Andy bolton Dødløfter 1003lbs


Kenneth Jay, RKC
 Share

Recommended Posts

Siger vist det meste...

Men alligevel:

Det er fint at have en holdning til tingene. Den er bare noget mere værd hvis man ved hvad man taler om.

Det er ærligt talt trættende du kommer med så meget usagligt pladder. Læs dog hvad du selv skriver og overvej om det ikke var bedre at skrive om noget man ved noget om?

Poul med al respekt, så er det jo tydeligt, at du ikke har læst mine sidste indlæg i tråden. Jeg kender udmærket reglerne nu(hvilket jeg sådan set også gjorde før, men kunne ikke citere dem), og jeg har jo skam fulgt med WPO mens jeg har været på MOL. Er det virkelig ikke forudsætninger nok til at bedømme et dødløft? jeg kan da også tilføje, at jeg selv har haft omkring 100 dødløftpas, så kender da en smule til øvelsen. Jeg erkender dog, at min interesse ikke er så stor for udstyrs-løft, men der er jo ikke noget nyt under solen der, og det er jo derfor, at jeg ikke har fulgt så meget med i WPO, eller IPF for den sags skyld, som dig. Som dit efterfølgende indlæg klart siger, så er vi jo enige, og når jeg med min husbehovsviden om WPO kan nå frem til den sammen konklusion som ‘ Der WPO-experte über Alles', så er det jo ikke så ringe endda :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

han har jo læst reglerne og er derfor fuldt med i WPO reglerne, dermed er den godkendt!

Ja, han kendte dem godt nok ikke da han startede diskussionen. Havde ikke liige fulgt så meget med og mente reglerne var anderledes.

Men nu er han jo ekspert :laugh:

Det kan slet ikke tænkes at dommerne lader sig påvirke mere af udenfrakommende ting i WPO end i IPF.

At rekordforsøg, tunge løft, anerkendte navne hyppigere fik hvide lamper end mindre kendte navne med mindre vægt på stangen...

Landet der gav os show wrestling kunne ikke tænkes at give os show styrkeløft også :wink:

Jeg mener IPF hvor 4 forsøg netop er fjernet.

Den stærkeste nation er udelukket pga noget pjat som doping.

Beklædning er stærkt reguleret og der løbende tales om at nedtone udstyret.

De er da fuldt ud lige så show prægede som et forbunde med:

Monolift.

Fri krudt og stimulanser (ritalin efedrin og andre godter skulle være populære inden løft).

Totaler oppumpes via 48timers indvejning.

Ubegrænset udstyr.

Særlige dødløftstænger.

Løse dommere der ikke dømmer efter kriterierne.

Røgmaskiner, lysshow, smadder på PA anlægget og andet lir.

De er da ikke mere showprægede end IPF... Nej nej.. :nonono:

Fabers 100dødløft pas gør ham da en ekspert på de politisk/praktiske forhold omkring amerikanske styrkeløftforbund :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, han kendte dem godt nok ikke da han startede diskussionen. Havde ikke liige fulgt så meget med og mente reglerne var anderledes.

Men nu er han jo ekspert :laugh:

Det kan slet ikke tænkes at dommerne lader sig påvirke mere af udenfrakommende ting i WPO end i IPF.

At rekordforsøg, tunge løft, anerkendte navne hyppigere fik hvide lamper end mindre kendte navne med mindre vægt på stangen...

Landet der gav os show wrestling kunne ikke tænkes at give os show styrkeløft også :wink:

Jeg mener IPF hvor 4 forsøg netop er fjernet.

Den stærkeste nation er udelukket pga noget pjat som doping.

Beklædning er stærkt reguleret og der løbende tales om at nedtone udstyret.

De er da fuldt ud lige så show prægede som et forbunde med:

Monolift.

Fri krudt og stimulanser (ritalin efedrin og andre godter skulle være populære inden løft).

Totaler oppumpes via 48timers indvejning.

Ubegrænset udstyr.

Særlige dødløftstænger.

Løse dommere der ikke dømmer efter kriterierne.

Røgmaskiner, lysshow, smadder på PA anlægget og andet lir.

De er da ikke mere showprægede end IPF... Nej nej.. :nonono:

Fabers 100dødløft pas gør ham da en ekspert på de politisk/praktiske forhold omkring amerikanske styrkeløftforbund :4thumbup:

Jeg kan virkelig ikke se, hvad dit indlæg har med Boltons løft at gøre. Han løft er stadig godtkendt. Skriv evt. en klage til WPO, hvis du ikke er enig.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Lær at læse

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...st&p=939566

Desuden har jeg været i træningssamling, så har ikke været ved en computer.

Jeg forstår ikke dit problem så. Jeg har ikke sagt noget, som er i modstrid med det, som du henviste til.

Tror du ikke Moos, at du er blevet ramt af den smitsomme sygdom: Vær-altid-uenig-med-Faber-så-jeg kan-blive-populær-blandt-de-andre-styrkeløfter-og-så-er det-ligemeget-om-han-har-ret-eller ej- enza.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke dit problem så. Jeg har ikke sagt noget, som er i modstrid med det, som du henviste til.

Tror du ikke Moos, at du er blevet ramt af den smitsomme sygdom: Vær-altid-uenig-med-Faber-så-jeg kan-blive-populær-blandt-de-andre-styrkeløfter-og-så-er det-ligemeget-om-han-har-ret-eller ej- enza.

Kunne det tænkes at der er noget om det, når alle andre er uenige?

Eller er du virkeligt så sikker på, at du er så meget klogere end alle andre mennesker?

Er det ikke en tand for arrogant?

Link to comment
Share on other sites

Kunne det tænkes at der er noget om det, når alle andre er uenige?

Eller er du virkeligt så sikker på, at du er så meget klogere end alle andre mennesker?

Er det ikke en tand for arrogant?

Inzer er da enig med mig i denne tråd og det kan jeg da se, at Mikkel også er.

Det handler ikke om at være klogere end andre. Poul det er et diskussionsforum, så alle behøver jo ikke være enige. Om der er 1 eller 200 der er enige med mig er irrelevant. Det handler jo ikke om at skabe konsensus.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

http://www.powerliftingwatch.com/node/3448

Andy Bolton will be receiving a total of $12,000 for becoming the first person to deadlift over 1,000 pounds. Bolton received a check for $2,000 from Louie Simmons of Westside Barbell after completing his historic pull. Additionally, Jeff Everson of Planet Muscle will be sending a check for $10,000 to Bolton.
IF Andy gets ALL the money out of Jeff (and I hope he does), let Jeff know that he still owes Rychlak for the 1st 1,000lb Bench Press.
Link to comment
Share on other sites

Så har Bolton selv kommenteret løftet

i know some poeple out there think it was not locked out but i was locking out when i saw the ref say down so i was not going to hang around this a heavy heavy wt and i felt every pound my god it has hurt my body ever since and i will pull more not sure when,my focos is the arnold now march 07
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share