Thomas E's log - From fatness to fitness


Thomas E
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 828
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er så lige vendt tilbage her på den gamle log.

Hvad sker der lige med BLOG ? Man kan pludselig ikke poste nye indlæg.

Søndag 11/9 :

Hård spinning med cykel kammerater

Så kom der lige 3. dage med diarre og feber :sneaky2:

Torsdag 15/9 :

Landevej 1½ time

Fredag 16/9 :

En tur i centret.

Rundt i makskinerne, roning, crosstrainer.

Lørdag 17/9 :

En tur på landevejen 1½ time

Søndag 18/9:

Spinning, øvede en time med en kammerat.

Mandag 19/9 :

Spinning - pulsspinning

Onsdag 21/9:

7.30 morgen spinning. Der var godt med fremmødte og jeg kørte timen ok.

18.30 Aften spinning - pulsspinning, ligeledes godt med fremmødte og højt humør.

Havde frygtet lidt for at skulle køre to hold samme dag, men det er jo ikke anderledes end jeg har cyklet en lang tur på landevejen fordelt over to etaper.

Torsdag 22/9 :

En tur i centret 1 time plus crosstrainer 20 min.

Havde egentlig tænkt mig en fridag pga. 2 spinningtimer igår, men jeg sad i sofaen og blev totalt rastløs.

Havde barelyst til at brænde noget energi af og tog i centret.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

*** FLyttet fra BLOG ***

Kort omkring mig :

Navn : Thomas E.

Alder : 26

Bosat : Midtjylland

Primær træning : Landevejscykling, Spinning

Sekundær træning : Vægttræning, center roning/crosstrainer

Baggund :

Nyuddannet spinninginstruktør.

Har undervist som alm. instruktør i motionscenter.

Kører på min 6. sæsson som cykel-motionist og har omdannet ca 40 kg.

Med omdannet forståes der har tabt reelt fedtvæv og har erstattet med muskelmasse.

Projekt :

Udgangs data :

- At omdanne en krop med primær fødeindtag iform af

burgere/pizza og voldsomme byture, hvoraf der er følgetilstande som :

Overvægt (135 kg),

Dårlig søvn med let blokerede luftveje pga. overvægt,

Dårligt selvværd og personlig udvikling

Dovenskab, Enormt søvnbehov

Manglende motivation med livet

Blokeringer med gamle handlemønstre og tankegange.

- til en atletisk krop med en enorm kondition

Nuværende position :

Vægt ca. 95 kg. Reduceret buksestr fra 45 til 36.

Brystmål fra ca 150 til 108 cm.

Klart forbedret udstråling og selvtillid og personlig udvikling,

opnået gennem en masse positive oplevelser gennem cykling primært.

Sover normalt og har et normalt forhold til sund kost og alkohol.

Har vundet 2 motionsløb og har netop gennemført spinninguddannelse.

Har 5 år i træk deltaget på motionscykelugerne på ClubLasanta med Leif Mortensen.

Iøvrigt har jeg gennemført Århus Kbh, kørt op af flere populære stigninger som col du Glandon, Alpe d'Huez, Madeleine osv på mine rejser til Frankrig,

samt kørt ca. 100 motionsløb.

Dog stadig blokeret i forhold til at tro nok på sig selv,

samt mangler lige lidt plus på udstråling og selvtillid.

Mål : At få et, -i forhold til min bygning, normalt BMI og opnå en form så jeg kan køre rigtigt cykelløb, startende med begynder og C osv..

Vægten bør ligge mellem 82 og 90 kg. Dette kræver jeg smider noget af muskelmassen på lår,arme og bryst samt taber mig i vægt/fedtprocent.

Desuden at oparbejde så meget personlig udtråling og rutine at det rækker til at blive en rigtig god spinninginstruktør og kan undervise så kunden får en fed oplevelse.

Fremtidsplaner til sommeren 2006 :

Nov. 2005 - Club La santa cykeluge med T. Kristensen og Rolf aldag.

Uge 17 2006 - Mallorca cykeluge med klubben.

Vinter 2005 - Ansat i lokal motionscenter som instruktør.

fredag 15/10

Spinning alene.. kørte sku lige en tur i centret og låste mig ind.

Aner man her en smule træningsnarkoman..

Thomas Eriksen Landevej, alene

Torsdag 13/10

Landevej, tempo tur alene.

Kan virkelig mærke alt det spinning giver mig topfart på landevejen.

Og Stængerne..De er ved at være gode nu..

Måske lige lidt meget masse endnu til at være rytter.

Og det er trænet op på havregryn og mange timer i sadlen..

Thomas Eriksen Spinning

Onsdag 12/10

Spinning. Der var okay fremmøde og jeg fik selv brændt lidt kalorier af.

Lårbasserne var lidt ømme efter i aftes.

Thomas Eriksen Spinning - med klub

11. Oct 2005, 01:27

Gav mig rigtigt i aften.

Skal ikke have tidligt hold onsdag morgen.

Kanon form.

Thomas Eriksen Center, fredag/lørdag

9. Oct 2005, 13:05

Vægttræning og crosstrainer fredag

Kun vægttræning lørdag.

Thomas Eriksen Spinning

5. Oct 2005, 20:40

Onsdag 5/10

Morgenspinning 7.30

Gik ok.

Aftenspinning 19.15.

Mange var mødt op inkl. nogle fra et bosted.

Ville nok have valgt at dele holdet op så de fik et hold for sig selv, da de ødelagde det lidt for dem som kom for at lave noget seriøst og ikke fik meget ud af det.

Har også spinnet to gange i dag ! Og i går aftes og mandag !

Thomas Eriksen Spinning - Ny sæsson med klubben

4. Oct 2005, 21:42

Tirsdag 4. okt

Spinning, med cykelkklubben

Gik nu meget fint. følte mig ikke presset som jeg gjorde

ved holdopstart sidste år.

Jeg må være i god form med alt det spinning alligevel.

Mandag 3. okt.

Spinning

Havde et hold til aftenspinning.

Var en sjælden gang i byen lørdag, så jeg svedte godt denne gang

Thomas Eriksen Landevej, Alene

1. Oct 2005, 17:09

Lørdag 31/9

En tempotur for lige at komme lidt ud også.

Den seneste tid har foregået i centret.

PUHA det var hårdt at få stængerne igang efter en eftermiddag på sofaen og hård aftenspinning i går.

Men som altid kom der lidt gang i kroppen efter et kvarters tid og jeg kørte tempokørsel i højt gear med ret jævn hurtig kadence. Det var rart at mærke at spinningen havde givet mig noget topfart. Til gengæld følte jeg mig enormt tung på bakkerne.

Kørte lidt over en time.

Thomas Eriksen Spinning

Fredag 30/9

Spinning.

Havde lavet et kanon puls spinning program og fik sku folk ret godt med på at give sig lige en ekstra tand.

Utrolig vi kunne samle et hold en fredag aften kl 18.

Det gik perfekt pånær musikken hoppede over et par gange.

Onsdag 28/9 :

Morgenspinning 7.30

Kun ganske få var mødt op.

Kørte timen og fik træning ud af det.

Thomas Eriksen Center .. igen .. men tungt

28. Sep 2005, 22:30

tirsdag aften 27/9

Roning, tung vægt træning.

Der skal altså bare ikke meget til før jeg stiger i kilo på vægtene.

"romaskine" lower bag - 80 kg x 10 reps x 2 set

Peck deck fly - 60 kg x 10 reps x 2 s

Håndvægte - 25 kg x 10 reps x 2 s

Plus en masse andre øvelser. Var hele kroppen igennem.

Afsluttede med 1000m i concept II romaskine på ca 4 min.

Thomas Eriksen Spinning

26. Sep 2005, 22:12

Mandag 25/9 :

Spinning 60 min.

Hmm der mødte kun begyndere op og jeg troede jeg skulle køre igennem.

Men de slap da igennem intervallerne og hvad jeg nu ellers havde forberedt.

Thomas Eriksen Træning med Anders

26. Sep 2005, 00:25

Søndag 26/9 :

Center

Vi trænede et par timer.

Trænede stort set hele kroppen.

Ved godt det måske er mest praktisk at dele det op, men når jeg er i centret sjældent, får jeg noget ud af det hele i centret.

Ben, overkrop, mave, crosstrainer, roning

I morgen skal jeg have et hold 20.15 til spinning

Thomas Eriksen Blandet 11/9 - 22/9

25. Sep 2005, 19:21

Hvad sker der lige med BLOG ? Man kan pludselig ikke poste nye indlæg.

Søndag 11/9 :

Hård spinning med cykel kammerater

Så kom der lige 3. dage med diarre og feber

Torsdag 15/9 :

Landevej 1½ time

Fredag 16/9 :

En tur i centret.

Rundt i makskinerne, roning, crosstrainer.

Lørdag 17/9 :

En tur på landevejen 1½ time

Søndag 18/9:

Spinning, øvede en time med en kammerat.

Mandag 19/9 :

Spinning - pulsspinning

Onsdag 21/9:

7.30 morgen spinning. Der var godt med fremmødte og jeg kørte timen ok.

18.30 Aften spinning - pulsspinning, ligeledes godt med fremmødte og højt humør.

Havde frygtet lidt for at skulle køre to hold samme dag, men det er jo ikke anderledes end jeg har cyklet en lang tur på landevejen fordelt over to etaper.

Torsdag 22/9 :

En tur i centret 1 time plus crosstrainer 20 min.

Havde egentlig tænkt mig en fridag pga. 2 spinningtimer igår, men jeg sad i sofaen og blev totalt rastløs.

Havde barelyst til at brænde noget energi af og tog i centret.

Landevej, alene

11. Sep 2005, 00:11

Kørte en god tur i landskabet på 1½ time.

Gode bakker og et højt tempo.

2 mands spinning

11. Sep 2005, 00:10

Spinning 60 min

Kørte lidt hård spinning med min kammerat. Man kan jo ikke øve sig for meget.

Det var ret hårdt og jeg blev selv ret presset i en serie gode intervaller.

Første center time

7. Sep 2005, 22:21

Spinning :

60 min

Min første reelle time hvor jeg ikke kørte for folk jeg kendte.

Det gik okay og jeg klarede mig igennem timen.

Alt i alt var jeg tilfreds.

Landevej

7. Sep 2005, 21:53

Mandag :

Alene

Landevej, tempokørsel 30 km

Cykelløb

4. Sep 2005, 02:55

Viborg Classic.. 100km

Hvad der begyndte som den fedeste og bedste oplevelse længe endte i total nedtur.

For første gang - ja måske nogensinde sad jeg med gruppe 1 de første 35-40 km.

Vi var et par stykker som lod os firre ned på en bakke i håb om at kunne køre det op igen på lige vej. Alt tegnede til en kanon tid, solen skinnede, vejret perfekt !

Men ak, i en mindre by var der vejarbejde og man havde fjernet afmærkningen, hvilket resulterede i vi kørte forkert. Vi kørte i ring.

Da vi kom op til vejen igen så vi gruppe 1 komme bankende fra den anden retning. Vi kiggede mens de kørte alt for hurtigt forbi og dernæst kom gruppe to.

Med et hurtigt antrit smækkede vi cyklen op på vejen og forsøgte at køre dem op.

Det kræver enormt mange kræfter at køre et felt op der kører 42-45 km/t.

Vi lå 2-3 ryttere på mellemhånd og med en sidste acceleration på over 50 kmt kom jeg op til gruppe to. Jeg pustede og stønnede. Jeg havde så lige brugt alle mine kræfter på at komme op og stod af da vi kom ind til Viborg igen efter første stjerne. Latterligt og min makker forsøgte at trække mig op i fart igen, men der var udsolgt. Jeg kunne ikke mere og totalt slagen fordi jeg nu sad BAG gruppe to og var helt færdig istedet for at ligge lige umiddelbart efter gruppe 1 og køre sig en fed tid hjem på diplomet. Man startede dagen med diamanter i benene og måtte tage derfra slagen. Min puls havde været oppe at ringe i det røde felt for længe og det kan man jo så lære af.

Det har jeg ikke tænkt mig at opleve igen. Men er da blevet et par erfaringer rigere. Plejer nu ellers godt at kunne disponere kræfterne og ikke starte for hårdt ud. Jeg må være blevet revet med over jeg kunne sidde med så længe og glemte nok at spare mig lidt til distancen. Ak..

Der er jo også en dag i morgen hvor jeg vil køre mig en lang tur alene.

//

Flytter lige herover på logbog igen. Synes ikke rigtigt om de BLOGS.

Desuden er der ingen kommentarer til noget om helst.

Så er der vidst samlet op på det jeg har skrevet i BLOG. Har trænet vildt meget på det sidste. Føler mig i kanon god form. Håber der vil kome lidt respons på min træning nu jeg er vendt tilbage. :cooldance:

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Nå okay derfor....Du havde en blog før. Kunne da bedre forstå, jeg ikke havde set din log noget før. Ellers interessante betragelser... :smile: Lyder som om,du ved præcis hvad du vil og skal for at opnå dine mål. Respekt. :cooldance:

Hey Danfanatiker og tak for din pm. Velkommen her på min log med kaptajn Thomas ved roret. :bigsmile:

Dejligt med noget respons. Jeg synes virkelig jeg har trænet igennem på det sidste.

Det sædvanlige "festival" fedt har jeg ikke døjet meget med i år, tog ca 2 kg på over sommeren da jeg droslede lidt ned. Plejer at indbygge en pause i maj/juni så jeg kan klare træningsmængden resten af året.

Nu mangler jeg så bare at min BF% og kropsvægt vil falde. Er på en ret streng diæt på ca 1700-2200 kcal pr. dag afhængigt af min træning. Er helt pjattet med havre og den slags så jeg har opfundet en rigtig god shake til morgenmad med lidt frugt og vanilje. Det virker da som om jeg har en klar målsætning, hvilket jeg da også har jvf. tidligere status i forrige indlæg. Det kniber bare sommetider med motivationen fordi jeg kæmper en kamp hvert år for at blive skarp og skal pine mig ned i vægt for at kunne sidde med på bakkerne. Kan så bare ikke holde vægten mere end 5-6 uger på toppen og så tager jeg på igen. I år 2006 vil jeg have den vægt som jeg plejer at ramme i april - allerede før jul så jeg kan træne med "løbsvægten" og derved træne mig ordentligt i form så jeg kan holde det permanent.

Glæder mig til at se din log.

Håber det kan inspirere andre MOL brugere til at kigge forbi min log og hilse på.

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Det håber jeg da på, at det kan. Een ting er sikkert. Det her er da en log, det vil dumt andet end at følge. Her ser man jo synlige eksempler på, hvad der kan ske med korrekt træning og kost. Og tak for pm's selv ven :4thumbup: Blir da et hit hvis du lander ved Foder og Co eller Dit Studie i Viborg. Jeg må prøve din time en dag.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det håber jeg da på, at det kan. Een ting er sikkert. Det her er da en log, det vil dumt andet end at følge. Her ser man jo synlige eksempler på, hvad der kan ske med korrekt træning og kost. Og tak for pm's selv ven :4thumbup: Blir da et hit hvis du lander ved Foder og Co eller Dit Studie i Viborg. Jeg må prøve din time en dag.. :smile:

Ja vi klapper lige hesten her, pruh pruh. Er jo helt ny og bruger jo mit nuværende spinning job til at få mig lidt erfaring. Tager jo timer i forskellige centre for at få erfaring. Men Foder skulle vist være god. Bor jo tæt på Designa Køkkener :bigsmile:

Har lige siddet og læst hele din log/blog igennem - meget imponerende træning du lægger for dagen.

Både det indledende vægttab og din nuværende indsats er virkelig vild!

Hey Spock og velkommen til min log. Jeg slider også hårdt for det.

Kan bare ikke forstå jeg ikke skrumper ind til det rene ingenting.

Men det er jo bare at blive ved og selv tro på det.

Dejligt med nogle nysgerrige MOL'ere der giver deres kommentar til min træning.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Foder er okay, men knægten snakker for meget

:w00t:

Kender jo ikke knægten hehe..

Fik desværre ikke trænet idag fordi cykelklubben havde lavet et glimrende socialt arrangement i viborg stadionhal og rundvisning på VFF stadion med efterfølgende spisning og

damehåndbold med Viborg HK mod Aalborg DH.

Dagen gik mest ud på at være i kalorieunderskud så jeg dinglede halv-svimmel rundt på en morgen havreshake og en salat med kylling til frokost i kroppen der for længst havde passeret mavesækken. De to æbler jeg havde fået kl 15 var også igennem "raceren".

Det er sku lang tid at gå indtil 18.30 inden vi fik hakkebøf med kartofler.

Portionen var jo kørt ind på nul komma fem og gjorde da så jeg kunne kigge ud af øjnene igen.

Har fået en proteinbar her til aften og en pære. Jeg er således stadig i kalorieunderskud.

Jeg klarede den! Er vant til at spise ihvertfald hvis ikke en gang i timen så hver anden time.

Frygtede lidt det vilde buffet bord hvor jeg aldrig kan styre mig med portionerne. Men heldigvis var der portions anrettet. (ikke at jeg blev mæt men.. det var mad)..

Sådan er det jo når man cutter. Hjernen hungrer efter sukkerstoffer.

Min Kettler Ergoracer er til reparation så jeg har lånt en spinningcykel i centret jeg kan træne på herhjemme.

Kan da lige tilføje, at jeg fik svar på det med mit knæ. Det fejler intet.

Jeg skal bare tonse på med noget træning. Det er sener og ledbånd der er en anelse slappere i venstre end højre.

Men det er ikke så meget at jeg evt ikke ville kunne styrke det ved at træne "fodbold dråben" over knæet.

Har jo nogle solide stænger, så han sagde det ihvertfald ikke var min muskulatur der var noget galt med tsk tsk :)

Situtationen er blot den at måske om 10-15 år, hvis knæskallen er så ustabil, at den hopper ud på siden af benet hyppigere end

den gør nu, kan jeg vælge at blive opereret og få et kæmpe ar. Jeg har sku ar og mærker nok på min krop efter jeg har været

fed, så jeg takkede pænt nej! (Velvidende jeg har fået stillet diagnosen og knæet ikke er slidt)

Jeg klør bare på. Desuden har knæskallen kun smuttet ud i en total akavet stilling 2 gange i år og det har været i fuldskab.

Lidt sygt jeg så bare har "klasket" til den så den smuttede ind igen og gået videre. hmm..

Det kan jeg jo så bare lade være med og blot tage den med ro. Er jo ikke 15 år mere.

Summasummarum : lorter fejler ikke en skid ! Jubler...

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 20 okt :

Hjemmespinning.. 800 kcal

Super fedt - jeg har indrettet et rum i kælderen til motionsrum med bænk og spinningcykel :bigsmile:

Så er der ingen undskyldning for ikke at træne.

Kost ok idag indtil videre

morgen shake (havre, vanlieprotein)

En pære.

Træning 60 min spinning

Frokost (1 kyllingebryst, grøntsager 500g)

Aftensmad bliver næsten det samme : (1 kyllingebryst, grøntsager 300-500g)

Snack : æbler, evt en proteinbar før sengetid ca 200 kcal.

:sneaky2: hmm .. det er sku hårdt at cutte kilo. Man har ingen energi. En halv kande kaffe hjalp på træningen.

Nu må den mave også snart skrumpe ind.. :raisebrow:

Men jeg har planer om at cutte frem til jul ca. , så mon ikke jeg kan se resultat sidst i december?!

Jeg må have målebåndet frem :smile:

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Virkelig fedt at se noget succes mht. vægttab, satme flot Thomas!

Jeg har selv tabt mig 40kg det sidste år - jeg ved hvilken lettelse det er :devil: .

Hej øh Torskefjæs :tongue:

Velkommen til min log.

Rart at se du også selv har været nogenlunde det samme igennem som mig.

Ja som sagt bliver man jo et helt nyt menneske igen efter at tabe de kilo. Meget mere udadvendt og positiv indstillet til tingene. Synes tit folk har en tendens til at starte med at fokusere negativt. Det holder jo ikke.

Jeg må lige se om du har en log også jeg kan lure. Du er ihvertfald velkommen til at følge min log fremover og komme med din mening og dit syn på indholdet.

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Aftenspinning 20 okt :

60 min.

900 kcal ! :w00t:

Har spinnet 1700 kcal igennem rugbrødsmotoren i dag.

Ikke noget særligt i forhold til en 100 km tur på landevejen (3000 kcal) , men hold da kæft jeg pinte mig selv for ikke at stoppe. Sidder bare og drypsveder nu fordi efterforbrændigen banker oppe på max. Var lettere svimmel til sidst og drak to dunke vand for ikke at gå kold. Lå så tæt på min syregrænse 173/slag som muligt alle 60 min. Var nede i puls 3 gange for lige at finde mig selv igen. Med vilje kørte jeg ikke helt på på max (195) da jeg så ikke ville kunne stå distancen da jeg ikke har meget sukker i kroppen. Føler selv jeg kørte lige på grænsen hele tiden. Havde slet ikke kræfter til at få pulsen over 180, så kunne jeg ikke få vejret så jeg blev omkring grænsen hele tiden. Men 900 kcal på uret tæller jo !

:cooldance:

Med den mængde mad jeg har fået idag ligger jeg i et solidt underskud.

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Hej øh Torskefjæs :tongue:

Velkommen til min log.

Rart at se du også selv har været nogenlunde det samme igennem som mig.

Ja som sagt bliver man jo et helt nyt menneske igen efter at tabe de kilo. Meget mere udadvendt og positiv indstillet til tingene. Synes tit folk har en tendens til at starte med at fokusere negativt. Det holder jo ikke.

Jeg må lige se om du har en log også jeg kan lure. Du er ihvertfald velkommen til at følge min log fremover og komme med din mening og dit syn på indholdet.

Jeg har haft en log igennem mit vægttab, jeg ved dog ikke om den stadig eksisterer, og det er kun noget af mit vægttab der er at finde deri.

Men jeg starter en ny imorgen fredag, da jeg starter på at fokusere meget mere på muskelmasse istedet for tab af fedt - bliver fedt at få lov til at spise igen! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg starter en ny imorgen fredag, da jeg starter på at fokusere meget mere på muskelmasse istedet for tab af fedt - bliver fedt at få lov til at spise igen! :laugh:

Tror det er noget man vænner sig til. Det er jo en permanent ændring i livsstil og kost jeg har gennemgået.

Dog vil jeg sige at et stort frokostbord med hele svineriet er noget jeg tit savner, men jeg sørger jo for at spise lækkert til hverdag selvom det er sundt. Jeg har ikke noget imod at spise grøntsager hvis jeg bare får noget lækkert kød til eksempelvis. Men jeg er blevet så "kurreret" mht. til fed mad at ting som flæskesteg og grillmad, mcdonnalds osv, rører jeg aldrig med en ildtang. Føj, det kan jeg bare ikke få ned længere. Det er allerhøjst ting som pita eller rullekebab eller noget jeg køber hvis der ikke er andet.

Jeg kan slet ikke modtage så meget fedt af gangen. Det er nok 1½ år siden jeg var på mc d. og der fik jeg så ondt i maven at jeg måtte ud og kalde på ulrik. Det smager jo godt, men føltes som jeg fik en syl i maven.

Men held og lykke med vægttræningen.

Nu med rettede billeder tilbage i loggen.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...pic=3602&st=140

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Fredag 21/10

Hjemmespinning :

De første 100 kcal var forfærdelige at få brændt af. Ja det var de sidste 100 for så vidt også :raisebrow:

Det tog hårdt på mig igår med to gange spinning og kalorie underskud.

Brændte 550 kcal af idag på uret og måtte kæmpe. :4thumbup:

Håndklædet hørmede af amoniak og keton stofferne (acetonen) kunne jeg lugte ud af munden.

Kørte hvad jeg kunne holde til idag. Var smadret.

Vægten var faldet med 600 gram i morges så med væsketab for øje osv. har jeg ca smidt 2-400gram igår.

Sådan skal det bare fortsætte. Med det tempo er jeg en sylfide (kan en mand være det) inden jul.

EDIT : Kan tilføje at jeg til aften tillod mig en pose "Mortens lette løsning" i orientalsk risret og kylling.

Perleløg - føj for den lede ! tror jeg piller dem fra næste gang. Købte 10 poser for 100!

Vil hellere pille dem fra og tilføje et glas champignon, bønner eller asparges.

:smile:

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

EDIT : Kan tilføje at jeg til aften tillod mig en pose "Mortens lette løsning" i orientalsk risret og kylling.

Perleløg - føj for den lede ! tror jeg piller dem fra næste gang. Købte 10 poser for 100!

Vil hellere pille dem fra og tilføje et glas champignon, bønner eller asparges.

:smile:

Perleløg smager da ganske glimrende. Har selv et par af 'Mortens' poser i min lille fryser. Det er faktisk ganske udmærket....øh når jeg lige gider smide det på panden

:tongue: Rigtig god weekend, og sorry jeg ikke lige nåede at sige dav på MSN, skulle hurtigt ud af døren. Meep Meep :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share