rimelig nice frontsquats


Francis
 Share

Recommended Posts

tjaaa jeg tvivler nu på, ham der vejer 69 kg, men alligevel meget pænt.....

Hvorfor? Hvis er vægtløfter og har en vægtklasse at skulle passe ned i, så nytter det jo ikke at bulker op. Tror Francis har rimeligt styr på sine vægtløftere :wink:

Iøvrigt. Sygt, imponerende squat. De OL vægtløftere har vanvittig squatstyrke :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor? Hvis er vægtløfter og har en vægtklasse at skulle passe ned i, så nytter det jo ikke at bulker op. Tror Francis har rimeligt styr på sine vægtløftere :wink:

Iøvrigt. Sygt, imponerende squat. De OL vægtløftere har vanvittig squatstyrke :devil:

Fordi jeg selv vejer 72 kg... og er ikke i nærheden at have hans størrelse..... så simpelt!! En vægtløfter har vel også en konkurrence vægt og en off season vægt, så uden at vide fra hvilken dette klip er fra, er dit resænoment måske lidt søgt.... (iøvrigt ikke dermed sagt mit er bedre)

Edited by Yetti
Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg selv vejer 72 kg... og er ikke i nærheden at have hans størrelse..... så simpelt!! En vægtløfter har vel også en konkurrence vægt og en off season vægt, så uden at vide fra hvilken dette klip er fra, er dit resænoment måske lidt søgt.... (iøvrigt ikke dermed sagt mit er bedre)

Fordi fyren ikke er særlig høj :wink: ....Så simpelt!!

Er man lav nok kan man se uhyggelig massiv ud med en lav kropsvægt. Bare se i BB tråden hvor der er BB'ere som vejer 70kg der ser monster massive ud :smile:

Og nej, mener bestemt ikke at vægtløftere bulker voldsomt op offseason. De ville de ikke få det store ud af IMHO. Måske ligger han 4-5kg over konkurrence form, men så heller ikke mere er mit bud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Måske ligger han 4-5kg over konkurrence form, men så heller ikke mere er mit bud

Hvis en vægtløfter tager så meget på off-season, så bliver han rykket en vægtklasse op, det kan du regne 100 % med. Det vil koste alt for meget styrke at smide vægten når det bliver konkurrencetid. Der kan højest være tale om at han gainer et par kg over konkurrencevægt.

Men jeg er da helt enig. Er man ikke særlig høj, så kan man se særdeles muskuløs ud, ved noget så lidt som 69 kg. Jeg synes bestemt ikke det ser urealistisk ud, at han skulle veje 69 kg. Iøvrigt kan man da SLET ikke vurdere folks vægt i et videoklip. Det er jo tæt på umuligt.

Men sygeligt imponerende front-squat :cry:

Link to comment
Share on other sites

:cool:

KÆFT hvor er det leeeeeee!!!

Fordi jeg selv vejer 72 kg... og er ikke i nærheden at have hans størrelse..... så simpelt!! En vægtløfter har vel også en konkurrence vægt og en off season vægt, så uden at vide fra hvilken dette klip er fra, er dit resænoment måske lidt søgt.... (iøvrigt ikke dermed sagt mit er bedre)

Det er kun løftere i 105+ eller meget unge løfetere, som ikke er udvokset, der overhovedet spekulerer i kropsvægt på nogen måde... Som det allerede er pointeret er han bare kun to lrote høj. Så der er skam ingen grund ti lat få ondt i røven...

Link to comment
Share on other sites

Som det allerede er pointeret er han bare kun to lrote høj. Så der er skam ingen grund ti lat få ondt i røven...

Ondt i røven... det tror jeg aldrig nogle sinde, et klip af et squat vil give mig...., men når jeg bliver misfortolket, så er det bestemt en mulighed.... du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle journalist eller politiker gener, eller andet der kan forklare din mangel på analyseevne...!? :blush:

Jeg har og får aldrig drømme/mål/planer eller anden form for intention, om at matche disse squat, men det ændrer ikke på, at jeg vil give min perspektiv på, hvorledes jeg mener tingene forholder sig - Like or not.... :superman:

og nu kan 2 kg hvad enten det er spæk eller andet form for væv, også ændre en atlets fysiske fremtræden væsentligt, når vi snakker folk, der er to lorte høje.... for det er dæleme ikke højt!

Yet

ps. desuden mener, jeg ikke det skulle være umuligt at vurdere vægten på en atlet på video.... Kendte målestoks som vægtstænger mv. give en god parameter på størrelse, selvom vi aldrig bliver uenige, om det er noget nemmere i virkeligheden... Alligevel er en vurdering vel lige det, jeg har lavet ovenover.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun løftere i 105+ eller meget unge løfetere, som ikke er udvokset, der overhovedet spekulerer i kropsvægt på nogen måde...

og nu hvor vi skal gå i små sko, så syntes jeg, det er imponerende, at du kan udtale dig på alle løfteres vegne... taler vi her også flyttemænd!? :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Ondt i røven... det tror jeg aldrig nogle sinde, et klip af et squat vil give mig...., men når jeg bliver misfortolket, så er det bestemt en mulighed.... du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle journalist eller politiker gener, eller andet der kan forklare din mangel på analyseevne...!? :blush:

Jeg har og får aldrig drømme/mål/planer eller anden form for intention, om at matche disse squat, men det ændrer ikke på, at jeg vil give min perspektiv på, hvorledes jeg mener tingene forholder sig - Like or not.... :superman:

og nu kan 2 kg hvad enten det er spæk eller andet form for væv, også ændre en atlets fysiske fremtræden væsentligt, når vi snakker folk, der er to lorte høje.... for det er dæleme ikke højt!

Yet

ps. desuden mener, jeg ikke det skulle være umuligt at vurdere vægten på en atlet på video.... Kendte målestoks som vægtstænger mv. give en god parameter på størrelse, selvom vi aldrig bliver uenige, om det er noget nemmere i virkeligheden... Alligevel er en vurdering vel lige det, jeg har lavet ovenover.... :tongue:

Hvorfor indrømmer du ikke bare at du har taget fejl, i stedet for at blive fornærmet og té dig? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor indrømmer du ikke bare at du har taget fejl, i stedet for at blive fornærmet og té dig? :innocent:

Tjaaa.... kunne det være, fordi jeg stadig er af samme mening.... Endnu en der gerne vil ligge tingene i munden på mig..... fantastisk :wink:

Te mig... hvor og hvornår...? jeg prøver at forklarer, hvorfor jeg har skrevet indlæg i denne tråd... hvis mine indlæg genere herren.. kan jeg anbefale ikke at læse dem!

Hvis I andre har en anden holdning... så fred være med det... vi lever ikke i en verden, hvor alle skal være enige - eller gør vi!? :blink:

anyway....

Jeg tror stadig ikke et sekundt på, manden vejer 69 på videoen...., at vi aldrig får en konklusion, der giver nogle svar..., er selvfølgelig ærgelig! Er en eller anden grund, har jeg større tiltro til egne øjne, end jeres respektive holdninger på emnet... selvom jeg sagtens kan se relevans i mange af modargumenterne mod mig.... - jah.... han er nok ret lav.. og vægtløftere (hvis det er det, han er - jeg ved det ikke) svinger ikke meget i vægt, men stadig er min holdning til hans kropsvægt ikke ændret væsentligt.....

Learn to live with it.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.... kunne det være, fordi jeg stadig er af samme mening.... Endnu en der gerne vil ligge tingene i munden på mig..... fantastisk :wink:

Te mig... hvor og hvornår...? jeg prøver at forklarer, hvorfor jeg har skrevet indlæg i denne tråd... hvis mine indlæg genere herren.. kan jeg anbefale ikke at læse dem!

Hvis I andre har en anden holdning... så fred være med det... vi lever ikke i en verden, hvor alle skal være enige - eller gør vi!? :blink:

anyway....

Jeg tror stadig ikke et sekundt på, manden vejer 69 på videoen...., at vi aldrig får en konklusion, der giver nogle svar..., er selvfølgelig ærgelig! Er en eller anden grund, har jeg større tiltro til egne øjne, end jeres respektive holdninger på emnet... selvom jeg sagtens kan se relevans i mange af modargumenterne mod mig.... - jah.... han er nok ret lav.. og vægtløftere (hvis det er det, han er - jeg ved det ikke) svinger ikke meget i vægt, men stadig er min holdning til hans kropsvægt ikke ændret væsentligt.....

Learn to live with it.... :laugh:

Så må jeg henvise dig til Francis' indlæg. Manden er verdensmester i 69kg klassen anno 2006.

Ja, du har ret til at have en "holdning," men når realiteterne taler imod, så er din holdning ikke meget værd. Lidt ligesom hvis man har den holdning at jorden er flad, når nu det er veldokumenteret at den er rund. :wink:

Og inden du begynder at sige du har ret fordi han muligvis er i offseason og vejer 72kg, så husk lige at du faktisk sagde sådan her: "Fordi jeg selv vejer 72 kg... og er ikke i nærheden at have hans størrelse"

Med andre ord, så siger du jo der at han vejer ihvertfald en del mere end dig.

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.... kunne det være, fordi jeg stadig er af samme mening.... Endnu en der gerne vil ligge tingene i munden på mig..... fantastisk :wink:

Te mig... hvor og hvornår...? jeg prøver at forklarer, hvorfor jeg har skrevet indlæg i denne tråd... hvis mine indlæg genere herren.. kan jeg anbefale ikke at læse dem!

Hvis I andre har en anden holdning... så fred være med det... vi lever ikke i en verden, hvor alle skal være enige - eller gør vi!? :blink:

anyway....

Jeg tror stadig ikke et sekundt på, manden vejer 69 på videoen...., at vi aldrig får en konklusion, der giver nogle svar..., er selvfølgelig ærgelig! Er en eller anden grund, har jeg større tiltro til egne øjne, end jeres respektive holdninger på emnet... selvom jeg sagtens kan se relevans i mange af modargumenterne mod mig.... - jah.... han er nok ret lav.. og vægtløftere (hvis det er det, han er - jeg ved det ikke) svinger ikke meget i vægt, men stadig er min holdning til hans kropsvægt ikke ændret væsentligt.....

Learn to live with it.... :laugh:

Hvad tror du så, at han (som vandt OL i 69kg klassen) vejer. Du mener måske at vægtløftning er et stort komplot, hvor de snyder 20kg eller noget til de officielle indvejninger.

Jeg må give Incognito ret i, at det er umuligt at vurdere hans vægt på de billeder, og han er i øvrigt 162cm høj.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har ret til at have en "holdning," men når realiteterne taler imod, så er din holdning ikke meget værd. Lidt ligesom hvis man har den holdning at jorden er flad, når nu det er veldokumenteret at den er rund.
Tak... det var dog befriende, at der er en, der faktisk vil lade mig komme med en holdning, og at jeg ikke behøves være enige med resten af mol... Ok..., men du har for mig og se ikke et bedre grundlag for at udtale dig om hans vægt, end jeg har... Du har ikke været i det lokale for at veje ham... eller har du!? :dry:

De realiteter du vægter så højt er gisninger, omkring hvad han kunne veje i forhold til hans idræt mv.. Dette giver dig en indikator for, hvad han vejer.... Videoen giver mig en indikator, så som jeg skrev i sidste indlæg, vi har intet grundlag for at komme med totalitære udtalelser om hans vægt....

I realiteterne kan han have vundet et års forbrug af toms skildpadder og dermed veje 80 kg., eller han kan have fulgt sin kærestes sultekur de sidste 3 måneder og dermed veje 65 kg.

Det afgørende er, at hverken du eller jeg kan komme med afgørende argument for, at den eller anden har mest ret...

At vi ikke er enige, og min argumentation er for dårlig for dig.... får mig ikke til at sove mindre godt om natten, så længe din argumentation ikke giver nogle klarere beviser for det, du gerne vil udtale dig om...., end det mine giver!!

Hvad tror du så, at han (som vandt OL i 69kg klassen) vejer. Du mener måske at vægtløftning er et stort komplot, hvor de snyder 20kg eller noget til de officielle indvejninger.

Jeg må give Incognito ret i, at det er umuligt at vurdere hans vægt på de billeder, og han er i øvrigt 162cm høj.

ja, selvfølgelig er vægtløftning et stort komplot... det har, jeg nemlig skrevet flere steder...

Kig evt. i tråden... "hvad går vi nu, hvor vægtløftning er blevet et stort komplot, og ingen holder vægtklasserne" :wink:

Og inden du begynder at sige du har ret fordi han muligvis er i offseason og vejer 72kg, så husk lige at du faktisk sagde sådan her: "Fordi jeg selv vejer 72 kg... og er ikke i nærheden at have hans størrelse"

Med andre ord, så siger du jo der at han vejer ihvertfald en del mere end dig....

faktisk er det sjovt - det, du skriver i sidste sætning...., da det faktisk var præcist det jeg ópponerede for i min tredje indlæg..... - Hvordan kan du udlede den konklussion, af det jeg skriver..!? Jeg skrev soleklart, at jeg tvivler på hans vægt var 69 kg....., og at jeg sammenlignede med min egen vægt... jah... Hermed ikke sagt om han vejer 69,5 kg. eller 80 kg., det er din analyse af mit skrevne ord... og altså et eller andet sted rene gætterier...

Nej...., hvis du genlæser mit seneste indlæg, vil du kunne se, at jeg faktisk giver jer ret i højde + vægtklasse tingen...... Dette ændrer dog ikke på, at jeg stadig mener, han let kunne veje omkring 71 kg.... - hvad Jagd også giver udtryk for i hans indlæg, hvor han skriver, at atleter vil have en off-season og in season vægt (og altså svinge i vægt over sæsonen).... hvad jeg iøvrigt pointerede i starten af tråden!!

----

hmmmmm.... en lille uenighed bliver hurtigt til en stor diskussion, men det er vel meget kendetegnende for dette medie....

Jah... I giver udtryk for jeres mening - jeg min!!, så er den vidst ikke længere....

Edited by Yetti
Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.... kunne det være, fordi jeg stadig er af samme mening.... Endnu en der gerne vil ligge tingene i munden på mig..... fantastisk :wink:

Te mig... hvor og hvornår...? jeg prøver at forklarer, hvorfor jeg har skrevet indlæg i denne tråd... hvis mine indlæg genere herren.. kan jeg anbefale ikke at læse dem!

Hvis I andre har en anden holdning... så fred være med det... vi lever ikke i en verden, hvor alle skal være enige - eller gør vi!? :blink:

anyway....

Jeg tror stadig ikke et sekundt på, manden vejer 69 på videoen...., at vi aldrig får en konklusion, der giver nogle svar..., er selvfølgelig ærgelig! Er en eller anden grund, har jeg større tiltro til egne øjne, end jeres respektive holdninger på emnet... selvom jeg sagtens kan se relevans i mange af modargumenterne mod mig.... - jah.... han er nok ret lav.. og vægtløftere (hvis det er det, han er - jeg ved det ikke) svinger ikke meget i vægt, men stadig er min holdning til hans kropsvægt ikke ændret væsentligt.....

Learn to live with it...

Damn damn damn.. :4thumbup:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share