ligafinalen i styrkeløft


Prehn
 Share

Recommended Posts

så er der under en uge til det går løs med ligafinalen i styrkeløft. Stævnet bliver afholdt i Hvidovre Atletik Hal på Hvidovre Stadion, Sollentuna Allé 1-3, lige ved Friheden station iøvrigt. Stævnestart er kl. 14 lørdag d. 18 november.

Hvis man er til tunge løft burde man bestemt lægge sin vej forbi, og bakke op om de mange MOLere der skal løfte. Det er helt gratis at komem ind og der er også mulighed for at købe lidt at spise og drikke

hvem stiller de forskellige klubber iøvrigt op med til finalen?? For herrenes vedkommende stiller HSF op med Bjørklund(Bulergøj)-Louis(L^P) og formanden (Larsson)

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Rødby Styrkeløft vinder af 2. division stiller med

Nicolai Dahlin i squat

Peter Eriksen i bænkpres

Tommy Knudsen i dødløft

Vi er klar over det ikke er i år vi skal vinde ligafinalen, men vi vil gerne gøre en god figur, for en helt sikkert super publikum i Hvidovre? Vi glæder os alle meget til at gæste Hvidovre. :4thumbup:

T.K

Link to comment
Share on other sites

Må desværre meddele at Aask desværre heller ikke stiller i finalen, vores hold er gradvist blevet amputeret og på nuværende tidspunkt er der ikke noget at gøre desværre :unhappy::unhappy::unhappy: men næste år kommer vi og giver den MAX gas :devil:

Rimeligt sent at melde fra, nu bliver det jo lidt svært at finde en deltager istedet for Aask. Som der ifølge reglerne skal:

Hvis ét af de seks hold ikke ønsker at deltage, gives tilbudet til den næste i rækken

Fra Styrke.dk

Link to comment
Share on other sites

Rimeligt sent at melde fra, nu bliver det jo lidt svært at finde en deltager istedet for Aask. Som der ifølge reglerne skal:

Fra Styrke.dk

ja og ingen hold har jo trænet op til det her nu! så det er godt nok kort varsel for et andet hold der skal træde til

Link to comment
Share on other sites

Hvis nogle af de bedste hold melder fra, så åbner det muligheden for andre hold, så det er vel ikke så skidt endda :smile: Århus er vel det næste hold på listen, og det er jo ikke noget dårligt hold.

Det er ikke bare det at hold melder fra, det er mere at det er så tæt på at de melder fra. Derfor har et hold, som fx Århus svært ved at forberede sig optimalt til finalen.

Link to comment
Share on other sites

Har I iøvrigt aldrig overvejet at gøre LVK til en styrkeløftklub også.

Der har svjv aldrig været tale om det. Ved faktisk ikke hvorfor. Tror ikke folk har nærret den store interesse.

Det er vidst kun mig der synes det kunne være sjovt. Og jeg er en vat arm.

Men der er da folk imellem der kan lave nogle gode løft. Ommed det ikke er mere end 5-7 stykker på klub plan.

Vores top 3 dødløft er noget ala 255, 240, 222,5

Bænkpres 162,5 , 155, 145

Squat husker jeg ikke helt men der er kun 2 der kan squatte omkring de 200, og så mig selv med små 170.

Link to comment
Share on other sites

Der har svjv aldrig været tale om det. Ved faktisk ikke hvorfor. Tror ikke folk har nærret den store interesse.

Det er vidst kun mig der synes det kunne være sjovt. Og jeg er en vat arm.

Men der er da folk imellem der kan lave nogle gode løft. Ommed det ikke er mere end 5-7 stykker på klub plan.

Vores top 3 dødløft er noget ala 255, 240, 222,5

Bænkpres 162,5 , 155, 145

Squat husker jeg ikke helt men der er kun 2 der kan squatte omkring de 200, og så mig selv med små 170.

Jeg har jo selv trænet mange år i LVK, nok før din tid, og dengang tror jeg da godt at man kunne have bygget en stemning op til at stille op i styrkeløft. For I har jo et rimeligt stort rekruteríngsgrundlag med alle de medlemmer og en god dopingpolitik, så hvorfor ikke?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo selv trænet mange år i LVK, nok før din tid, og dengang tror jeg da godt at man kunne have bygget en stemning op til at stille op i styrkeløft. For I har jo et rimeligt stort rekruteríngsgrundlag med alle de medlemmer og en god dopingpolitik, så hvorfor ikke?

Ja vidst før min tid. Men har trænet en del med din bror da jeg startede der. jeg har været i LVK 5 års tid nu. Og forhåbentlig mange flere endnu.

Klubben ville være ganske velegnet til det vil jeg også mene. Der er stort set alt nødvendigt grej. Men dog ingen træner der ved noget.

Interessen i klubben er dog ikke rigtig i retning af styrkeløft. Vi har haft perioder hvor det så ud som fokusen igen gik den vej, men det er ofte omkring klub mesterskaberne, at der er nogle der synes det er sjovt at være lidt med.

jeg ved ikke om det i dag ville være muligt at få opbakning. Måske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share