagt og ridset er jeg nok mest til Nike, idet deres er belagt med en speciel belægning, der skulle være sværre at ødelægge.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg leder selv efter nike pulsur men kan ikke finde en sportsmaster der har et udvalg på mere end 1. Jeg ønsker nike pulsur da de er så smarte at de også kan bruges til almendelig ur. Er der nogen der kender en sportsmaster der ligger inden med nogle?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share