BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Efterhånden viste du gode takter med hullahopringen. :4thumbup:

Kan godt li' din meget klare definition af et "ok langt stykke tid" :laugh: (læs: den faldt ikke ned med det samme)

LOL det var netop dét, jeg mente :laugh: men der var da et par gange, hvor jeg formåede at få den op på en 35 omdrejninger :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Bevis på, at SUPERFUNKTIONEL TRÆNING kan være FRÆKT!!! :slut::devil:

:tongue:

Yes Miss Russia :devil:

Med din progressionsrate i morges er der der er ikke lang tid før du kan de hundekunster hun rev aw, men det kræver lige at du bliver rask ik :crazy:

Dark Side spells bliver kastet imod de fæle parasitter der har besat She Hulk :wolverine2:

Hulky
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
(Omdirigeret fra She-Hulk)
Hulky eller Jade som hun også er blevet kaldt er det kvindelige modstykke til Hulk hun er nemlig også en grøn tegneseriefigur med overnaturlige kræfter. Jennifer Walters en kendt advokat i Los Angeles, California blev skudt af gangstere, hendes liv blev reddet af hendes mere kendte fætter Dr. Bruce Banner, der gav hende en blodtransfusion, hvilket resulterede i at Jennifer Walters selv blev transformeret til en superhelt. Hulky var det navn hun fik da bladet udkom fra forlaget Winters i 1983, men efter Interpresse overtog trykningen af Marvel blade i Danmark i 1984 gik man væk fra navnet Hulky, hun fik istedet navnet Jade. Da danske Marvel blade begyndte at bruge de amerikanske navne fik hun også navnet She-Hulk.

She_hulk_7_cover.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Yes Miss Russia :devil:

Med din progressionsrate i morges er der der er ikke lang tid før du kan de hundekunster hun rev aw, men det kræver lige at du bliver rask ik :crazy:

Dark Side spells bliver kastet imod de fæle parasitter der har besat She Hulk :wolverine2:

Hulky
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
(Omdirigeret fra She-Hulk)
Hulky eller Jade som hun også er blevet kaldt er det kvindelige modstykke til Hulk hun er nemlig også en grøn tegneseriefigur med overnaturlige kræfter. Jennifer Walters en kendt advokat i Los Angeles, California blev skudt af gangstere, hendes liv blev reddet af hendes mere kendte fætter Dr. Bruce Banner, der gav hende en blodtransfusion, hvilket resulterede i at Jennifer Walters selv blev transformeret til en superhelt. Hulky var det navn hun fik da bladet udkom fra forlaget Winters i 1983, men efter Interpresse overtog trykningen af Marvel blade i Danmark i 1984 gik man væk fra navnet Hulky, hun fik istedet navnet Jade. Da danske Marvel blade begyndte at bruge de amerikanske navne fik hun også navnet She-Hulk.

De glemte at skrive, at She Hulk oprindeligt stammer fra radioaktive russiske egne :shehulk: :laugh:

Jeg føler, at Dark Side spells virker allerede :w00t:

P.S. That's me in my working suit :cool::w00t:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

men efter Interpresse overtog trykningen af Marvel blade i Danmark i 1984 gik man væk fra navnet Hulky, hun fik istedet navnet Jade. Da danske Marvel blade begyndte at bruge de amerikanske navne fik hun også navnet She-Hulk.

Der har da vist sneget sig en fejl ind: Hun hed jo Hun-Hulken i bl.a. Den Skjulte Strid... Hvem ringer til Wiki?

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke så meget at sige, efterosom hun tidligere hed Hun-Hulk i DK, men self fik ændret navn sammen med alle de andre MArvel-karakterer for nogle år siden, da Marvel gennemgik en "amerikanisering" for at skabe mere sammenhæng mellem flere af figurene og deres navne, på præcis samme måde som Edderkoppen blev til Spiderman herhjemme :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke så meget at sige, efterosom hun tidligere hed Hun-Hulk i DK, men self fik ændret navn sammen med alle de andre MArvel-karakterer for nogle år siden, da Marvel gennemgik en "amerikanisering" for at skabe mere sammenhæng mellem flere af figurene og deres navne, på præcis samme måde som Edderkoppen blev til Spiderman herhjemme :4smartass:

Jeg er helt enig i at din udlægning er den rigtige. Det er bare ikke det der står i citatet fra wiki:

Hulky var det navn hun fik da bladet udkom fra forlaget Winters i 1983, men efter Interpresse overtog trykningen af Marvel blade i Danmark i 1984 gik man væk fra navnet Hulky, hun fik istedet navnet Jade. Da danske Marvel blade begyndte at bruge de amerikanske navne fik hun også navnet She-Hulk.

Men nu er den flue vist også gennemkneppet :4mewantfood: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16. november - FDK Scandinavia

Gårsdagens forkølelse er pist væk, og den forstuvede lillefinger er stadig blå, men gør overhovedet ikke ondt :superman: Dagen idag stod på active recovery :cooldance:

Goodmornings: 4x15*30

...startede med alm. GM, dvs fik selv løftet stangen op og om på nakken, men blev nødt til at bede én til at hjælpe mig med at få den af, da sættet sluttede, eftersom mine skuldre syrede fast i den stilling, og jeg kunne ikke presse den op igen :laugh: Skiftede til Zerchers efterfølgende.

supersettet med:

DB incline bænk: 4x15*2x9 kg

Reverse lunges: 4x15*15 per ben

...syre i benen :crazy:

supersettet med:

Woodchops: 4x15*7,5 (i kabel) per side

45 sek. pause mellem hver sæt

25 min. PW til FDK og 10 min. løbetur tilbage igen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16. november - FDK Scandinavia

Gårsdagens forkølelse er pist væk, og den forstuvede lillefinger er stadig blå, men gør overhovedet ikke ondt :superman: Dagen idag stod på active recovery :cooldance:

Goodmornings: 4x15*30

...startede med alm. GM, dvs fik selv løftet stangen op og om på nakken, men blev nødt til at bede én til at hjælpe mig med at få den af, da sættet sluttede, eftersom mine skuldre syrede fast i den stilling, og jeg kunne ikke presse den op igen :laugh: Skiftede til Zerchers efterfølgende.

supersettet med:

DB incline bænk: 4x15*2x9 kg

Reverse lunges: 4x15*15 per ben

...syre i benen :crazy:

supersettet med:

Woodchops: 4x15*7,5 (i kabel) per side

45 sek. pause mellem hver sæt

25 min. PW til FDK og 10 min. løbetur tilbage igen :cool:

Active recovery :nonono::4whip::4banned::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig i at din udlægning er den rigtige. Det er bare ikke det der står i citatet fra wiki:

Men nu er den flue vist også gennemkneppet :4mewantfood: :superman:

Nej, endnu et bevis på at det er dumt at alle kan lægge artikler på wikipedia :unhappy:

Nå, så lader vi da den flue flyve videre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 18. november - IK99 med Guarden og FruErik

OH squat:

2x8*15

2x8*20

5x5*25

...easy :bigsmile:

Træk balance:

5*20

8*15

Råtræk/træk fra hæng: nogle træningssæt med 15 kg

...det er teknisk mere udfordrende for mig at køre dem helt ned, dvs. træk, så det skal jeg arbejde mere på. Tror, at jeg - som altid - lige skal flytte vægten lidt mere bagover, så jeg ikke er for meget fremme på tæerne...

Råtræk fra gulv:

3x3*20

2x2*25

...god fart på de første reps :smile:

2x1*30

...teknikken var ikke ligefrem vidunderlig på de to sidste singler - så jeg fik vist mere stemt vægten :innocent: Til gengæld er det blevet en del nemmere for mig at accellerere, når jeg starter fra gulv, og på den måde få mere kraftoverførsel via benene

Frivend fra gulv:

3*25

2x3*30

4x2*35

Snatch-grip DL: 5x5*55

Power BB row: 4x8*55

supersettet med:

Power shrugs: 4x8*55

...vægten føltes MEGET lettere end sidst :bigsmile:

Rope pull-downs: 20*20

Wide chin-ups, ass: 3*40

Rope pull-down: 15*20, 13*20

DB row: 5x5*18

...fuldstændig udsolgt i ryggen :laugh:

Superset:

Incline rear DB flies: 2x10*2x1,25

DB trap 3 superman: 2x10*2x1,25

Incline rear DB flies: 1x10*2x1,25; 1x5*2x1,25

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share