I kender det sikkert. Hvalpefedt


fnull
 Share

Recommended Posts

Hejsa :4mewantfood:

Jeg er en pige på 18, der her på det sidste er begyndt at tilegne mig en god omgang hvalpefedt. Underligt nok er det begyndt at komme netop som jeg er begyndt i fitnesscenter. Mit kalorieindtag er det samme som før, og jeg spiser endda sundere. Alligevel er en dobbelthage ved at melde sin ankomst, plus den der irriterende delle under navlen.. Jeg træner tre-fire gange om ugen, og bruger især tid på crosstrænere (omkring 60 minutter pr gang). Fedtet sidder alligevel fast, og på trods af mit aktive liv, kommer der gradvist mere fedt.. Kan jeg overhovedet gøre noget som helst mod det her? Det går mig virkelig på, da jeg er begyndt at træne for at få en flottere krop, og så bare ende med dobbelthager og bildæk :( Folk fortæller mig det går væk igen med alderen, men det er pt en ringe trøst at vide, at det er væk igen om fem år.. Hurra... Da alle herinde har været i min alder, kender I nok problemet. Jeg er på det sidste virkelig begyndt at overveje kirurgi, men det virker så drastisk igen.. :cry::cry:

Kan jeg gøre noget, anyone? Tusind tak

Link to comment
Share on other sites

Lyder for mig som om dit fedtvæv er aktivt!!

Hvis dit fedt ligesom er blevet mere blødt og fremstår mere "slasket" end før så kan det skyldes væske i fedtvævet!!

Når du begynder at bruge fedt som måske er tilfældet hos dig eftersom du er begyndt at lave mere end tidliger så åbner der sig blodkar i fedtvævet og når disse er åbne kan der også sive væske ud i fedtvævet hvorfor fedtet kommer til at fylde mere!!

Hvis dit fedtvæv modsat er blevet mere hårdt/fast så er det fordi du ganske enkelt fordi du er blevet tykkere!!

Har set dette "jeg er blevet tykkere fænomen" hos mange af de teenagepiger jeg har undervist ... efter du har trænet 3-4 måneder vil du opleve synlige ændriger i takt med at mængden af fedtvæv bliver mindre såfremt du fortsætter den sunde livsstil

Link to comment
Share on other sites

Lyder for mig som om dit fedtvæv er aktivt!!

Hvis dit fedt ligesom er blevet mere blødt og fremstår mere "slasket" end før så kan det skyldes væske i fedtvævet!!

Når du begynder at bruge fedt som måske er tilfældet hos dig eftersom du er begyndt at lave mere end tidliger så åbner der sig blodkar i fedtvævet og når disse er åbne kan der også sive væske ud i fedtvævet hvorfor fedtet kommer til at fylde mere!!

Hvis dit fedtvæv modsat er blevet mere hårdt/fast så er det fordi du ganske enkelt fordi du er blevet tykkere!!

Har set dette "jeg er blevet tykkere fænomen" hos mange af de teenagepiger jeg har undervist ... efter du har trænet 3-4 måneder vil du opleve synlige ændriger i takt med at mængden af fedtvæv bliver mindre såfremt du fortsætter den sunde livsstil

kanb jeg gøre noget mod det her væske? Har bl.a. hørt om vanddrivende te, der skulle dræne overskydent væske ud af kroppen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share