Thomas E's log - From fatness to fitness


Thomas E
 Share

Recommended Posts

Dagens træning bestod i 3,5 time på landevejen.

Skulle ud med to flasker vin til dem som passede min hund. Havde lige glemt hvor langt der var derud.

Det føles noget kortere i bil :tongue: Så jeg var lige et smut i Randers og hjem igen. Små 100km blev det til.

Modvind ud - ingen sol hjem, så jeg sidder og pis-fryser selvom der er varmt i stuen.

Her har vi "kræet" (Bella)

post-1447-1178133258_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 828
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning bestod i 3,5 time på landevejen.

Skulle ud med to flasker vin til dem som passede min hund. Havde lige glemt hvor langt der var derud.

Det føles noget kortere i bil :tongue: Så jeg var lige et smut i Randers og hjem igen. Små 100km blev det til.

Modvind ud - ingen sol hjem, så jeg sidder og pis-fryser selvom der er varmt i stuen.

Her har vi "kræet" (Bella)

post-1447-1178133258_thumb.jpg

Skøn farve i ansigtet og sikke man ser de manglende kg nu THomse...

Bella er bare :wub:

Link to comment
Share on other sites

Julie .. :wub::wub::wub: .. ORV

Det har da også været hårdt arbejde :crazy:

DET har det. Det ved jeg, for jeg har haft æren af at følge dig på nært hold. Du har sgu kæmpet for det og nu kan man virkelig se resultaterne ....Det ser bare rigtig rigtig godt ud Thomas... Tillykke med det flotte resultat både i Italien og på kg fronten...

Looking good.

God søndag til dig..

Jules

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
DET har det. Det ved jeg, for jeg har haft æren af at følge dig på nært hold. Du har sgu kæmpet for det og nu kan man virkelig se resultaterne ....Det ser bare rigtig rigtig godt ud Thomas... Tillykke med det flotte resultat både i Italien og på kg fronten...

Looking good.

God søndag til dig..

Jules

Hej så er jeg tilbaws igen !

Har dyrket en del fitness efter jeg kom hjem fra Italien. Jeg fik lidt knæproblemer dernede så jeg tog mig en lille pause fra klubtræningen, men har cyklet nogle ture alene samt trænet i fitness jævnligt. Har taget et par kg på, men ikke mere end jeg kan smide hurtigt.

D.30/6 går jeg på fuld damp igen og begynder at fokusere på løbene der ligger i august og september. Som det ser ud nu skal jeg bare holde kursen og blive ved med kosten og træningen. Har også en eksamen i morgen der skal overståes. Så er der luft igen til træningen. Vil ikke planlægge noget eller sætte mig nogle mål før næste forår. Så kan jeg slække lidt på cykelformen måske for at komme af med lidt mere fedt. Skal bare fortsætte i fitness og træne på vejen og spinne. Så lønner det sig. Det er jeg sikker på. Men kosten er så vigtigt en faktor. Skræmmende var det at se at to weekende med kyllinger på grillen og lidt øl kunne få mig til at svilme op som michelin manden. Men det skal til et par gange om året. Nå men ...

Dagens træning bestod i spinning i Equinox Scandinavian center hos Julle'n.

Varm time men god udholdenhed.

Link to comment
Share on other sites

Du må snart lade være med at gå sukkerkold min gode dreng. Husk nu lidt sukker eller mad inden time... Håber du tropper forbi igen, selvom du ikke nåede første time. :laugh::innocent: :4thumbup:

Pøj pøj mit alles... :smile:

Hehe jeg plejer jo have en shake eller en bar med til køreturen hjem, men jeg fik total kold-sved og rystede inde i supermarkedet. Normalt skal jeg jo nok sørge for mig selv under selve cyklingen, men det er enormt vigtigt at få nogle proteiner og hurtige kulhydrater lige efter træning. Jeg er jo en stor fyr, så der skal jo lidt mere energi til end jeg lige regner med sommetider.

Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning var en tempo tur i oplandet.

Jeg træner til klubmesterskaberne i enkeltstart. Må nok indrømme jeg føler mig tung og oppustet i den varme. Har ikke spist så godt jeg kunne pga. eksamen fredag og mandag.

Anyway... det er overstået nu. Håber bare jeg bliver klar til lørdag og DET IKKE REGNER ! :sneaky2:

post-1447-1182279882_thumb.jpg

Har fået en ny makker med på tour holdet :laugh:

Edited by Thomas E
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hehe !

Så er jeg tilbage. Har holdt en log-pause.

Træningen på landevej og i fitnesslokalet går planmessigt.

Sommerens strabadser er vel overstået og nu står den bare på en masse god træning og clean kost :bigsmile:

Var til gadeløb i Herning i aftes. Hmm gad godt kunne deltage i sådan et løb. Der er langt op i A-klassen.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 11/8 :

Landevej ca. 2 timer, en god tur rundt om Silkeborg og opland.

Det var som om vejret ikke rigtigt vidste om det skulle regne eller ej.

Der hang hele tiden store mørke skyer over hovedet på mig, men jeg slap med små dryp.

Det blæste en halv pelikan den sidste halvdel af ruten, men synes det rullede meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Uh Smider også lige en kort hilsen :bigsmile:

Lækker dish du gufler - det ser godt proteinrigt ud :w00t:

Velkommen :4mewantfood: Ja der går en pakke oksekød og en pose grønt til sådan en omgang.

Tit laver jeg så jeg får 2/3 til aftensmaden og har 1/3 med på madpakken.

Nu arbejder jeg som håndværker så jeg får virkelig brændt nogle ekstra kalorier af.

Det er jo i arbejdstiden jeg har brug for kalorierne, så jeg spiser ikke meget udover sådan en tallerken når jeg kommer hjem og lidt frugt til aften.

Jeg får også meget kylling. Laver tit 8-10 bryst af gangen og laver portioner i bøtter jeg kan have med på arbejde. Men oksekødet er også godt når der skal afveksles fra kylle.

Edited by Thomas E
Link to comment
Share on other sites

Mandag 13/8 :

Dagens træning bestod i en let gang cardio og lidt vægte for at løsne op.

To hårde dage på cyklen kræver lidt let træning efterfølgende. Vil prøve at komme ud i morgen efter arbejde. Vejret lige for tiden er jo ingen undskyldning.

Edited by Thomas E
Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas

Længe siden - har haft kronisk travlt det sidste år til halvandet, men det er sgu' cool at se der stadig er liv i dig, og at du har gjort så store fremskridt. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg på et tidspunkt tvivlede alvorligt på, om du havde overskud til at kæmpe dig ned i den størrelse, du nu har nået. Max street cred fra Nr.bronx.

Du får lige et pix fra weekendens udskejelser i Halland og Skåne. Hundebakken holder efter sigende sine 20%, hvor den er værst (jep, der stod fotografen) og den holder 10% i snit over 1.5 km.

Z :cool:

post-1239-1187113276_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas

Længe siden - har haft kronisk travlt det sidste år til halvandet, men det er sgu' cool at se der stadig er liv i dig, og at du har gjort så store fremskridt. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg på et tidspunkt tvivlede alvorligt på, om du havde overskud til at kæmpe dig ned i den størrelse, du nu har nået. Max street cred fra Nr.bronx.

Du får lige et pix fra weekendens udskejelser i Halland og Skåne. Hundebakken holder efter sigende sine 20%, hvor den er værst (jep, der stod fotografen) og den holder 10% i snit over 1.5 km.

Z :cool:

Hej Ziggymund og welcome back..

Ja jeg tvivlede nok også selv, men jeg har fået hul på bylden i måden hvorpå jeg skal gøre hvert år for ikke at rebounde fedt. Jeg har jo knoklet noget mere masse på for at højne forbrændingen og en generelt lavere bf%, som du nok ser på mit smart-ass billede. Det er jo så desværre et minus set cykelmessigt, men på et tidspunkt tror jeg det bliver godt, så længe jeg ikke træner alt for tungt. Har haft lidt ro på siden Italien men nu kører jeg en fornuftig kost igen og får jo brændt meget hvalpefedt af på mit job.

Der er lang vej endnu til BEG og videre forløb, men kan jeg nå at have det sjovt blot noget tid og sige jeg gjorde det og nåede mit mål er det også nok for mig. Så jeg kan stadig nå at køre lidt væddeløb. Er jo kun 28.. Når det nok inden H40 klassen ! :blush:

Den hundebakke ser direkte modbydelig ud som Rolf ville sige. Fedt stemningsbillede.

Alle der har kørt på bare en 7-8% stigning, ved man ikke kan holde ret høj fart, så det der er jo sindssygt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share