BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
FDK har meeeget mere udstyr; flere stænger, flere håndvægte osv. + HardCore :tongue:

HardCore skal bare DIE.

Og the biggest, strongest bodies were built with HARD IRON!

Det positive ved FDK er deres Nautilus aka Hammerstrength maskiner..men den prisforskel værd...? Think not.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Boooooooooogs :superman:

Fedt med dig på the team igår. From Russia with låååååååve :devil:

Vi fyrer den af på IFI i næste uge. Der er kanonkugler der som vi tager med op i hallen. :bigsmile:

ARMADA: You are the pussy. Kom til morgentræning og vis hvad du kan, or else - STFU :tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

lol ^^

Anna..keep focus - ik99 is where it's at!!!!

Don't worry, jeg skal nok blive ved med at lyse grotten op 3 gange om ugen :wink:

HardCore er IMO et særdeles glimrende koncept hvis man gerne vil have en allround form.

BOGS meldte sig næppe ind til listepris 449kr, nok nærmere en pris lidt over halvdelen af det hvilket IMO er value for money.

Pænt value for money faktisk (250 kr) - og så har jeg efterhånden sikret mig træningsmuligheder over alt! :bigsmile:

Boooooooooogs :superman:

Fedt med dig på the team igår. From Russia with låååååååve :devil:

Vi fyrer den af på IFI i næste uge. Der er kanonkugler der som vi tager med op i hallen. :bigsmile:

ARMADA: You are the pussy. Kom til morgentræning og vis hvad du kan, or else - STFU :tongue:

Kanonkugler rock!!! :superman: Can't wait :w00t:

Simon - ses tirsdag kl 07 på IFI :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 19. okt. - Bill Starr's uge 1 (a), dag 3

Efter at have sovet hele dagen, fik jeg slæbt mig selv ned i IK for at træne sammen med Poul og Linis. Mit nervesystem var godt brændt af efter Guardens kærlige behandling x2 i denne uge :crazy: Lavede noget VL som opvarmning, og nøøøj - hvor gik det bare langsomt!

OH squat: 3x8*15

Frivend fra hæng: 4x3*25

OL squat:

5*35

5*40

5*45

5*50

5*55

Squatten gik bedre end det andet, heldigvis.

Snatch grip DL:

5*35

5*40

5*45

5*50

5*55

...vægten er jo ikke tung, men min øvre ryg mister spændet ved mere... :dry: så jeg må holde mig til de lette kg, indtil skuldrene kommer på plads.. :unhappy: (if ever!!! :mad:)

DB rows: 2x12*17 kg ...bahh.. kunne slet ikke aktivere skuldrene! :mad: Guardens stabilitetstræning har sat sine spor... Forhåbentlig til det bedre på sigt :superman:

Så gik turen hjem til mig med Poul og Linnéa til mad og hygge.

Lørdagen stod på NM i BB og fitness med Hoosier, Quantanamo, christianspoer - og så mødtes vi med Anita derinde. Super god underholdning - selvom det blev for meget for mig med alle de halvnøgne glitrende flexende mænd til sidst.. :crazy:

Søndag - 14 timers søvn - jaaaaa, det bliver man leee' af :devil:

Mandag 22. okt - Bill Starr's uge 2 (B), dag 1

OH squat:

10*kosteskaft

2x10*15

2x8*20

Træk balance:

3x5*15

... og så kunne jeg mærke ubehag i skulderen :dry: Så bænken stod jeg over i dag, desværre.

OL squat:

5*40

5*45

5*50

3*55

3*60 ... fløj op, klart det bedste sæt

3*65 ... bahhh, holdt for lang en :blah: pause, og det var åbenbart nok til, at jeg glemte, hvordan man squatter... :dry:

DL:

5*60

5*65

5*70

5*75

5*80

BB BO rows: 3x12*40

Pushdowns: 3x12*5 (på det mærkelige kabel træk i hjørnet)

BB Curls: 10*20 - og så stod min skulder bare helt af :blink:

Janda sit-ups: 3x10

En ok træning i godt selskab - -chris-, Motta var tilstede, senere kom Sune og Poul + Guarden dryssende :smile:

I morgen tidligt står den på Generel Physical Toughness med kettlebells circuits :devil: Yeah!

Startede forresten på take II af Get Shredded Diet i lørdags. Havde ellers tænkt mig at tage det stille og roligt, indtil Linis fik målt mit fedt%, som på 6 ugers massive eating røg op på højere, end det den var før - 22% :crazy: Jeg gik lige i koma for et øjeblik og besluttede mig straks for, at det ikke kunne være rigtigt. Det skal af - NU!!!

Efter at have lært af mine fejl på 1. GSD fase (dårlig planlægning - dvs. ingen plan for stressede perioder, hvor jeg ikke har overskud til at tænke for meget over kosten), fik jeg lavet en nøje tilrettelagt kostplan for hele GSD perioden (de næste 8 uger) + Getting Unshredded (efterfølgende 7 uger). Planen er at smide 8 kg fedt inden Nytår, det burde være overkommeligt :smile: Og for at min krop ikke bliver kørt helt ned igen på flere fronter, så har jeg sat mig som mål at få min. 9 timers søvn hver nat.

Nu skal det her projekt bare gennemføres - no matter what! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Don't worry, jeg skal nok blive ved med at lyse grotten op 3 gange om ugen :wink:

Pænt value for money faktisk (250 kr) - og så har jeg efterhånden sikret mig træningsmuligheder over alt! :bigsmile:

Kanonkugler rock!!! :superman: Can't wait :w00t:

Simon - ses tirsdag kl 07 på IFI :laugh:

Hej B :bigsmile:

Hyggeligt lige at sige hej her i Lørdags. Nu må jeg se om ikke lige jeg kan få taget mig sammen til t komme forbi en af dagene. Har jo truet med det i lang tid :smile: Ligger det lige ved side af parken?

Link to comment
Share on other sites

OL squat:

5*40

5*45

5*50

3*55

3*60 ... fløj op, klart det bedste sæt

3*65 ... bahhh, holdt for lang en :blah: pause, og det var åbenbart nok til, at jeg glemte, hvordan man squatter... :dry:

Nu fik jeg jo æren af at spotte det sidste set, og det var da ikke helt så slemt som du gir udtryk for :smile:. De 2 første reps var da fine nok, du får spændt okay op og trykket vægten ret nemt. Den sidste går der lidt Goodmorning i men wtf, den kom sgu da osse op. Jeg skulle da i det mindste ikke tage fat i "hhrmm" som christina ellers foreslog hvis du failede :tongue:.

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Hej B :bigsmile:

Hyggeligt lige at sige hej her i Lørdags. Nu må jeg se om ikke lige jeg kan få taget mig sammen til t komme forbi en af dagene. Har jo truet med det i lang tid :smile: Ligger det lige ved side af parken?

Hej Jon,

Ja det var hyggeligt at hilse på i lørdags :smile:

Det ligger netop lige ved Parken - på Gunnar Nu Hansens Plads.(Lidt efter svømmehallen). Så må vi se, hvad du synes om grotten :wink: Hvor plejer du ellers at træne henne?

Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg jo æren af at spotte det sidste set, og det var da ikke helt som slemt som du gir udtryk for:smile:. de 2 første reps var da fine nok, du får spændt okay op og trykket vægten ret nemt. Den sidste går der lidt Goodmorning i men wtf, den kom sgu da osse op. Jeg skulle da i det mindste ikke tage fat i "hhrmm" som christina ellers foreslog hvis du failede :tongue:.

De var også lette nok :smile: Det var bare teknikken, der var non-existent :laugh:

Men pis, jeg skulle da bare have failet... :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Squat recommends failure....EVERY TIME! :4signme::4smartass:

Jeg har faktisk aldrig failet i squat, nu jeg tænker over det.... Bum bum, jo en enkel gang til Nordlang Cup faktisk - på de 95 kg.. Men ellers aldrig. Det må klart være en fejl :laugh: Jeg går sgu kold på 95 næste gang :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon,

Ja det var hyggeligt at hilse på i lørdags :smile:

Det ligger netop lige ved Parken - på Gunnar Nu Hansens Plads.(Lidt efter svømmehallen). Så må vi se, hvad du synes om grotten :wink: Hvor plejer du ellers at træne henne?

Fedt så det lige i nabolaget! Bliver spændende. Jeg plejer at give den gas ude i CF på bryggen en 5 gange om ugen og ellers i Dansk Helsesport når jeg er på besøg hjemme i Århus

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen stod på NM i BB og fitness med Hoosier, Quantanamo, christianspoer - og så mødtes vi med Anita derinde. Super god underholdning - selvom det blev for meget for mig med alle de halvnøgne glitrende flexende mænd til sidst.. :crazy:

Okay undskyld - kunne bare ikke lade være med at smide tøjet midt i det hele blandt alle de flotte skaldede tattoo-fyre i gasp-tøj... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hola Bogdanova :superman:

Du bliver da max goodie med din Get Shredded plan :wink:

Tror dine skuldre bliver super stabile på sigt med tossede øvelser. Jeg viser dig nogle nye onde øvelser i morgen til GPT :devil:

Og hey, Guarden vil med til spisning næste gang :4mewantfood:

Hey hey - tak for træningen i dag :smile:

Sorry jeg var lidt asocial med kettlebells'ene under alle dine fint indrettete circuits :blush: Det er bare mindre sjovt, når min skulder er gået i koma, og jeg risikerer at dræbe den fuldstændig, hvis min koordination lige svigter :innocent: Men jeg morede mig fint med at curle og swinge :bigsmile:

Og hey, du skal da være så velkommen til spisning næste gang - måske (EDIT: lørdag)? Poul og Linis - er I klar? :w00t:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hey hey - tak for træningen i dag :smile:

Sorry jeg var lidt asocial med kettlebells'ene under alle dine fint indrettete circuits :blush: Det er bare mindre sjovt, når min skulder er gået i koma, og jeg risikerer at dræbe den fuldstændig, hvis min koordination lige svigter :innocent: Men jeg morede mig fint med at curle og swinge :bigsmile:

Og hey, du skal da være så velkommen til spisning næste gang - måske (EDIT: lørdag)? Poul og Linis - er I klar? :w00t:

Hej Anna!

Hyggeligt du kom med! :smile: Ærgerligt med din skuldre :unhappy:, men du er ikke færdig med din rehabtræning endnu heller, vel?

Jeg vil meget gerne finde ud af et eller andet lørdag, håber Poul er frisk også :smile: Det må vi lige høre ham om.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 23. okt - GTP

Det blev ikke til meget evil circuittræning, da min skulder er gået amok og jeg var bange for at min manglende koordination ville komme til at slå den helt ihjel i halvdelen af øvelserne :unhappy:

Men Jacob satte mig i gang med nogle KB serratus øvelser og lidt swings og sådan. Det blev i alt til:

KB swings:

4x10 per arm med 12 kg

3x12 per arm med 8 kg

KB high pulls:

4x10 per arm med 8 kg

KB curls :devil:

2x10 med 8 kg - spænding hele vejen!

Og så 50 min cykling i alt...

Skal akut til fys i dag - min venstre skulder græder... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anna!

Hyggeligt du kom med! :smile: Ærgerligt med din skuldre :unhappy:, men du er ikke færdig med din rehabtræning endnu heller, vel?

Jeg vil meget gerne finde ud af et eller andet lørdag, håber Poul er frisk også :smile: Det må vi lige høre ham om.

Jeg har vist gjort lidt mindre ud af min rehab træning på det sidste :innocent: Altså, har hver gang sørget for skulderaktivering og ekstra øvelser, men åbenbart ikke nok :unhappy: Tror jeg må omlægge min overkropstræning til noget mere high rep og kontrolleret... Og flere kabel øvelser eller noget...

Poul er frisk på lørdag. Vi skal høre hans formidable træningsnørdepræsentation! :superman::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vist gjort lidt mindre ud af min rehab træning på det sidste :innocent: Altså, har hver gang sørget for skulderaktivering og ekstra øvelser, men åbenbart ikke nok :unhappy: Tror jeg må omlægge min overkropstræning til noget mere high rep og kontrolleret... Og flere kabel øvelser eller noget...

Poul er frisk på lørdag. Vi skal høre hans formidable træningsnørdepræsentation! :superman::bigsmile:

Ja, udover aktivering, skal du også igang med at få styrke i den før du er tilbage ved udgangspunktet. Kabel øvelser er fine at bruge for at bygge styrken op og også fortsat, men du skal gerne kunne mæstre frie vægte også og frf a have god statisk styrke samt kontrol/koordination i accelerationsøvelser.

Skal vi så også brænde jern sammen lørdag? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, udover aktivering, skal du også igang med at få styrke i den før du er tilbage ved udgangspunktet. Kabel øvelser er fine at bruge for at bygge styrken op og også fortsat, men du skal gerne kunne mæstre frie vægte også og frf a have god statisk styrke samt kontrol/koordination i accelerationsøvelser.

Skal vi så også brænde jern sammen lørdag? :devil:

Det er bare en deal :devil:

Hvad tid skal vi sige?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share