Andy bolton Dødløfter 1003lbs


Kenneth Jay, RKC
 Share

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og det skulle imo ærligt talt aldrig være blevet godkendt; benene er ikke strakt, hans skuldre er ikke tilbage og især højre side hænger en del. Pft, mediecirkus... Hvis det er så vigtigt, at trække de 1000 lbs, at man ser igennem fingre med den slags, så er det sq lidt ligemeget. Så kan de lige så godt gøre det lovligt at hitche osv.

Link to comment
Share on other sites

Og det skulle imo ærligt talt aldrig være blevet godkendt; benene er ikke strakt, hans skuldre er ikke tilbage og især højre side hænger en del. Pft, mediecirkus... Hvis det er så vigtigt, at trække de 1000 lbs, at man ser igennem fingre med den slags, så er det sq lidt ligemeget. Så kan de lige så godt gøre det lovligt at hitche osv.

jeg må jo erkläre mig enig... manden er stärk, men det löft burde aldrig ha' blevet godkendt :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke et IPF-stævne, så det kan vel være lige meget :wink: Jeg synes nu heller ikke,a t han er strukket helt ud, men 455 kg trækker nok også én lidt frem.

Det gør 60kg også :laugh:

Det kommer jo an på hvor stærk man er relativ til vægten :wink:

I dette tilfælde ikke stærk nok :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke et IPF-stævne, så det kan vel være lige meget :wink: Jeg synes nu heller ikke,a t han er strukket helt ud, men 455 kg trækker nok også én lidt frem.

Ikke ét ord du har skrevet, har nogen form for relevans :blink:

Nej, det er ikke IPF ( Godt set! :4thumbup: ) - Derfor er han stadig ikke strukket ud.

Ja, 455 kg trækker nok en frem - Derfor er han stadig ikke strukket ud.

Det er da ingen stedet ligemeget.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ét ord du har skrevet, har nogen form for relevans :blink:

Nej, det er ikke IPF ( Godt set! :4thumbup: ) - Derfor er han stadig ikke strukket ud.

Ja, 455 kg trækker nok en frem - Derfor er han stadig ikke strukket ud.

Det er da ingen stedet ligemeget.

De regler som Andy Bolton løfter under er til grin i forvejen, og der bliver godkendt fx squatløft, som ikke er bare i nærheden af vandret, og jeg har faktisk set mange sumo-løft til dsf-stævner som ikke var nært så pænt som Andy Boltons løft.

Prøv at find regelsættet for udførelse af dødløft i WPO(eller hvad det nu hedder), og så kan vi tage diskussionen derfra.

Link to comment
Share on other sites

Det gør 60kg også :laugh:

Det kommer jo an på hvor stærk man er relativ til vægten :wink:

I dette tilfælde ikke stærk nok :nonono:

Ja, selvfølgelig betyder det noget, men hvis dommerne har godkendt løftet, så må det leve op til WPO's regler eller også må dommerne på et nyt kursus, men jeg er ikke tilstrækkelig inde i WPO's regler til jeg kan bedømme det.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

De regler som Andy Bolton løfter under er til grin i forvejen, og der bliver godkendt fx squatløft, som ikke er bare i nærheden af vandret, og jeg har faktisk set mange sumo-løft til dsf-stævner som ikke var nært så pænt som Andy Boltons løft.

Prøv at find regelsættet for udførelse af dødløft i WPO(eller hvad det nu hedder), og så kan vi tage diskussionen derfra.

Tak fordi du lige deler med os andre, hvad du har set og ikke set. Jeg synes det er et utroligt interessant bidrag til tråden :blink: Som om én fejl gør en anden okay, og vi taler altså om en verdensrekord. Hvad du synes kan jeg virkeligt ikke bruge til noget, i den her sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Tak fordi du lige deler med os andre, hvad du har set og ikke set. Jeg synes det er et utroligt interessant bidrag til tråden :blink: Som om én fejl gør en anden okay, og vi taler altså om en verdensrekord. Hvad du synes kan jeg virkeligt ikke bruge til noget, i den her sammenhæng.

Jeg kan ikke se, hvordan dit indlæg bidrager mere til trådens emne end mit. Hvis dommerne har godkendt løftet, så er det godkendt, og så kan folk være enige eller ej. Hans ben er nu også strukket ud. Prøv evt. se på knæerne

Hvor ofte ser man ikke også folk løfter røven i bænkpres, squatter over vandret, dødløfter uden at være strukket ud og så alligevel får godkendt deres løft. Jeg kan ikke finde nogle tråde, hvor du påpeger dette :blink: Manden har lige trukket 455 kg om de kan godkendes eller ej er jeg sådan set ligeglad med.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se, hvordan dit indlæg bidrager mere til trådens emne end mit. Hvis dommerne har godkendt løftet, så er det godkendt, og så kan folk være enige eller ej.

Hvor ofte ser man ikke også folk løfter røven i bænkpres, squatter over vandret, dødløfter uden at være strukket ud og så alligevel får godkendt deres løft. Jeg kan ikke finde nogle tråde, hvor du påpeger dette :blink: Manden har lige trukket 455 kg om de kan godkendes eller ej er jeg sådan set ligeglad med.

Jeg gider ikke spilde min tid på at diskutere med dig, da det ville være nemmere at forklare Frankrigs udenrigspolitik 1950-1980 til en dørkarm end at få dig til at forstå at når et løft ikek er godkendt, skal det ikke godkendes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider ikke spilde min tid på at diskutere med dig, da det ville være nemmere at forklare Frankrigs udenrigspolitik 1950-1980 til en dørkarm end at få dig til at forstå at når et løft ikek er godkendt, skal det ikke godkendes.

Du glemmer, at IPF og WPO ikke er det samme. Jeg vil også mene, at hans ben er strukket ud. Jeg ved, at der er mangel på dommere, så du burde nok melde dig, nu hvor du er så dygtig. Jeg gad dog godt se dig trække 455 :wink:

Jeg vil dog heller ikke godkende hans løft ud fra IPF's regelsæt, men det ændre ikke på, at jeg synes, at hans løft er meget imponerende.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også mene, at hans ben er strukket ud.

Faber - tjek den video Moos postede en gang til. Hans ben er tydeligvis ikke strukket ud, men hvis du mener det, kunne det være rart, hvis du gad poste et still billede af det tidspunkt, hvor du mener han har låst den helt ud :smile:

Desuden er det da totalt irrelevant, at Moos (eller nogen andre her for den sags skyld) ikke kan dødløfte 455 kg. Lad nu være med at ryge ned på det niveau.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Faber - tjek den video Moos postede en gang til. Hans ben er tydeligvis ikke strukket ud, men hvis du mener det, kunne det være rart, hvis du gad poste et still billede af det tidspunkt, hvor du mener han har låst den helt ud :smile:

Jeg har kun set vidoen i den anden tråd, men det er vel næppe nat og dag vi snakker om, hvis det er det samme løft.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gad da ellers godt dødløfte 455! :4thumbup: Nu er det eneste problem jo bare, at det overhovedet ikke har en skid med hinanden at gøre.

Og selvfølgelig er det imponerende. Problemet er at de godkender et løft, som tydeligvis ikke burde godkendes, kun fordi det er tusind lbs...

Link to comment
Share on other sites

Jeg gad da ellers godt dødløfte 455! :4thumbup: Nu er det eneste problem jo bare, at det overhovedet ikke har en skid med hinanden at gøre.

Og selvfølgelig er det imponerende. Problemet er at de godkender et løft, som tydeligvis ikke burde godkendes, kun fordi det er tusind lbs...

Selvom at løftet ikke kan godkendes, så ændre det ikke på, at han rent faktisk har løftet kiloene. Jeg tror WPO har forladt det etiske korrekte for længe siden. Squatløftene kommer da også længere og længere fra godkendt dybde og bænkpresløftene bliver godkendt bare de kommer op. Jeg har det fint nok med at Andy Bolton får de 455 kg godkendt, hvis andre løft bliver bedømt på samme måde, men som før nævnt, så kender jeg ikke WPO's regelsæt ret godt.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share